Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

Noen ganger må man utnytte at man er hjemme uten barn.

Jeg er forkjøla med formen som går opp og ned.

Derfor har jeg plassert TM i sofaen med NintendoDS, bedt André lage is og selv slengt meg på senga og skal lage bok.

Leser "Et helt halvår"

En fascinerende bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en like avslappende søndag.

Den boka ligger i haugen med bøker på nattbordet mitt. Skal lese en eller annen gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt en like avslappende søndag.

Den boka ligger i haugen med bøker på nattbordet mitt. Skal lese en eller annen gang....

Om det er noen trøst så var TM 2 år før jeg begynte å lese bøker etter hun var født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så var TM 2 år før jeg begynte å lese bøker etter hun var født...

 

Hehe, jeg leste en bok i sommer. Så vet at det er mulig. Bare jeg som ikke orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på veggen om jeg ikke har noe å lese, komplett avhenging :sjenert:

 

Blei ganske misunnelig på isen din, helt til jeg huska at jeg har brownies igjen fra igår :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på veggen om jeg ikke har noe å lese, komplett avhenging :sjenert:

Blei ganske misunnelig på isen din, helt til jeg huska at jeg har brownies igjen fra igår :nigo:

Den isen ble veldig god.

Heretter skal alle rester av sjokoladekake taes vare på!

Idag må jeg på legekontoret og dermed på apoteket for å hente ut en resept på ppiller.

Jeg må kjøpe en bursdagsgave til W på jobb og sette på bakrommet (hun har fri idag) og så møte mamma og søsterG på cafe hvor vi skal planlegge jula: Hvem skal få hva, hva skal lages osv.

Og i ettermiddag kommer annaB først på middag så tar vi to en tur til byen for en :kaffekopp: og jenteprat.

Fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen er straks i seng, mannen  spiller biljard og jeg har akkurat slått på Luksusfellen. Når programmet er ferdig skal jeg rett i seng. Har hatt en sykedag idag men jobb igjen i morgen. Har heldigvis fri i helgen, kjenner det er helt greit når formen ikke er helt grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen? God bedring!

Den kunne vært bedre, men jeg kom meg gjennom kvelden på jobb.

Lønna kom idag, og endelig.... endelig har jeg fått gjort det jeg har ventet på å få gjort: Jeg er nå offisielt gjeldfri. Aldri mer denne typen gjeld. 

Det føles helt fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...