Gå til innhold

Styr unna - velværeprodukter vi ikke kjøper igjen og hvorfor


Gjest mari kontrari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Jeg ble veldig overrasket. Den var veldig god de to gangen jeg fikk brukt den, da. Prøvde å tilsette olje oppi, men det hjalp ikke. Den var for inntørket.

Haha, ikke sant.. Da jeg gikk tilbake og spurte om det var normalt, var det visst bare jeg som hadde opplevd det.

Må legge til at jeg aldri kommer til å kjøpe mineralfoundation fra bareMinerals igjen. Fikk urenheter som nektet å gå vekk, gikk til legen med det og måtte ta noen kapsler i et par uker så forsvant de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ikke sant.. Da jeg gikk tilbake og spurte om det var normalt, var det visst bare jeg som hadde opplevd det.

Må legge til at jeg aldri kommer til å kjøpe mineralfoundation fra bareMinerals igjen. Fikk urenheter som nektet å gå vekk, gikk til legen med det og måtte ta noen kapsler i et par uker så forsvant de.

Jeg bruker BareMinerals, og merker litt av det samme. Men har ikke sett en sammenheng- før evt nå. Hva bruker du nå? Jeg vil prøve en annen og sjekke dette selv...

Anonym poster: 0f713f570e5c48d6587b3c80920d256f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shampoo fra Lush i såpestykkeform. Luktet nydelig, men skummet elendig og fungerte generelt dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shampoo fra Lush i såpestykkeform. Luktet nydelig, men skummet elendig og fungerte generelt dårlig.

De har rundt 10 stk.

Hvilken har du prøvd?

Anonym poster: 7f94a9bc4173734370b82261d7d9f7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det betegnes som et velværeprodukt? Men likevel, maskara og foundation i pudder-form fra Nilens Jord. Har aldri vært borti makan til elendig pudder. Både jeg og bestevenninna mi fikk hjelp fra en ansatt til å kjøpe riktig farge, og alt så kjempefint ut i lyset på butikken. Det var en helt annen sak etter vi hadde kjøpt det og sminket oss og gått ut i dagslys. Aldri har jeg sett noe så skjoldete, tørt og ufint. Vi prøvde å bruke det flere ganger men begge to så like jævlige ut hver gang, det var nesten latterlig, hehe.

Maskaraen var også bare svada, den satt godt men gav verken volum eller lengde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ysl touch eclat.. tryllepennen som den kalles.. gjør ingenting for min hud desverre:(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Garnier bb cream

den holder ingenting den lover (hvertfall på min hud)

Den dekker ingenting, den er vansekelig å få gjevn, den er også mye gulere, enn den bør være (kjøpte den lyseste, men allikevel for gul), Den fukter heller ikke noe særlig bra, og den legger seg som ei stram maske.

Itillegg så reagerte jeg på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier BB Cream, ja! Brukte den i 2 uker, og huden min har aldri vært mer uren og kvisete. Den holder faktisk ingenting den lover, null dekkevne whatsoever og kviseframkallende så det holder. Styr unna!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnier BB Cream, ja! Brukte den i 2 uker, og huden min har aldri vært mer uren og kvisete. Den holder faktisk ingenting den lover, null dekkevne whatsoever og kviseframkallende så det holder. Styr unna!

skriver under på den ja! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

VICHY eye make up remover (blå flaske) kjøp på apotek. Var utrolig dårlig,måtte bruke masse produkt for å få vekk sminken. Svidde å gjorde øynene litt rød,jeg har normalt sett ikke sensitive øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cl29022008_001_0004-zoomProd.png

Ansiktet mitt fikk det forferdelige utslettet og ble glovarmt og rødt, gikk over etter kanskje en 2-3 dager. Jeg skal ikke bruke denne igjen!

Anonym poster: 7941a087bed5c281447ce36f435d60da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Også må jeg nevne Maybelline Great Lash, den rosa og grønne som visstnok er makeupartistenes "favoritt". Jau, jau: knøttliten børste, motbydelig våt konsistens, og klumpete som fyyyy. Det eneste positive var at den var ganske svart i fargen og billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Origins A Perfect World Antioxidant moisturizer With White Tea skulle ifølge damen jeg kjøpte den fra være "rent fukt" for huden. Jeg ønsket en fuktighetskrem som ga masse fukt til min tørre, fuktfattige hud. Resultatet var at jeg måtte bruke MASSE, og likevel ble huden min tørr og fæl. Kremen kostet over 300 kr, noe som hadde vært greit dersom den var drøy i bruk, men jeg måtte stadig smøre på nytt fordi huden ble så tørr og stram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg ble veldig overrasket. Den var veldig god de to gangen jeg fikk brukt den, da. Prøvde å tilsette olje oppi, men det hjalp ikke. Den var for inntørket.

Ellers vil jeg legge til Clarins Beauty Flash Balm. Huden min forstår overhodet ikke hva den skal brukes til, og den legger seg lekkert utenpå huden og flasser av, samme hvordan jeg bruker den.

Jeg klapper et tynt lag i ansiktet, ikke gni utover. Venter til det tørker og legger sminke utenpå. Bruker den i stedet for dagkrem under festsminke. Strammer opp litt og gjør at huden får en egen glød under sminken. Elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Også må jeg nevne Maybelline Great Lash, den rosa og grønne som visstnok er makeupartistenes "favoritt". Jau, jau: knøttliten børste, motbydelig våt konsistens, og klumpete som fyyyy. Det eneste positive var at den var ganske svart i fargen og billig.

Helt enig.

Den er muligens det mest oppskrytte øyesminke-produktet jeg noensinne har prøvd. Mange mener visst at det er en super "hverdagsmascara", jeg skjønner ikke hva folk skal med en hverdagsmascara. Hvis jeg vil ha ekstra volum og lengde til fest og kveldsbruk, så foretrekker jeg en mascara man kan bygge opp litt i stedet, men som fungerer bra også ellers.

Det skal sies at dette med mascara er veldig subjektivt, men akkurat den der mener jeg er håpløs.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, kom på Grass-sjampoen fra Lush. Jeg visste da jeg kjøpte en liten flaske at den var for spesielt interesserte, for den lukter helt seriøst som om du står midt på en diger nyklippet gressplen, men jeg liker lukten av nyklippet gress og tenkte at det var verdt et forsøk. Første gang jeg brukte den luktet det godt i dusjen. Andre gang brakk jeg meg.

Jeg elsker den dusjgelen der altså! Er ikke så glad i nyklippet gress og synes ikke den lukter så veldig gress heller :) Det går nok an å bruke den som shampo også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tommeltott

Skriver under Garnier BB Cream! Ikke dekkende, huden min ble svært glinsende, urenheter kommer med i kremen, aldri mer! (Irriterer meg at jeg kjøpte 2stk, da det var 3 for 2 på vita...) Dessuten virka det som hun bak kassa hadde sett litt for mye av den BB Creme reklama, alt var nesten ordrett fra Tv-reklamen... huh.png

Edit: VAR 3, ikke far... :P

Endret av tommeltott
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den dusjgelen der altså! Er ikke så glad i nyklippet gress og synes ikke den lukter så veldig gress heller :) Det går nok an å bruke den som shampo også

Klart det er dusjgele, my bad! Jeg må ha tenkt på andre sjampoer mens jeg skrev, har ikke brukt den i håret...

Flaska mi sto forresten ubrukt i dusjen lenge, til over datomerkinga. Her om dagen skulle jeg kaste den og snuste først. Da luktet den faktisk bare mynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er dusjgele, my bad! Jeg må ha tenkt på andre sjampoer mens jeg skrev, har ikke brukt den i håret...

Flaska mi sto forresten ubrukt i dusjen lenge, til over datomerkinga. Her om dagen skulle jeg kaste den og snuste først. Da luktet den faktisk bare mynte.

Litt vrient å beskrive lukta, den forandrer seg når man bruker den synes jeg. Min er ganske ny og lukter ikke mynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...