Gå til innhold

Hvor høy er du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

1,68 -helt greit i grunnen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Tror de aller fleste synes det egentlig er det peneste med ganske høye kvinner, som menn.

Personlig synes jeg iallefall det selv, og hørt det samme fra flere menn at det er det de foretrekker.

Jeg er dame på 1.58m som får høre det motsatte :) Blir ofte sjekket opp av menn på 1,85++ fordi de liker så godt at jeg er lav. Tror lave kvinner apperellerer til beskytterinstiktet i menn og gjør at de føler seg maskuline :)

Kan trygt legge til at jeg er fornøyd med høyden min.

Anonym poster: 29d4009b30dc1364efd2c5a9a6419bc2

• Liker 4
Skrevet

Jeg er dame på 1.58m som får høre det motsatte :) Blir ofte sjekket opp av menn på 1,85++ fordi de liker så godt at jeg er lav. Tror lave kvinner apperellerer til beskytterinstiktet i menn og gjør at de føler seg maskuline :)

Og jeg tror mange menn sier det de tror kvinnen vil høre, og at høyde i bunn og grunn ikke er spesielt viktig for de aller fleste.

Anonym poster: b6ac7a788ce740ce8fe4bcfe1da574ca

• Liker 6
Skrevet

Jeg er 1.52 og har samme oppfatning, har aldri hatt problem på sjekkemarknaden, så at alle liker høye kvinner må vel være tidenes vrangforestilling. Jeg er kjempe fornøyd med høyden min og ville ikke forandre en cm om jeg kunne :)

Anonym poster: 0a42d61d5c12b476b6bf011cc8f1f0f4

• Liker 3
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 168 cm, helt gjennomsnittlig, altså. Høyden min er noe jeg aldri har tenkt videre over. Nytter lite å tenke på noe man ikke får gjort noe med.

Skrevet

171. trives med høyden min jeg.

Skrevet

Er 177 cm høy.

Synes jeg er for høy, altfor høy, liker i utgangspunktet å gå rundt i høyhælte sko, eller sko med hæler, men da blir jeg godt over 180 og føler meg ganske ugly, spesielt hvis jeg har venninnene mine rundt meg - de er så små, nette og søte, mens jeg er...bare ugly ;(

Bøyer ofte nakken for å virke lavere.

Så svaret er nei om hvorvidt jeg trives med høyden.

Anonym poster: d06b632c173fc958d469e7b8ebe70d51

Skrevet

Er 177 cm høy.

Synes jeg er for høy, altfor høy, liker i utgangspunktet å gå rundt i høyhælte sko, eller sko med hæler, men da blir jeg godt over 180 og føler meg ganske ugly, spesielt hvis jeg har venninnene mine rundt meg - de er så små, nette og søte, mens jeg er...bare ugly ;(

Bøyer ofte nakken for å virke lavere.

Så svaret er nei om hvorvidt jeg trives med høyden.

Kan du gi beng i det? Jeg er så gjennomført dritt lei av å se på potensielt flotte damer som er duknakket fordi de tror de er høye, eller tror de skremmer vekk menn ved å være høyere en menn. se til svarte å vær rak i ryggen og ha en stolt holdning! Blir sur av duknakka kvinner... Kaste bort utstrålingen sin på det viset...

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 163 cm og er godt fornøyd med det. Bruker ofte sko med høye hæler (12 cm +) og synes det er greit at jeg ikke blir høyere enn mannfolk flest med det.

Skrevet

Tror nok det absolutt ikke har noe med høyden din å gjøre at du blir sjekket opp, altså.

Gjest Høymann
Skrevet (endret)

2000 millimeter

Endret av Høymann
Skrevet

168 cm

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Morteno
Skrevet

Mellom 1.83 - 1.85, kommer an på hvor lenge siden det er jeg sov sist..

Skrevet

Kan du gi beng i det? Jeg er så gjennomført dritt lei av å se på potensielt flotte damer som er duknakket fordi de tror de er høye, eller tror de skremmer vekk menn ved å være høyere en menn. se til svarte å vær rak i ryggen og ha en stolt holdning! Blir sur av duknakka kvinner... Kaste bort utstrålingen sin på det viset...

Um..jeg foretrekker og ønsker at jeg var lavere.

Egentlig så er jeg 178, det er en av mine "små" trikser for å virke lavere, bøye nakken, trekke fra en centimeter, bruke så flate sko som overhodet mulig.

Alle sier at jeg skal få opp nakken, være stolt, og det er det jeg ønsker at jeg kunne, men kommentarene, folk og slike ting hemmer meg en del.

Jeg trenger kanskje å bli litt mer voksen før jeg klarer å bli venn med høyden min og gi beng i det :P

Men takk likevel :)

Skrevet

Jeg er hele 160cm høy/lav alt etter hvordan du ser på det, og trives i grunn godt med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...