Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi storkoser oss her på Skallerup Klit (jada, bare le! Vi fniser litt av navnet selv)

Igår var vi på shopping, TM har fått bruke bursdagspengene side på leker og har vel brukt 600kr på http://www.kidsa.no/Elias-Prinsessebaten prinsesselego og noe andre leker hun har ønsket seg.

Selv brukte jeg 340 kr, og da handlet jeg 6 flasker hvitvin og 4 bacardi breezer.

Jeg har og kjøpt litt klær, svin- og kalvekjøttdeig ( det er GODT!!) og mye annet.

Igår var vi på middag med foreninga og spiste laks og krepsehaler til forrett, kalv, kylling, poteter og div salater (danskene er RÅ på salater! Ingen kinakål, paprika og agurk her nei). På buffeten stod og rødepølser, kylling og nuggets til barna.

Sjokolademousse til dessert.

Buffet... der er godt det. Kalvekjøttet var så mørt at det smelta på tunga. :sikle:

Idag vurderer vi badeland, bondegård, strandbesøk, lekeland... Vi har meldt oss på bowling med foreninga kl 13, det blir gøy!

Vi har det helt topp, og kommer vi ikke hjem igjen kan det være fordi vi har bosatt oss her nede, eller fordi vi har blåst bort... :ler:

PS!

Det er utrolig reint her, ingen søppel og se i gatene i det hele tatt.

Ikke sett så mye som en serviett, knapt en sneip.

Når jeg tenker på hvordan det kan se ut på gata i Norge skammer jeg meg litt over hvordan det kan se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var vi hjemme igjen. :sukk:

Var hjemme igjen rundt 18.30 igår og.... vel... det var litt nedtur og komme hjem- men og godt på en måte.

Turen var veldig fin, vi var kanskje ikke så flinke og benytte oss av det varierte tilbudet på senteret, men TM fikk lov til og gjøre det hun ville noe som kjapt endte med lekeland.

Men det var greit.

Nå er det hverdag igjen, og det tok meg et par timer i morges og akseptere det..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag og fri idag.

Dvs... TM skal til tannlegen så jeg vet ikke hvor mye "fri" det innebærer for meg...

Kofferten som Andrè hadde med til Danmark er pånytt pakket.

Fredag reiser han til Barcelona med jobben og jeg får den store gleden av og være alenemor i fire dager.

Som om jeg kunne tenkt meg og reist til storbyen, bodd på 5 stjernershotell og spise i hagen til kjent tapasbar, omvisning og kamp på stadioen FCBarcelona spiller på.

Uff, jeg er egentlig så missunnelig at jeg er bortimot kvalm.

TM og jeg får finne på morsome ting hjemme, lørdag skal vi på familie-idrettsdag sammen med søsterG og barna.

Og appropos idrett så lurer jeg på og slutte på Elixia.

Ikke for og slutte og trene, men for og bytte til Friskhuset istedet.

De ligger mye nærmere og har barnepass på søndag formiddag. Det har jeg savnet med Elixia.

Det er og et mer romslig senter, og jeg kjenner flere som har byttet og er mer fornøyd med Friskhuset enn Elixia.

Men, jeg trives på Elixia og da.

Tenke litt, men jeg tror jeg har bestemt meg for og bytte. Tror jeg.

Det frister ihvertfall med et treningssenter med et litt mer voksent miljø enn blant pushupBHene på Elixia...

Jeg fikk meg uansett en bra økt igår, her snakker vi løping på tredemølle altså....

Jeg må tusle, kos dere idag alle sammen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så bra at dere hadde en fin tur til Danmark! Mye god mat og fine opplevelser, ser det ut som :) Skjønner godt at du er misunnelig på mannen som skal til Barcelona! Jeg ble jammen misunnelig jeg også, og jeg kjenner han ikke en gang :ler:

Gikk det fint hos tannlegen?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du er misunnelig på Barcelona-tur. Det hadde jeg vært også. Camp Nou og greier..

Du og TM får kose dere ekstra mye mens han er borte. Det synes jeg hjelper når Noen f.eks. er i London og jeg ikke får være med.

Farte rundt til nye steder,

litt :is::vin: og :sjokolade: og sånt, og en klissete film.

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen med TM gikk veldig fint.

Igår var det min tur.

Jeg hadde en ødelagt tann som de gikk en stor bit av på tirsdagskvelden så igår fikk jeg en hastetime hos tannlegen og som jeg tenkte måtte tanna trekkes.

Det ble ingen ankel affære for den satt bok fast.

Skal ikke gå i detaljer, men tanna måtte deles i mindre biter og selv da satt den godt.

40 min i tannlegestolen...

Da jeg gikk derfra var det med en regning på 1400kr og da jeg var alene begynte jeg og gråte.

Uten at jeg egentlig vet hvorfor.

Følte meg skikkelig mørbanka resten av dagen.

Orket bare ikke skrive her igår.

Andrè kom hjem med en cola til meg igår, orket ikke den heller.

Bare litt vann og suppe.

Idag er det mye bedre men tar med meg smertestillende i veska når jeg skal på jobb.

Litt jobb så helg.

Og Loffens forslag om litt ekstra kos i helga skal følges... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hug:

:hug:

Det går bra, litt ømt i munnen bare, men ikke vondt.

Har ikke hatt behov for noe smertestillende heldigvis.

Litt rar smak i munnen bare, blodaktig men det blør ikke.

Jaja...

Andrè har reist, det var litt rart. Og litt trist.

Men jeg har allikevel sett fram til denne helga, sett fram til og ha en kosehelg med TM.

Og på en rar måte har jeg sett fram til og klare megselv og.

Hjemmealenefest blir det lite av... :ler:

Det er helg dere.

Deilig, denne uka har føltes lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tusle i butikken.

Skal innom og kjøpe laksefilet på Kiwi (hurra for Kiwis helgetilbud!) og på Meny for og kjøpe b.la ferske glutenfrie skoleboller.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke ferske skoleboller... :(

Her er det kjipe hotellet Andrè skal bo på i helga. http://www.hotelmiramarbarcelona.es/hotel/el-hotel

Stakkars.

De skal på vingård for og få omvisning og prøvesmake.

Middag på La Fianna, sightseeing, Camp Nou...

Han som ikke er interessert i og reise for gratis alle de tingene jeg drømmer om.

:snurt:

....men jeg unner ham det og av hele mitt hjerte.

Han er en mann som jobber for mye og alltid er der for oss og andre rundt.

Det er på tide at han og får noe fint.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tusle i butikken.

Skal innom og kjøpe laksefilet på Kiwi (hurra for Kiwis helgetilbud!).

Jeg savner å bo i nærheten av en KIWI butikk!! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...