Stueloff Skrevet 15. august 2012 #101 Skrevet 15. august 2012 (endret) Du klager på at jenter har mye sex, samtidig som at du klager på at du sjeldent får deg noe. Hvis kvinner slutter å ha så mye sex, vil ikke det bare bety enda mindre på deg? Endret 15. august 2012 av Stueloff 3
Sommee Skrevet 15. august 2012 #102 Skrevet 15. august 2012 Vi mister jo noe vi også, men vi kompenserer kraftigere med mental framgang, fordi vi faktisk har blitt presset inn i mental framgang allerede som tolvåringer. Poenget er at jentene har ett gratisseilas, drevet av sin skjønnhet, og at det plutselig blir vanskeligere når de blir nødt til å switche over til en annen type motor. Dette er allikevel bare en tendens. Det er utrolig mange middelaldrende damer som har en imponerende mental kraft , kapasitet og utstråling. Enig, og dette er på en måte belønningen for alle ungdomsårene hvor guttene sliter med å dra damer, da de eldre gutta med bil e.l. Er mer populære. Og den belønningen er digg!
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #103 Skrevet 15. august 2012 Jo, men noen menn knuller virkelig mye. Har et par bekjente som syntes dette med å nedlegge damer er kjempekult, og han ene sier han har hatt seg flere hundre damer. Jeg er tilbøyelig til å tro han, han ser bra ut, er kjapp i replikkene, og selger både av natur og yrke. Dessuten har jeg ikke tall på hvor mange damer jeg har sett han med. Tilsvarende har jeg mange venninner, men ingen av disse kan jeg se for meg er i samme kategori. De har blitt lurt flere ganger, sikkert av typer som han bekjente av meg, men er ikke typene til å ha seg rundt. Ergo er det jo ikke så vanskelig å konkludere med at noen menn står for de meste av sexen kvinner får. Personlig synes jeg det er litt "ekkelt", og er en av grunnene til at jeg ser etter kvinner som har hatt få sexpartnere. Synes det sier en del om henne om hun har klart å holde seg unna disse døgnfluene av noen menn. Dessverre er det mange kvinner som da trekker konklusjonen at menn ikke er til å stole på, selv om den store flertallet menn er det. Det er bare at disse ikke fremstår så plettfrie som fyren som har nærmest gjort sjekking til en profesjon, og da vurderes de ikke en gang. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Denne kompisen som du forteller om. er en a grunnene til at kvinner er skeptisk ovenfor menn og deres hensikter. De fleste er ikke interessert i en kar som har som sport og nedlegge flest mulig kvinner.
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #104 Skrevet 15. august 2012 Vi mister jo noe vi også, men vi kompenserer kraftigere med mental framgang, fordi vi faktisk har blitt presset inn i mental framgang allerede som tolvåringer. Poenget er at jentene har ett gratisseilas, drevet av sin skjønnhet, og at det plutselig blir vanskeligere når de blir nødt til å switche over til en annen type motor. Dette er allikevel bare en tendens. Det er utrolig mange middelaldrende damer som har en imponerende mental kraft , kapasitet og utstråling. Dette er bare tull!
I Grosny Skrevet 15. august 2012 #105 Skrevet 15. august 2012 Dette er bare tull! Jeg tror mange gutter opplever det slik, men hvordan det går med jentene er jeg mer usikker på. Det som er jeg tror er at den blendende ungdommelig skjønnheten ikke skinner like heftig når jenta runder f.eks 72, men jeg kan ta feil, fordi den rypa på 72 er jo ung og vakker for en mann på 76 og et halvt. Den mest sjarmererende dama på over 85 jeg noensinne har møtt, imponerte ikke med skjønnhet alene. Det som imponerte meg var humor, glede, utstråling, intelligens, klokskap og personlighet. Det kan være interessant å høre hva de av oss som som er over 75 mener om saken.
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2012 #106 Skrevet 15. august 2012 Jeg tror mange gutter opplever det slik, men hvordan det går med jentene er jeg mer usikker på. Det som er jeg tror er at den blendende ungdommelig skjønnheten ikke skinner like heftig når jenta runder f.eks 72, men jeg kan ta feil, fordi den rypa på 72 er jo ung og vakker for en mann på 76 og et halvt. Den mest sjarmererende dama på over 85 jeg noensinne har møtt, imponerte ikke med skjønnhet alene. Det som imponerte meg var humor, glede, utstråling, intelligens, klokskap og personlighet. Det kan være interessant å høre hva de av oss som som er over 75 mener om saken. Er det noen her på KG som er 75 og over da, tror du?
