Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

skrev et innlegg selv men fikk ikke så mange svar.. Prøver her også.

Er ganske lei meg for tiden fordi jeg har vanskeligheter med å få meg venner nå som jeg har flyttet. Resultatet har blitt at jeg bare er hjemme for meg selv når jeg ikke er på jobb.

Lurte på om det er noen fra Hamar her som kunne tenke seg å bli kjent, og kanskje ta en kaffe en dag?

Er faktisk så desp nå at kjønn og alder spiller virkelig ingen rolle.

Send meg en melding:)

Hei, jeppjepp. Jeg vil bare fortelle deg at de fleste her ønsker noen å snakke med over nettet og i utgangspunktet var denne tråden laget for nettopp det. Jeg sier dette for at du ikke skal bli skuffet om noen akkurat her inne ikke ønsker et møte "in real life". Men dersom du ønsker en snakke-kompis tror jeg du ha kommet til det rette stedet! :-)

Over oss er det mange fine og gode personer som ønsker å være en ny-venn. Send en eller flere av dem en pm og jeg er sikker på at du får svar!

God mandag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppfordrer IGJEN dere ressurssterke og kontaktsøkende mennesker om å selv sende PM til noen av dem som kanskje ikke syntes nettopp det å ta kontakt er så fryktelig lett! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller mer enn gjerne opp som nettvenn; synes det er veldig koselig å skrive med andre!

Kort om meg selv: 39 år, sykepleier, to barn og bor i Trondheim, og som synes det er artig å snakke med mennesker i alle aldre. Send meg gjerne en PM!:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel mange ganger hatt lyst å ta kontakt, men hva skriver man egentlig i meldingen.

Blir jo bare awkward og rart (av og til).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha nye venner! Jente, 20 år gammel, bor i Oslo. Setter pris på gode fester, men er også glad i rolige filmkvelder hjemme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vel mange ganger hatt lyst å ta kontakt, men hva skriver man egentlig i meldingen.

Blir jo bare awkward og rart (av og til).

Hemmeligheten er å tørre å være litt utradisjonel og ikke minst å være seg selv! :) Bruk humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt på 20 år her som studerer i Oslo, men bor litt utenfor. Er litt nerdete av meg og interesserer meg for musikk, tv serier, spill og filmer, men liker også en fest iblant. Kan også legge til at jeg er ganske sjenert og usikker, men tror da jeg er noenlunde ålreit til tross for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg ønsker meg også nye venner. I dag så har jeg ingen. Ensomheten gnager.

Sliter med depresjoner, og lavt selvbilde.

Er 32 år, fra vestfold, mann, to barn, hus, bil gjeld osv.

Samtidig så har jeg en hobby som opptar litt av fritiden. Det meste av min kontakt med andre enn familien, er der.

Når jeg hører om andre som har venninner de kan ringe "hver dag", så blir jeg litt lei meg. Kunne ønske deg var meg. Jeg kunne ønske jeg kunne dra på kino med noen andre enn mannen min. Lage lunch med ei venninne, ha med barna på lekeland osv. Rett og slett gjøre ting uten mannen!

Ser på meg selv som ei oppegående og jordnær jente. Men har de siste årene blitt ei "vil ikke være til bry for andre jente"

Jeg er også en god lytter, tror jeg. Jeg har jo ikke hatt noen som "trenger meg" før. (andre enn barna)

Kunne skrevet masse her :) Høres ut som en jobbsøknad..

Ta kontakt om du vil være min venn, og kanskje ei fremtidig venninne. Alder ingen hidring, men ønsker meg noen på min alder. +-

Ha en fin kveld!

Endret av Janis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 18 år, selvsikker og utadvendt, militæret etter vgs, politi senere.

Søker:

Positive mennesker. Har ikke noe imot gutter for å si det sånn ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, alle fine mennesker!:-) Bare ved de siste 10 meldingene ser jeg jo flere som "passer" sammen. Vær tøff og send en PM til en annen her inne i dag!! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker også å bli noens venn. Jeg er 30 år bor rett utenfor Hamar.=)

Snill, ærlig og omsorgsfull person. Flink til å lytte. Send meg gjerne en pm.=)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, for en fin tråd!

Jeg bor litt sør for midten av landet, er i slutten av førtiåra, bor alene og har voksne barn, og kan aldri få for mange venner.

Faktisk er flere av mine aller beste venner nettvenner, og noen av dem har leg aldri møtt.

Innboksen er åpen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toadette og Skjoldmøy, send gjerne en pm til noen av dem som gir utttrykk for at de ikke tør å ta kontakt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg :) er 22 år gammel, egentlig alenemor, men har samboer, som er tidvis mye borte. Har veldig få å snakke med, eneste gode vennen min er søstra mi, noe som redder min verden. Er egentlig fra et sted like utenfor Oslo, men bosatt i Trondheim.

Er egentlig en ganske sosial person, og liker ganske noen å snakke med, men det har stoppa litt opp.

Interessert i ganske mye forskjellig, bil, trening, barn, ski, dyr, skyting, og er positiv til det meste.

Bare å sende PM eller svare her.

(For å gi et tips til hva du kan skrive på om: hvem er du, og hva er din lidenskap? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Oi så koselig tråd! Duverden så mange alrighte mennesker det er her inne. Kjempe bra tiltak ;)

Jeg er en ensom sjel som gjerne kunne tenkt mer noen venner/chatte venner. Er 28 år , blid og positiv :D

Men hvordan fungerer dette? Man kommuniserer via email, brev på innboksen her eller skype/msn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som er villige til å snakke om aseksualitet og avstandsforhold?

Anonym poster: 88d74ef238b2ae8121aae076bcf26dbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott tiltak. Jeg er en jente på 30 år. Jeg kunne gjerne tenkt meg en nyvenn og ha kontakt med. Jeg synes det å bli kjent med nye mennesker er veldig spennende og interessant og man kan aldri få nok gode mennesker i livet sitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et flott tiltak. Jeg er en jente på 30 år. Jeg kunne gjerne tenkt meg en nyvenn og ha kontakt med. Jeg synes det å bli kjent med nye mennesker er veldig spennende og interessant og man kan aldri få nok gode mennesker i livet sitt:-)

Legger til litt mer her. Jeg bor i Drammen og har barn. Hadde vært koselig å blitt kjent med en jente på samme alder som også har barn og ikke bor så langt i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...