Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noen som trenger en venn, stiller jeg gjerne opp, har flyttet sørpå og kjenner bare et par stykker, så noen og skrive/snakke med

Endret av Skjebenen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag...

Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder.

:vetikke:

Ingen som har skrevet til meg heller, så du er ikke alene :laugh: Eller det var en som skrev når jeg var uten nett, men fikk aldri noe svar når jeg tok kontakt. Var vel for treig :P Men da er det vel bare å prøve på nytt? Du får i allefall respons om du skriver til moi :) Endret av Hoppsideisann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som skrev til Tammie; jeg er henne, så send meg gjerne nye meldinger :-) Alle sier; send til meg. Men kan ikke DU ta initativ å sende til en annen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen... Håper dere har hatt ei fin helg :)

Vet ikke om noen her er i fra Stavanger området, men gi gjerne lyd om dere er det..

*Ha en fin kveld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil bli noens venn! :) Jente 22 år, bosatt i Nord-Norge. Så om noen trenger en venn, bare har lyst til å bli kjent, fortelle om problemer eller bare prate om alt og ingenting så ikke vær redd for å ta kontakt! :) Er åpen og ærlig for det meste, og synes bare det er hyggelig om noen skulle føle for å ta kontakt:)

Er fortsatt bare å ta kontakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg syns det var utrolig godt å lese denne tråden. Så godt å se at så mange tilbyr seg og være en brevvenn med folk som ikke har det så greit og/eller ikke har noen venner.

Selv er jeg veldig ensom. Har kun 1 venn, men vi har vokst fra hverandre, så egentlig har jeg ingen: ( jeg er mye alene da jeg ikke jobber for tiden pga angst og depresjon.

Jeg er en jente i midten av 20 årene. Jeg skulle ønske jeg tørte og ta kontakt med en av dere snille Kg brukere som tilbyr dere og være en venn:) Men jeg har så presentasjons angst, så er redd for at ingen vil syns det vil være noe gøy og skrive med meg. jeg har heller ingen hobbyer eller noen særlige interesser og skrive om da den angsten/depresjonen har brukt all min tid og gjort at jeg ikke har fått tid til og finne ut hvem JEG er og hva JEG liker. Så jeg er nok ikke den rette for dette opplegget. Men jeg følte bare for å si at jeg syns dette var en veldig hyggelig tråd =)

Anonym poster: b64f5f01e844641c80744e23eaba4db4

Du må gjerne ta kontakt med meg om du føler for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli noens venn! :) Jente 22 år, bosatt i Nord-Norge. Så om noen trenger en venn, bare har lyst til å bli kjent, fortelle om problemer eller bare prate om alt og ingenting så ikke vær redd for å ta kontakt! :) Er åpen og ærlig for det meste, og synes bare det er hyggelig om noen skulle føle for å ta kontakt:)

jeg vil bli din venn! er 19 år og bor også i nord-norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også tilgjengelig for chit-chat!

For å nevne litt om meg selv, så er jeg 21, nordfra (men bor nå på Østlandet), student, veggis, full av ambisjoner og veldig, veldig kul ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg slenger meg på på dette. Utrolig flott tiltak syns jeg. Har tenkt litt på om jeg burde skrive her eller ikke, men har bestemt meg å lage en bruker så pm er hjertelig velkommen. Er long time leser av forumet og har skreve mye anonymt.

Jeg er 24 år gammel mann fra tyskland, bor i bergen for tiden. Kjenner nesten ingen her i landet, men liker å snakke å bli kjent med folk, uansett kjønn. Jeg liker å snakke om alt og ingenting, depresjon, ensomhet, mobbing, hjemløshet, eller uansett hva en har på hjertet. Så en håper en tør å sende meg noe, selv om jeg ikke helt vet om jeg tørr å sende først.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 23 rundt kr.sand - Mandal med en sunn interesse i nerdy ting man kan finne på butikker som Outland. Om noen kan relatere til rå og spill så kan man si hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente på 25 år. Lita jente på 5 mnd. Alltid koselig med nye kontakter:)

Bor i buskerud

Lett å prate med og har godt humør, positiv, og lett å prate med!:)

Endret av Tina87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen i telemark vil være vennen min, så er det bare hyggelig! Jeg er nyinnflyttet så jeg har masse tid til nye venner. Jeg er 25 år :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leopard

Er så glad for at det er mer aktivitet i denne tråden! :) Har tidligere tatt kontakt med noen her fra denne tråden, selv om jeg har litt vanskelig for å ta kontakt med folk.. men de jeg har skrevet til er kjempehyggelige og positive! Ikke nøl om det er noen du vil skrive til. det er ikke noe som er dumt eller teit å skrive :)

Er bare å skrive til meg på PM om noen vil, det er bare koselig! :jepp::hallo:

:klem: til alle på nyåret!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...