Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Akkurat sånn føler jeg det og.

kjente nesten det kriblet i hele kroppen etter og komme meg ut av døra da jeg var ferdig på jobb.

Men nå, endelig helg!

Total avslapping i... halvannen time for da skal jeg pakke bagen og tusle på trening.

Men, etter DET... da er det.. jeg prøver og finne en mer passende smiley enn :veslejenta: men det går ikke.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vi! :)

Jeg gikk på Sh'Bam igår, det var helt greit.

Syntes kanskje det var litt ensformig, en tanke jeg lufta i garderoben etterpå.

Da var det to som protesterte og spurte om jeg kanskje var vant til zumba?

Ja, sa jeg, jeg har vært på Elixia og... "Åja, da har du danset med Monica, og bare glem det. Etter og danset med Monica blir timer som denne litt kjedelig og ensformig"

Jeg skjønner hva hun mener...

Kom uansett hjem til ferdig middag på bordet, snakk om lykke!

Denne uka har ting glidd så veldig bra hjemme, jeg har vært på strikkekveld og trening to kvelder og kommet hjem til ferdig tatt oppvask (uten og nevnt oppvasken på forhånd), ryddet leilighet og barn i seng.

Vi har vært strukturerte og avslappet, TM har vært grei og... Vi har hatt en bra uke!

:tommel:

TM og jeg skal ut og kjøpe bursdagsgave for hun skal i bursdag kl 13-15.

Mens hun er der håper jeg og lokke med meg min kjære til byen for en :kaffekopp:

Det blir enten det eller en tur til venninneI.

VenninneI skal snart begynne på cellegift og... hun har fått beskjed om at hun garantert vil overleve, men kreft er rett og slett noe faenskap. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens TM har vært i bursdag har Andrè og jeg hatt kaffe&kake på vår nye stamcafè.

Pavlova er NAM med masse vaniljekrem og pisket krem oppå der toppet med jordbær og blåbær samt sjokoladebiter. :daane:

Vet ikke helt hvorfor, men føler jeg har det veldig godt om dagen, både med mannen og med barnet.... :hjerte:

Skjønt, minstemann har bortimot levd for og pushe mammaens grenser idag, har ikke gått over grensa, men ligget aaaaakkurat på vippen mens hun har sendt meg et stjålent øyekast for og se om jeg får det med meg.

Puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin helg, fine, fine MarianneE! :klemmer:

:hug:'

Søte deg da!

****

Fotballkamp og barnefri i kveld.

Usikker på hva jeg gleder meg mest til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandagsmorgen! :kaffekopp:

TM er hos svigers, hun kunne ikke få oss fort nok ut av døra igår.

Hun skulle jo kose seg hos mimmi&bestefar og dessuten bade i badekaret!

Klart vi ikke kunne være der lenge da! :ler:

Kampen var kjedelig.

Elendig angrepsspill, rot i passningsspillet, gav bort ballen alt for fort, og mange halvsjanser.

Men, da 1-0 målet kom... herlig!

Vi stod med Kjernen (Andrè er medlem) og klappet og sang Vi hate Molde&Lillestrøm, men vi ælske Rosenborg og andre.

Vi hadde det gøy!!

Og jeg var snill, ikke noe roping om dommerjævel med langfingeren framme og slikt... :sjenert:

Denne uka er det høstferie her i fylket.

Det betyr at mot helga tynnes det litt ut med folk på jobb, luuuuurer på om jeg skal ta fri på fredag, men jeg får se på det.

Er ikke akkurat overarbeida for og si det sånn, men det er rart med det... En fridag er en fridag! :tommel:

Jeg har gjort en ting jeg er usikker på hvordan blir mottatt.

Jeg har takket nei til en bursdag fordi jeg ikke vil spørre om barnevakt siden vi må ha barnevakt helga etter pga konsert Andrè og jeg skal på.

Siste helga i november skal vi på julebord, og siden bursdag er 3. nov, konsert 10 nov og julebord 30. nov synes jeg at jeg må prioritere litt.

Så da ryker bursdagen.

Det var egentlig ikke så vanskelig og prioritere heller....

Hvilken konsert vi skal på?

http://ibsenhuset.no/no/kulturprogram/Turboneger.9UFRDI0d.ips

Gleder meg ikke i det heeeeele tatt.... :daane:

Jaja...

Jeg får vel komme meg ut av morgenkåpa og inn i klærne og få sving på dagen.

Blir trening etter jobb, bra start på en mandag!

Ønsker deg en glad dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, er det jeg som er urimelig?

