Gjest Hikken Skrevet 12. desember 2012 #461 Del Skrevet 12. desember 2012 Fikk pratet masse med psykiateren idag, og det føltes godt. Det var siste time før jul og nå skal jeg ikke tilbake før den 10 januar. Blir vanskelig å gå nesten en måned før neste time kjenner jeg. Han ville også at jeg skulle begynne å komme to ganger i uken istedet for en, og han nevnte at han var bekymret for meg og at jeg ikke måtte forsvinne i juleferien. Det er egentlig ganske betryggende at han tok iniativet til det, for jeg har lenge tenkt på at jeg kunne trengt å komme dit oftere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #462 Del Skrevet 12. desember 2012 Bra! Kjempefint hvis du kan komme oftere, når du føler for det selv også. Ta i mot alt du kan få av hjelp der. Det er deg behandleren og hele apparatet er der for. Bruk det så mye du trenger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. desember 2012 #463 Del Skrevet 12. desember 2012 Vi kan passe på deg i juleferien, Hikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. desember 2012 #464 Del Skrevet 12. desember 2012 Fikk pratet masse med psykiateren idag, og det føltes godt. Det var siste time før jul og nå skal jeg ikke tilbake før den 10 januar. Blir vanskelig å gå nesten en måned før neste time kjenner jeg. Han ville også at jeg skulle begynne å komme to ganger i uken istedet for en, og han nevnte at han var bekymret for meg og at jeg ikke måtte forsvinne i juleferien. Det er egentlig ganske betryggende at han tok iniativet til det, for jeg har lenge tenkt på at jeg kunne trengt å komme dit oftere. Så bra! Høres ut som du har fått en bra behandler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 12. desember 2012 #465 Del Skrevet 12. desember 2012 Bra! Kjempefint hvis du kan komme oftere, når du føler for det selv også. Ta i mot alt du kan få av hjelp der. Det er deg behandleren og hele apparatet er der for. Bruk det så mye du trenger. Ja jeg syns også det er kjempefint Jeg trenger å komme dit oftere Vi kan passe på deg i juleferien, Hikken! Så bra! Høres ut som du har fått en bra behandler! Han er helt super! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #466 Del Skrevet 12. desember 2012 Tror kanskje at noen av oss kommer innom her på selveste julaften også; kanskje vi sees da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. desember 2012 #467 Del Skrevet 13. desember 2012 Fikk pratet masse med psykiateren idag, og det føltes godt. Det var siste time før jul og nå skal jeg ikke tilbake før den 10 januar. Blir vanskelig å gå nesten en måned før neste time kjenner jeg. Han ville også at jeg skulle begynne å komme to ganger i uken istedet for en, og han nevnte at han var bekymret for meg og at jeg ikke måtte forsvinne i juleferien. Det er egentlig ganske betryggende at han tok iniativet til det, for jeg har lenge tenkt på at jeg kunne trengt å komme dit oftere. Åh så bra at du fikk snakket skikkelig med ham og at du får flere timer, Hikken! Det høres ut som du har en fin behandler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. desember 2012 #468 Del Skrevet 13. desember 2012 Tror kanskje at noen av oss kommer innom her på selveste julaften også; kanskje vi sees da? Jeg kommer nok innom en tur på kvelden Åh så bra at du fikk snakket skikkelig med ham og at du får flere timer, Hikken! Det høres ut som du har en fin behandler! Ja det er det Jeg tror også han endelig tar spiseproblemene mine på alvor også, for han uttrykte bekymring da han hørte hvordan jeg holdt på med fasting og sånt, og det er jeg glad for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 13. desember 2012 #469 Del Skrevet 13. desember 2012 Dette blev jeg veldig glad for å høre, kjære Hikken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2012 #470 Del Skrevet 13. desember 2012 Det er så veldig ok å finne mye å glede seg over i denne boka di, Hikkeline. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 13. desember 2012 #471 Del Skrevet 13. desember 2012 Idag har jeg trosset spiseforstyrrelsen skikkelig. Jeg har laget Bounty, Troika, lussekatter og runstykker, og jeg har spist av alt! Jeg merker at kaloriskrekken har slått inn men det prøver jeg å slå vekk, da det tross alt bare er jul en gang i året, det er lov å kose seg! Nå ligger jeg med så oppblåst mage at jeg måtte kneppe opp buksene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2012 #472 Del Skrevet 14. desember 2012 God og avbalansert fredag til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 22. desember 2012 #473 Del Skrevet 22. desember 2012 Hei! Vil bare si at du er en fantastisk person. Er glad for å ha blitt kjent med deg. Og trist du sliter sånn du fortjener så mye bedre <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. desember 2012 #474 Del Skrevet 22. desember 2012 Tusen takk, Aaleyah! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2012 #475 Del Skrevet 23. desember 2012 Håper du får en riktig god jul, Hikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. desember 2012 #476 Del Skrevet 23. desember 2012 1 juledag skal jeg på middag his min 27 år eldre halvsøster. Med spiseforstyrrelsen kommer det til å bli vanskelig, for da har jeg spist 4 dager på rad. Spiste igår, idag, vil spise imorgen og må også spise hos henne. Det er vanskelig og det eneste jeg klarer å tenke på er hvor mye vekta vil øke. Men, jeg har ikke tenkt til å la spiseforstyrrelsen ødelegge besøket. Søsteren min og mannen hennes er verdens herligste og koseligste mennesker og jeg SKAL kose meg, uansett hvor mange kalorier jeg vil konsumere under besøket. Spiseforstyrrelsen bestemmer over meg 24 timer i døgnet ellers, og den får ikke ødelegge julaften og romjula for meg! Idag har jeg kost meg med lillesøsteren min. Vi har spist masse sjokoladekakedeig, pepperkaker, twist, sjokolade og kakao. Mageknip har jeg og spiseforstyrrelsen roper og skriker og gir meg mange tunge følelser, men det er jul, og julen er MIN tid. Jeg skal kose meg med den gode maten og ikke minst den gode sjokoladekaken jeg har bakt. God jul til alle dere der ute! Håper dere får en fin tid og klarer å legge mørke og dumme tanker til side, bare for ett par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sitronkake Skrevet 23. desember 2012 #477 Del Skrevet 23. desember 2012 Riktig god jul til deg også, Hikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 23. desember 2012 #478 Del Skrevet 23. desember 2012 Tusen takk for hyggelig julehilsen til oss. Jeg håper du får den beste jula noensinne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 24. desember 2012 #479 Del Skrevet 24. desember 2012 Har vært jul i en time og jeg er allerede så sliten at jeg bare vil at alt skal være over takket være faren min. At han ikke kan legge negativiteten sin og spydighetene fra seg i en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. desember 2012 #480 Del Skrevet 24. desember 2012 Har vært jul i en time og jeg er allerede så sliten at jeg bare vil at alt skal være over takket være faren min. At han ikke kan legge negativiteten sin og spydighetene fra seg i en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå