Auri Skrevet 7. juli 2015 #3021 Del Skrevet 7. juli 2015 Åååh nå fikk jeg lyst på is :D del med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2015 Forfatter #3022 Del Skrevet 8. juli 2015 Det er ikke det at det IKKE er hyggelig å få mann & barn hjem, men herregud som de roter, og bråker, og maser osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #3023 Del Skrevet 11. juli 2015 Vi var på Foldvik Familiepark i Stavern igår. TM hadde med ei venninne fra klassen og jentene storkoste seg. Klappet og holde kaninunger, så på nyklekkede kyllinger, esler, ymse utgaver av fjærfe, geiter, griser, kalver... De lekte på lekeplassen, red på ponni, hoppet i høyballer, satt på tilhenger på traktor som kjørte, kjørte små elbiler på bane, vi grillet pølser og spiste verdens største og søteste jordbær. En kjempe fin dag. Litt dumt at jeg hadde dundrende hodepine og følte meg rett og slett dårlig, men det gikk ikke ut over dagen til jentene og det er det viktigste! Egentlig skulle jeg ha helg da jeg gikk fra jobb kl 20.10 på torsdag men pga sykdom skal jeg jobbe 14-18 i ettermiddag. Var veldig glad for å ta helga på torsdag og lørdag er ikke verdens mest populære dag å bli spurt om å jobbe, men jeg skylder hun med sykdom en ettermiddag så det er litt greit sånn. Også er det 4 timer ekstra på timelista. Men nå er det kaffe og fargelegging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2015 Forfatter #3024 Del Skrevet 11. juli 2015 Helg... Hjemmelaget pizza og Charlie og Sjokoladefabrikken på dvd. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #3025 Del Skrevet 12. juli 2015 Helgen synger på siste vers. TM ble lagt nydusjet etter jeg leste to kapitler fra boka "Charlie og Sjokoladefabrikken" Hun har vært veldig pratsom og har hatt ører som tidvis har fungert dårlig. Det siste førte til stjernekommentaren: "Du må la meg gjøre som jeg vil, for da slipper du å bli sur!" sagt med trassig stemme... Hun har og vært noen timer hos ei venninne. Det siste førte til at André og jeg utnyttet anledningen til... Ja.... Ta igjen tapt kvalitetstid, kan man kalle det. I sofaens treseter sitter André og sover- noe han har gjort i to timer. Jeg utnytter anledning til å ha fjernkontrollen alene litt. Prøver å psyke meg opp til å gå å brette klær men det ser dårlig ut.... I morgen venter kveldsjobbing og så formiddagen på tirsdag. Etter det skal jeg ha litt ferie jeg og. Ser frem til det. Skal ha fri i 12 dager, og alle hjerter gleder seg. Spise kveldsmat nå: Jordbær og fløte. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2015 #3026 Del Skrevet 13. juli 2015 Jordbær og fløte hørtes jo ikke godt ut i det hele tatt... *sikler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. juli 2015 #3027 Del Skrevet 13. juli 2015 Snart ferie her også, jeg jobber til og med onsdag. Blir deiilg for oss begge å endelig få ferie, tenker jeg! Høres ut som om du har en fin sommer med masse hyggelige opplevelser til tross for litt jobbing da! Lo godt av at du skulle la TM gjøre som hun ville, så slapp du å bli sur. Så enkelt kan det jo gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juli 2015 #3028 Del Skrevet 13. juli 2015 Hold ut!! Snart ferie!! Sier god sommer nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #3029 Del Skrevet 13. juli 2015 Norske kroner er vekslet om til danske, det jaggu mot ferietur gitt! Eneste skår i gleden blir å levere Smulan på kennel på torsdag. Uff.... jeg gruer meg til å si Hadet til pus. Litt mat nå så blir det å gå til jobb om en time. I dag tror jeg jaggu det blir en take-away kaffe latte også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #3030 Del Skrevet 14. juli 2015 Hallo ferie om 7 timer! Kikka over timelista mi igår og fra 15. Juni og t.om idag kom jeg til 85 timer. Minuttene la jeg ikke til, men har betalt 15 minutter før/etter avhengig av hvordan jeg jobber. F.eks idag åpner jeg butikken og har da betalt fra 8.45-15. Da jeg telte over igår telte jeg eksempelet som nevnt som 6 timer. Så... De 85 ganget jeg med timelønnen min og resultatet ble et meget pent tall. Men nå: Jobb. Etter det: Ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2015 #3031 Del Skrevet 14. juli 2015 Ha en fin dag. Og god ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #3032 Del Skrevet 14. juli 