Gjest Eurodice Skrevet 15. august 2012 #107 Skrevet 15. august 2012 (endret) Til TS, angående overskriften på tråden: Alle damer "knuller" hverken mye eller ofte. Det er mange som ikke har en fast partner og heller ikke vil ha mer eller mindre løse forhold eller ons. Endret 15. august 2012 av Arabella 2
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #108 Skrevet 15. august 2012 Jeg tror mange gutter opplever det slik, men hvordan det går med jentene er jeg mer usikker på. Det som er jeg tror er at den blendende ungdommelig skjønnheten ikke skinner like heftig når jenta runder f.eks 72, men jeg kan ta feil, fordi den rypa på 72 er jo ung og vakker for en mann på 76 og et halvt. Den mest sjarmererende dama på over 85 jeg noensinne har møtt, imponerte ikke med skjønnhet alene. Det som imponerte meg var humor, glede, utstråling, intelligens, klokskap og personlighet. Det kan være interessant å høre hva de av oss som som er over 75 mener om saken. Du snakker som om du vet hvordan jenter har det. Gratisseilas, det er ikke måte på hvor mye vi får gratis pga kjønnet vårt. Det blir for dumt å komme med slike påstander, da du ikke vet hva du snakker om. Snakk for deg selv neste gang, ikke for andre og særlig ikke hvordan alle jenter har det osv.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #109 Skrevet 15. august 2012 Du snakker som om du vet hvordan jenter har det. Gratisseilas, det er ikke måte på hvor mye vi får gratis pga kjønnet vårt. Det blir for dumt å komme med slike påstander, da du ikke vet hva du snakker om. Snakk for deg selv neste gang, ikke for andre og særlig ikke hvordan alle jenter har det osv. Hvordan klarer du å lese "menn håner kvinner" til stadighet i omtrent alle mulige tråder? IGrosny sier han tror menn oppfatter det slik, men er mer usikker på kvinners versjon. Jammen godt gjort å snu det til "det blir for dumt", "snakk for deg selv" osv. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #110 Skrevet 15. august 2012 Denne kompisen som du forteller om. er en a grunnene til at kvinner er skeptisk ovenfor menn og deres hensikter. De fleste er ikke interessert i en kar som har som sport og nedlegge flest mulig kvinner. Nei, men her har kvinner elendig dømmekraft. Så hvilke menn de sier de er interessert i, og hvilke menn de faktisk forviller seg bort i samsvarer ofte ikke. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #111 Skrevet 15. august 2012 (endret) Hvordan klarer du å lese "menn håner kvinner" til stadighet i omtrent alle mulige tråder? IGrosny sier han tror menn oppfatter det slik, men er mer usikker på kvinners versjon. Jammen godt gjort å snu det til "det blir for dumt", "snakk for deg selv" osv. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Hvordan klarer du å lese i denne tråden at menn håner kvinner? Men, i veldig mange av trådene som blir publisert her på KG finnes det dessverre enkelte menn som har et negativt syn på kvinner. Det synes ikke jeg er greit og hvorfor skulle det være det? Endret 15. august 2012 av Snuppi
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #112 Skrevet 15. august 2012 Nei, men her har kvinner elendig dømmekraft. Så hvilke menn de sier de er interessert i, og hvilke menn de faktisk forviller seg bort i samsvarer ofte ikke. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Her har kvinner dårlig dømmekraft? Snakker vi om alle kvinnene i Norge, Norden? Eller snakker vi om enkelte ?
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #113 Skrevet 15. august 2012 Mange bitre fyrer her, ja. Ler og ler. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #114 Skrevet 15. august 2012 Hvordan klarer du å lese i denne tråden at menn håner kvinner? Ja, eller bruk en nærliggende ekvivalent da. Du føler jo tydeligvis deg personlig truffet, siden det svaret jeg oftest ser komme fra deg handler om å drite ut andres tanker og meninger. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #115 Skrevet 15. august 2012 Men, i veldig mange av trådene som blir publisert her på KG finnes det dessverre enkelte menn som har et negativt syn på kvinner. Det synes ikke jeg er greit og hvorfor skulle det være det? Det er jo du som tolker det sånn! Om noen menn har et negativt syn på damer som har hatt seg med mange, så er jo det helt greit. Er vel nok av damer som synes en del menn har hatt seg i overkant mye også? Sånne subjektive meninger må vel folk få lov til å ha, uten at vi skal kalle dem kvinne- eller mannshatere av den grunn. Mange bitre fyrer her, ja. Ler og ler. Som vanlig et meget konstruktivt bidrag fra deg. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 1
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #116 Skrevet 15. august 2012 Ja, eller bruk en nærliggende ekvivalent da. Du føler jo tydeligvis deg personlig truffet, siden det svaret jeg oftest ser komme fra deg handler om å drite ut andres tanker og meninger. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Når enkelte menn spyr ut negativiteten og biterheten, kommer med påstander om ditt og datten som ikke hører hjemme noen steder. Da må de også forvente at de får svar.
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #117 Skrevet 15. august 2012 Det er jo du som tolker det sånn! Om noen menn har et negativt syn på damer som har hatt seg med mange, så er jo det helt greit. Er vel nok av damer som synes en del menn har hatt seg i overkant mye også? Sånne subjektive meninger må vel folk få lov til å ha, uten at vi skal kalle dem kvinne- eller mannshatere av den grunn. Som vanlig et meget konstruktivt bidrag fra deg. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Ja, da var vi i gang igjen...... Takk til deg,
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #118 Skrevet 15. august 2012 Her har kvinner dårlig dømmekraft? Snakker vi om alle kvinnene i Norge, Norden? Eller snakker vi om enkelte ? Ja, de fleste kvinner har dårlig dømmekraft når det kommer til menn. Sånn er det bare, og det må dere bare innse. De fleste menn har også dårlig dømmekraft når det kommer til kvinner, så dette er forsåvidt ikke noe kjønnsavhengig heller. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974
Gjest Snuppi Skrevet 15. august 2012 #119 Skrevet 15. august 2012 Ja, de fleste kvinner har dårlig dømmekraft når det kommer til menn. Sånn er det bare, og det må dere bare innse. De fleste menn har også dårlig dømmekraft når det kommer til kvinner, så dette er forsåvidt ikke noe kjønnsavhengig heller. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Nei, men de fleste lærer av sine feil. Jo eldre enn blir, jo mindre naiv blir en i forhold til menn, forhold osv.
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #120 Skrevet 15. august 2012 Som vanlig et meget konstruktivt bidrag fra deg. Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 Takk, likens. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå