Thalassos Skrevet 31. juli 2012 #141 Del Skrevet 31. juli 2012 Ikke det frekkeste jeg har opplevd, men fortsatt jævlig irriterende Kjøpte en sololje da jeg var på ferie ifjor, og etter 2 minutter fant jeg ut at den lakk skikkelig (i hele strandbagen). Gikk selvfølgelig tilbake og sa ifra, og da reise mannen seg opp, fly forbanna, og ROPTE at det var min feil og at den ikke var lekk (???). Han snudde den på hodet, og det rant olje ut i hånda hans, samtidig som han sier "It is not leaking, you are dumb". Han klikka mentalt uten at jeg hadde sagt noe mer enn at den var lekk. Han fortsatte å kalle meg stygge ting på gresk helt til jeg selv klikka og gjorde det samme (dumt, ja, men da klarte jeg ikke å holde meg), og gikk ut av butikken. Det vanlige, og beste hadde vært om han bare hadde tilbudt meg en ny en, eller sagt at han dessverre ikke kunne erstatte den. Alt annet enn å klikke ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #142 Del Skrevet 31. juli 2012 De kom jo ikke først til setene? Jeg kom i god tid før dem, og de kom sånn omtrent et halvt minutt før venninnen min som jeg holdt av plass til. Du kom før dem, men det gjorde ikke venninna di. Anonym poster: 4119d81dfd39a31798c58198f48dfd1f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 31. juli 2012 #143 Del Skrevet 31. juli 2012 Da jeg gikk på ungdomsskolen var jeg nok ikke klassens engel, men jeg gjorde heller ikke stort ut av meg. og jeg hadde en lærer jeg hadde så og si hele tiden, og hun hatet meg helt ekstremt. og hun lot alle andre elevene gå hjem tidlig for å forberede til eksamen. og de som ikke hadde gjort noen ting de fikk også gå hjem, mens jeg som faktisk hadde jobbet meg ihjel måtte sitte igjen 2 timer etter alle andre.. og jeg var så sint den dagen, at jeg stod og nærmest kjeftet på læreren min og skulle fortelle hvor dumt jeg syntes det her var, og da bare lo hun og sa at dette fortjente jeg! Og under avsluttningen fikk alle elevene klem mens vi fikk vitnemålet av lærerne, men da jeg fikk mitt bare snudde hun seg vekk og unngikk meg. Greit tenkte jeg og bare gikk min vei. og senere kom foreldrene mine og andre sine foreldre og spurte hvorfor jeg ikke ga klem, men greia var at hun ikke ville gi meg noen. Det syntes jeg var dårlig til å være siste dagen der. Og en gang før der hadde alle på trinnet fått fri fra skolen, men unntatt jeg. og jeg møtte opp tidlig og hadde ingenting å gjøre. og lærerne var borte. så jeg gikk til rektoren (jeg var heller ingen favoritt der heller. har hatt mange diskusjoner meg han også) for å høre om jeg kunne få gå hjem siden jeg ikke hadde noe der å gjøre. og jeg fikk heller ikke gå. men så er jeg rimelig god til å snakke for meg. og etterhvert som jeg fikk han skikkelig irritert og sint sa han kjempehøyt med en sint missfornøyd stemme at hvis jeg syntes det var så innmari ille å være her og du absolutt har så fryktelig lyst til å gå hjem så får du bare gå da! og jeg satte opp mitt største glis og snudde ryggen til og ruslet hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 31. juli 2012 #144 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Åååh, kom på en til, det hadde jeg helt fortrengt! Det står HØYT på lista for å si det sånn. For å gjøre en lang historie kort: I borettslaget hvor jeg bor har vi en bitch av en danske som er kjent blant alle. Hun er direkte slem og ufyselig, og har en sønn som er det samme. En dag gikk jeg med hunden min over gressplenen, et lite stykke fra lekeplassen (det er ikke noe problem å gå med hunder der, og man plukker selvfølgelig opp HVIS de bæsjer). Uansett, helt uprovosert skriker hun at jeg kunne "ta den helvedes hund herfra" (noe i den duren). Jeg sa at jeg var på vei over, men at jeg uansett hadde lov til å gå med den der. Da løper hun bort så raskt som tømmerstokkene