Gå til innhold

Hvorfor knuller alle damer så mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet
mrc93 skrev (På 12.8.2012 den 22.58):

Jenter får mye sex, rett og slett fordi gutter i 90% av tilfellene de får tilbud om et knull svarer JA!

Dere blir ikke sett på som løse om dere svarer ja med en gang, mens de fleste jenter føler de må få gutten til å kjempe litt mer før de gir seg.

Kan love deg at mange jenter egentlig har kjempe lyst! Det har jeg selv og.

Men har ikke lyst til å bli sett på som ei som ligger med hvem som helst, når jeg til nå ikke har ligget med mange i det hele tatt.

Men får ikke gutter dårlig rykte, hvorfor i helvete skal jenter få det!!!

Så det er egentlig gutter og menn som knuller mest, ettersom 90% av dem sier ja, mens jenta sier nei?

Anonymkode: 8f91d...ee5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2012 den 16.19):

Satt og pratet med to jenter og en guttevenn. Damene snakket bare om hvor enkelt det var å finne en å knulle med. De knuller også ganske mye med mange forskjellige gutter. Men de var veldig enige om to ting, gutten måtte ikke være feit også måtte han være kjekk og snill.Men han måtte ikke være en tøffel.

Men de har sex ganske ofte, men sliter med å finne den rette.

Vi gutta synes det er vanskeligere å finne ei å knulle med. Har vært på byen flere ganger, men damene ser knapt på oss gutta en gang. Jeg synes det er urettferdig at jentene får knulle så mye og det er kun de kjekke som får seg. De jentene var helt vanlige jenter, men de knuller mye. Jeg er også en helt vanlig gutt og får sjelden knulle. Jeg synes det er veldig urettferdig.

Er dette rett?

Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232

Huff og stakkars deg som ikke får knulle i en alder av 16? Nei, deg må vi holde med, og stakkars deg som dessverre ikke får knulle.

Du får gro deg et par baller, skikke opp deg, trene mer, ta en god utdannelse, så får du sikkert knulle mer om det er det eneste du vil!

Skrevet
Longgone skrev (På 12.8.2012 den 16.21):

Damene som (for å bruke ditt usmakelige ordvalg) knuller mye må jo nesten ha noen menn og gjøre det med, så da gjør vell men også det...

Greia han sikter til, er at det bare er de attraktive mennene som får knulle og at de «mindre attraktive» som oftes går «slukøret» hjem, uten å vært i nærheten av å få sjansen til å knulle. Dette er nok ganske sannheten også. Genetisk er det slik at damene tiltrekkes av det sterke, maskuline, selvsikre, =attraktive. Det er naturen som er sånn for å bringe de sterke genene videre.

Tror nok dessverre menna må leve med denne «urettferdigheten», sånn er naturen skapt alt levende i dyreverdenen, inkludert oss mennesker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Huff og stakkars deg som ikke får knulle i en alder av 16? Nei, deg må vi holde med, og stakkars deg som dessverre ikke får knulle.

Du får gro deg et par baller, skikke opp deg, trene mer, ta en god utdannelse, så får du sikkert knulle mer om det er det eneste du vil!

I hvert fall det med utdanning er kontrafaktisk. Antall seksuall partnere er negativ relatert til utdanning. Det vil si at hvis man vil ha mange seksuallpartnere så bør man få så lite utdanning som mulig 🤯

Morsomt at det finnes dem som tror at pene, godt trente, høyt utdannede folk med god økonomi driver å puler rundt 🤣

Skrevet
Coachshinny skrev (19 minutter siden):

Greia han sikter til, er at det bare er de attraktive mennene som får knulle og at de «mindre attraktive» som oftes går «slukøret» hjem, uten å vært i nærheten av å få sjansen til å knulle. Dette er nok ganske sannheten også. Genetisk er det slik at damene tiltrekkes av det sterke, maskuline, selvsikre, =attraktive. Det er naturen som er sånn for å bringe de sterke genene videre.

Tror nok dessverre menna må leve med denne «urettferdigheten», sånn er naturen skapt alt levende i dyreverdenen, inkludert oss mennesker.

Den der går begge veier. Da jeg var yngre hadde jeg ei venninne som ikke var attraktiv for menn. Derimot var hun løs på tråden, dersom hun fikk en sjans en ytterst sjelden gang. Jeg fikk masse tilbud om ons hver gang, hun ble oversett. Så jeg har sendt plenty med menn "slukøret" hjem, sikkert mens de bitchet og klaget. Men jeg har sett dette med egne øyne, de går kun etter utseendet, og da sier det seg selv de går glipp av mange sjanser. Denne venninna så helt normal ut, så det får meg til å lure på hvor reelle slike klager jeg ser i denne tråden virkelig er. 

Skrevet
MissIndependent45 skrev (40 minutter siden):

Den der går begge veier. Da jeg var yngre hadde jeg ei venninne som ikke var attraktiv for menn. Derimot var hun løs på tråden, dersom hun fikk en sjans en ytterst sjelden gang. Jeg fikk masse tilbud om ons hver gang, hun ble oversett. Så jeg har sendt plenty med menn "slukøret" hjem, sikkert mens de bitchet og klaget. Men jeg har sett dette med egne øyne, de går kun etter utseendet, og da sier det seg selv de går glipp av mange sjanser. Denne venninna så helt normal ut, så det får meg til å lure på hvor reelle slike klager jeg ser i denne tråden virkelig er. 

Ja, det er sant, det går ikke bare en vei, men denne tråden handlet om menn som klager. Det er sånn at ofte tiltrekkes de attraktive kvinnene av de attraktive mennene. Det har nødvendigvis ikke bare om hvor vakker og perfekt du er, men minst like mye om selvtillit. Jeg opplever menn med stor selvtillit, drar damer som bare det, selv om de eller er helt vanlige typer. Det er ofte mennene er de som er på «jakt» og oppleves som den som lykkes i «jakta» når han nedlegger «byttet». Jo oftere han lykkes, jo mer vellykket og attraktiv er han. Og vis a versa, damene har blitt mer og mer den førende nå enn tidligere. Det samme der, jo oftere damene lykkes jo mer attraktiv. Så ja, det er nok en god del både menn og kvinner som må gå slukøret hjem.

Det oppleves også at det er mer vanlig at sjekking mer og mer skjer på sosiale medier. Men de samme «reglene» skjer jo også der.

• Liker 1
Skrevet

om det er vanskeligere for gutter å ha sex generelt; svaret er nei.

er det vanskelig å få sex i byen eller å bare gå ut å gjøre det svaret er ja

er det vansklig for en person og gå inn i hvilket som hus med frokostbord klart dekket for han? svaret er ja

er det vansklig å få folk inn dersom man har dekket en åpent frokostbord for fremmende til å forsyne seg svaret er nei

er det digg for en mann istedenfor å nappe løken få en mus og er villig til å gjøre det? svaret er ja

er det digg for damen å la seg selv bli pumpet av fremmede menn? svaret er nei

måten du sammenligner på er helt feil, det er forskjellige kjønn med forskjellig seksualitet og virkemåte, både kroppsmessig og mentalt. de som tjener på det og taper på er forskjellen enormt. 

la oss at du har låst tissen men ikke rumpa. og eneste måten du kan ha sex på er å gi rumpa di. ville du være like gavemilt som med tissen? NEI

damer har sex og nei det handler ikke være kjekk. det handler mest om hvor emosjonelt damen er tilknyttet til deg. er du en som setter pris på henne og hun har dannet sterke følelser for deg og føler trygg på deg, er snill og behandler henne med den respekten hun fortjener. så vil hun mer enn gjerne ha sex med deg uansett hvordan du ser ut.

damer trenger like mye nærhet som menn, men måten de praktiserer seksualiteten få bli fortjent, sånn er vi mennesker du gir ikke en blyant til en som ikke fortjener det, skulle du gi kroppen din?

Anonymkode: d5fc1...102

• Nyttig 1
Skrevet

De liker å knulle! 

Hehe……. 

Anonymkode: edb4f...762

Skrevet

Fordi det er digg.

Anonymkode: c137c...786

Skrevet

Det er feil. Det er faktisk veldig mange damer som knuller veldig lite.

Anonymkode: d89a5...a9d

• Liker 3
Skrevet

Hjelpes het var det mange bitre incels på et sted 🤦🏼‍♀️

Ikke rart det er mange som sliter med å «få seg noe»😂🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 85d12...a48

• Liker 1
Skrevet

Hørtes veldig tilfeldig ut. Jeg er dame med normalt pent utseende og har ikke knullet siden 2018. 

Det gir meg ikke noe å ligge med noen som bare vil ligge med meg, må ha masse annet på plass av kjemi først og jeg er sjeldent sosial så da møter jeg sjeldent noen. 

Anonymkode: ad858...aa5

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er feil. Det er faktisk veldig mange damer som knuller veldig lite.

Anonymkode: d89a5...a9d

Ja, egentlig tror jeg det er flere enn menn bare at mennene roper høyest om det fordi de tror de er berettiget til det. Tenk på alle damene som har blitt voldtatt og misbrukt og aldri har sex igjen eller bruker mange år mellom hver gang for å føle seg trygg, alle som er utslitte småbarnsmødre,  alle som har fått underlivsproblemer etter svangerskap, alle syke og funksjonshemmede kvinne, alle de religiøse, alle de med sosial angst,autisme, kroppskomplekser og kroppsdysmorfobia osv. som ikke har eller kan ha sex! 

Anonymkode: ad858...aa5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Gjest Raindrops skrev (På 12.8.2012 den 16.58):

Så kvinner får lettere sex enn menn, big whoop.

Nei, det er ikke spesielt rettferdig, livet har aldri vært rettferdig. Istedenfor å filosofere over hvor ofte kvinner på t-banen suger kuk, så kan du heller prøve å jobbe med deg selv. Bli den beste utgaven av deg selv du kan bli, så skal du se det kommer noe sex i din retning også.

Edit: Skrivefeil

Du er inne på noe, men ts må ikke overdrive. Det er bedre å akseptere seg selv og sine kvaliteter enn å desperat jakte på forbedring. Når man innser at man er bra nok så er man mye bedre enn man var selv om man på mange måter har blitt verre. (Jeg er objektivt sett styggere og feitere enn da jeg var 20, men har allikevel mer suksess hos damene).

Endret av I Grosny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...