Venninnejulebordet ser ut til og gå av stabelen uten venninneI, siden hun da er i gang med cellegift og det som hører med.

Så jeg foreslår ovenfor venninneJ som har tatt initiativet at vi lar være og gå på restaurant og heller tar med mat opp til venninneI og holder henne litt med selskap og inkluderer henne når hun trenger det.

Jeg syntes det var en god ide.

Det syntes ikke venninneJ.

Siden det kunne hende at venninneI ville dukke opp så gjør vi som planlagt, dessuten var det venninneJ sin ide og da skulle det bli som hun hadde planlagt.

Bare jeg som synes det var litt egoistisk?

Jeg mener, venninneI har sagt til meg at hun ikke kommer og for meg (men tydelig bare meg) betyr det mer og kunne glede en venn som trenger det enn og gå på restaurant og spise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du ikke vil ha barnevakt alle de helgene, og hadde også takket nei til den bursdagsinvitasjonen. Jeg hadde ikke syntes det var det minste rart. :)

Når det gjelder venninnejulebordet synes jeg det er litt mer vanskelig. Det kan jo være at venninneI er såpass dårlig av cellegiften at hun ikke orker besøk også. Det kommer jo an på hvor lenge det er siden siste kur? :vetikke: Og kanskje de andre synes det blir 'sykebesøk' og ikke julebord.

Men tanken din er veldig god, det hadde jo helt sikkert vært koselig, om hun orker. Du er så snill du. :klem:

Kanskje dere kan gjøre begge deler? *gruble*

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder venninnejulebordet synes jeg det er litt mer vanskelig. Det kan jo være at venninneI er såpass dårlig av cellegiften at hun ikke orker besøk også. Det kommer jo an på hvor lenge det er siden siste kur? :vetikke: Og kanskje de andre synes det blir 'sykebesøk' og ikke julebord.

Men tanken din er veldig god, det hadde jo helt sikkert vært koselig, om hun orker. Du er så snill du. :klem:

Kanskje dere kan gjøre begge deler? *gruble*

Det har jeg og tenkt, så det er jo klart at det ville ikke blitt noe overraskelsesbesøk. Drøftet det med søsterG som og er deltager på julebordet og hun mente det var en god idè.

Jaja...

Jeg skulle på Stamina, dro med meg bagen på jobb, men det er jo klart...

Og ta med inngangskortet hadde jo vært smart.

Så nå som jeg er hjemme gidder jeg ikke gå over til Stamina, så jeg skal heller gå meg en tur.

Gå en tur og handle og hente TM på veien. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mye og skrive, men det får bli seinere idag.

Jeg kan bare konstantere at det er helg for meg gitt!

Vi har fått brev fra sykehuset.

Der er det en oppsummering av TMs historikk med diagnosen, og den nye... eh...ikke-diagnosen.

Jeg har lest, grått litt og til slutt hulka.

Aner ikke hvorfor, det bare ble sånn.

Lettelse?

Rart og ha svart på hvitt at barnet ditt ikke har diagnose.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er jo det.

Jeg vet ikke hvorfor jeg begynte og gråte, men det er klart, det har jo vært en påkjenning hele greia og det var vel kanskje litt lettelse at det hele er over- men det fantastiske resultatet vi har fått.

Ang julebordet jeg skrev om har ting tatt en ny vending.

VenninneJ foreslo at vi kan samle flere og reise til venninneI dagen etter, lage mat og ha det hyggelig der, som et julebord2.

Jeg syntes det var en fantastisk idè, og det syntes venninneI og.

:nigo:

VenninneI er forresten på rikshospitalet idag for dose1 av cellegift.

Oss to+ venninneJ møttes på tirsdag og da fortalte venninneI om hvordan prosessen gjøres.

Da begynte jeg og gråte, for det ble så... virkelig.

Da var hun ikke bare I som har kreft, men vil bli bra snart.

:sjenert:

Har jo en "påtvunget" fridag idag.

TM har og fått fri, så vi skal ta en tur på biblioteket og sikkert på lekeplassen etterpå siden den ligger ved siden av.

Slipper liksom ikke unna den der.... :ler:

I ettermiddag skal jeg prøve meg på zumba på stamina for første gang.

Det blir sikkert gøy.

Håper dere alle får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, zumba er kjempe gøy!

Men jeg har ikke prøvd zumbaen på det nye treningssenteret- det kan bli gøy.

Forresten så skulle hver morgen kunne startet med morgenkåpe i sofakroken og frokost med barneTV....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...