kunne bære henne, og skriker at jeg kunne flytte den feite ræva mi fra hennes lekeplass. (Jeg er noen få kilo overvektig. Hun er noen titalls kilo overvektig). Jeg lo bare litt, og fortsatte å gå videre. Da ropte hun at jeg så ut som et verdenskart i trynet (på grunn av fregnene mine), men jeg tenkte i mitt stille sinn at jeg så ihvertfall ikke ut som et kart over verdens elver.. Rynker..) Så kastet hun sand i håret på meg. Ååååh, jeg var så forbanna, men fordi hun er oppi sekstiårene tenkte jeg at det var en dårlig idé å krangle med henne, fordi jeg sikkert kom til å få skylda. Nok en gang holdt jeg kjeft, og gikk videre. Da løp hun igjen bort, og sparket sand på hunden min. DET tolerer jeg ikke, og det sa jeg klart ifra om. Vet dere hva hun gjorde da? Ropte "få deg vekk" og SLO hunden min med en spade. Jeg mener det, hadde jeg vært litt eldre, og hun litt yngre, så tror jeg at jeg hadde kjørt den spaden langt opp der sola aldri skinner. Jeg skrek av full hals at det der gjorde hun faen ikke igjen, men det gjorde hun altså. Da klikka det helt for meg, og jeg var så forbanna at jeg seriøst slet med å puste. Så kastet hun spaden på meg. Jeg har aldri i mitt liv klart å forholde meg så rolig i forhold til en sånn situasjon noensinne, og det er et under at jeg ikke fløy på dama. Uansett, jeg ropte så høyt jeg kunne på mamma (var 14 år), og da stakk svigerdattera hennes hodet ut av vinduet og ba meg holde kjeft og dra til helvete, hvis ikke sendte hun mannen sin etter meg (som var i starten av 30åra). På det tidspunktet var jeg så forbanna at jeg skrek at det måtte hun gjerne gjøre, det var bare helt sykt uansett. Sønnen (til dansken) kom han, og på det tidspunktet hadde ganske mange samlet seg på verandaene, alltid like gøy med drama fra den danske kjerringa i borettslaget. Jeg begynte å krangle høylytt med sønnen, samtidig som moren hans kastet sand på hunden min, og prøvde å slå henne med spaden. Sønnen presterte å kalle meg feit, og da klarte jeg virkelig ikke å holde igjen (han veier vel rundt 200 kilo tenker jeg), så jeg smalt tilbake, grinende, at det var faen meg han også, og at han burde holde seg for god til å krangle med småjenter. Så han spyttet bakesnusen i ansiktet mitt, og skrek høyt at han kom til å banke meg opp når ingen så. Da ringte naboene politiet, og han ble Gudskjelov hentet. Satt igjen grinende på plenen, helt i sjokk. I årene etterpå har sønnen flyttet, men moren hans bor fortsatt der, og kjeftet på meg hver gang jeg går et sted hun ikke liker at jeg går - samtidig som hun en gang presterte å spørre om jeg kunne hjelpe hun å bære varer fra butikken en gang. Jeg gjorde det, men det var faen så hardt å svelge. Ja, nå som jeg har skrevet det ned, kan jeg vel egentlig si at det er det frekkeste jeg har opplevd noensinne. Endret 31. juli 2012 av Adegami 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #145 Del Skrevet 31. juli 2012 samtidig som hun en gang presterte å spørre om jeg kunne hjelpe hun å bære varer fra butikken en gang. Jeg gjorde det, men det var faen så hardt å svelge.noensinne. Wow, den dama er ikke snau. Jeg er imponert over at du hjalp henne, oppførte hun seg like ille etter at du gjorde det? Anonym poster: 4119d81dfd39a31798c58198f48dfd1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 31. juli 2012 #146 Del Skrevet 31. juli 2012 Wow, den dama er ikke snau. Jeg er imponert over at du hjalp henne, oppførte hun seg like ille etter at du gjorde det? Anonym poster: 4119d81dfd39a31798c58198f48dfd1f Jeg er faktisk imponert over meg selv også. Jeg anser meg selv som en veldig snill jente, men etter den episoden syns jeg ikke hun fortjente den hjelpen fra meg. Jaja, hun hadde ingen problemer med å rope etter meg dagen etter jeg hadde hjulpet henne. Har lært meg å lukke ørene! Å krangle med en dame som snart er 70 år, eller som er det, ser ikke bra ut når jeg selv snart er 20.. Selvom jeg aldri så gjerne skulle skreket henne huden full og tatt igjen for at hun slo hunden min! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 1. august 2012 #147 Del Skrevet 1. august 2012 Uff, for en stygg lærer!! Noen folk bør ikke jobbe med mennesker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 1. august 2012 #148 Del Skrevet 1. august 2012 Du kom før dem, men det gjorde ikke venninna di. Anonym poster: 4119d81dfd39a31798c58198f48dfd1f Her får vi bare være enige om å være uenige. I mine øyne er det helt normalt at når to skal ta turbuss sammen så går den ene på for å finne plasser mens den andre legger inn bagasjen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 1. august 2012 #149 Del Skrevet 1. august 2012 Men disse folkene kom nå engang først til setene, så da var de jo først til mølla. Minner veldig om den situasjonen med hun som mente at mannen hennes kunne gå forbi en annen dame som kom foran ham til køen. Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277 Oh, get over it! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 1. august 2012 #150 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er faktisk imponert over meg selv også. Jeg anser meg selv som en veldig snill jente, men etter den episoden syns jeg ikke hun fortjente den hjelpen fra meg. Jaja, hun hadde ingen problemer med å rope etter meg dagen etter jeg hadde hjulpet henne. Har lært meg å lukke ørene! Å krangle med en dame som snart er 70 år, eller som er det, ser ikke bra ut når jeg selv snart er 20.. Selvom jeg aldri så gjerne skulle skreket henne huden full og tatt igjen for at hun slo hunden min! Å herre. All ære og heder til deg for å holde hodet kaldt! Det høres ærlig talt ut som om denne dama burde vært sperret inne. Psykisk sykdom og vold er en skummel kombinasjon. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #151 Del Skrevet 1. august 2012 Dette opplevde jeg faktisk forrige uke, på Jahn Teigen-konsert i Tønsberg. Vi hadde fått plass helt framme ved scena, og ved siden av oss sto en mor med sin datter i 12-13 årsalderen. Bak oss kommer en kar som trillet en gutt/ung mann i rullestol og spurte pent om han kunne komme fram. Jeg og min venninne flyttet oss, selvfølgelig, men så spurte han denne moren om gutten kunne få komme helt fram, slik at han fikk se? -Nei, vi har stått her i tre timer vi, så..... Sa kvinnen, himlet med øynene og snudde seg framover igjen. Jeg ble helt målløs og fikk ikke sagt noe som helst, men en annen kar som også fikk med seg hendelsen ba regelrett kjerringa om å flytte seg slik at gutten fikk se. Hun snøftet passe oppgitt, men skjønte vel at overmakta ble for stor. Det var faktisk noe av det frekkeste. I tillegg til å ha blitt snytt for parkering på Alnabru. Anonym poster: b27aba1ff6f88e00a646c5a13582b21e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. august 2012 #152 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Dette opplevde jeg faktisk forrige uke, på Jahn Teigen-konsert i Tønsberg. Vi hadde fått plass helt framme ved scena, og ved siden av oss sto en mor med sin datter i 12-13 årsalderen. Bak oss kommer en kar som trillet en gutt/ung mann i rullestol og spurte pent om han kunne komme fram. Jeg og min venninne flyttet oss, selvfølgelig, men så spurte han denne moren om gutten kunne få komme helt fram, slik at han fikk se? -Nei, vi har stått her i tre timer vi, så..... Sa kvinnen, himlet med øynene og snudde seg framover igjen. Jeg ble helt målløs og fikk ikke sagt noe som helst, men en annen kar som også fikk med seg hendelsen ba regelrett kjerringa om å flytte seg slik at gutten fikk se. Hun snøftet passe oppgitt, men skjønte vel at overmakta ble for stor. Det var faktisk noe av det