Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 169, og det er vel ganske gjennomsnittlig. Tenker aldri over høyden min, og det er en bra ting antagelig, viser vel at jeg ikke har noen problemer med den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og med det kom poenget frem. Om man er høy eller lav så er det noen som foretrekker det. Så å si de aller fleste foretrekker høye blir jo litt misvisende altså

Anonym poster: 0a42d61d5c12b476b6bf011cc8f1f0f4

Har da aldri skrevet at noen velger etter kun høyde. Men at jeg nok tror de fleste foretrekker en høy fremfor lav jente/kvinne, i likhet med som kvinner gjerne foretrekker en høy mann.

• Liker 1
Skrevet

Var 170cm men nå har jeg vel krympa litt

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har da aldri skrevet at noen velger etter kun høyde. Men at jeg nok tror de fleste foretrekker en høy fremfor lav jente/kvinne, i likhet med som kvinner gjerne foretrekker en høy mann.

Jeg har motsatt inntrykk. Mine høye venninner synes det er vanskelig å finne menn som ikke blir truet av høyden deres.

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du tror det? :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du tror det? :)

Oppfatning av at mange bare har det synet.

Er en grunn til at ingen kjente modeller er lave heller, og en gjerne ikke i det hele tatt kan bli modell om en er under 1.70-1.75, fordi det gjerne er det som tar seg best ut på bilder og på catwalk. Utseendemessig.

Som sagt har høyden lite å si iforhold til resten, men bare noe mange gjerne synes generelt er det fineste.

Skrevet

Vel det tror ikke jeg. Men du har din oppfatning og den er som følger: de som liker de høye damene som tydeligvis er de fleste synes det er fint. Men når vi som er lav sier at menn liker oss fordi vi er fin, fordi de appellerer til beskyttelse instinktet etc vi bli bare jugd til, vi får bare høre det menn sier men ikke tenker. Det er ikke forskjell på menn og kvinner angående høydepreferanser (? det er jo det) og alle liker høye mennesker. Og som jeg skrev så er jeg uenig og mener dette må være tidenes vrangforestilling! Folk liker og mener forskjellig. Det er jo ikke så lenge siden det var en spørrepoll på kg om hva mennene likte ang høyde, svarene varierte veldig, men en liten topp var det likevel på 1.60 jenter. Men du har din preferanse og tror generelt at alle mener det så jeg da er det vel slik.

• Liker 1
Skrevet

Oppfatning av at mange bare har det synet.

Er en grunn til at ingen kjente modeller er lave heller, og en gjerne ikke i det hele tatt kan bli modell om en er under 1.70-1.75, fordi det gjerne er det som tar seg best ut på bilder og på catwalk. Utseendemessig.

Som sagt har høyden lite å si iforhold til resten, men bare noe mange gjerne synes generelt er det fineste.

Hvordan har du kommet frem til at modeller representerer idealet for kvinnelig utseende? De er jo også androgyne og veldig tynne, uten at det er ansett for å være attraktivt.

Jeg vedder mine 2cents på at høyde er for menn hva vekt er for kvinner.

• Liker 1
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Er 177 cm høy.

Synes jeg er for høy, altfor høy, liker i utgangspunktet å gå rundt i høyhælte sko, eller sko med hæler, men da blir jeg godt over 180 og føler meg ganske ugly, spesielt hvis jeg har venninnene mine rundt meg - de er så små, nette og søte, mens jeg er...bare ugly ;(

Bøyer ofte nakken for å virke lavere.

Så svaret er nei om hvorvidt jeg trives med høyden.

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Kom selv fram til at jeg var 177 sist jeg sjekket. Liker faktisk høyden min jeg. Hender også at jeg går med høye hæler, men liker det ikke. For det er ikke så behagelig å gå med.

Skrevet

Er hele 156 :) Liker høyden min, bortsett fra når jeg skal på konserter osv.

Og til den tåpelige høydediskusjonen;

Helt ærlig talt tror jeg menn flest ikke bryr seg så veldig, så lenge en har de riktige proporsjonene og et hull mer enn dem mellom beina...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 167:) liker høyden min. Men synes jeg blir litt høy på de høyeste stilettene mine.

Skrevet

1.54, flott det :)

• Liker 1
Skrevet

2m hater det! skremmer jo vekk alle jentene!'

men hvor mye skal en som er så høy vei? 80 kg det er vell for lite!!!

Skrevet (endret)

Det der kan jeg avkrefte med en eneste gang. At ei jente er lita har som regel aldri en avskrekkende effekt på menn. Menn liker å være sterke og tøffe, ei lita snelle er derfor perfekt å holde i hånden eller legge armene rundt.

Jeg har som sagt mine 1.52 cm og de har ALDRI vært et hinder, snarere tvert i mot! :) Men noe vi alle må huske på, er at smaken er som baken. Noen like'rem høye, andre tynne. Noen like'rem tykke, andre slanke! And life goes on! ;)

Endret av Tammie
  • Liker 1
Skrevet

Det der kan jeg avkrefte med en eneste gang. At ei jente er lita har som regel aldri en avskrekkende effekt på menn. Menn liker å være sterke og tøffe, ei lita snelle er derfor perfekt å holde i hånden eller legge armene rundt.

Jeg har som sagt mine 1.52 cm og de har ALDRI vært et hinder, snarere tvert i mot! :) Men noe vi alle må huske på, er at smaken er som baken. Noen like'rem høye, andre tynne. Noen like'rem tykke, andre slanke! And life goes on! ;)

Jaja, aldri hørt noe slikt selv. Og synes selv det er det peneste å være høy på begge kjønn.

Men ja, smaken er som baken, jeg står enda på mitt og tror de FLESTE foretrekker det.

Skrevet

Jaja, aldri hørt noe slikt selv. Og synes selv det er det peneste å være høy på begge kjønn.

Men ja, smaken er som baken, jeg står enda på mitt og tror de FLESTE foretrekker det.

Vel jeg har et motsatt inntrykk og tror de fleste foretrekker lave damer og mener de er mer sexy, mer feminine og finere. Og siden jeg vet at alle deler min smak i verden så står jeg på mitt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...