Gå til innhold

Hikkens psyke dagbok

Gjest Hikken

Anbefalte innlegg

Gjest Hikken

:opplyser: Jeg heter Noz og jeg er også brusoman!

...eller brusoholiker..

eeeeeller begge deler på en gang!

Jeg er så skrekkelig brusoman! DEt er jo der mesteparten av penga mine forsvinner :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Animula

Hva finner dere på for noe gøy i Sarpsborg da? Jeg er ikke så kjent der, men synes det er så koselig i Fredrikstad, særlig gamlebyen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg er så skrekkelig brusoman! DEt er jo der mesteparten av penga mine forsvinner :bond:

Men det er sååååå godt med brus! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hikken

Hva finner dere på for noe gøy i Sarpsborg da? Jeg er ikke så kjent der, men synes det er så koselig i Fredrikstad, særlig gamlebyen. :)

Idag har vi vært litt på shopping, og nå har vi bestilt pizza fra peppes :)

Brus er helt hinsides godt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Ja, mine også.. men vet du hva?

Den Cola Free`en til First Price synes jeg er veldig god :jepp:

Og den koster bare halvparten av de andre store brusene.. Man får altså 3 liter

til prisen av 1,5 :ler:

jaaa, men det er ingen skam synes jeg :)

Det er så mye snakk om at det er så fælt og grusomt og huff av meg..

Og her på KG så likestilles jo nesten vi brusomane med ..med... narkomane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ja, mine også.. men vet du hva?

Den Cola Free`en til First Price synes jeg er veldig god :jepp:

Og den koster bare halvparten av de andre store brusene.. Man får altså 3 liter

til prisen av 1,5 :ler:

jaaa, men det er ingen skam synes jeg :)

Det er så mye snakk om at det er så fælt og grusomt og huff av meg..

Og her på KG så likestilles jo nesten vi brusomane med ..med... narkomane...

First Price cola er jo kjempegodt! Jeg elsker den jeg! :fnise:

JEg har lest mye i treningsforumet og for meg virker det som om absolutt alt der ute i verden er livsfarlig å spise. Man skal ikke spise karbohydrater, men man skal ikke spise fett heller. Ååå folk er så innmari hysteriske og jeg fatter ikke hvorfor de må blande seg opp i hva andre spiser :bond:

Hvor lenge er du her nede Hikken?

Og like viktig; Når kommer du tilbake!?! :bond:

Hehe, jeg er i sarpsborg frem til lørdag, også sover jeg over hos Giacomo fra lørdag til søndag. Drar hjem på søndagen og skal mase på nav på mandagen om de kan fikse noe voksenopplæring til meg i Oslo. Hvis det går flytter jeg inn på det ekstra soverommet hos Gia :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Jeg merker utrolig godt at du trives og at det er utrolig bra for deg og være her nede Hikken...

Tenk deg? Du har bare vært her nede 1,5 små ganger og allerede før du flytter ned hit så har du et knippe av venner som har mer enn bare litt lyst til å være sammen med deg.

Om du flytter ned hit så håper jeg ihvertfall at vi kan bli bedre kjent og gode venner :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Jeg merker utrolig godt at du trives og at det er utrolig bra for deg og være her nede Hikken...

Tenk deg? Du har bare vært her nede 1,5 små ganger og allerede før du flytter ned hit så har du et knippe av venner som har mer enn bare litt lyst til å være sammen med deg.

Om du flytter ned hit så håper jeg ihvertfall at vi kan bli bedre kjent og gode venner :kose:

JEg trives så utrolig godt her nede på østlandet! Og det er kjempekoselig å få etablert seg en omgangskrets her, jeg har møtt så innmari mange søte hyggelige mennesker :rodmer:

Jeg vil ihvertfall kjempegjerne bli mye bedre kjent med nozzeraffen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

JEg trives så utrolig godt her nede på østlandet! Og det er kjempekoselig å få etablert seg en omgangskrets her, jeg har møtt så innmari mange søte hyggelige mennesker :rodmer:

Jeg vil ihvertfall kjempegjerne bli mye bedre kjent med nozzeraffen :strix:

yeeeey :hoppendeglad:

Godt mulig at jeg skravla litt vel mye på fredagen, men det var da inderlig godt at det tydeligvis ikke ble tatt så negativt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

yeeeey :hoppendeglad:

Godt mulig at jeg skravla litt vel mye på fredagen, men det var da inderlig godt at det tydeligvis ikke ble tatt så negativt :fnise:

Jeg elsker å skravle jeg, så jeg blir overlykkelig om jeg møter andre skravlebøtter. :hoppendeglad: Jeg er nok litt ekstra stille i begynnelsen men når jeg blir mer kjent så holder jeg knapt kjeft :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...