Gå til innhold

Bli noens venn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plass til flere! Bare å sende i vei :) ( Jeg er 27år, om det har noen betydning for deg ). Alder og kjønn spiller fortsatt ingen rolle :)

Gjest gressløk
Skrevet

Nei! Jeg nekter! :snurt:

Ikke vær så negativ, Lurifix. Du trenger en nyvenn!

Gjest Lurifix
Skrevet

Ikke vær så negativ, Lurifix. Du trenger en nyvenn!

Jepp det gjør jeg, men det har jeg valgt selv.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg syns det var utrolig godt å lese denne tråden. Så godt å se at så mange tilbyr seg og være en brevvenn med folk som ikke har det så greit og/eller ikke har noen venner.

Selv er jeg veldig ensom. Har kun 1 venn, men vi har vokst fra hverandre, så egentlig har jeg ingen: ( jeg er mye alene da jeg ikke jobber for tiden pga angst og depresjon.

Jeg er en jente i midten av 20 årene. Jeg skulle ønske jeg tørte og ta kontakt med en av dere snille Kg brukere som tilbyr dere og være en venn:) Men jeg har så presentasjons angst, så er redd for at ingen vil syns det vil være noe gøy og skrive med meg. jeg har heller ingen hobbyer eller noen særlige interesser og skrive om da den angsten/depresjonen har brukt all min tid og gjort at jeg ikke har fått tid til og finne ut hvem JEG er og hva JEG liker. Så jeg er nok ikke den rette for dette opplegget. Men jeg følte bare for å si at jeg syns dette var en veldig hyggelig tråd =)

Anonym poster: b64f5f01e844641c80744e23eaba4db4

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil bare si at jeg syns det var utrolig godt å lese denne tråden. Så godt å se at så mange tilbyr seg og være en brevvenn med folk som ikke har det så greit og/eller ikke har noen venner.

Selv er jeg veldig ensom. Har kun 1 venn, men vi har vokst fra hverandre, så egentlig har jeg ingen: ( jeg er mye alene da jeg ikke jobber for tiden pga angst og depresjon.

Jeg er en jente i midten av 20 årene. Jeg skulle ønske jeg tørte og ta kontakt med en av dere snille Kg brukere som tilbyr dere og være en venn:) Men jeg har så presentasjons angst, så er redd for at ingen vil syns det vil være noe gøy og skrive med meg. jeg har heller ingen hobbyer eller noen særlige interesser og skrive om da den angsten/depresjonen har brukt all min tid og gjort at jeg ikke har fått tid til og finne ut hvem JEG er og hva JEG liker. Så jeg er nok ikke den rette for dette opplegget. Men jeg følte bare for å si at jeg syns dette var en veldig hyggelig tråd =)

Anonym poster: b64f5f01e844641c80744e23eaba4db4

Bare til å sende meg en PM. Lytter gjerne til det du har å si.

Edit:

Det er jo bare kjekt å bli kjent med nye mennesker, og om man kan være til hjelp så er vel det enda bedre =)

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er en jente i 20-årene som studerer i Bergen. Jeg har ingen nære venner, så er stort sett alene hele tiden. Synes det å bli kjent med nye mennesker er noe av det vanskeligste som finnes, spesielt når man er over den første bekjentskapfasen. Da har jeg en lei tendens til å trekke meg unna, noe som har ødelagt mange potensielle vennskap for meg. Det hadde vært fint å bare ha noen å snakke med, alder er uvesentlig. Jeg er stort sett veldig glad i livet og liker blant annet å trene, lese og lage mat:-)

Endret av Corvus
Skrevet

25 år gammel fra hamar. Tung fortid som psykisk syk, langt friskere nå med jobb og et relativt normalt liv.

Ta kontakt de som vil. Gjerne noen fra hamar & omegn

• Liker 1
Skrevet

Så koselig tråd!

Det er minst et par brukere i denne tråden jeg har lyst til å skrive til, men det spørs om jeg tør... Er litt i samme situasjon som anonym bruker over her, at sosial angst og depresjon hindrer meg i å ta kontakt med andre.

Egentlig har jeg massevis av (litt sære og veldig ulike) interesser, men det er ikke alltid jeg har overskudd til å drive med dem.

Men dette er en flott tråd og et supert initiativ! :blomst:

Anonym poster: 67c32b8d62b65237266f49e62d4640c0

• Liker 1
Skrevet

Ikke vær redd for å ta kontakt med folk som faktis har sagt de vil bli kjent med nye mennesker.

• Liker 1
Skrevet

hmmmm hadde vært gøy å snakke med det motsatte kjønn lengere enn 5 setninger. Noe jeg ikke har gjort på 10 år. :pasha:

Anonym poster: bb903826fa6062de9507c2053a62d1d7

Du har glemt å skrive hvilket kjønn du selv er. Dessuten går det ikke å sende PM til en AB,

For anledningen er jeg selv AB ettersom jeg bare gav en opplysning.

Anonym poster: f61030fe1caa47504700a39eeff113a8

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en nyvenn ! :)

Dame 44 år fra Oppland

Åpen og ærlig og savner noen å utveksle meninger med , fortelle hverandre om små og større ting i hverdagen :)

Alder er kun et tall , så kom igjen og skriv om du har lyst ! :)

Skrevet (endret)

Jeg snakker gjerne med alle som er villig til å snakke med meg. 16 år og glad i samtaleemner folk ser på som tabu, foresten. Dømmer heller ingen, så lenge du ikke dømmer meg for min unge alder!

Veldig fin tråd! :)

Endret av Lilac
Gjest Lurifix
Skrevet

Du har glemt å skrive hvilket kjønn du selv er. Dessuten går det ikke å sende PM til en AB,

For anledningen er jeg selv AB ettersom jeg bare gav en opplysning.

Anonym poster: f61030fe1caa47504700a39eeff113a8

Det var jeg som skrev det den gang da. Skrev som AB sånn at det ikke skulle være mulig at det plutselig tikket inn en PM ;):icon_lol: Siden jeg er talentløs på å prate, noe jeg faktisk skriver under brukernavn etterpå i tråden. :fnise:

Skrevet

Så utrolig smart!

Jeg snakker gjerne med alle som trenger en venn, uansett hva det er du har på hjertet :) jeg dømmer ingen.

Jeg er 20 år, og syntes også at alder bare er at tall.

Opplevd mye rare ting, og vært igjennom mye, så du skal ikke føle at noe er for rart!

Annonse
Skrevet

Så god tråd!

Jeg er her hvis noen ønsker å snakke,er student og er veldig glad i dyr :)

Jente 23 fra Akershus :)

Skrevet

jeg vil også gjerne prate med folk som føler for det! er dårlig på å ta første steget dog. :-)

Er 22 år, studerer i Oslo også er jeg lesbisk. Så det må jo være greit for de som evt vil prate :P Ellers vil jeg gjerne ha kontakt med hvem som helst.:-)

Skrevet

Jeg vil og gjerne prate med folk :) Jente, 22år, studerer på sørlandet i år. Glad i å trene og lage mat :) Og i å reise!

Tror ikke jeg er så skummel! ;)

Skrevet

Så koselig tråd!

Det er minst et par brukere i denne tråden jeg har lyst til å skrive til, men det spørs om jeg tør... Er litt i samme situasjon som anonym bruker over her, at sosial angst og depresjon hindrer meg i å ta kontakt med andre.

Egentlig har jeg massevis av (litt sære og veldig ulike) interesser, men det er ikke alltid jeg har overskudd til å drive med dem.

Men dette er en flott tråd og et supert initiativ! :blomst:

Anonym poster: 67c32b8d62b65237266f49e62d4640c0

uansett hvem du skriver til så kommer den personen til å svare. alle som skriver her gjør det fordi de har LYST!! :-)

• Liker 1
Skrevet

Det var jeg som skrev det den gang da. Skrev som AB sånn at det ikke skulle være mulig at det plutselig tikket inn en PM ;):icon_lol: Siden jeg er talentløs på å prate, noe jeg faktisk skriver under brukernavn etterpå i tråden. :fnise:

Kanskje du er skikkelig flink til å lytte!? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...