2015 Jøss.... Ferie! Feirer med kyllingvinger til middag og Ben&Jerry til kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juli 2015 #3033 Del Skrevet 15. juli 2015 Tenk det da - ferie! For ikke mange måneder siden var vi arbeidsledige begge to, og nå nyter vi hver vår velfortjente ferie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #3034 Del Skrevet 16. juli 2015 Tenk det da - ferie! For ikke mange måneder siden var vi arbeidsledige begge to, og nå nyter vi hver vår velfortjente ferie! Jeg vet, det føles veldig godt! **** Benytter feriedag#2 til roadtrip til Grimstad for å besøke "farmor" Vi har kjørt i 1 time og 45 og TM har spurt om vi er fremme snart for ca hvert 10. minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 16. juli 2015 #3035 Del Skrevet 16. juli 2015 Happy ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #3036 Del Skrevet 17. juli 2015 Herregud, det er godt en ikke pleier å stå opp klokka 4 hver dag. Gårsdagen ble et maratonløp. Leverte katta på kennel og kjørte derfra 10.15 (de åpnet dessverre ikke før kl 10) og rett til Grimstad. Var der til 12.15. Litt mat og småprat på verandaen før vi tre gikk en tur til sentrum for å glo litt og for å kjøpe iskaffe. TheaM var oppspilt og på grensen til hyperaktiv hele dagen og trakk vel omtrent ikke pusten mellom all pratinga. Hun gledet seg til idag. Vi forstår det, men farmor synes hun er en grei men også at ungen gjør for mye ut av seg. Jo mer rolig ungen er, jo snillere liksom. Håpet på å reise derfra ved 17 tiden seinest siden det var to timer å kjøre hjem og vi hadde flere ting å gjøre her hjemme. Men, farmor ville ta oss med ut og spise middag og presiserte hele tiden at vi måtte ta oss tid til å bli litt. Det haster jo ikke med å reise. Neida, svarte vi og smilte litt anstrengt. Klokka 18.40 kom vi oss avgårde og med lite trafikk gikk det kjapt hjem. Det vil si... først en stopp innom pappa som lovet. Vi var endelig hjemme 21.20 og da var det å få pakket det som ikke vi fikk pakket pluss litt ompakking, rydding, få vesla i seng... Klokka 23 satte vi oss i sofaen og trakk pusten etter følelsen av å ha løpt maraton gjennom dagen. Vi hadde nemlig håpet på å reise til farmor på onsdag, men det passet ikke så da hun foreslo gårsdagen svelget jeg og sa at jo da... Vi kommer vi. Så da jeg gikk i seng kl 23.40 stilte jeg klokka på 4 for å få gjort de småtingene jeg ikke orket igår. Vi har bestilt flyseter begge veier på båten så jeg får slappe av der... Og for dere som nå lurer: Joda, André gjorde og sin innsats igår. Nå: Det er avreise om halvannen time. Hvor der bliver dejligt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. juli 2015 #3037 Del Skrevet 17. juli 2015 God tur til Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juli 2015 #3038 Del Skrevet 17. juli 2015 God tur til Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #3039 Del Skrevet 17. juli 2015 Nyter Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #3040 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) En liten oppdatering fra meg... TM ligger i senga og vrir seg og påstår at hun ikke er trøtt. Hun er helt hoven i øynene men tvinger seg våken. André sitter med nettbrettet og spiller. Ute regner det, men den kraftige vinden vi hadde igår har heldigvis gitt seg. Igår var vi i Ålborg zoo og jeg fikk for første gang sett løve, isbjørn og brunbjørn. Andre dyr de hadde var elefanter, Tiger, kenguru, giraff osv.... Ikke kjempe stor dyrepark men det var null problem å bruke 5 timer der. Å få se løvet var stort, hannløven var ikke akkurat liten. Jeg ble så Fasinert at jeg holdt på å gråte. Idag har vi spilt minigolf og André tok med TM på lekeland mens jeg gikk innom butikken og så tilbake til leiligheten hvor jeg sov i en time. Etter middagen spilte vi ludo hvor jeg tapte. I morra står litt shopping på planen før en tur i badeland. Danmark... Vi kan lige dej! Det beste med plassen er kanskje at det er så stille og usjenert her. Litt avstand mellom feriehusene og store busker med nyperoser gjør at man kan føle seg litt alene her- på en positiv måte. Kommer til å savne stillheten, og det og kunne åpne ytterdøra om morgenen og høre brølet fra havet som ruller inn... Endret 19. juli 2015 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg