Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Så stas med bryllup:) du får tenke at det bare er som å arrangere en stor fest, men som betyr veldig mye. Og så får man kose seg med alle små deilige detaljer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra! Da har vi endelig satt dato for bryllupet :rodmer: Og booket kirke,lokale og fikset meny.

Så den 27.09.14 blir vi mann og kone! Veldig spennende må jeg si :Nikke:

Den dagen vi gifter oss har vi vært forlovet i ett år og 364 dager :nigo:

Så morro:) Grstulerer så mye og lykke til med planleggingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med bryllupsplanlegging! :rodmer: Holder på med det samme selv, vi gifter oss 21.juni neste år! :jepp: Har foreløpig bare fikset kirke og festlokale, så høres ut som dere ligger bedre an, Little Princess! :ler: *stresse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Takk takk alle! :) Klarer ikke multisitere fra telefonen, teite telefon.

Spennende med bryllupsplanlegging! :rodmer: Holder på med det samme selv, vi gifter oss 21.juni neste år! :jepp: Har foreløpig bare fikset kirke og festlokale, så høres ut som dere ligger bedre an, Little Princess! :ler: *stresse*

Ja, dette blir spennende! Driver du å ser på kjole eller? Jeg lurer faktisk på å kjøpe meg kjole på Finn jeg, de kjolene jeg har lyst på (pronovias) ligger mellom 15-30 000 og det skjer ikke. Jeg nekter å bruke så mye penger på en kjole. Så da er Finn løsningen tror jeg ;) Litt kjedelig, men men.

Jeg har to "must" før neste år da, begynne å trene NÅ slik at jeg blir en snasen brud og IKKE impulsklippe håret kort (som jeg gjør litt for ofte..)

Hva er budsjettet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte min kjole på Finn, 3000 kr med underskjørt og slør:) San Patrick, brukt 2 ganger før. Veldig kjekt:) Nå var ikke kjolen så veeldig viktig for neg, annet enn at jeg skulle føle meg superflott og at den ikke skulle ta mye av budsjettet. Brudekjole er jo genialt å kjøpe brukt, er jo ikke akkurat brukt så mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle! :) Klarer ikke multisitere fra telefonen, teite telefon.

Ja, dette blir spennende! Driver du å ser på kjole eller? Jeg lurer faktisk på å kjøpe meg kjole på Finn jeg, de kjolene jeg har lyst på novias) ligger mellom 15-30 000 og det skjer ikke. Jeg nekter å bruke så mye penger på en kjole. Så da er Finn løsningen tror jeg ;) Litt kjedelig, men men.

Jeg har to "must" før neste år da, begynne å trene NÅ slik at jeg blir en snasen brud og IKKE impulsklippe håret kort (som jeg gjør litt for ofte..)

Hva er budsjettet deres?

Har ikke begynt å se på kjoler, men vet det er salg i en brudesalong i nærheten her så tenkte å se om de har noe fint og billig der. ;) evt kjøpe brukt. Gidder heller ikke bruke masse penger på en kjole som skal brukes en gang. Budsjett? Tja... så lite som mulig?? ;) Realistisk sett kommer vi nok til å bruke mellom 100 000 og 150 000. Har en stooooor familie. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere begge to. :) Håper dere er flinke å dele med oss her framover mot bryllupet, blir gøy å følge med. :)

Her blir det ikke noe bryllup før om noen år siden jeg blir student og vi mest sannsynlig skal bygge hus.

Aaah kjooler, jeg har sett alt for mye på TLC på brudeprogram. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, jeg vil også gifte meg :sur::fnise:

Desverre er kjære av den litt bedagelige typen som ikke trenger å gjøre ting akkurat nååå, og dumme meg lot han ikke bare smake, men gav han full tilgang til hele kaka, før ringen var på fingeren :ler:

Jaja, jeg får bare smøre meg med tålmodighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Har ikke begynt å se på kjoler, men vet det er salg i en brudesalong i nærheten her så tenkte å se om de har noe fint og billig der. ;) evt kjøpe brukt. Gidder heller ikke bruke masse penger på en kjole som skal brukes en gang. Budsjett? Tja... så lite som mulig?? ;) Realistisk sett kommer vi nok til å bruke mellom 100 000 og 150 000. Har en stooooor familie. Hva med dere?

