Gå til innhold

Hvor høy er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror nok det absolutt ikke har noe med høyden din å gjøre at du blir sjekket opp, altså.

Nei, sikkert ikke, på samme måte som at høye kvinner ikke blir sjekket opp pga høyden sin alså?

Anonym poster: 0a42d61d5c12b476b6bf011cc8f1f0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, sikkert ikke, på samme måte som at høye kvinner ikke blir sjekket opp pga høyden sin alså?

Anonym poster: 0a42d61d5c12b476b6bf011cc8f1f0f4

Nei, det tror jeg heller ingen blir bare pga. høyden, det må isåfall være av noen som har en merkelig fetish.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg heller ingen blir bare pga. høyden, det må isåfall være av noen som har en merkelig fetish.

Og med det kom poenget frem. Om man er høy eller lav så er det noen som foretrekker det. Så å si de aller fleste foretrekker høye blir jo litt misvisende altså

Anonym poster: 0a42d61d5c12b476b6bf011cc8f1f0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må dessverre si at jeg foretrekker kvinner mellom 155-180cm.

Det var vist veldig vanskelig å forstå denne tråden, eller hva?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.72, og nå er jeg fornøyd med høyden. Da jeg var yngre gremmet jeg meg over høyden og ønsket at jeg hadde vært lavere. Men nå gir jeg blanke, bruker høyhælte sko og er fornøyd med lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Det var vist veldig vanskelig å forstå denne tråden, eller hva?

Haha, du har tydeligvis ikke forstått det selv. Det er visst flere som "ikke" har forstått tråden, så istedenfor å gå på heksejakt, og leke tøff. Kan du heller sende meg PM (Privat melding).

Jeg er 186cm...

Endret av Snoken-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.72, og nå er jeg fornøyd med høyden. Da jeg var yngre gremmet jeg meg over høyden og ønsket at jeg hadde vært lavere. Men nå gir jeg blanke, bruker høyhælte sko og er fornøyd med lengden.

Vel, jeg antar at du har lest hva jeg har skrevet tidligere i tråden (jeg er den som er 178), basert på hva du skriver, uten at jeg skal virke skråsikker, men...

Du bør kanskje huske på at 172 er nærmere 60-tallet, og dermed også normalen for norske kvinner, mens 178 er nærmere 180 og er sett ut fra hva som er gjennomsnittshøyden for norske kvinner, ganske gigantisk.

Stor forskjell, og det sier seg selv at det er langt lettere å akseptere en slik høyde som din.

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg antar at du har lest hva jeg har skrevet tidligere i tråden (jeg er den som er 178), basert på hva du skriver, uten at jeg skal virke skråsikker, men...

Du bør kanskje huske på at 172 er nærmere 60-tallet, og dermed også normalen for norske kvinner, mens 178 er nærmere 180 og er sett ut fra hva som er gjennomsnittshøyden for norske kvinner, ganske gigantisk.

Stor forskjell, og det sier seg selv at det er langt lettere å akseptere en slik høyde som din.

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Jeg har ei venninne som er 1.79, ellers er alle andre venninner mye lavere enn meg. Pluss at min mor, søster, jentesøskenbarn og bestemødre er lavere. Så derfor jeg var ubekvem med høyden da jeg var yngre. Men når en er yngre så henger man seg gjerne opp i ting som er ubetydelig, nå er jeg snart 36, og jeg liker høyden min.

Har ikke lagt merke til hva du har skrevet tidligere i tråden da du poster som AB.

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som er 1.79, ellers er alle andre venninner mye lavere enn meg. Pluss at min mor, søster, jentesøskenbarn og bestemødre er lavere. Så derfor jeg var ubekvem med høyden da jeg var yngre. Men når en er yngre så henger man seg gjerne opp i ting som er ubetydelig, nå er jeg snart 36, og jeg liker høyden min.

Har ikke lagt merke til hva du har skrevet tidligere i tråden da du poster som AB.

Unnskyld, nå ble jeg flau over innbilskheten min :flau:

Jeg følte meg litt truffet av det du skrev, siden jeg skrev litt som du skrev, bare med motsatt mening og følte vel at jeg måtte forsvare meg litt.

Uff, la oss glemme det (synd jeg ikke kan slette innlegg når jeg har postet som AB :S)

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld, nå ble jeg flau over innbilskheten min :flau:

Jeg følte meg litt truffet av det du skrev, siden jeg skrev litt som du skrev, bare med motsatt mening og følte vel at jeg måtte forsvare meg litt.

Uff, la oss glemme det (synd jeg ikke kan slette innlegg når jeg har postet som AB :S)

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Pytt sann! No hard feelings:-)

En må være så lav eller så høy man er, det er ikke høyden det kommer an på:-) En ting jeg har lært er å rette seg opp i ryggen, ikke krumme nakken, ta på seg høyhælte sko og være den du er:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt sann! No hard feelings:-)

En må være så lav eller så høy man er, det er ikke høyden det kommer an på:-) En ting jeg har lært er å rette seg opp i ryggen, ikke krumme nakken, ta på seg høyhælte sko og være den du er:-D

Så bra (det med no hard feelings) :)

Kanskje en dag, som jeg har allerede nevnt før, så er jeg ikke kommet dit ennå, men kanskje en dag skjer det at jeg kan bruke sko med like høye hæler som hælen som på avataren din uten problem :)

God natt :)

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra (det med no hard feelings) :)

Kanskje en dag, som jeg har allerede nevnt før, så er jeg ikke kommet dit ennå, men kanskje en dag skjer det at jeg kan bruke sko med like høye hæler som hælen som på avataren din uten problem :)

God natt :)

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Du skal kjøpe deg et par sko med skikkelige høye hæler (som jeg har på meg i avataren min:-)) og bruke de, du kommer til å se kjempeflott ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...