Gjest Wolfmoon Skrevet 13. august 2012 #41 Skrevet 13. august 2012 (endret) Jeg skjønner heller ikke hvordan man konkluderer med at alle damer kan ha sex omtrent når de vil og hvor de vil, og med hvem de vil. Jeg har i alle fall til gode å finne et slikt sted! Men det kan jo hende grunnen er at jeg ikke går på de verste kjøttmarkedene i byen, har på meg litt klær, og ikke drikker meg drita. Men ser man på jentene som går på kjøttmarkedene, kler seg særdeles utfordrende og fester med hæla i taket, så har dere nok helt rett. Edit: Og før noen tar meg på den siste beskrivelsen. Nei, jeg er ikke misunnelig eller skulle ønske at det var meg. Det er dem vel undt, hvis det er det de ønsker Endret 13. august 2012 av Wolfmoon 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #42 Skrevet 13. august 2012 Jeg skjønner heller ikke hvordan man konkluderer med at alle damer kan ha sex omtrent når de vil og hvor de vil, og med hvem de vil. Jeg har i alle fall til gode å finne et slikt sted! Men det kan jo hende grunnen er at jeg ikke går på de verste kjøttmarkedene i byen, har på meg litt klær, og ikke drikker meg drita. Men ser man på jentene som går på kjøttmarkedene, kler seg særdeles utfordrende og fester med hæla i taket, så har dere nok helt rett. Enig med du! Jeg tror at særlig litt stille jenter som ikke brauter like høyt, som kanskje er litt nerdete og forsiktige av seg i allefall ikke puler rundt hver eneste sving. Til og med de venninne jeg har som er modellpene, har seg ikke så mye. Anonym poster: 2690b83cba8be64928e44f4d778d5b03 2
Andreas8 Skrevet 13. august 2012 #43 Skrevet 13. august 2012 Jeg tror at de menn som er bitre for at de selv ikke får "pult rundt" blir sjalu på de som får gjort det. Hvorfor de tar ut bitterheten sin på kvinner og ikke på de menn som tydeligvis oppfører seg på en måte som gjør at disse angivelige mennene får pult hver eneste dag, hver eneste kveld, aner jeg ikke. Men hvis jeg forstår logikken her så får "alle" jenter "pult rundt" og få menn får gjort det samme. Så disse få mennene må virkelig gå på rundgang og stå i. Min erfaring er at hvis man drar ut på utesteder så er det ikke verre enn å være litt sosial så kommer man over noen som er interessert i litt friksjonsvarme. Verre er det ikke. Om man er tjukk, tynn, har langt eller kort hår, er skjeggete, barbert, eller hva som har ikke så meget å si. Så lenge man er vasket, stelt, hyggelig og sosial så er det ikke noe problem å komme seg til sengs med noen. At man ikke får "ligge rundt", slik en ser for seg at "alle andre" (særlig kvinnene tydeligvis) gjør kommer heller av at man har innsett noe, at sex ikke gir en den lykken man søker. Det er en kortvarig glede, men ikke noe mer enn det. Er man en av de angivelige mennene som knuller hver dag med forskjellige kvinner så lever man et trist og ulykkelig liv i jakt på noe man aldri finner. Å bare knulle gir veldig lite. Det er følelser som skal til skal det bli noe mer enn bare en mekanisk handling, noe mer enn bare litt kjedelig friksjonsvarme. Den beste sexen har man med noen man føler noe for. Det trenger ikke være avansert en gang, bare det å være nær en man er glad i og oppleve det sammen er en mye sterkere og større opplevelse i seg enn all verdens sex med personer man ikke har noe nært forhold til i det hele tatt. 10
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2012 #44 Skrevet 13. august 2012 Da har ikke du stukket hodet ut av norge. Anonym poster: 200bf713968e223442be7efa11e21c8c Det har jeg. Derfor skrev jeg at "Jeg synes (...)". Altså tilsier det en subjektiv mening. Min mening er at Norges kvinner er blant verdens vakreste, og det er etter å ha reist en del. Nei. Det verste er at jeg har erfart at damer blir faen så sure om man sier nei. Ikke nok med det, de bitcher til hele omgangskretsen sin om det også, spesielt den indre venninnegjengen. Før de hopper videre til neste mann. Heh, en hel venninnegjeng trodde jeg var homofil etter jeg hadde sagt nei til sex med ei av dem... Fantastisk