Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Jotakk, halvtimen etter postet innlegget over ringte annaB og lurte på om vi skulle ta kaffe.

Hun hadde bilen til kjæresten og barnesete så det var ingenting og tenke på.

Så hun hentet TM og meg og vi rakk en time skravling over kaffe&pavlova kake før hun skulle på jobb.

Da hun reiste tuslet TM og jeg på biblioteket hvor hun spile Knerten PCspill og lekte.

Etter det ble det en tur på lekeplassen.

Ungen har vært en engel i hele dag, og det har vært en strålende dag hvor det bortimot verker i hjertet av morslykke.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp:

det gjorde det.

Har ikke så masse og skrive, men jeg er snart ferdig med en bok jeg leser.

For en bok!

Jeg ler, jeg gråter (da var det litt dumt og sitte på bussen...) jeg overraskes og får ikke lest fort nok.

Anbefales på det varmeste!!

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5620113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde du, den er utrolig fin!

Jeg var på zumba igår.

Jeg har vært forelska i Elixiazumbaen med Monica men etter at hun sluttet ble det ikke det samme.

Så det var med skepsis jeg gikk på zumba igår på Stamina.

My God, det var slitsomt.

Elixia-zumba var mer gøy, Stamina-zumba var slitsomt OG gøy.

Og litt spesielt med en mannlig instruktør, dvs... det var mannlig og kvinnelig da.

Frister til gjentagelse!

Den Store Rydde Og Vaske Dagen idag.

Kjempe kjedelig, men det er nå godt når det er gjort da.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det ja, er ferdig alt.

TM forsvant ned til "Omi" altså Andrès mormor så jeg har fått det unna uten "hjelp"

Andrè skal ha fri i helga så vi tenkte og ha en vinkveld, men hjem kommer en skikkelig forkjøla og sliten mann så jeg får få ham i joggedressen og pakke ham inn i et teppe og fore ham med te tenker jeg.

Ta med meg TM en tur i butikken nå.

Dagens middag blir innbakte pølser.

Rett og slett pølser pakket inn i bolledeig og stekt i ovnen.

PS, pølsene skal ikke pakkes helt inn, men det skal stikke ut pølse i hver ende, slik det ser ut når den ligger i vanlig brød.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledeig? Altså med sukker? :klo:

Ja... asså du trenger ikke ha i sukker om du ikke vil.

I oppskriften står det 2 ss bare.

Jeg bare digger Zumba, og spesielt med instruktører som kjører skikkelig på! :skya:

God helg, MarianneE :klem:

Jeg vet hva du mener.

Moro er det

God helg! :blomst:

Joa... Jeg har fått mensen og hadde tilløp til PMS igår, Andrè ligger på sitt siste med en liten forkjølelse, TM skravler i ett sett og har gjort det siden kl 6 i GÅR morges.

Noen ganger føler jeg de to star og prater til meg i hvert sitt øre.

Jeg har sovet skikkelig dårlig i natt i tillegg og vi skal snart ut for og begynne og pakke bort vinteren i hagen.

Crap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Hvordan pakker dere bort vinteren i hagen? Og har dere allerede fått vinter? ;)

Sorry, skjønte hva du mente, men klarte ikke la være :sjenert:

Håper helgen tar seg opp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan pakker dere bort vinteren i hagen? Og har dere allerede fått vinter? ;)

Sorry, skjønte hva du mente, men klarte ikke la være :sjenert:

Håper helgen tar seg opp! :klem:

:ler:

Tror det gikk litt kjapt i svingene da jeg skrev innlegget ja...

Skulle også ha pakket bort hagen før vinteren, men det blit bare utsatt hver dag.

Ja... det ble det her og.

Satser på bra vær idag så får vi kanskje gjort det da før vi skal til søsterG for FFM

FellesFamilieMiddag.

SøsterG er hjemme fra jobb kl 15 og da skal hun og jeg lage middag til menn og barna.

Hender vi gjør det slik hvis ungene har lyst til og leke sammen. :)

Fann deg!!!

...og så jeg som ikke engang gjemte meg!

:klemmer: Godt og se deg her igjen.

Idag håper jeg det ikke blir like kaldt som igår.

Det var 5 grader, småregn og kald vind.

Jeg frøys i ett så til slutt gikk jeg i seng kl 22 for da var jeg trøtt&kald.

Et fleeceteppe over tykk dyne... da fikk jeg endelig varmen i meg.

TM og jeg var i byen igår mens Andrè var med faren sin på hytta og hjalp til med og ta opp båten.

TM og jeg kjøpte fleecetøy og siden cubus hadde "Ta 3 betal for 2" kampanje fikk hun og så denne http://cubus.com/no/Barn/Jente/Jente/Kjolerskjort/7122316/71223163/

Hun har hatt kjolen på en time alt og er dypt forelska i den, vi valgte den røde forresten.

Jeg hadde så lyst til og Handle med stor H!

Ikke bare kjøpe det som var nødvendig, men og så det jeg hadde lyst til og kjøpe- uavhengig av om det var nødvendig eller ikke.

Slik som denne:

http://cubus.com/no/Barn/Jente/Jente/Kjolerskjort/7122399/71223991/

http://cubus.com/no/Barn/Jente/Jente/Kjolerskjort/7122505/7122505/

...og jeg kunne fortsatt i evigheter.

Jeg spurte Andrè om ikke vi kunne drite i alle regninger fram til jul og bare shoppe, så kan vi bare melde oss på Luxusfellen.

Men NEIDA!!! :snurt:

(ja, det var en spøk...)

Håper alle får en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda bare drit i det! du ser jo på luksufellen at man bare bli konkurs i 5 år også kan man starte med blanke ark.. Vurderer å ta opp 10 kredittlån på 100.000 hver og bare blåse bort alt på reiser og ting, jeg skal fint klare å leve på "fattig grensen" i fem år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt samme tanken selv. :fnise:

Jamen, her er vi alle så innmari fornuftige og flinke hele tiden, og de på luksusfellen gir blanke. Shopper dyre fine klær og biler etc, reiser på ferier på kreditt, også får de hjelp og til og med gratis mat for 20000kr sist jeg så på, også er alt greit liksom.

Jeg synes heller Rema kan gi en sånn matsjekk til noen som fortjener det mer altså.. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra med oss!

:)

Er :forkjola: og den smileyen illustrerer veldig bra hvordan jeg føler meg nå. :ler:

Prøver og kurere megselv med fleeceteppe, smoothie (eple, yoghurt, banan, jordbær, vann& vannmelon) med havregryn i.

Veldig god kveldsmat.

Litt smoothie, så blir det sofaen og fleeceteppet.

Andrè tuslet istad over til byen for og se fotball i byen og TM var i seng nesten en time før vanlig tid for hun var så trøtt.

Har tilbragt litt tid med venninneI de siste dagene.

Hun har vært gjennom en cellegift og har to behandlinger igjen om hun har flaks.

Med uflaks har hun 8 behandlinger igjen.

Vondt og se henne sitte og dra ut hår som løsner, se henne gå bortimot som en krøpling selv med støtte. Vondt og se henne med smerter.

Men, fine Ida smiler seg gjennom det, ihvertfall når vi andre ser det..

Hun gjør det vi alle ville gjort og det som trengs, men jeg beundrer motet hennes.

Fine I. :hjerte:

Nesespray... fleeceteppet... sofaen.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...