frekkeste. I tillegg til å ha blitt snytt for parkering på Alnabru. Anonym poster: b27aba1ff6f88e00a646c5a13582b21e Jeg er forsåvidt enig med deg på én side, samtidig kan jeg også forstå de som sto foran. Jeg ville sluppet frem gutten selv, bare så det er sagt, men å forvente å bli sluppet fram synes jeg ingenting om. Poenget er: hvor går grensa? Når kan man si nei? Jeg opplevde nemlig, på et show, at da jeg slapp frem to gutter, så kom plutselig en mor med følge på rundt åtte stykker og stelte seg foran oss. Hun hadde tydeligvis overhørt at jeg sa ja til å slippe guttene bak meg fram. Så, er det da frekt å si nei? Hva med å komme tidligere, så slipper man å måtte spørre i utgangspunktet? Det er først til mølla, og da bør man egentlig bare være ekstremt ydmyk hvis noen slipper en frem og ikke forvente at man får plass. Men som sagt, jeg har ingen problemer med å gi fra meg en plass til et barn, samtidig blir jeg ganske irritert hvis man forventer ditten og datten. Mvh Yvonne Endret 1. august 2012 av Yvonne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #153 Del Skrevet 1. august 2012 Jeg er forsåvidt enig med deg på én side, samtidig kan jeg også forstå de som sto foran. Jeg ville sluppet frem gutten selv, bare så det er sagt, men å forvente å bli sluppet fram synes jeg ingenting om. Poenget er: hvor går grensa? Når kan man si nei? Jeg opplevde nemlig, på et show, at da jeg slapp frem to gutter, så kom plutselig en mor med følge på rundt åtte stykker og stelte seg foran oss. Hun hadde tydeligvis overhørt at jeg sa ja til å slippe guttene bak meg fram. Så, er det da frekt å si nei? Hva med å komme tidligere, så slipper man å måtte spørre i utgangspunktet? Det er først til mølla, og da bør man egentlig bare være ekstremt ydmyk hvis noen slipper en frem og ikke forvente at man får plass. Mvh Yvonne Mnjo, tildels enig, men kvinnen tok da bare ett steg til siden og stilte seg bak sin datter, så sikten hennes ble ikke redusert på noen måte. Og jeg syns det er forskjell på en vanlig gutt, og en i rullestol med oksygenflaske... Anonym poster: b27aba1ff6f88e00a646c5a13582b21e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenzi Skrevet 1. august 2012 #154 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Nå har jeg lest gjennom alle sidene og det jeg står igjen med er "Hva faen feiler det folk?". Burde ikke gå an å oppføre seg slik som visse personer gjør. Jeg jobber i butikk og her er det støtt og stadig innom ufordragelige kunder. Det var en gang jeg skulle begynne tidlig og da altså åpne butikken. Jeg åpnet gitteret halvveis fordi det var ca 10 minutter til klokken var 10.00 - altså når butikken åpner. Jeg gikk ut på lageret for å bytte sko og da jeg gikk ut i butikken igjen hadde en dame med barnevogn sneket seg inn i butikken og sto klar til å betale og hun blir sinna på meg! Det synes jeg var utrolig frekt. Butikken har ikke åpnet og der sniker hun seg inn og blir sur på meg fordi jeg ikke sto i kassen... Er også så utrolig lei av at folk skal klage på prisene. Ja noe er dyrt men nei, det er ikke jeg som bestemmer prisene i butikken. Klag en annen plass heller... Dette har ikke skjedd meg, men en kollega som jobber i samme butikk. Det har visst skjedd flere ganger. Det kommer inn en mor/far med en unge. Ungen må skikkelig på do, men mor/far sier bare at ungen må vente. Dette går jo ikke i lengden og ungen tisser på seg som igjen skaper en dam på butikkgulvet. Mor/far blir jo bestyrtet og skal tørke opp og beklager for problemet. Men det somme skjedde en gang, var at mor/far bare sa at de hadde hatt et uhell borte ved den ene reolen og at de nå måtte skynde seg på toalettet. Stakkars kollegaen min endte da opp med å måtte tørke opp urinen selv... Endret 1. august 2012 av MilliLe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 2. august 2012 #155 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg kan godt gjenta meg selv jeg også, det var helt greit at du beholdt din plass foran henne, jeg hadde heller ikke sluppet frem en som sto og dyttet. Det jeg ikke forsto var hvorfor mannen din også ville gå foran henne, når han var bak i køen? Eller var det etter dere alle hadde betalt at han ville forbi henne med tralla? Hvis det er tilfelle er selvsagt alt i skjønneste orden Anonym poster: 12f86b382616d80bcd72ad0544e7f277 De var på vei sammen til kassen, når en uteforstående presset seg i mellom, da går mannen forbi til sin kone for de skal tross alt betale sammen, er det virkelig så vanskelig å forstå?? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #156 Del Skrevet 2. august 2012 Tar denne som anonym. Besøkte pappa og bestefar etter lang tid. Der fikk jeg vite at bestefar og tante beskyldte min kjæreste for å ha ødelagt en campinvogn. Bestefar kjeftet på meg og krevde penger for han og tante hadde sett at han ødela den, kjørte på den. Så hardt at snøen falt av. De hadde spurt han om det da, men han hadde ikke vært borti den. Så jeg sa til bestefar at kjæresten min aldri ville gjort noe sånt, og om ett slikt uhell hadde skjedd så hadde han gjort opp for seg med en gang. Da fikk jeg ennå mer kjeft og tilsnakk og pengene skulle være på plass kl 5-6. Så jeg ringte kjæresten min og sendte han bilder av skadene og han sa at det ikke var han. Så gikk jeg til bestefar, ventet ute lenge, han så meg ut kjøkkenvindu, men kom ikke ut. Så tilslutt gikk jeg inn og sa at kjæresten min ikke har gjort det. Og da kom samme kjeften som kom før. Siste jeg sa før han gikk var at det er flere som bor rundt her. Han bare sto på sitt om hva han og tante hadde sett. Og det var ikke hans vogn så han måtte gi de folkene pengene når de kom. Etter dette så dro jeg hjem. En time senere kom en telefon fra pappa. Bestefar hadde snakket med eierne og det viste seg at disse skadene hadde vært der ifra før av. Bestefar har ikke snakket til meg siden og er sint for at jeg hadde rett. Lurer på hva han og tante så? Og jeg skulle gjerne spurt om hva tante "så" den gangen mamma slo meg da jeg var lita. Som hun nevner hver gang jeg er der.. Anonym poster: 2483efa7960260cecc44957d09c2d798 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #157 Del Skrevet 2. august 2012 Tar denne som anonym. Besøkte pappa og bestefar etter lang tid. Der fikk jeg vite at bestefar og tante beskyldte min kjæreste for å ha ødelagt en campinvogn. Bestefar kjeftet på meg og krevde penger for han og tante hadde sett at han ødela den, kjørte på den. Så hardt at snøen falt av. De hadde spurt han om det da, men han hadde ikke vært borti den. Så jeg sa til bestefar at kjæresten min aldri ville gjort noe sånt, og om ett slikt uhell hadde skjedd så hadde han gjort opp for seg med en gang. Da fikk jeg ennå mer kjeft og tilsnakk og pengene skulle være på plass kl 5-6. Så jeg ringte kjæresten min og sendte han bilder av skadene og han sa at det ikke var han. Så gikk jeg til bestefar, ventet ute lenge, han så meg ut kjøkkenvindu, men kom ikke ut. Så tilslutt gikk jeg inn og sa at kjæresten min ikke har gjort det. Og da kom samme kjeften som kom før. Siste jeg sa før han gikk var at det er flere som bor rundt her. Han bare sto på sitt om hva han og tante hadde sett. Og det var ikke hans vogn så han måtte gi de folkene pengene når de kom. Etter dette så dro jeg hjem. En time senere kom en telefon fra pappa. Bestefar hadde snakket med eierne og det viste seg at disse skadene hadde vært der ifra før av. Bestefar har ikke snakket til meg siden og er sint for at jeg hadde rett. Lurer på hva han og tante så? Og jeg skulle gjerne spurt om hva tante "så" den gangen mamma slo meg da jeg var lita. Som hun nevner hver gang jeg er der.. Anonym poster: 2483efa7960260cecc44957d09c2d798 Den gangen mamma liksom slo meg, mente jeg. Anonym poster: 2483efa7960260cecc44957d09c2d798 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 2. august 2012 #158 Del Skrevet 2. august 2012 Har maaange historier, skal bare komme på de Men har én, som jeg syns er noe av det frekkeste jeg har opplevd (flere ganger). Mange av dere som er eldre enn meg, eller som bor på samme sted, er sikkert kjent med denne fyren. Nå skal det sies at han ikke er bare ekkel mot meg, men det virker som at han har lagt meg for hat. Har møtt på han sikkert 20 ganger, og hver gang roper han noe sånt som "Din jævla sosialistfitte! Jens har vel betalt puppa dine tenker jeg!!!" (Jeg er verken sosialist eller fylt med silikon, har store pupper fra naturens side, men det er vel noe han har fått for seg). "Din horeeeeee, gå og pul Stoltenberg og co du, ditt fittetre"(Lurer veldig på hvordan et fittetre ser ut ) "Stikk Arbeiderpartiets blad opp i fitta di du, din sosialist" Og, kanskje den verste (jeg er ikke medlem i AUF, også noe han har fått for seg): "Hvorfor var ikke du på Utøya, din horeeeeeeeeee? Du skulle blitt skutt med resten av landssvikerne og sosialistene" Det klikka visst for han for noen år siden, men det er IKKE greit å si sånne ting. Han kjenner meg ikke, vet ikke navnet mitt (såvidt jeg vet), eller noe annet, men allikevel er han sånn.. Hvaa? Men han virker jo så koselig (ikke koselig koselig, men ja :gjeiper: ) F.eks her: Min bilde om minst en god "politiker" - knust! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 2. august 2012 #159 Del Skrevet 2. august 2012 Ikke akkurat samme situasjon. Den andre brukeren snakket om folk som holder av plass til venner som kommer på på en senere stasjon. Venninnen min var sammen med meg. Hun la inn bagasjen vår mens jeg gikk inn for å finne plasser til oss. Jeg mener fortsatt at det var veldig frekt gjort av dem. De har ingen større rett til å sitte nære hverandre enn venninnen min og jeg hadde, og de ignorerte meg totalt da jeg sa at plassen var opptatt. Ingen av oss hadde dødd av å sitte lengre fra hverandre, så da synes jeg førstemann-til-mølla-prinsippet gjelder. Det hadde så klart vært noe annet om jeg holdt av plass til fem stykker på én gang, eller som nevnt holdt av plass til en som skulle komme på bussen senere. Jeg er enig med deg, Tonje. Jeg og kjæresten min skulle ta bussen til Sverige for en måneds tid siden, og det var helt naturlig for meg å si "*****, kan ikke du legge inn bagasjen så går jeg inn og finner plasser?" Så ja, han som tok plassen du hadde holdt av til venninnen din, var direkte frekk! Man kan jo se det det på en annen måte også: Om hun hadde kommet 2 personer bak han mannen, var han i prinsipp første mann til mølla, men for meg er det helt naturlig hennes plass og hadde ikke tenkt noe mer over det. Er ikke alltid så lett å komme akkurat samtidig når alle trøkker seg frem i køen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2012 #160 Del Skrevet 2. august 2012 Kom på en til:Kjæresten min hjalp en kamerat å male hele leiligheten hans samt legge fliser på kjøkkenet. Kameraten lovte å stille med drikke og mat til arbeidet, da dette skulle skje i solsteika og over flere dager.kjæresten min så ingenting til verken mat eller drikke. Men han sro på for å hjelpe kameraten. Siste dag var kjæresten på vei bort dit, kompisen ringte og ba han kjøpe inn brus og snacks. Som han selvfølgelig skulle betale for.Kjæresten så aldri noe til pengene. Brusen og snacksen var ikke til dem, men kompisen skulle ha det selv senere...Vi har spurt om hjelp senere, men har aldri fått noe hjelp i retur. Ganske frekt synes jeg. Anonym poster: 9c13797ffa0175cd524057f500ca790d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå