Gå til innhold

Å bli far mot sin vilje (ny vinkling)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å bli gravid utenfor ekteskap for 60 år siden var ikke noe å spøke med. Disse kvinnene ble hetset, avvist av familien, måtte klare seg selv, fikk ingen midler fra staten osv. Kan på ingen måte sammenligne med menns situasjon i dag.

Kan det vel, før andre verdenskrig så var det like mange kvinner som menn som tok selvmord, i dag er det fire ganger så mange menn som kvinner som tar selvmord, - selvfølgelig spiller sosialpolitiske virkemidler inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Forslag til en rettferdig løsning, -

1. alle mennesker som lager barn kan avskrive seg inntil tre måneder etter unnfangelsen.

2. alle mennesker som ønsker og abortere eget avkom må ha en gjensidig enighet med den andre parten.

For og få til det enklest mulig så bør vi gå tilbake til abortloven inntil 1978, den vil løse oss for en hel rekke med floker og vanskelige situasjoner, - og det vil skape en gjensidig respekt for begge kjønn og begge kjønn blir like motiverte til og unngå og ta ubetenksomme beslutninger (som og lage barn når man ikke ønsker det).

Det og være løsningsorientert kolliderer ikke med det og være menneskevenn og iverata alle menneskers interesse.

De av dere som er imot denne løsningen er det fordi dere er kjønnsfascistiske og sexistiske og dere ønsker en forskjellsbehandling og en apartheidverden, hvor den ene kjønnet har mer rettigheter enn det andre kjønnet.

Ikke det at jeg ikke forstår dere kvinner, jeg skjønner jo talibanere i afghanistan og saudiere i saudia-arabia også, men allikevel selv om dere er like ekstreme som talibanere i afghaninstan og saudiere i saudia-arabia så ønsker jeg bare at dere tenker dere om littegranne.

Ønsker dere heller en verden hvor menn ikke kan stole på kvinner, kontra en verden hvor begge kjønns interesser er iveratatt av lovverket?

Ønsker enn verden uten bitre og sytete mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kan det vel, før andre verdenskrig så var det like mange kvinner som menn som tok selvmord, i dag er det fire ganger så mange menn som kvinner som tar selvmord, - selvfølgelig spiller sosialpolitiske virkemidler inn.

Og ditt poeng er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ditt poeng er?

At kanskje det er visse politiske grep i samfunnet de siste femti årene som ikke alle har vært like heldige for mannen.

Sier ikke at dere kommer til og forstå dette her, da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

At kanskje det er visse politiske grep i samfunnet de siste femti årene som ikke alle har vært like heldige for mannen.

Sier ikke at dere kommer til og forstå dette her, da men.

Stakkars menn som ikke har tålt at kvinner og barn har fått rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da mann!

Ordlegg deg ordentlig, for her tar en ord for ord, setting for settning som blir et innhold!

Jeg har ordagt meg riktig. Det er du som velger å overtolke og overanalysere det jeg sier.

Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker enn verden uten bitre og sytete mannfolk.

Hva er det du snakker om? Visste du at abort er forbudt i 75% av alle verdens land? Og visste du at det bare er i norge kvinner har de rettighetene de har, også snakker du om en verden???

Hallo, skal fortelle deg noe jeg, grunnen til at vi ikke går tilbake til lovene av før 1978 er fordi at kvinner er bitre og sytete.

Forresten svarte du ikke, og det er fordi du mangler argumenter og fordi du er bitter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars menn som ikke har tålt at kvinner og barn har fått rettigheter.

Det er tatt livet av anslagsvis ca femhundre menn i året. Hadde det vært kvinner så hadde vil jo selvsagt tatt politiske grep med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Hva er det du snakker om? Visste du at abort er forbudt i 75% av alle verdens land? Og visste du at det bare er i norge kvinner har de rettighetene de har, også snakker du om en verden???

Hallo, skal fortelle deg noe jeg, grunnen til at vi ikke går tilbake til lovene av før 1978 er fordi at kvinner er bitre og sytete.

Forresten svarte du ikke, og det er fordi du mangler argumenter og fordi du er bitter...!

Rettelse: Ønsker et Norge uten bitre og sytete menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse: Ønsker et Norge uten bitre og sytete menn.

Du mener at menn som ønsker rettferdiget motiveres av at de er bite og sytete?

Er det sånn og forst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er tatt livet av anslagsvis ca femhundre menn i året. Hadde det vært kvinner så hadde vil jo selvsagt tatt politiske grep med en gang!

Sier du det?

Hvis vårt samfunn er så opptatt av kvinners velbefinnende, hvorfor gjøres det ikke da noe med voldtekt av kvinner og vold mot kvinner og barn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det?

Hvis vårt samfunn er så opptatt av kvinners velbefinnende, hvorfor gjøres det ikke da noe med voldtekt av kvinner og vold mot kvinner og barn da?

Det gjør veldig mye med det. Det som desverres gjøres lite med er kvinners vold mot barn, men det blir vel økt fokus på det etterhvert, - eller hva tror du gjest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Du mener at menn som ønsker rettferdiget motiveres av at de er bite og sytete?

Er det sånn og forst?

Jeg mener du, Gjest og AnonymBruker er bitre og sytete. Vet ikke om jeg skal le av dere eller synes synd på dere. Folk som bebreider samfunnet for sine personlige problemer er det stusseligste jeg veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Det gjør veldig mye med det. Det som desverres gjøres lite med er kvinners vold mot barn, men det blir vel økt fokus på det etterhvert, - eller hva tror du gjest?

Hva er det som gjøres med det? Leser aldri om noen voldtektsmenn som blir dømt, og menn som banker kone og barn bruker å gå fri etter noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Det som desverres gjøres lite med er kvinners vold mot barn, men det blir vel økt fokus på det etterhvert, - eller hva tror du gjest?

Det håper jeg virkelig, waco.

Tror du vi vil forsvare en voldelig barnemishandler bare fordi hun er av samme kjønn som oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare tåpelig. Jeg hadde aldri stolt på noen som jeg ikke kjenner, eller nettopp har møtt, og ha ubeskyttet sex med denne personen.

Anonym poster: ddaa20b340cb38ce62eb168be51580a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Blomsten_

Det håper jeg virkelig, waco.

Tror du vi vil forsvare en voldelig barnemishandler bare fordi hun er av samme kjønn som oss?

Klart han tror det, han har jo bestemt seg for at alle kvinner er onde. Men sex med oss, det skal han ha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han tror det, han har jo bestemt seg for at alle kvinner er onde. Men sex med oss, det skal han ha!

I det minste argumenterer jeg for mine synspunkter, men det og vise samfunnsengasjement og vise interesse for problemstillinger som egentlig ikke betyr noe for meg (jeg er verken ikke far eller ufrivillig far) mot dere inhabile mennesker som har egeninteresse av den maktforskjellen så gjør det ingenting og bli kalt sytete.

Menneskeheten har alltid hånet de som ønsker forandring. Hva motivet er, om det skyldes redsel eller frykt nei det kan jeg ikke svare på, men jeg undrer meg stadig for hvorfor damer svarer rettferdige argumenter med hån? Er det så enkelt at jenter ikke forstår? At det blir for komplisert og avansert og forklare kvinner slik?

Dere klarer ikke og argumentere for hva dere er enige i med mine rettferdige synspunkter. Det er derfor dere forsøker og latterliggjøre... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

Du har fått mange og gode argumenter av forskjellige brukere. Mange av dem har du ikke engang tatt deg bryet med å kommentere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minde09

I det minste argumenterer jeg for mine synspunkter, men det og vise samfunnsengasjement og vise interesse for problemstillinger som egentlig ikke betyr noe for meg (jeg er verken ikke far eller ufrivillig far) mot dere inhabile mennesker som har egeninteresse av den maktforskjellen så gjør det ingenting og bli kalt sytete.

Menneskeheten har alltid hånet de som ønsker forandring. Hva motivet er, om det skyldes redsel eller frykt nei det kan jeg ikke svare på, men jeg undrer meg stadig for hvorfor damer svarer rettferdige argumenter med hån? Er det så enkelt at jenter ikke forstår? At det blir for komplisert og avansert og forklare kvinner slik?

Dere klarer ikke og argumentere for hva dere er enige i med mine rettferdige synspunkter. Det er derfor dere forsøker og latterliggjøre... =)

Ang latterliggjøring burde du ta en ordentlig kikk på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...