Gå til innhold

Hverdagen til lillegutt, mamma og mama:)


marielle171

Anbefalte innlegg

Aww lille gull-babyen! :hjerte: Så koselig å se bilde! :) Jeg elsker å vise fram bilder av min lille skjønning, men det blir på face og "live", da. Hehe. :)

Ja det er jo veldig forskjellig opplegg på de ulike skolene. Dessverre er min skole kjent for å ha dårlig kvalitet på utdanningen, og svært mange studenter faller fra i løpet av utdanningen. Til og med nå når vi var kommet halvveis, så var det noen som falt fra.

Har ikke fått resultat fra eksamen enda, nei. Må vente enda en uke!! Huff og huff sier jeg bare! ;) Men gleder meg SÅ! 1 mars blir det altså først sjekking av eksamensresultater, etterfulgt av å fly til Trondheim for å ha en skikkelig jenteweekend! Så du kan tro jeg gleder meg til 1. mars :jepp:

Skjønner du vil gjøre det ferdig med utdanningen! Er jo tross alt nok med ett års pause fra studiene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så nydelig han er!

Og jeg husker følelsen av å våkne helt forvirret og lure på hvorfor ungen sover fortsatt.

Blir helt babysyk av å lese her forresten. Men jeg tror nok vi er ferdig med slikt, for det er jammen deilig med store unger også. Vi kom hjem fra Berlin i dag og det var helt greit å ha shoppingtur med flinke jenter. (De er blitt 7 og 9 år, så de er ikke helt store) Sove lenge om morgenen får vi også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her har jeg ikke vært før, men fant artikkelen og leste den og vil bare si tommel opp for valget av åpen donor! Og gratulerer, selv om det er en stund siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aww lille gull-babyen! :hjerte: Så koselig å se bilde! :) Jeg elsker å vise fram bilder av min lille skjønning, men det blir på face og "live", da. Hehe. :)

Ja det er jo veldig forskjellig opplegg på de ulike skolene. Dessverre er min skole kjent for å ha dårlig kvalitet på utdanningen, og svært mange studenter faller fra i løpet av utdanningen. Til og med nå når vi var kommet halvveis, så var det noen som falt fra.

Har ikke fått resultat fra eksamen enda, nei. Må vente enda en uke!! Huff og huff sier jeg bare! ;) Men gleder meg SÅ! 1 mars blir det altså først sjekking av eksamensresultater, etterfulgt av å fly til Trondheim for å ha en skikkelig jenteweekend! Så du kan tro jeg gleder meg til 1. mars :jepp:

Skjønner du vil gjøre det ferdig med utdanningen! Er jo tross alt nok med ett års pause fra studiene. :jepp:

Jeg legger ut veldig lite bilder av David. Her pleier jeg også å fjerne bildet etter litt:) Men du, jeg mente å ha lest en plass at du fikk en veldig bra karakter på eksamen? :D en B? Eller husker jeg helt feil nå? Jeg håper du koste deg i Trondheim:D

Nomin, se på godklumpen da! Så fine bollekinn :)

Jaa han er så god <3 Men han er blitt mye 'tynnere' nå. Det er ikke så mye igjen av bollekinnene hans! Jeg tror han har vokst en del i lengden så da ser han mye tynnere ut. :P

Så nydelig han er!

Og jeg husker følelsen av å våkne helt forvirret og lure på hvorfor ungen sover fortsatt.

Blir helt babysyk av å lese her forresten. Men jeg tror nok vi er ferdig med slikt, for det er jammen deilig med store unger også. Vi kom hjem fra Berlin i dag og det var helt greit å ha shoppingtur med flinke jenter. (De er blitt 7 og 9 år, så de er ikke helt store) Sove lenge om morgenen får vi også. :-)

Ja det skjønner jeg godt at det er deilig å ikke ha så små unger lenger. De er jo veldig avhengig av foreldrene sine. Jeg og Helene pleidde alltid å dra på middagsselskap, 'klubb' og slike ting sammen men nå begynner det å bli litt vanskeligere. Heldigvis sover han godt å vogna si:)

Så koselig med en tur til Berlin! Der har jeg aldri vært, men jeg kunne tenkt meg dit. Men kjekt å reise på en shoppingtur med døtrene dine!! :D

Merker heller ikke noe til aldersforskjellen. Men det er vel fordi jeg er så voksen av meg :fnise:

Haha, helt sikkert! Jeg liker også å tro at jeg er så voksen av meg:P

Her har jeg ikke vært før, men fant artikkelen og leste den og vil bare si tommel opp for valget av åpen donor! Og gratulerer, selv om det er en stund siden. :)

Tusen takk for en koselig kommentar!:D jeg er veldig fornøyd med valget om en åpen donor. Vil han få vite hvor han kommer fra så har han mulighet til det. Vil han ikke går det også helt greit.

-----------------------------------

Nå er det utrolig lenge siden jeg har skrevet noe i dagboka mi! Så nå er det vel på tide med en oppdatering. Lille David er nå blitt 4 måneder (eller han blir det om 1 uke) og han blir skjønnere og skjønnere for hver dag som går. Han smiler så mye og flirer og er som regel i veldig bra humør! Når han ikke er i godt humør er det vel egentlig vår feil fordi vi har lagt ham litt for seint. Han trenger en del søvn på dagtid også men det er ikke alltid han sover like mye som han burde pga at vi er på kafe eller noe. Han er veldig flink til å legge seg hjemme i senga si eller på rolig plass i vogna, men når vi har besøk eller er på kafe blir det litt vanskeligere.

Igår var jeg på en 2 timers tur med David. Det var så utrolig deilig vær her! Knallsol og faktisk så var det ganske varmt. Så det var superdeilig. De første 10 minuttene var david ikke helt fornøyd for han ville ikke ligge i vogna og grein men tok jeg han i bæresjallet og der sovnet han på et blunk. Så da la jeg ham i vogna igjen og var ellers stille hele turen! Flinke gutten min;)

Om en uke skal vi begynne med smaksprøver! Det blir spennende å se om han syns det er godt. Jeg laga allerede mye mat som ligger klart i fryseren:) Han har allerede fått sviskemos en gang pga at han ikke hadde bæsjet på en stund og det likte han veldig godt.

På lørdag skal vi til Nederland! Nå har det kommet direkte rute til Amsterdam så det blir så mye enklere å komme oss dit:) Og billigere også. Nå betalte jeg 1200 kroner per pers. Men flyet går 06:30 så vi må stå opp veldig tidlig. Mora mi fylte 50 i mars og skal feire det når vi er der så det blir kjekt. Da kan hele familien min se David. Og ei venninne av meg fikk ei datter 4.mars så da kan hun se vår David og vi kan se hennes baby:) Det blir så kjekt!!

Nå skal jeg spise litt frokost:) Ha en finfin dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stemmer at jeg fikk b på eksamen! :-) enn du da? Går det bra på skolen?

Så koselig at dere skal til Nederland da! Blir vel godt å se familien igjen. Men føler du at Norge også er hjemme nå eller?

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...