Gå til innhold

Hvorfor knuller alle damer så mye?

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja "ukoste" er ett nytt ord som jeg fant på i denne tråden. Istedet for å skrive en hel setning. Vet dere om det finnes gode, etablerte ord som betyr det samme? Jeg kom ikke på noe i farten.

"Opprådd" er vel et begrep som kan brukes på folk som ikke får nok sex.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

"Opprådd" er vel et begrep som kan brukes på folk som ikke får nok sex.

"Urørte" er vel et begrep som også kan brukes om noen som aldri har hatt noen form for kjærlig kroppskontakt.

Gjest "gjest"
Skrevet

"Urørte" er vel et begrep som også kan brukes om noen som aldri har hatt noen form for kjærlig kroppskontakt.

Ja, men jeg regnet med foreldrene deres koste livet ut av dem omtrent da de var barn, så de er jo ikke urørt sånn sett.
Skrevet

Ja, men jeg regnet med foreldrene deres koste livet ut av dem omtrent da de var barn, så de er jo ikke urørt sånn sett.

Og vi som aldri opplevde det, hva er vi?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Og vi som aldri opplevde det, hva er vi?

Dere er skadet psykisk og tar ut raseriet og aggresjonen deres på sakesløse, ukjente kvinner som aldri har gjort dere noe vondt.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Skrevet

Det snakkes nedsettende om menn som tar "hva som helst". De som er hvem som helst må da og få seg litt sex.

Anonym poster: 9ee75c24e6dd75b1199da1603e92d88c

• Liker 1
Skrevet

Takk, likens.

Lurer meg på om ikke det var deg som skrev "få deg et liv" eller noe slikt i ett av dine innspirerende varme innlegg nettop.

Anonym poster: 9ee75c24e6dd75b1199da1603e92d88c

Skrevet

Om min vennegjeng er noe representativ for befolkningen i 20-årene i alle fall, så er det slik at noen få menn knuller svært mange, mens de andre knuller svært få.

Da ser vi bort fra de som har fast forhold selvsagt.

Skrevet

Om min vennegjeng er noe representativ for befolkningen i 20-årene i alle fall, så er det slik at noen få menn knuller svært mange, mens de andre knuller svært få.

Da ser vi bort fra de som har fast forhold selvsagt.

Det er noe alle vet :)

Skrevet

Det er noe alle vet :)

Jeg vil legge til at venninnene mine alltid ser ut til å ha noe på gang.

Det er umulig å si helt sikkert uten å spørre alle mennesker i verden.. Men basert på min egen erfaring med folk rundt meg ligger fordelinga noe slik:

Vi deler inn i svært kontroversielle kategorier:

#Svært kjekk mann, #Kjekk mann, #Normal mann, #Stygg mann

#Svært pen kvinne, #Pen kvinne, #Normal kvinne, #Stygg kvinne

Over en viss periode har #Svært kjekk mann sex med 7 damer:

1 stk #svært pen kvinne, 4 stk #Pen kvinne, 2 stk #Normal kvinne

#Kjekk mann har sex med 3 damer:

1 stk #Pen kvinne, 1 stk #Normal kvinne, 1 stk #Stygg kvinne

#Normal mann har sex med 2 damer:

1 stk #Normal Kvinne, 1 stk #Stygg kvinne

#Stygg mann har sex med 0 damer.

Denne fordelingen er selvsagt ikke noe form for vitenskap, og er bare sånn ca. slik jeg ser det seksuelle markedet i min vennegjeng, samt på byen hvor jeg er fra.

Uavhengig av hva slags nivå du er på utseendemessig som kvinne, så får du sex hvis du vil. Til og med ofte med menn som er utseendemessig mer attraktiv enn deg selv.

Stygge menn får seg særdeles sjeldent noe napp, mest fordi de ikke kan gå ned i nivå.

De svært kjekke gutta får mye sex, men de går ofte på de litt mindre attraktive enn seg selv. Noen ganger på de som er ganske så mye mindre attraktive.

De svært pene damene får sex når de vil, men de nøyer seg i nesten alle tilfeller kun med de svært kjekke gutta. Når man utelukker golddiggers. Gold digger-greia er et kapittel for seg selv, og ei heller så stort "problem" i Norge så vidt jeg har sett.

Det "store problemet" på dette markedet er selvsagt at alle sikter for høyt utseendemessig. Og siden menn fra naturens side har høyere kjønnsdrift enn kvinner, gagner det dem. Ja, nå drar jeg alle over en kam, men jeg mener samlet sett altså.

Hvis en mann med normalt utseende går bort til en kvinne med normalt utseende tidlig på kvelden, så tør jeg vedde på at sjansene er større for at det blir noe på ham, enn om han først går til henne klokka 2 på natta, etter å ha prøvd seg på, og feilet, på den svært pene, og den litt penere venninna. I den rekkefølgen.

Kvinnfolk trenger ikke råd her egentlig. Dere har det greit som det er virker det som.

• Liker 2
Skrevet

Hvis en mann med normalt utseende går bort til en kvinne med normalt utseende tidlig på kvelden, så tør jeg vedde på at sjansene er større for at det blir noe på ham, enn om han først går til henne klokka 2 på natta, etter å ha prøvd seg på, og feilet, på den svært pene, og den litt penere venninna. I den rekkefølgen.

Ellers må jeg minne om at en del menn vokser fra kjedelig til entusiastisk når de prater med kvinner som fyrer de skikkelig, og sånn sett kan ha bedre sjanser der enn de har med litt gråere damer.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Noen har lykken med seg, andre må leve på minner :cry: .

Endret av Arabella
  • Liker 3
Gjest Lenni20
Skrevet

personlig syns jeg at det er litt trist at ting er sånn nå.. knull og slikt, alt var bedre på 90-tallet.. folk var mer høflige, mer alvorlige.. nå er det bare knull og dump..

• Liker 3
Skrevet

Satt og pratet med to jenter og en guttevenn. Damene snakket bare om hvor enkelt det var å finne en å knulle med. De knuller også ganske mye med mange forskjellige gutter. Men de var veldig enige om to ting, gutten måtte ikke være feit også måtte han være kjekk og snill.Men han måtte ikke være en tøffel.

Men de har sex ganske ofte, men sliter med å finne den rette.

Vi gutta synes det er vanskeligere å finne ei å knulle med. Har vært på byen flere ganger, men damene ser knapt på oss gutta en gang. Jeg synes det er urettferdig at jentene får knulle så mye og det er kun de kjekke som får seg. De jentene var helt vanlige jenter, men de knuller mye. Jeg er også en helt vanlig gutt og får sjelden knulle. Jeg synes det er veldig urettferdig.

Er dette rett?

Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232

Ja, damer får letter knulle om mannen liker det han ser. Mannen må jo være tent han også. Så om han ikke er tent på dama går det jo ikke. Må jo gå begge veier, bokstavelig talt! :fnise:

Men, ja, det er lettere for damer å få knulle, men det betyr ikke at vi knuller i vei som disse to damene du kjenner.

Hverken jeg eller mine venninner gjør dette. De fleste av mine har faste forhold, og vi som er single tar saken i egne hender til vi møter en vi kan ha som kjæreste.

Så ikke ta alle damer over en kam, vær så snill.

Om det er urettferdig eller ikke kan diskuteres, men du kan ikke tvinge noen til å knulle deg om de ikke vil, kan du vel?

Så derfor må du pent vente til du møter noen som vil knulle deg - eventuelt ønsker å være kjæreste med deg.

Noen menn voldtar nok fordi de ikke får knulle, men det blir helt feil ... ikke at jeg tror du vil voldta, men når du mener det er urettferdig at du ikke får knulle, så er nå verden bare sånn.

Om du ikke er så kjekk som du sier, og ingen jente vil knulle deg, må du kanskje heller få deg en kjæreste? Det fins mange fine jenter som ikke liker å knulle rundt, men som heller ønsker en snill og grei kjæreste. Kanskje det er veien å gå?

Husk at mange menn blir kjekkere når de kommer i 30-40-årene ;)<br /><br /> Anonym poster: 29126e7770af604e816415225f3ed4d6

• Liker 1
Skrevet

Ellers må jeg minne om at en del menn vokser fra kjedelig til entusiastisk når de prater med kvinner som fyrer de skikkelig, og sånn sett kan ha bedre sjanser der enn de har med litt gråere damer.

Tvilsomt, i og med at de peneste damene blir sjekket opp hele tida og har utrolig mange valgmuligheter.

Skrevet

Satt og pratet med to jenter og en guttevenn. Damene snakket bare om hvor enkelt det var å finne en å knulle med. De knuller også ganske mye med mange forskjellige gutter. Men de var veldig enige om to ting, gutten måtte ikke være feit også måtte han være kjekk og snill.Men han måtte ikke være en tøffel.

Men de har sex ganske ofte, men sliter med å finne den rette.

Vi gutta synes det er vanskeligere å finne ei å knulle med. Har vært på byen flere ganger, men damene ser knapt på oss gutta en gang. Jeg synes det er urettferdig at jentene får knulle så mye og det er kun de kjekke som får seg. De jentene var helt vanlige jenter, men de knuller mye. Jeg er også en helt vanlig gutt og får sjelden knulle. Jeg synes det er veldig urettferdig.

Er dette rett?

Anonym poster: f21f8ea1e3cfbe2611a232dcd2476232

Svarer på overskriften.Hvorfor knuller menn så jævla mye?

• Liker 1
Skrevet

Svarer på overskriften.Hvorfor knuller menn så jævla mye?

Hvor er det overskriften?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tvilsomt, i og med at de peneste damene blir sjekket opp hele tida og har utrolig mange valgmuligheter.

Ja det har de kjekkeste mennene og det..
  • Liker 1
Skrevet

Hvor er det overskriften?

Det står i overskriften,eller tittelen på innlegget da: Hvorfor knuller damer så mye og jeg svarte, hvorfor knuller alle menn så mye. Gikk det inn nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...