Budsjettet her er også så lite som mulig :fnise:

Men jeg regner med vi klarer å holde det til rundt 70-80 000. 70 gjester, 17 av de til kaffe (det skal jeg værtfall ikke si inne på Brullupsforumet!) treretter a 340 kr pr kuvert, fri bar og alt som hører med på det tradisjonelle bryllupet :) Det blir så spennende!

Ang å kjole så skulle jeg mer enn gjerne kjøpt en ny, men det er såå mye annet jeg heller vil bruke 15 000 + på, at det skjer ikke å kjøpe en ny. Spare pengene til bryllupsreise eller noe annet festlig :nigo:

(Om du leter etter inspirasjon My, så anbefaler jeg Pintrest! Såå mye fint! :jepp: )

Edit: Føler forresten vi har fått en veldig god pris på 3 retteren. Noen av dere som er gift som har en formening om dette? :)

Tror jeg må lage meg en bryllupsdagbok etterhvert...

Endret av Little princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Budsjettet her er også så lite som mulig :fnise:

Men jeg regner med vi klarer å holde det til rundt 70-80 000. 70 gjester, 17 av de til kaffe (det skal jeg værtfall ikke si inne på Brullupsforumet!) treretter a 340 kr pr kuvert, fri bar og alt som hører med på det tradisjonelle bryllupet :) Det blir så spennende!

Ang å kjole så skulle jeg mer enn gjerne kjøpt en ny, men det er såå mye annet jeg heller vil bruke 15 000 + på, at det skjer ikke å kjøpe en ny. Spare pengene til bryllupsreise eller noe annet festlig :nigo:

(Om du leter etter inspirasjon My, så anbefaler jeg Pintrest! Såå mye fint! :jepp: )

Edit: Føler forresten vi har fått en veldig god pris på 3 retteren. Noen av dere som er gift som har en formening om dette? :)

Tror jeg må lage meg en bryllupsdagbok etterhvert...

Oi, 340 kr per kuvert er sinnsykt billig! :jepp: Vi må ut med 850 vi.... Hvordan fikk dere fiksa den prisen der da?? Kanskje jeg må prøve å prute litt. ;)

Helt enig i det du sier om kjole. Altfor mye annet gøy å bruke penger på! :) Har dere tenkt noe på bryllupsreise ennå? Jeg har tenkt at det hadde vært fint å reise til et middelhavsland, kjekt med kort reise når man har med barn. ;) En venninne av meg som giftet seg nylig var på 2 ukers bryllupsreise uten sønnen på 2 år. Det var nok veldig deilig, men jeg syns det er så lenge av være borte fra mini!

Takk for tips om pinterest, skal sjekke ut det! :jepp:

340 kr per kuvert var jo sinnsykt billig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart og godt å være i jobb igjen. Til nå har det gått bra og nå har jeg troen på at de siste kiloene vil forsvinne. ;) Lange dager meg konstant gåing og bæring og elendig mat så forsvinner vel kiloene fort. Hoho! Håper iallefall det. :)

Håper dere lager en bryllupsdagbok. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har kiloene også begynt å rase ned etter jobbstart - aktiv + lite tid til å spise. Ble det greiere enn forventet Asanti?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Ferber sin metode blir nok aldri tatt i bruk hjemme hos oss. Men jeg tror hver enkelt må føle på hva som er rett for sin baby. Jeg tror ganske sikkert at jeg hadde grått like mye som A hadde vi prøvd det hos oss, og jeg kjenner henne såpass at jeg tror hun hadde blitt veldig lei seg av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...