logikk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #45 Skrevet 13. august 2012 Dere kan få pult hele tiden dere også gutter. På samme nivå som kvinner. Dere må bare senke standarden! Jeg får sjelden pult med noen jeg virkelig vil pule med, men hadde jeg senket standarden til "en som har puls og pikk" hadde jeg jo ikke hatt noe problem. Det hadde ikke du heller. Hvorfor bare prøve seg på 10'erne hvis det bare er knulling som står i hodet på deg? Eller du kan prøve deg på den stille litt sjenerte jenta, som ikke brauter seg frem til de kjekkeste gutta på byn. Hun er nok villig, for hun får ikke pult så mye, selv om hun er kjempepen. Anonym poster: a4572c47f13179d207fd10c91148298f 3
xBeautyCrush Skrevet 13. august 2012 #46 Skrevet 13. august 2012 Synes det er trist at noen tenker at det er om å gjøre å knulle flest. Slikt minner meg bare på den barnslige fjortis-oppførselen på videregående der "alle lå med alle" på fester og nach. Jeg synes det er mer æreverdig å holde seg til en og være trofast (altså, finne en fast kjæreste). 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #47 Skrevet 13. august 2012 Nå er det ikke alle damer som gjør det. Mulig jeg kan si at jeg har knullet mye men i en alder av 44 år har jeg hatt 5 sexpartnere.Er det mye??? Anonym poster: 25376016c8a59767fbecae933384c63e 1
Gjest Lille-pus Skrevet 13. august 2012 #48 Skrevet 13. august 2012 Tråden er ryddet for innlegg med trakasserende påstander og rasistisk tilsnitt. Minner om at KGs regler også gjelder for tråden på seksualitetsforumet. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i eget innlegg på Ris&Ros, eller i PM. Lille-pus (mod)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #49 Skrevet 13. august 2012 Nå er det ikke alle damer som gjør det. Mulig jeg kan si at jeg har knullet mye men i en alder av 44 år har jeg hatt 5 sexpartnere.Er det mye??? Anonym poster: 25376016c8a59767fbecae933384c63e Nei, det er ikke mye. Det er egentlig antallet partnere som er avgjørende her, ikke hvor mye sex man har hatt med hver. Det vitner litt om man er løs-typen eller forhold-typen synes jeg... Anonym poster: 1fa814471d0f3f931cd3f2212e079974 2
Gjest Lille-pus Skrevet 13. august 2012 #50 Skrevet 13. august 2012 Tråden ryddet for åpenbare tulleinnlegg. Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM til meg. Lille-pus (mod)
Gjest BM2 Skrevet 13. august 2012 #51 Skrevet 13. august 2012 Bitter much? Jeg synes de norske kvinnene er de vakreste i verden, og at de beholder skjønnheten sin langt opp i årene. Hjelper ikke at de er pene og se på når de glefser etter deg om du sier hei. Forksjellen i fremtoning mellom norske og bulgarske kvinner er så ekstrem at jeg knapt trodde det selv. Jeg køyp meg selv bokstavlig talt i armen i det kvinne nummer tre på rad smilte til meg. Det har ALDRI skjedd her i Norge. Her vi har de sinteste, sureste og mest kravstore kvinnene som er å oppdrive.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. august 2012 #52 Skrevet 13. august 2012 Satt og pratet med to jenter og en guttevenn. Damene snakket bare om hvor enkelt det var å finne en å knulle med. De knuller også ganske mye med mange forskjellige gutter. Men de var veldig enige om to ting, gutten måtte ikke være feit også måtte han være kjekk og snill.Men han måtte ikke være en tøffel. Men de har sex ganske ofte, men sliter med å finne den rette. Vi gutta synes det er vanskeligere å finne ei å knulle med. Har vært på byen flere ganger, men damene ser knapt på oss gutta en gang. Jeg synes det er urettferdig at jentene får knulle så mye og det er kun de kjekke som får seg. De jentene var helt vanlige jenter, men de knuller mye. Jeg er også en helt vanlig gutt og får sjelden knulle. Jeg synes det er veldig urettferdig. Er dette rett? Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232 Tar du noe initiativ for å få jenter til å knulle deg da? 2
