Gjest Lurifix Skrevet 9. desember 2012 #181 Skrevet 9. desember 2012 Kanskje du er skikkelig flink til å lytte!? Jeg er en mesterlytter!
Illicitus Skrevet 9. desember 2012 #182 Skrevet 9. desember 2012 Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag... Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder.
Gjest Tammie Skrevet 9. desember 2012 #183 Skrevet 9. desember 2012 Jeg er en mesterlytter! Det ante meg. Når jeg starter en telefonlinje så skal du få være i den ene enden! :D
Cupcake92 Skrevet 9. desember 2012 #184 Skrevet 9. desember 2012 Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag... Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder. Jeg vil ha en ny venn 2
Tonus Skrevet 9. desember 2012 #185 Skrevet 9. desember 2012 Slenger meg på her jeg! Er ei jente på 21 år som bor i Trondheim, med samboeren min. Har ikke noe vennenetverk i samme by på grunn av flere år med angst og annen sykdom, som jeg sakte men sikkert prøver å bli bedre av. Interessene ellers spenner fra neglelakk/design, sying, smykkelaging, sunn og god mat og musikk og tvserier. Vil gjerne ha noen å skravle med når jeg er i form til det:) 1
TheSgirl Skrevet 9. desember 2012 #186 Skrevet 9. desember 2012 En ny venn er det alltids plass til Er 26 år,bosatt i Oppland men opprinnelig trønder. Er veldig åpen og kan prate om det meste. Om det er dine interesser eller problemer,så kan vi prate om det. Liker både å "lytte" og skrive Så skulle noe ha lyst er det bare å sende ett brev,uansett hvor du skulle holde til i landet,kjønn og alder
BunnyBlue Skrevet 9. desember 2012 #187 Skrevet 9. desember 2012 Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag... Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder. Du kan godt skrive til meg:) 1
Paw Skrevet 10. desember 2012 #188 Skrevet 10. desember 2012 Åå så fin tråd! Fine mennesker. Jeg vil gjerne snakke med dere! Kommer jeg forsent inn i tråden her? Jente 21 år fra Oslo 1
Gjest Bella90 Skrevet 10. desember 2012 #189 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg vil bli noens venn! Jente 22 år, bosatt i Nord-Norge. Så om noen trenger en venn, bare har lyst til å bli kjent, fortelle om problemer eller bare prate om alt og ingenting så ikke vær redd for å ta kontakt! Er åpen og ærlig for det meste, og synes bare det er hyggelig om noen skulle føle for å ta kontakt:) Endret 10. desember 2012 av Bella90
Nusseli Skrevet 10. desember 2012 #190 Skrevet 10. desember 2012 Jeg er 25, småbarnsmor og "alene" med mitt barn (fra litt tid tilbake). Ansvarsfull, party jente, student og en veldig god mor. Er ikke fra Norge og har flyttet rundt i landet og har av den grunn få venner. Egenteli er jeg gla i å treffe nye mennesker og være sosial... At ha så mye ansvar før et litet barn uten familie og nære venner gjør jo det litt ekstra vannesklig å få til all den tid det trengs før å bli mer kjent med folk ... Bare å skrive til meg hvis noen føler de har lyst på en ekstra venn, uansett hvem du er :-) 2
Ping! Skrevet 10. desember 2012 #191 Skrevet 10. desember 2012 (endret) Jeg lider vel ikke av noe ensomhet, men er vel det som er problemet! Jeg koser meg for godt for meg selv. Så nå åpner jeg innboksen for de som trenger/vil ha noen å snakke med jeg også (eller i virkeligheten). Jeg er den siste personen noen bør ha presentasjonsangst for, virkelig. Jeg er mer redd deg enn du for meg, eller noe i den dur. Fordommer har jeg fryktelig lite av og den sosiale intelligensen skal visstnok være bra. Selv er jeg 23 år og fra sunnmøre. Har et veldig bredt interessefelt liker jeg å tro selv. Edit: Legger ved at jeg har erfaringer fra verbal mobbing, overspising som normalvektig, pårørende til alkoholisert forelder, omsorgssvikt, angst og isolering blant annet. Men ser som oftest lyst på livet. Endret 10. desember 2012 av Ping! 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #192 Skrevet 10. desember 2012 Ellers kan jeg litt om alt. Mote, kunst, litteratur, film, jakt, biler, aksjer, golf, tennis, reising, gutte og jenteproblemer, prestasjonsangst i forhold til idrett og eksamen, oppbygging av selvtillit og selvbilde, osv. Klisjeaktig nok skal jeg avslutte med å si at jeg ikke biter. Hvordan kan du hjelpe? Anonym poster: bfa3575a8f9ccd47f132c292eb500277
Gjest Tammie Skrevet 10. desember 2012 #193 Skrevet 10. desember 2012 Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag... Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder. Det var ikke noe særlig! Hvem vil snakke med Illicitus? Jeg vet det er mange her som tilbyr seg! :-) 1
Pene sko... Skrevet 10. desember 2012 #194 Skrevet 10. desember 2012 Hvordan kan du hjelpe? Anonym poster: bfa3575a8f9ccd47f132c292eb500277 Send meg en PM, om du tør.
TheSgirl Skrevet 10. desember 2012 #195 Skrevet 10. desember 2012 Nå hører jeg sikkert survete ut, men har ingen god dag i dag... Jeg tilbød meg her, men fikk aldri noen henvendelser eller responser på de jeg sendte til. Føles som i det dagliglivet... Man prøver og prøver, men møter bare motstand/kald skulder. Jeg svarer mer enn gjerne,ingen kald skulder her
Obelix Skrevet 10. desember 2012 #196 Skrevet 10. desember 2012 Bare å sende meg pm Snakker med alle som har lyst jeg
Gjest NotSo Skrevet 10. desember 2012 #197 Skrevet 10. desember 2012 Jeg er en gutt på 20 år som studerer i Oslo, men bor i Akershus. Liker tv-serier, spill, film og musikk. Det er iallefall det jeg driver mest med når jeg ikke er på skolen eller med venner. Er litt sjenert, men liker å snakke om både tykt og tynt. Alder og kjønn spiller ingen rolle
heartofagirl Skrevet 11. desember 2012 #198 Skrevet 11. desember 2012 For et flott tiltak, Tammie! Jeg er jente på 30 år, snill og forsiktig sjel. Kjønn og alder har lite å si for meg, så lenge du har et godt hjerte og også er ute etter en venn man kan snakke med om hva som helst.
blabla- Skrevet 12. desember 2012 #199 Skrevet 12. desember 2012 Da har jeg kontaktet flere i denne tråden. Det er bare å sende avgårde noen ord til meg dere som ønsker det. Kan tenke meg det er en del der ute som går en vanskelig og ensom jul i møte. Jeg skal feire mye av romjulen og nyttårsaften alene og holder dere gjerne med selskap over nett:) Klem 1
Tjuagutten Skrevet 12. desember 2012 #200 Skrevet 12. desember 2012 Er bare å sende pm om noen er ensomme i Oslo og vil snakke løst og fast med 25år gammel mann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå