marielle171 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #201 Del Skrevet 5. desember 2012 Skikkelig spennende! Var på jobb en tur ista for å levere noen muffins. Det var nemlig min siste dag der i praksis.. Jeg hadde egentlig tenkt å være der litt men jeg ble kjørt hjem igjen med engang:-P nå er riene litt svakere enn tidligere. Vil at han kommer ut!!!:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. desember 2012 #202 Del Skrevet 5. desember 2012 Er dere fortsatt hjemme, eller har dere dratt på sykehuset? Dette er jo kjempespennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #203 Del Skrevet 5. desember 2012 Er dere fortsatt hjemme, eller har dere dratt på sykehuset? Dette er jo kjempespennende Vi er fortsatt hjemme.. Vi skal være her til riene kommer hvert fjerde minutt:-) tida går så treig!!:-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 5. desember 2012 #204 Del Skrevet 5. desember 2012 Så utrolig spennende :D Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. desember 2012 #205 Del Skrevet 5. desember 2012 Åå så spennende! Nå blir det baby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. desember 2012 #206 Del Skrevet 5. desember 2012 Åååh. Jeg gleder meg sånn til og høre hvordan det går Masse masse lykke til hvertfall. Så gleder jeg meg til oppdatering når det er tid til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. desember 2012 #207 Del Skrevet 5. desember 2012 Åh så spennende!! Hvordan er det med H nå, Marielle? All lykke til dere alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. desember 2012 #208 Del Skrevet 5. desember 2012 oooh!!!!! Spennende saker!! Masse lykke til, gleder meg til å høre hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 5. desember 2012 #209 Del Skrevet 5. desember 2012 Spennende! håper alt går bra med mor og barn, og at det blir/var en lett fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #210 Del Skrevet 5. desember 2012 Han har fortsatt ikke kommet! Riene er veldig sterke og hun fikk epidural. Veldig ekkelt å måtte se på ho ha det så vondt:( men resultatet blir vel bra:-) hun har 8 cm åpning nå så det er vel ikke så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 5. desember 2012 #211 Del Skrevet 5. desember 2012 Bra hun fikk epidural da, så blir det forhåpentligvis lettere for henne. Det kommer til å være verdt det når dere får verdens skjønneste baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. desember 2012 #212 Del Skrevet 5. desember 2012 Oioi! Ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. desember 2012 #213 Del Skrevet 5. desember 2012 Oi, nå satser jeg på at han er kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. desember 2012 #214 Del Skrevet 5. desember 2012 Det satser jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #215 Del Skrevet 5. desember 2012 Han har kommet!! Endelig:-) 3330 gram og 50 cm . Det var en forferdelig fødsel men han er super skjønn:-D skal skrive om fødselen seinere. Skal kose litt med H og klumpen:-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. desember 2012 #216 Del Skrevet 5. desember 2012 HURRA Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 5. desember 2012 #217 Del Skrevet 5. desember 2012 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. desember 2012 #218 Del Skrevet 5. desember 2012 Jippi, gratulerer såååå masse Kos dere masse med klumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. desember 2012 #219 Del Skrevet 6. desember 2012 Gratulerer så mye med lillegutt! Gleder meg til å høre om fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #220 Del Skrevet 6. desember 2012 God morgen allesammen:) I dag våknet jeg med den herligste følelsen av at jeg har blitt mamma! <3 det er litt merkelig for jeg har han kun på et bilde for jeg ligger hjemme i senga og H og klumpen får er på sykehuset. Jeg fikk ikke overnatte der pga at jeg ikke er innskrevet som pasient og de vil ha fult kontroll hvis det kommer brann. Veldig kjedelig å være hjemme alene:( men jeg skal snart til sykehuset og idag blir vi flyttet til barselhotellet så da får jeg være der heldigvis. Men nå fødselshistorien. riene begynte kvart over 3 natt til 5. desember. de ble fort regelmessige og i 10 tida kom mora til H og hun ringte til føden og de sa at vi kunne stikke innom en tur. Så da dro vi dit. Mora til H måtte kjøre oss for jeg har ikke lappen:P Så da var vi der og sjekket de hjertelyden til ungen og de lå litt høyt og det var de litt bekymret for. Hun hadde 4 cm åpning da vi kom så vi (Eller egentlig H) hadde gjort nesten halve fødselen allerede:P vi regnet ut at det sikkert skulle ta 6 timer til (vi bomma litt). Vi ble flyttet til et føderom og riene ble fort veldig sterke og hun holdt ikke ut. Hun fikk noe elektriske impulser på ryggen men da ble det bare verre så jeg spurte om ikke hun kunne få epidural og jordmor syntes egentlig epidural ikke er noe særlig men H fikk det alikevel. Etter det gikk det mye bedre selvom hun kjente alt på en side så epiduralen var satt litt feil men det var mye bedre enn tidligere. Så etter mange timer (8,5 time)fikk hun lov til å presse . De oppdaget at hun var veldig trang så etter 40 minutter bestemte de seg for at hun måtte bruke sugekopp. Men det fikk de ikke til. Hun var så trang at han sto helt fast og sugekoppen falt fra hodet hans og det så helt forferdelig ut. De ble sykt stressa og plutselig stod det 8 leger på det lille rommet. de prøvde engang til og da fikk de ikke det til heller så de klippet henne enda mere opp (ikke på en ri og de var tom for bedøvelse så H kjente jo alt) og jeg som er så nysgjerrig måtte jo se på alt også. vet ikke om det var så lurt men..Uansett da hun var klippet på alle siden måtte hun presse engang til og da kom hodet ut og satt han fast med resten av kroppen. Helene så at jeg grein, hun grein også og sa at jeg måtte gå ut av rommet for hun ville ikke at jeg skulle bli traumatisert. søta <3 De dro skikkelig i hodet hans og enda kom han ut. De var ikke tid til å klippe navlestrengen engang for alle legene var så stresset at de glemte å spørre meg. H fikk han litt på brystet og da tok de han med seg for han var helt slapp. han kom seg heldigvis fort og begynte å grine, det var den herligste lyden noensinne! det tok en god stund og så fikk helene han på brystet og han begynte å drikke melk med engang. Hun fikk sykt mange sting nedentil at de ikke klarte å telle det engang. hun revnet opp innvendig også og det måtte jeg se på og det så ut som et stort hull. men de sydde det fint sammen. ja, så det var den opplevelsen. Åja, en ting til.. da de dro i babyen og klippet henne opp så var det en barnepleier som skulle holde beina til H og trykke de bakover og hun turte ikke å se på for snudde hodet helt:P haha det var litt morsomt å se. Men han er utrolig skjønn og jeg er veldig glad for at han kom!! <3 vet ikke om jeg skrev det tidligere men han ble født ca halv 8, veidde 3330 og er 50 cm:) ikke så stor altså. Nå skal jeg ta meg en tur opp til sykehuset igjen:) ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå