Gå til innhold

Savnet jente i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo det ideelle, men jeg tror faktisk den tankegangen er mer typisk for venn.

Jeg kan ikke snakke for alle, men jeg tror jeg ville blitt redd. Ringt politiet kunne jeg nok gjort, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å løpe ut å sjekke, noe jeg slett ikke er stolt over å innrømme.

:heks:

Stolt eller ikke, så er det den normale reaksjonen. Det burde kanskje ikke være det, men sånn er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Når det gjelder skoene kan jeg gjette flere forklaringer på hvordan hun mistet dem (håper at det ikke er ulovlig å spekuølere i slike ting på KG) :

Teori 1) Det var, som tidligere foreslått høye hæler, eller andre sko som ikke egnet seg til å løpe i, og hun sparket dem av seg for å flykte.

Noen lengere oppe i tråden mener at politiet ikke har funnet fotavtrykk fra bare føtter i området, noe som usansynliggjør denne teorien.

Teori 2) Hun sloss med gjerningsmannen/ mennene, og mistet skoene i basketaket (hvis skoene satt godt på, kan sokkene ha blitt med skoen da de falt av)

Teori 3) Hun sloss med gjerningsmannen/ mennene og forsøkte å sparket dem. De dro av henne skoene for å unngå å bli skadet av sparkene.

Anonym poster: 20e69ce3b188c120b8411f71d2e6d1df

Siden politiet sier det ikke var noen logisk grunn til at hun skulle ta av seg skoene hadde hun sikkert ikke spesielt høye heler, men vi kan heller ikke utelukke at hun hadde gnagsår eller var våt på føttene og derfor tok at seg skoene og bar de i hånda. Eller hun kan ha hatt sand i skoene og satt seg ned for å tømme de, og blitt overfalt i mellomtiden. Det kan være 100vis av grunner...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Når det gjelder skoene kan jeg gjette flere forklaringer på hvordan hun mistet dem (håper at det ikke er ulovlig å spekuølere i slike ting på KG) :

Teori 1) Det var, som tidligere foreslått høye hæler, eller andre sko som ikke egnet seg til å løpe i, og hun sparket dem av seg for å flykte.

Anonym poster: 20e69ce3b188c120b8411f71d2e6d1df

Siden dere er så godt i gang med skoforklaringene, så vil jeg bare føye til at jenta hadde vært på besøk hos en veninne, og tidligere vært og sett på norway cup. Hun hadde på seg en dongerishorts og en hettegenser. Med det tatt i betraktning, så tviler jeg på at hun hadde på seg høye hæler, det passer liksom verken til resten av det hun hadde på seg, eller til det hun hadde gjort den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde på seg dongerishorts og hettegenser da hun forsvant. Tvilsomt at hun brukte høye heler.<br /><br /> Anonym poster: 4a5d562be2940e3dc3855489ec13ccfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Siden dere er så godt i gang med skoforklaringene, så vil jeg bare føye til at jenta hadde vært på besøk hos en veninne, og tidligere vært og sett på norway cup. Hun hadde på seg en dongerishorts og en hettegenser. Med det tatt i betraktning, så tviler jeg på at hun hadde på seg høye hæler, det passer liksom verken til resten av det hun hadde på seg, eller til det hun hadde gjort den dagen.

Takk for opplysningen. Da kan vi i hvertfall utelukke at hun sparket de av seg for å kunne flykte fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff a meg, dette må være alles mareritt dersom det er snakk om en kidnapping. Ikke bare må foreldrene være i bunnløs panikk, men i tillegg snakker vi her om en ungjente som mest sannsynelig mister fatning og blir iherdelig redd når noen kjeltringer berøver hennes frihet på det groveste.

Jeg håper denne saken får en lykkeligere slutt enn hva efaringer fra utlandet skulle tilsi, og jeg håper den som har gjort forbrytelsen kan ta til fattningen og forstå at dette er unødvendig og forferdelig på så mange plan.

Hva gjelder naboene skulle jeg selvsagt ønske på det sterkeste at de hadde tatt hintet, men jeg kan ikke legge skyld eller ansvar på dem heller. Altfor ofte er det noen nek som misbruker 'skrik og hyl' til annet enn nødssituasjoner, og da blir det usannsynelig at naboene behersker å tolke det riktig når uhellet er ute. Dog hadde det selvsagt vært langt mer edelt om disse naboene gikk for å sjekke og det hadde jo spart mang en lidelse for jenta og de berørte, men å få dem til å føle skam i ettertid av situasjonen synes jeg ikke at jeg er kvalifisert til.

