Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #381 Del Skrevet 1. august 2012 Klarer hun ikke betale det selv får hun ta konsekvensene av det. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Åndssvakt argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #382 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg har flere alternativer, jeg. Men han som ikke har det, burde vel vært ekstra påpasselig, eller hva? Det BØR også han få. Syns du ikke det er sykt at DU som KVINNE som faktisk er GRAVID og i utgangspunktet den uten noe valg her er den som selv kan smyge unna, men hans som faktisk IKKE kan bli GRAVID er forpliktet til en annens persons GRAVIDITET?! Det er forkastelig og helt naturstridig. Kvinner har faktisk lagt byrden de SELV brer fra naturens side og vi egentlig ikke kan gjøre noe med med glede over på menn og dette er helt greit? Det er jo nettopp sånne holdninger som dine som gjør at vi bør få denne lovfesta angreretten til menn på plass også nå fordi det er så alt for lett for dere å utnytte. Det at dere kvinner i heletatt har sexuel nytelse hurtig fram og tilbake i 30 sec, som forøvrig går utover hans nytelse, er jo også pga menns generøsitet i senga, men ikke engang det holder? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #383 Del Skrevet 1. august 2012 Åndssvakt argument. Sånn er livet. Klarer du ikke beskytte deg eller ta vare på barnet får du bare avstå fra sex. Ha en fin kveld. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #384 Del Skrevet 1. august 2012 Sånn er livet. Klarer du ikke beskytte deg eller ta vare på barnet får du bare avstå fra sex. Ha en fin kveld. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Enig, klarer ikke menn å beskytte seg og ta vare på barnet sitt, kan de avstå fra sex. Ha en god kveld tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #385 Del Skrevet 1. august 2012 Enig, klarer ikke menn å beskytte seg og ta vare på barnet sitt, kan de avstå fra sex. Ha en god kveld tilbake. Menn blir ikke gravide og føder ikke barn, so no worries, men takk for tipset. Du burde heller følge de selv. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #386 Del Skrevet 1. august 2012 Hvor i all verden ser du kvinnehat her? Det er faktisk mennene her som holder seg mest saklig og forsøker å diskutere rasjonelt. Annenhver kvinne her inne kommer jo inn en etter en med det ene enspora innlegget etter det andre og den ene perondebatten etter den andre, slik som du gjør nå. Jeg ser langt mer bitterhet og egosentrisk tankegang blant de kvinnelige brukerne her inne enn av de mannelige. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Du, som mange andre klarer ikke å se hele bilde. Jeg ser dessverre lite rasjonelle tankesett blandt hankjønn i denne tråden. Det er bare bortfoklaringer og suttring for å unngå å bruke kondom og ta ansvar om en driter seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 1. august 2012 #387 Del Skrevet 1. august 2012 Det BØR også han få. Syns du ikke det er sykt at DU som KVINNE som faktisk er GRAVID og i utgangspunktet den uten noe valg her er den som selv kan smyge unna, men hans som faktisk IKKE kan bli GRAVID er forpliktet til en annens persons GRAVIDITET?! Det er forkastelig og helt naturstridig. Kvinner har faktisk lagt byrden de SELV brer fra naturens side og vi egentlig ikke kan gjøre noe med med glede over på menn og dette er helt greit? Det er jo nettopp sånne holdninger som dine som gjør at vi bør få denne lovfesta angreretten til menn på plass også nå fordi det er så alt for lett for dere å utnytte. Det at dere kvinner i heletatt har sexuel nytelse hurtig fram og tilbake i 30 sec, som forøvrig går utover hans nytelse, er jo også pga menns generøsitet i senga, men ikke engang det holder? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Nei, siden det er jeg som er den som går gravid, er det jeg som skal bestemme om det skal forekomme et medisinsk inngrep i min kropp for å avbryte svangerskapet, eller om jeg skal føde. Men, vi hadde sex, og da skal vi ta oss av barnet vårt. Han valgte å forplikte seg til dette, da han valgte å ha sex med meg. Dette er ikke forespeilet ham først etter befruktning, dette er allmenn kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #388 Del Skrevet 1. august 2012 Det er ikke snakk om å drepe fosteret. Det er snakk om å fraskrive seg ansvaret! Ser du ikke forksjellen`? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Den som er med på leken får smake steken. Vær så snill, jeg at det er vanskelig for en mann, men tenk litt lenger. Ta ansvar for deg selv, se til at du ikke sprer dine gener videre. Du ønsker ikke å ta ansvar for handligene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #389 Del Skrevet 1. august 2012 Menn blir ikke gravide og føder ikke barn, so no worries, men takk for tipset. Du burde heller følge de selv. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Nemlig. Der tok du endelig poenget. Menn blir ikke gravide og føder ikke barn. Ergo, puler de en dame uten å trekke frakken på, sånn at hans lure små ikke har en fysisk hindring, så har han ikke en skit han skulle sagt om hva som skjer etterpå. Så glade for at du etter 20 sider endelig tok det her enkle poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2012 #390 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg skjønner at trådstarter er ikke klar for et barn, men TS hva i all verden tenkte du på da når du ikke brukte kondom da ? man må ta ansvar selv for alt i livet vet du, voksne mennesker gjør det, også om man vil unngå å bli en far, jeg skjønner ikke dette jeg, å klage etterpå når skaden har skjedd er ikke spesielt smart, det er bedre å være føre var :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #391 Del Skrevet 1. august 2012 Nei, siden det er jeg som er den som går gravid, er det jeg som skal bestemme om det skal forekomme et medisinsk inngrep i min kropp for å avbryte svangerskapet, eller om jeg skal føde. Men, vi hadde sex, og da skal vi ta oss av barnet vårt. Han valgte å forplikte seg til dette, da han valgte å ha sex med meg. Dette er ikke forespeilet ham først etter befruktning, dette er allmenn kjent. Nei, det valgte han IKKE. Som nevnt tidligere, ute i naturen er det ingen hukjønn som kan forvente backing fra hankjønnet. Det er hel lovlig for din samober å forlate deg på dagen og kvitte seg med deg fra sitt liv om han vil. du har lov til å bryte med dine foreldre, venner og familie om du vil. Hvorfor skal ikke da en mann få bryte med et foster han blir påtvunget av en verpesjuk kvinne? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #392 Del Skrevet 1. august 2012 Den som er med på leken får smake steken. Vær så snill, jeg at det er vanskelig for en mann, men tenk litt lenger. Ta ansvar for deg selv, se til at du ikke sprer dine gener videre. Du ønsker ikke å ta ansvar for handligene dine. er dette også kvinnehat? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. august 2012 #393 Del Skrevet 1. august 2012 Men du må da skjønne at dette ikke er gjennomførbart? Hvis mannen vil ha abort, og kvinnen ikke, så mener du altså at kvinnen skal tvansginnlegges? Og hvis mannen vil ha banet men mor ikke, så skal hun tvinges til å gjennomføre et svangerskap? Nei, full likestilling er faktisk umulig i denne saken. Det fungerte helt fint frem til 1978!! Dersom du synes dette her er urettferdig er det bare og bruke kondom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #394 Del Skrevet 1. august 2012 Klarer hun ikke betale det selv får hun ta konsekvensene av det. Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Hun må betale for det??? Jeg skal vedde på at hun betaler for det, da det er hun som går gravid og sitter med alt ansvar. Hva er mannen da? Tilbakestående og uansvarlig for sine handlinger?? Å nei da.... Han får f... betale når han setter barn på en kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #395 Del Skrevet 1. august 2012 Det fungerte helt fint frem til 1978!! Dersom du synes dette her er urettferdig er det bare og bruke kondom! Om det fungerte så bra, hadde ikke loven blitt endret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #396 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) er dette også kvinnehat? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Når en leser det ene åndsvake innlegget etter det andre om suttrete menn som ikke klarer å ta ansvar, blir en jo ganske så overrasket. Er det mulig i 2012 å være så uviten og tenke så kort??? Endret 1. august 2012 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #397 Del Skrevet 1. august 2012 Nei, det valgte han IKKE. Som nevnt tidligere, ute i naturen er det ingen hukjønn som kan forvente backing fra hankjønnet. Det er hel lovlig for din samober å forlate deg på dagen og kvitte seg med deg fra sitt liv om han vil. du har lov til å bryte med dine foreldre, venner og familie om du vil. Hvorfor skal ikke da en mann få bryte med et foster han blir påtvunget av en verpesjuk kvinne? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Ute i naturen så er det ingen av dyrene som har ansvaret for den lille i 18 år +, eller har en så forsvarsløs baby som vi menneskene har, men skulle vi gjort som i naturen og som våre forfedre gjort, så skulle vi tatt en stein og knust ballene til alle de mannfolkene som ikke ville tatt ansvaret sitt. Dere hadde ikke kunne sagt noe på det, for det ble gjort i vår fortid og steiner er jo et naturmateriale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. august 2012 #398 Del Skrevet 1. august 2012 Det fungerte helt fint frem til 1978!! Dersom du synes dette her er urettferdig er det bare og bruke kondom! Vel, takk gud for at ting ikke er som før i tiden. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Er det slik at du kjemper for en lov som gjør at menn har medbestemmelsesrett over kvinnens kropp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 1. august 2012 #399 Del Skrevet 1. august 2012 Det fungerte helt fint frem til 1978!! Dersom du synes dette her er urettferdig er det bare og bruke kondom! Fungerte ikke overhodet. Les din historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. august 2012 #400 Del Skrevet 1. august 2012 Nei, det valgte han IKKE. Som nevnt tidligere, ute i naturen er det ingen hukjønn som kan forvente backing fra hankjønnet. Det er hel lovlig for din samober å forlate deg på dagen og kvitte seg med deg fra sitt liv om han vil. du har lov til å bryte med dine foreldre, venner og familie om du vil. Hvorfor skal ikke da en mann få bryte med et foster han blir påtvunget av en verpesjuk kvinne? Anonym poster: 042c2e333d06051839b0170791edf84a Sjarmerende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå