Gå til innhold

Savnet jente i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det mest sannsynlige her er vel noe krimminelt nå.

Av de få logiske forklaringene jeg kan komme på angående skoene er at det har tatt av henne skoene for å forhindre avtrykk, så har en sokk tilfeldigvis fulgt med. Sammen med telefonen har skoene blitt kastet over dette gjerdet, så det ikke ligger så åpenlyst.

Anonym poster: 60ade1036f96a82c59e3daa0403bc06d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

okei og de gjengene med mannfolk da ? som kjenner på dører, er det mørkhudede eller hva ? kanskje du bør tipse politiet ? eller noen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei og de gjengene med mannfolk da ? som kjenner på dører, er det mørkhudede eller hva ? kanskje du bør tipse politiet ? eller noen ?

Hva har hudfarge med saken å gjøre? Jeg synes dette var rasistisk skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he nei det er ikke rasistisk, men det er jo viktig for å finne ut hva slags del av verden de kommer fra vet du, om det er hvite gule svarte eller brune er jo et viktig tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Naboer hørte langt skrik, og datteren sa, da det skjedde, at det hørtes ut som et vondt skrik. Hva gjør de så? : INGEN TING!

Helt naturlig reaksjon. Man vet at politiet manger ressurser, og et slikt skrik kan være noen som tuller. Man orker ikke å lage mye oppstyr av det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den saken er nesten et år gammel, og ikke relevant.

Hvordan vet du at den ikke er relevant? Mannen er jo ikke tatt!

Anonym poster: 191a86013b6fbd02c8437c61b0568ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var mindre var det en venninne som ble kidnappet i borettslaget her rett ved meg. Av en mann I en hvit varebil. Hun var borte et døgn, men ble funnet og kom tilbake uten noe fysiske plager. Så det finnes håp!

Endret av Paw
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det talentløst av politiet å ikke vite hva som er skjedd?? Makan til holdning sier jeg bare..

Og du bør venne deg til tanken på gærninger som går rundt. det finnes nemlig mange tusener av gærninger rundt deg hver dag. Noen smiler du til også.

Når det kommer til hva som er skjedd, så ligger det litt i kortene... Og politiet vet nok hva slags baksider NorwayCup har og evt negative følger dette fører med seg.

Anonym poster: 20ec52895094d9de56d8a0ff2c6a1594

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunastar

Hvorfor er det talentløst av politiet å ikke vite hva som er skjedd?? Makan til holdning sier jeg bare..

Og du bør venne deg til tanken på gærninger som går rundt. det finnes nemlig mange tusener av gærninger rundt deg hver dag. Noen smiler du til også.

Når det kommer til hva som er skjedd, så ligger det litt i kortene... Og politiet vet nok hva slags baksider NorwayCup har og evt negative følger dette fører med seg.

Anonym poster: 20ec52895094d9de56d8a0ff2c6a1594

Norway Cup? Hva har det med saken å gjøre? Den der skjønte jeg ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at foreldrene lar sin 16 år gamle datter gå 2 km hjem, alene på en lørdagskveld, men det er nå meg. Trist sak er det nå hvertfall.

Anonym poster: d8220a8ccb09dbc32b5b87e2ebdc866d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at den ikke er relevant? Mannen er jo ikke tatt!

Det er ingenting som tilsier at den er relevant. En voldtekt er noe annet enn en bortføring/forsvinning, for eksempel. Og det skjedde et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig talentløst at politiet ikke har funnet ut av hva som har skjedd.

Hvordan mener du politiet skulle ha funnet ut av det hvis ikke de har flere spor å gå etter?

Hvor gammel er du? Tror du på magi eller?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym22

Dette var grusomt, og må være et mareritt for foreldrene. Tenker på dem og håper inderlig at hun kommer til rette i god behold!

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste om dette i morges, tenkte jeg på alle de gangene jeg har fått syner eller "beskjeder" som har vist seg å stemme i ettertid, og bestemte meg for å prøve å fange opp hva som har skjedd med henne.

Jeg vet jo at det er mer mellom himmel og jord enn vi kan forstå, så jeg la hånden på skjermen og tenkte på hva som har skjedd. Plutselig fikk jeg opp ordet "sønn" og deretter "søndre". Jeg lurte på om det var retning "sør", men så fikk jeg en adresse "søndre Lø..." (jeg lurte på om det var Lønneberg, Lørnebekk eller Lørenskog.. noe lignende) og et 2 tall. 2 eller 20...

Altså Søndre Lø.... og nummer 2 eller tyvetall.

Jeg bor på en helt annen kant i landet, så vet ikke om det er noe sted som heter dette, men ei venninne fant ut på google at det finnes noen steder som ligner. Det var Søndre Nordstrand, Sondrevegen, og Søndre gate, alle disse i nærheten.

Dette er jo meningsløst. Med så brede og dårlig definerte påstander kan du jo få det til å bli hva som helst med "retrofitting" i ettertid.

Dette trenger ikke bety noe som helst, men hva om det gjør.

Der kommer helgarderingen ja. Så hvis det ikke hadde noe man kan koble til saken med litt fantasi så har du ryggen dekket!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym22

Dette er jo meningsløst. Med så brede og dårlig definerte påstander kan du jo få det til å bli hva som helst med "retrofitting" i ettertid.

Der kommer helgarderingen ja. Så hvis det ikke hadde noe man kan koble til saken med litt fantasi så har du ryggen dekket!

Bryr meg ikke hva folk tror om meg, ikke derfor jeg skrev det. Men håper at det stemmer, for slik jeg så det så var hun Ok, og ikke utsatt for noe kriminelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...