Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Takk for bursdagshilsner! :klemmer:

Jeg har ikke hatt så mye tid til KG de siste dagene, det var vært så mye som har skjedd denne uka at jeg har ikke prioritert skriblerier.

TM har vært med meg på jobb mandag, tirsdag og torsdag.

Igår, torsdag, var vi på KUE først og etter jobb tok jeg med meg jenta på cafè som en liten belønning fordi hun har vært grei og hatt med på jobb og på sykehuset.

I kveld reiser Andrè og TM opp til svigers og blir til i morra.

Jeg får besøk av søsterG, annaB og venninneI.

Vi skal ha en liten bursdagsfeiring med ost&kjeks&vin.

Og i morra kommer mann&barn seint hjem for jeg har fått streng beskjed om og slappe av og nyte dagen så mye som mulig.

Det høres bra ut, men jeg vil være rastløs fra ca kl 11.

:ler:

Ha en fin dag alle sammen, jaggu godt med fredag igjen!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag ventes storinnrykk av familien.

De kommer fra kl 12 og utover, det er meldt sol og opp mot 26 grader så det er deilig med hage hvor vi kan sitte ute!

Jeg skal lage en diger vaffelrøre og vafler vil bli stekt ute tenker jeg etterhvert som det kommer noen.

Vafler med jordbær, rømme elle vaniljeis, og muffins.

Blir bra!!

Dagen igår var bra den og, mann&barn var hjemme kl 17. Da hadde den værste av fyllesyken min gått over.

Jeg skylder på min søster og cava flaska vi delte.... :sjenert:

Jeg var ikke SÅ ille, men litt svimmel og uggen bare.

Var ihvertfall godt og ha litt tid for seg selv!

:)

Nå må jeg vekke han som sover og begynne på ting&tang.

Må få rydda litt ute og inne og kledd oss, spise frokost, lage muffins, vaske opp, lage vaffelrøre, ha klær i vaskemaskinen, dekke på ute, støvsuge inne+++

12 var litt tidlig, men svogerS og tantebarnF kommer da siden S reiser til Stavanger igjen kl 14.

Så da er det bare og hive seg rundt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble veldig koselig!

Alle kom, vi stekte vafler ute, spiste dem med rømme, jordbær, ost eller is.

Isen plasserte vi i en kjølebag.

Innbringende dag for min del og, jeg ønsket meg penger siden vi reiser til Danmark og fikk 3000kr til sammen. :)

Danske shopping... :shoppe:

Andrè har fri idag, for det kommer en takstmann hit idag i forbindelse med husoverdragelsen.

Spent på resultatet fordi huset er ikke i god stand for og si det sånn.

Godt Andrè er her og tar seg av slike ting, da jeg rett og slett ikke har peiling på en dritt rett og slett. :tongue:

TM skal i bursdag i ettermiddag og jeg lurer på og ta med mannen ut på kaffe eller noe sånt.

Sist vi hadde litt tid for oss selv var i... juni.

Nå må jeg vekke Herr Murmeldyr.

Ønsker alle en bra dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart, at en lav takst vil jo være til vår fordel da...

Og som ventet fikk vi beskjed om at taket må byttes ("Taket deres lever på overtid" var ordene han brukte) og annet som vi viste om.

Blir nok ingen stor overraskelse.

Tirsdag gikk jeg på Elixia for og veie meg.

Har vært lei det meste amg trening og kjørt hodet fast i en negativ bane.

I tillegg har jeg gått opp tre kilo så totalt vekttap er nå bare 5 kilo.

Tilfeldig kom jeg til og prate med hun i resepsjonen og hun viste seg og være utdannet innen coaching og etter en prat, noen ahaopplevelser og visualisering av hvor jeg er når jeg har oppnådd det jeg vil... så snudde den dama om på hodet mitt bortimot.

Gidder ikke gå inn i de kjedelige detaljene, men hun lot meg skjønne at jeg har litt glemt målet mitt og glemt hvor jeg skal ha fokuset.

Så nå er alt mye bedre, og det var som om jeg var hos en minipsykolog når jeg skulle visualisere hva målet mitt er, hvordan vil det føles for meg, hva vil andre mene om meg, hvilken farge representerer målet mitt og hva forbinder jeg med den fargen og mye mer.

