Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil veldig gjerne være noens venn! Bare send men en PM :fnise:

Er 17 år(snart 18), men hva har alderen å si? Det er det man har inni hodet som teller.

Har en god del livserfaring. Har en god del mennesker som bruker meg som psykolog..

Jeg elsker mennesker :laugh: Så vet dere det.

Lover å lytte!

Endret av joyci
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne få noen nye venner :)

Jeg er ei jente på 18 år. Har ikke veldig mange venner, men ser på meg selv som ei snill og hyggelig jente! Er en veldig allsidig person, elsker å ha det gøy og bare tulle, samtidig som jeg er en god lytter, å liker å snakke om mer seriøse temaer.

Jeg opplever å veldig ofte bli dømt før folk tar seg tid til å bli kjent med meg, men jeg lover å ikke dømme noen, jeg er en person man trygt kan bli venn med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Girl1993

For en koselig tråd:D

Jeg ønsker også gjerne å bli kjent med nye mennesker. Jeg er ei jente på 19 år som bor ved Drammen, men studerer i Oslo. Jeg er ei spontan, humoristisk og livsglad jente som elsker å prøve ut nye ting. Er ganske utadvendt og lett å snakke med, men kan selvfølgelig være sjenert ved første møte=') Ta gjerne kontakt via PM om du vil bli kjent^^

Endret av Girl1993
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god idé!:) tror dette er noe mange trenger.

Jeg kunne tenke meg fler å snakke med selv, kan også til tider føle meg ensom.

Jeg er en jente i tidlig 20-årene fra Akershus. Hadde vært koselig med en som bor på denne kanten av Norge, men gjør selvfølgelig ingenting!

Bare å sende meg en PM her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 27 år. Hjemme med mine gull og savner noen å prate med (utenom min mann) ta gjerne kontakt,alltid hyggelig å snakke med noen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 34 år, bor i Drammen. Har stor livserfaring, veldig sosial og glad i mennesker. Bryr meg om de rundt meg. Så bare send pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Så fin idé!

Jeg er 23, bor på Sørlandet, har bodd i Oslo noen år, og studerer/jobber nå :)

Har stor forståelse for andres livsstituasjoner, og syns det er spennende å snakke med andre for å høre hvordan de har det. Liker film, spill, trening, studier, venner... ja. Pluss pluss. Er lojal, ærlig, og lytter. Er ganske god til å skravle også. Bare å sende en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 23, ute etter noen å veksle pm med og bare snakke om løst og fast :)

Er en god lytter, ærlig og reflektert, interesserer meg for kultur, reiser og anner ymse.

Bare å sende en melding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha noen å snakke med! :)

Er ei jente som nærmer seg 30, bor i Oslo.

Har alt for mange interesser, og kan litt om mye, spesielt er jeg opptatt av film/tv-serier, litteratur, vitenskap, dyr, reiser og mat/drikke. Jeg er veldig introvert, og hadde vært ålreit å fått kontakt med noen andre som også er det, da jeg føler at alle rundt meg er super-ekstroverte. Jeg har litt tendenser til angst, selvfølelsen er ikke på topp, selv om de fleste blir overrasket over dette når de blir kjent med meg. Er ikke spesielt flink til å åpne meg, og kjenner det hadde vært godt å snakke med noen om slike ting. Jeg er til å stole på, så om du ønsker noen å snakke med om vanskelige ting, trenger noen å snakke med interesser om, eller bare rett og slett føler deg litt ensom, er det bare å ta kontakt!

Jeg er selvvalgt både singel og barnløs, så problemer med, og snakking om kjærester, barn og familie er nok ikke mine sterke sider.

Ofte kan jeg knote en del sosialt, så ikke vær redd for å skrive melding og skrive noe feil eller rart, det kommer helt sikkert noe feil/rart tilbake fra meg. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en jente på 18 som går gjennom en litt vanskelig periode og trenger noen å snakke med...

Bare send PM ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...