Uansett, jeg håper på det sterkeste at denne jenta fortsatt er frisk og sterk og at de som etterforsker saken kan få henne hjem i god behold snarest.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde ikke på seg høye hæler nei, hun hadde ikke vært på fest sa politiet, så jeg tror nok da at det er snakke om hverdagssko hun hadde på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på jenta i hele dag og fulgt med i avisene. Utrolig skremmende det som har skjedd og gjerningsperson(er) er fortsatt på frifot!

Føler meg rett og slett utrygg nå. Gikk selv hjem alene i går etter en konsert. Freaker meg helt ut at det bare kan komme en bil og ta med seg noen og kjøre gudan vet hvor. Nå vet vi ikke om det er det som har skjedd, men siden de fortsatt ikke har funnet henne, må hun vel ha blitt fraktet et sted :(

Forferdelig. Håper de finner henne snart og at hun er i god behold!

Anonym poster: f163e5abe993b3779fad0612a80e8631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke noen 6. sans for å tro at det er sannsynlighet for at hun blir funnet død. Når de har funnet skoene og mobilen hennes, er sannsynligheten overhengende, dessverre! Det er vel heller liten sannsynlighet for at hun er blitt kidnappet og holdt i livet,

Anonym poster: c341a406cce55ff85c48b6789d04efe2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de finner henne i live, men jeg er redd at det blir mindre og mindre sannsynlig. Når ble Oslo så utrygg for kvinner? Trist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper de finner henne i live, men jeg er redd at det blir mindre og mindre sannsynlig. Når ble Oslo så utrygg for kvinner? Trist.

Når? Det er ganske mange år siden det skjedde!

Anonym poster: c341a406cce55ff85c48b6789d04efe2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet frykter at det kan ha skjedd noe kriminelt, men de holder alle muligheter åpne enda.

Dette må være et sant mareritt for foreldrene, jeg har et barn selv, og hadde gutten min forsvunnet slik, tror jeg det hadde klikket for meg, stakkars stakkars foreldre for et helvete de må ha nå, håper jenta deres kommer raskt tilbake i god behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å peke på noen spesiell person, men det er veldig mange som 'camper' i Østmarka, ikke mer enn etpar-tre kilometer fra der jenta forsvant. Jeg som jobber netter og kvelder har selv observert gjenger med mannfolk ruslende i gatene om natta i Oppsal-Skøyenåsenområdet, de går og kjenner på dører i alle oppganger og blokker.

Jeg håper inderlig denne jenta blir funnet i god behold, stakkars de pårørende, jeg unner INGEN å leve i en sånn uvisshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Har du sett det??! Glad jeg bor langt fra bakkenivå i blokk her, men har mye familie og venner i hus rundt om kring!

Anonym poster: 6d88d256f3c8e585f9c7f210ce14d52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annemor30

Ikke for å peke på noen spesiell person, men det er veldig mange som 'camper' i Østmarka, ikke mer enn etpar-tre kilometer fra der jenta forsvant. Jeg som jobber netter og kvelder har selv observert gjenger med mannfolk ruslende i gatene om natta i Oppsal-Skøyenåsenområdet, de går og kjenner på dører i alle oppganger og blokker.

Jeg håper inderlig denne jenta blir funnet i god behold, stakkars de pårørende, jeg unner INGEN å leve i en sånn uvisshet.

Regner med at du har meldt i fra dette når du har sett det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke for å peke på noen spesiell person, men det er veldig mange som 'camper' i Østmarka, ikke mer enn etpar-tre kilometer fra der jenta forsvant. Jeg som jobber netter og kvelder har selv observert gjenger med mannfolk ruslende i gatene om natta i Oppsal-Skøyenåsenområdet, de går og kjenner på dører i alle oppganger og blokker.

Jeg håper inderlig denne jenta blir funnet i god behold, stakkars de pårørende, jeg unner INGEN å leve i en sånn uvisshet.

Er dette noe som politiet kjenner til? hvis ikke bør de kanskje tipse dem eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig talentløst at politiet ikke har funnet ut av hva som har skjedd.

Vanvittig ekkelt å tenke på at det går en eller flere gærninger løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som camper i østmarka da ? Romfolk?

Nei, det er forskjellige hjemløse og utskudd. Mye tung psykiatri blant furuleggene der.

Anonym poster: 191a86013b6fbd02c8437c61b0568ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...