Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1381 Del Skrevet 11. april 2013 Jaaaaaa, å så kan vi knulle han En hver i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 11. april 2013 #1382 Del Skrevet 11. april 2013 En hver i det minste. Ja minst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 11. april 2013 #1383 Del Skrevet 11. april 2013 Ja minst!! Uff, nå så jeg for meg gruppeangrep her. Stakkars mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 11. april 2013 #1384 Del Skrevet 11. april 2013 En hver i det minste. Hvorfor skal vi ha oss et par brannmenn,øl og tequila uten noe hanky panky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. april 2013 #1385 Del Skrevet 12. april 2013 Hvorfor skal vi ha oss et par brannmenn,øl og tequila uten noe hanky panky? Nei, du sier noe Ery! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 12. april 2013 #1386 Del Skrevet 12. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. april 2013 #1387 Del Skrevet 12. april 2013 Der var det et par hunker der! Nesten litt voldsomme brystmuskler. Tror jeg foretrekker de norske guttene. Han øverste var jo søt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 12. april 2013 #1388 Del Skrevet 12. april 2013 Vel om du jobber som brannmann i amerika, å må bære ut feite mennesker som lever på Mækkærn så blir man sterk og får masse muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. april 2013 #1389 Del Skrevet 12. april 2013 Vel om du jobber som brannmann i amerika, å må bære ut feite mennesker som lever på Mækkærn så blir man sterk og får masse muskler. Hehe, det er nok en fordel ja. Ikke for amatører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. april 2013 #1390 Del Skrevet 12. april 2013 DE har jo mer pupper enn meg jo Vel om du jobber som brannmann i amerika, å må bære ut feite mennesker som lever på Mækkærn så blir man sterk og får masse muskler. Hahahaha, så det er sånn de blir så veltrente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. april 2013 #1391 Del Skrevet 12. april 2013 Hikken, vi burde få oss en sterk og kjekk brannmann Åja, den ideen er god den! Vi kan shotte tequila fra kroppen hans Ååå super ide det, Ery! Vi må be han om å teste slangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. april 2013 #1392 Del Skrevet 12. april 2013 Må du flytte dagboken din til seksualitet kanskje Hikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. april 2013 #1393 Del Skrevet 12. april 2013 Noz, tre hunder? da får jaggu meg du hjelpe og passe! brannmenn med barberte hengebryster.... jaa jaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. april 2013 #1394 Del Skrevet 12. april 2013 Må du flytte dagboken din til seksualitet kanskje Hikken? HOGWASH!!!! LENGE SIDEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. april 2013 #1395 Del Skrevet 12. april 2013 brannmenn med barberte hengebryster.... jaa jaa. Hørtes rett og slett en liten smule uappetittelig ut. Men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 12. april 2013 #1396 Del Skrevet 12. april 2013 Det sier han bare fordi han er sjalu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. april 2013 #1397 Del Skrevet 12. april 2013 Hihihi, idag har jeg laget knekkebrød! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. april 2013 #1398 Del Skrevet 12. april 2013 Der var det et par hunker der! Nesten litt voldsomme brystmuskler. Tror jeg foretrekker de norske guttene. Han øverste var jo søt da. iiiuk! Jah! og så altfor mye også... synes det bare ser heeeeelt grrrrusomt ut jeg! Virkelig fælt... Men det er så fint at man har forskjellig smak Noz, tre hunder? da får jaggu meg du hjelpe og passe! ja, jeg har jo en overhyperaktiv hund selv så de kan jo holde hverandre med selskap! Hihihi, idag har jeg laget knekkebrød! Oiioii- fra pose eller fra skrætttsj? Jeg kjenner og vet om mange som sier at den posevarianten er super! Bare sunne ting og (nesten) uten tilsatt salt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. april 2013 #1399 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg liker muskler, men ikke såååå mye som de gutta der. Jeg liker muskler som virker, og ikke bare er til pynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. april 2013 #1400 Del Skrevet 12. april 2013 iiiuk! Jah! og så altfor mye også... synes det bare ser heeeeelt grrrrusomt ut jeg! Virkelig fælt... Men det er så fint at man har forskjellig smak ja, jeg har jo en overhyperaktiv hund selv så de kan jo holde hverandre med selskap! Oiioii- fra pose eller fra skrætttsj? Jeg kjenner og vet om mange som sier at den posevarianten er super! Bare sunne ting og (nesten) uten tilsatt salt Brukte nok posevarianten, og den ble supergod! Skal lage sånn helt fra bunnen av selv neste gang, var litt for lat til det idag Jeg liker muskler, men ikke såååå mye som de gutta der. Jeg liker muskler som virker, og ikke bare er til pynt JEg liker best menn med litt kosemage jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå