Gå til innhold

Hvorfor knuller alle damer så mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

men dette var jo da du var barn..

Jepp! Begynte å gå på byn da jeg var tolv. Samtidig som jeg fikk min første lønning! Eller...

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jepp! Begynte å gå på byn da jeg var tolv. Samtidig som jeg fikk min første lønning! Eller...

jamen jeg mener siden du snakker om steder du oppholdt deg da du var ungdom så tenkte jeg... Forventet du at tenåringsjenter skulle være hyggelige?

• Liker 1
Skrevet

jamen jeg mener siden du snakker om steder du oppholdt deg da du var ungdom så tenkte jeg... Forventet du at tenåringsjenter skulle være hyggelige?

I det minste hadde jeg ikke trodd at de skulle være direkte fiendtlige.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

I det minste hadde jeg ikke trodd at de skulle være direkte fiendtlige.

Å jo det kan de være. har opplevd det selv i form av mobbing på ungd skolen, så tenåringsjenter kan være ganske evil hvis de vil. Du må ikke basere disse opplevelsene på hvordan de blir når de blir eldre. folk forandrer seg. Såklart det fins hekser i alle aldre men de fleste blir mer modne med alderen

• Liker 1
Skrevet

Så kvinner får lettere sex enn menn, big whoop.

Nei, det er ikke spesielt rettferdig, livet har aldri vært rettferdig. Istedenfor å filosofere over hvor ofte kvinner på t-banen suger kuk, så kan du heller prøve å jobbe med deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv du kan bli, så skal du se det kommer noe sex i din retning også.

Edit: Skrivefeil

Sa hun som aldri trengte å jobbe med noe for å få det hun ville.

Btw det er ganske turn off med kvinner som røler om puling som en gamme sjøulk, men det ser ikke ut til å ha noe å si for deg. du er jo kvinne.

Anonym poster: 3c347836992ef3759185717590c6a49b

• Liker 1
Gjest Skogmann
Skrevet (endret)

Btw det er ganske turn off med kvinner som røler om puling som en gamme sjøulk, men det ser ikke ut til å ha noe å si for deg. du er jo kvinne.

Wild guess, men jeg tror det er ganske turn-off med bitre menn på t-banen som lurer på hvor mange kukker jentene i vogna har sugd også.

Endret av Skogmann
  • Liker 2
Skrevet

Uenig.

Etter min mening er det enklere for kvinner å ha sex med den de vil ha, men vanskeligere å få mannen de vil ha som kjæreste.

Takket være at kvinner tenner mer på underliggende ting som utstråling, hvor menn tenner mer på det rent fysiske - så har menn betraktelig bedre mulighet til å gjøre seg selv meget attraktiv, enn kvinner.

Det tar bare tid og energi.

Dette er jo ikke en gang sant katten. De aller fleste jentene under 25 trenger ikke jobbe stort med seg selv for å få sex og kjærlighet. tenkt bare på hvor mange jenter som går til psykolog, dårlig form osv. Likevel har de en kjæreste. Ikke mange menn i en sånn situasjon som kunne klart det. Dessuten viser alt av undersøkelser at menn blir målt opp etter hva de tar med til bordet. Dvs at menn alltid må kjempe seg til attraktivitet, den kommer ikke av seg selv. det gjør den stort sett hos kvinner. Og når maktbalansen gjevner seg litt mer ut oppover årene blir de samme kvinnene som nyter godt av skjevheten i ungdommen bitre fordi yngere kvinner tar deres plass og ser etter de mennene som nå har opparbeidet seg velstand og attraktivitet som ikke fik pult i de yngere dager.

• Liker 2
Skrevet

Wild guess, men jeg tror det er ganske turn-off med bitre menn på t-banen som lurer på hvor mange kukker jentene i vogna har sugd også.

Er ikke jeg som er ts. Les Ab id. Det er dog gøy hvordan menn står fram og forsvarer en kvinne uansett hvor ufin hun er mot andre på den måten. Er vel også en av grunnene til skjevheten. Urimelige, uempatiske kvinnfolk som får beskyttelse fra menn til å bedrive den type adferd.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg liker at du antar at du vet alt om meg, livet mitt og mine opplevelser med mannfolk :)

Og ja, jeg røler som en sjøulk om både kuk, fitte og knulling, heldig for meg at jeg er jente, ey? :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker at du antar at du vet alt om meg, livet mitt og mine opplevelser med mannfolk :)

Og ja, jeg røler som en sjøulk om både kuk, fitte og knulling, heldig for meg at jeg er jente, ey? :nigo:

:roll:

Gjest Raindrops
Skrevet

:roll:

:erter:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor alle damer knuller så mye?

....

Du vet at disse damene må knulle med noen, ikke sant?

Ergo, mannfolk knuller nøyaktig like mye.

Bare fordi det ikke nødvendigvis blir noe på deg, så betyr det ikke at alle damer i verden er horer. Det er bare du som er for bitter og sutrete til at noen gidder å sprike for deg.

PS: det at du har venninner som sitter og skryter av hvor mye random kuk de får, sier mye om (mangelen på) kvaliteten på de menneskene du omgir deg med.

Anonym poster: 22e1d4fdc77eeb7b056c399236a6552e

Gjest Katten.
Skrevet

Dette er jo ikke en gang sant katten. De aller fleste jentene under 25 trenger ikke jobbe stort med seg selv for å få sex og kjærlighet. tenkt bare på hvor mange jenter som går til psykolog, dårlig form osv. Likevel har de en kjæreste. Ikke mange menn i en sånn situasjon som kunne klart det. Dessuten viser alt av undersøkelser at menn blir målt opp etter hva de tar med til bordet. Dvs at menn alltid må kjempe seg til attraktivitet, den kommer ikke av seg selv. det gjør den stort sett hos kvinner. Og når maktbalansen gjevner seg litt mer ut oppover årene blir de samme kvinnene som nyter godt av skjevheten i ungdommen bitre fordi yngere kvinner tar deres plass og ser etter de mennene som nå har opparbeidet seg velstand og attraktivitet som ikke fik pult i de yngere dager.

Hva med de kvinnene som ikke er født attraktive, hva i allverden skal de gjøre?

Slik jeg ser det, har menn et mye større repertoar å ta fra, for å gjøre seg selv attraktiv. Problemet er bare at det ligger hardt arbeid bak dette, ergo er det en velbevart hemmelighet.

Som en pjokk som har utviklet seg veldig mye siden jeg var en usikker tenåring - som knapt turte prate med det kvinnelige kjønn, så ville jeg aldri gitt fra meg det spekteret jeg kan spille på nå, for den 'makten' du sier kvinner innehar.

Sjenert avholdsmann melder seg til tjeneste... Forklar meg heller hvorfor bulgarske kvinner er smilende og imøtekommende mens norske kvinner oppfører seg som om du nettopp har satt fyr på den nye Gucci-veska hennes og nå prøver å slukke brannen med hennes glass med champagne?

Om det er noe du har opplevd hele livet, med alle, og om du ter deg i virkeligheten som du ter deg her, så tror jeg det er følgende:

Norske kvinner ser bitterheten din, og finner deg uattraktiv som partner.

Bulgarske kvinner ser bitterheten din, og finner det et lett bytte.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er igjen ryddet for tulleinnlegg. Minner om at spørsmål om moderering kan taes på PM eller ris og ros.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

Det skulle vært en rettighet å ha sex. Sex er viktig.

Anonym poster: 4e3bb40adfb3c5270bceeafece1d007b

• Liker 1
Skrevet

For hver kvinne som knuller med en mann, trengs en mann.

Konklusjon: kvinner og menn knuller nøyaktig like mye.

Den stemmer kanskje ikke helt. Jeg har inntrykk av at mange kvinner heller deler på en som er litt spennende enn å bruke en som er middels alene.

Det er viktig for gutta som ikke er med på leken å unngå bitter- eller desillusjonertfella. Sexyheten sitter faktisk mer i hodet, enn i ...?, og den som selv tror man er attraktiv er den som har forspranget. Jeg vet at jeg er noe, og jeg har nydelig dame. Jeg er styggere nå ennn da jeg var ung, men jeg føler meg allikevel mer atttraktiv, og det er dette psykiske som gir meg suksess nå. Det var ikke på plass når jeg var ung og upult, og ikke forsto hvor vakker jeg egentlig var. Jeg forsto det ikke, og jentene forsto det heller ikke.

Gutter ligger et par år etter jentene i fysik modning, og har følgelig bedre sjans på jenter som er ett par år yngre enn seg selv. Å forvente å få pult noen i klassen blir feil, og fører bare til skuffelser.

Skrevet

Gutter ligger et par år etter jentene i fysik modning, og har følgelig bedre sjans på jenter som er ett par år yngre enn seg selv. Å forvente å få pult noen i klassen blir feil, og fører bare til skuffelser.

Jo, men jeg er en kar som føler jeg har mye mer til felles med jenter som er litt endre enn meg, enn de som er yngre. Hva gjør man da?