Gjest Katten. Skrevet 13. august 2012 #53 Skrevet 13. august 2012 Hjelper ikke at de er pene og se på når de glefser etter deg om du sier hei. Forksjellen i fremtoning mellom norske og bulgarske kvinner er så ekstrem at jeg knapt trodde det selv. Jeg køyp meg selv bokstavlig talt i armen i det kvinne nummer tre på rad smilte til meg. Det har ALDRI skjedd her i Norge. Her vi har de sinteste, sureste og mest kravstore kvinnene som er å oppdrive. Jeg får også et glefs etter meg om jeg er sørpedrita eller bare har siklet etter dem over lang tid. Merkelig det der. Utover det, så får jeg mye smil og blikk nå, kontra hva jeg gjorde for noen år tilbake. Holdning, kroppsspråk og glimt i øyet can turn that frown up-side-down. 3
Gjest imli Skrevet 13. august 2012 #54 Skrevet 13. august 2012 Hjelper ikke at de er pene og se på når de glefser etter deg om du sier hei. Forksjellen i fremtoning mellom norske og bulgarske kvinner er så ekstrem at jeg knapt trodde det selv. Jeg køyp meg selv bokstavlig talt i armen i det kvinne nummer tre på rad smilte til meg. Det har ALDRI skjedd her i Norge. Her vi har de sinteste, sureste og mest kravstore kvinnene som er å oppdrive. Med den haldninga der er det ærleg talt ikkje rart ingen smiler til deg. Du har jo bestemt deg for at norske kvinner = dritt. Då er det jo ingen norske kvinner som har lyst til å vera saman med deg heller. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #55 Skrevet 13. august 2012 Her må du faktisk korrigeres. Kvinner knuller ikke. De blir knullet. Menn knuller - Kvnner blir knullet. Anonym poster: efeff1f12f491ad3d9d81e65507ac4e0 1
Gjest BM2 Skrevet 13. august 2012 #56 Skrevet 13. august 2012 Jeg får også et glefs etter meg om jeg er sørpedrita eller bare har siklet etter dem over lang tid. Merkelig det der. Utover det, så får jeg mye smil og blikk nå, kontra hva jeg gjorde for noen år tilbake. Holdning, kroppsspråk og glimt i øyet can turn that frown up-side-down. Sjenert avholdsmann melder seg til tjeneste... Forklar meg heller hvorfor bulgarske kvinner er smilende og imøtekommende mens norske kvinner oppfører seg som om du nettopp har satt fyr på den nye Gucci-veska hennes og nå prøver å slukke brannen med hennes glass med champagne?
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2012 #57 Skrevet 13. august 2012 (endret) Sjenert avholdsmann melder seg til tjeneste... Forklar meg heller hvorfor bulgarske kvinner er smilende og imøtekommende mens norske kvinner oppfører seg som om du nettopp har satt fyr på den nye Gucci-veska hennes og nå prøver å slukke brannen med hennes glass med champagne? Hvor treffer du disse fæle kvinnene? Hvilke miljøer vanker du i? Endret 13. august 2012 av Arabella
Gjest BM2 Skrevet 13. august 2012 #58 Skrevet 13. august 2012 Med den haldninga der er det ærleg talt ikkje rart ingen smiler til deg. Du har jo bestemt deg for at norske kvinner = dritt. Då er det jo ingen norske kvinner som har lyst til å vera saman med deg heller. Bestemt meg for? Det erikk enoe en har bestemt seg for! Det er noe en så til de grader har fått erfare. Mange mange ganger gjennom hele livet i alle mulige situasjoner. Det er langt, virkelig langt, mellom de norske kvinnene en har møtt som har evnet å smile. De som ikke har glefset og jagd en vekk har nesten utelukkene brukt tiden på å syte over et eller annet mannfolk. Hvor er smilet?
Gjest BM2 Skrevet 13. august 2012 #59 Skrevet 13. august 2012 Hvor treffer du disse fæle kvinnene? Hvilke miljøer vanker du i? Opp gjennom livet så har det vært: Hjemme Barnehage Skole Trening Fritid Kino, fritidsklubbre og andre steder ungdom befinner seg På byn Jobb Nettsjekkesider Sånn i grove trekk. Den store majoriteten er hunkjønn en har blitt plassert sammen med i kraft av skole eller jobb.
Gjest BettyBoop Skrevet 13. august 2012 #60 Skrevet 13. august 2012 Opp gjennom livet så har det vært: Hjemme Barnehage Skole Trening Fritid Kino, fritidsklubbre og andre steder ungdom befinner seg På byn Jobb Nettsjekkesider Sånn i grove trekk. Den store majoriteten er hunkjønn en har blitt plassert sammen med i kraft av skole eller jobb. men dette var jo da du var barn..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå