Gå til innhold

Bli noens venn!


Gjest Tammie

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ingen venner, ikke en eneste en i det virkelige liv. Sliter med angst/sosialangst, og føler meg veldig ensom til tider. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har ingen venner, ikke en eneste en i det virkelige liv. Sliter med angst/sosialangst, og føler meg veldig ensom til tider. :(

Her finner du helt sikkert noen å snakke med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin tråd :) og super idé!

Jeg melder meg også som frivillig nettvenn, hvis noen trenger meg. Har nå passert 49, så kanskje noen av dere unge trenger en "reservemamma" ;-) Det kunne også vært veldig hyggelig å få kontakt med andre gamliser her inne.

Jeg er interessert i mangt og mye, men er nok ikke en helt tradisjonell middelaldrende dame. Er mer hekta på Futurama og The Walking Dead enn Mamma Mia, for å si det sånn.

Jeg har også en oppvekst som tildels "løvetannbarn", så jeg kan litt om de mer tyngre sider av tilværelsen også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Hei alle sammen! :)

Dette så ut som en flott tråd,så må nesten legge inn noen ord selv,så kanskje noen tar kontakt om de ønsker ei å skrive med,om løst og fast,glede og sorg, og alt annet som skulle falle deg inn :)

Er nærmere 30 enn 20år,åpen og ærlig av natur,en god lytter og innesitter nok en del humor som kanskje kan være litt mørk til tider :) Har mine plager og mine gleder,og snakker gjerne om begge deler :)

Kanskje jeg hører fra noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne skrive til meg også, da blir jeg bare glad. Er positiv og liker å diskutere det meste. Er i begynnelsen av 30 årene og har tre barn :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, fantastiske mennesker. Til dere der ute som så gjerne skulle vært foruten følelsen av å være alene... her ønsker alle å snakke med noen. Det er mennesker som VELGER å skrive her og som ønsker å være i kontakt med andre. Jeg håper derfor at man kan legge vekk bekymringen om at man ikke er interessant nok eller frykten for at den andre personen ikke svarer.

DU er spesiell på din egen måte, og alle har noe positivt å bidra med. Husk at livet kan være heltisk i perioder og selv om din "nyvenn" kanskje lar det går en dag eller to før h*n svarer, så er det helt naturlig.

JEG blir STOLT av menneskeheten når jeg ser så mange fine mennesker som her inne! :hug:

Endret av Cersei
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig bra sakt Cersei!!

Er helt enig med deg! :)

Alle fortjener å ha noen! Ingen er for kjedelig! Ingen er for dumme! Jeg har selv skrivd inn her:) jeg liker å komme i kontakt med flere!

Som du sier alle har noe å bidra med! Og jeg synes alle er fantastiske på sin måte!!!:)

Godt nytt år alle sammen!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Er det noen som får noe PM eller sender noen selv da og har kommet skikkelig i kontakt med noen? :) Selv har det ikke ramlet inn,men har sendt brev til 2 stk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i kontakt med flere før jeg byttet brukernavn fra Tammie. Snakker fortsatt med en søt og snill gutt:) Synd at ingen har kontaktet deg, LadySizz. Hittil har alle jeg har snakket med fått svar fra en eller annen.

Helt sikker på at det finnes flere der ute som ønsker ditt cyber-selskap!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadySizz

Jeg var i kontakt med flere før jeg byttet brukernavn fra Tammie. Snakker fortsatt med en søt og snill gutt:) Synd at ingen har kontaktet deg, LadySizz. Hittil har alle jeg har snakket med fått svar fra en eller annen.

Helt sikker på at det finnes flere der ute som ønsker ditt cyber-selskap!! :)

Det gjør nok det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Etter å ha opplevd å se noen drukne i ensomheten i dag så bringer jeg denne tråden opp igjen slik at alle der ute kan se at det alltid finnes én person som bryr seg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha opplevd å se noen drukne i ensomheten i dag så bringer jeg denne tråden opp igjen slik at alle der ute kan se at det alltid finnes én person som bryr seg!

Nå ble jeg nysgjerrig... Går det OK med vedkommende nå?

Anonym poster: 340907ddd02a3d89b1c85b1764081a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke. Men jeg og noen få andre fikk vist at vi brydde oss i situasjonen og forhåpentligvis er det noe han kan tenke på i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vet jeg ikke. Men jeg og noen få andre fikk vist at vi brydde oss i situasjonen og forhåpentligvis er det noe han kan tenke på i kveld :-)

Så bra! :)

Anonym poster: 340907ddd02a3d89b1c85b1764081a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være noens nyvenn selv om jeg er yngre enn de fleste :) Er "bare" 17, men elsker å snakke med andre, pg man kan snakke med gleder og sorger til meg :)

Send en PM da vel :) (Alle aldre er velkomne i min PM)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skrev et innlegg selv men fikk ikke så mange svar.. Prøver her også.

Er ganske lei meg for tiden fordi jeg har vanskeligheter med å få meg venner nå som jeg har flyttet. Resultatet har blitt at jeg bare er hjemme for meg selv når jeg ikke er på jobb.

Lurte på om det er noen fra Hamar her som kunne tenke seg å bli kjent, og kanskje ta en kaffe en dag?

Er faktisk så desp nå at kjønn og alder spiller virkelig ingen rolle.

Send meg en melding:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...