Jeg er overhodet ikke interessert i å bare ha sex for å ha det. Det må jo være med ei jente jeg føler med nær, ikke bare fordi jeg liker kroppen hennes, men også fordi vi "matcher" bra mentalt.

Det er utrolig kjipt å føle at man er utenfor denne A4-modellen for hvordan tiltrekning skal foregå. Egentlig tror jeg kanskje de fleste av oss er det. Problemet er bare at de fleste ikke engang vurderer de som ikke "alle andre" også vil ha.

Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974

Gjest Eurodice
Skrevet

Det skulle vært en rettighet å ha sex. Sex er viktig.

Anonym poster: 4e3bb40adfb3c5270bceeafece1d007b

Hvordan skulle det la seg gjennomføre, mener du?

• Liker 1
Skrevet

Du vet at disse damene må knulle med noen, ikke sant?

Ergo, mannfolk knuller nøyaktig like mye.

Anonym poster: 22e1d4fdc77eeb7b056c399236a6552e

Jo, men noen menn knuller virkelig mye. Har et par bekjente som syntes dette med å nedlegge damer er kjempekult, og han ene sier han har hatt seg flere hundre damer. Jeg er tilbøyelig til å tro han, han ser bra ut, er kjapp i replikkene, og selger både av natur og yrke. Dessuten har jeg ikke tall på hvor mange damer jeg har sett han med.

Tilsvarende har jeg mange venninner, men ingen av disse kan jeg se for meg er i samme kategori. De har blitt lurt flere ganger, sikkert av typer som han bekjente av meg, men er ikke typene til å ha seg rundt.

Ergo er det jo ikke så vanskelig å konkludere med at noen menn står for de meste av sexen kvinner får. Personlig synes jeg det er litt "ekkelt", og er en av grunnene til at jeg ser etter kvinner som har hatt få sexpartnere. Synes det sier en del om henne om hun har klart å holde seg unna disse døgnfluene av noen menn.

Dessverre er det mange kvinner som da trekker konklusjonen at menn ikke er til å stole på, selv om den store flertallet menn er det. Det er bare at disse ikke fremstår så plettfrie som fyren som har nærmest gjort sjekking til en profesjon, og da vurderes de ikke en gang.

Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974

Skrevet

Den stemmer kanskje ikke helt. Jeg har inntrykk av at mange kvinner heller deler på en som er litt spennende enn å bruke en som er middels alene.

Det er viktig for gutta som ikke er med på leken å unngå bitter- eller desillusjonertfella. Sexyheten sitter faktisk mer i hodet, enn i ...?, og den som selv tror man er attraktiv er den som har forspranget. Jeg vet at jeg er noe, og jeg har nydelig dame. Jeg er styggere nå ennn da jeg var ung, men jeg føler meg allikevel mer atttraktiv, og det er dette psykiske som gir meg suksess nå. Det var ikke på plass når jeg var ung og upult, og ikke forsto hvor vakker jeg egentlig var. Jeg forsto det ikke, og jentene forsto det heller ikke.

Er veldig enig i dette, og det er nok her jeg tror mange gutter (menn også noen kvinner) feiler. De får seg kanskje ikke noe på en stund, blir snurt for at ingen vil ha dem som igjen minsker muligheten for at det blir noe. Dermed kommer man inn i en negativ tankesirkel der man stadig får bekreftelse på at de "ikke duger" (selv om det ikke nødvendigvis er den faktiske sannheten). Noen kommer seg ut av det igjen, mens andre blir veldig bitre og kommer seg aldri videre.

Det handler faktisk mye om eget tankesett. Javisst er det tøft å bli avvist for ørtende gang, men man har likefullt alt å tjene på det hvis alternativet er bitterhet og ennå mindre sjanse enn man allerede har. Derfor er mental trening faktisk veldig viktig, for eksempel kan man begynne å trene en kampsport der fokuset også ligger på det mentale.

Videre tror jeg også mange går i fella i det de ser alt som et spill og der de vurderer seg selv og andre ut i fra hvor mange de har nedlagt. Jeg tror det er veldig uheldig, fordi man flytter fokuset fra det som er viktig og man blir mer nervøs og stressa over sin egen interne sammenligning enn det som er hensiktsmessig. Man må heller leve litt i nuet, det er så utrolig mye lettere å få kjemi enn når man hele tiden skal tenke på om det blir noe eller ikke.

Anonym poster: 66882b7f69dd27f83187ab02bc787475

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...