Snakker om asså....

I morra har vi 10års bryllupsdag.

Jeg skal vistnok få gave nr to da siden jeg fikk del en på bursdagen min, og gavene henger sammen.

Jeg skjønner ikke så stort av de hintene...:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine Andre! Og gratulerer med dagen! :hjerte:

Har du sett deg ut en bestemt pc, eller begynner jakten nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk, skjønninger!

Har ikke så mye som sett på ny PC men jeg regner med og legge til litt mer penger så jeg får vente til lønna kommer først.

Og ja, dere har rett... Fine mannen.

Men det viste jeg fra før av... ;)

Det er helg.

O hellige helg!

Planen var spinning kl 10, men vi ligger litt etter tidskjemaet at jeg blåser i det.

Skal ta med meg TM på lekeplassen i byen og på biblioteket.

Kjenner at dette er en dag jeg vil bruke til og kose meg med TM og etterhvert Andrè når han våkner opp av komatilstanden etter og ha kjørt taxi i natt.

Også kan jeg jo si det sånn at den følelsen av overskudd og evnen til og ballansere alt i hverdag, den følelsen jeg hadde i ferien, har gitt seg.

:forvirret:

Var på Mersmak igår, matfestival i Skien; www.mersmakiskien.no og brukte penger hos Fønix som lager glutenfrie produkter.

Så dagens middag blir pizzapiroger. :sikle:

Jeg kjøpte og glutenfri tykklefse med sukker/smør på.

Skulle bare smake på en bit på bussen hjemover.

En bit ble til to, som endte med fire.

Mann og barn fikk smake hver sin bit og de tre siste gikk i løpet av kvelden de og.

Shit happends...

Under to uker til Danmark.

Gleder oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte dager ender med at man sitter og føler takknemlighet over hva man har.

Gårsdagen ble sånn. :)

En glad TM som trillet dukkevogn til byen, lek på lekeplassen og biblioteket, tlf fra Andrè som var på vei til byen for og treffe oss, cafètur med mann&barn og pappa&samboeren (og pappa som spanderte), TM som kjøpte seg Snevit duplo for sine egne penger, glutenfrie pizzapiroger til middag, en TM som til en forandring ikke brukte leggetida til sutring, grining, surr og endte det med en times roping o.l etter og lagt seg, men istedet var kjempe grei ved legging OG sovnet etter en liten stund i senga.

(at hun har vært våken en halvannen time for andre natt på rad snakker vi ikke om).

Det var en av de fine dagene. :)

Det har regnet i hele natt, og nå har sola kommet fram.

Jeg hadde egentlig håpet regnet fortsatte slik at jeg kan være inne og gjøre det jeg skal uten og føle at jeg burde være ute istedet... :sjenert:

Men, på den andre siden så er skittentøykurven full og med sol og litt vind tørker tøyet fint ute.

Kanskje man og får vasket to ganger?

Har lovet TM og bake cookies fra allergimat.no idag så det får vi gjøre.

Minstepusen vår kom forresten istad ut fra soverommet til Andrè og meg med en fugl i munnen!

Hun har sikkert tatt den i vinduet, men hele scenen var merkelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her siden søndag ser jeg.

Skamme seg...

Men når jeg dumper ned i sofaen etter kl 20.30 ser jeg på PCen og tenker.... Nei, tar det i morra. :sjenert:

TM er i barnehagen og Andrè har jeg akkurat sagt hadet til og sendt på hytta.

Han blir der med faren sin til i morra, så fram til i morra kveld er jeg alenemor.

Vi hadde en dag i går med en stor nedtur i form av en diskusjon og en opptur i form av noe annet ( :lur: ) så jeg syntes det var litt godt at han reiste, trenger litt luft uten ham noen ganger.

Jaja...

Det er over en uke siden jeg var på Elixia, men det er fordi jeg har prioritert og gå en times tid i sola istedet. kommer til og gjøre det samme etter jobb idag, Elixia får vente til i morra når det er meldt regn tenker jeg.

Men, nå er det på tide og hive ting i veska og komme meg på jobb.

Ønsker dere alle en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...