Gå til innhold

Opptaket er i gang, hvor og hva blir dere på dere? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

heheee, ja, det florer av teologi-studier på restetorget ihvertfall :fnise:

Og jeg som er ateist...

Anonym poster: fc3ae5a3e95496b87ce53da687339250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Enda ikke blitt registrert på Studentweb. NTNU er utrolig treige.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Enig!!!

Sendte dem likegodt en mail, fikk til svar at ingenting kommer til å skje før neste uke. Flotte greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Sendte dem likegodt en mail, fikk til svar at ingenting kommer til å skje før neste uke. Flotte greier..

Samme her, og jeg har søkt internt master. Hadde noe med resteopptaket og ventelister å gjøre, men det er rett og slett treigt, og påvirker lånekassa-pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor i molekylærbiologi, UiB! :)

Hei!

Bestevenninna mi falt av der i år, etter å ha vært lei av dårlig studiemiljø og elendige forelesere. De fleste faller faktisk av etter 2 år, så du bør ta en skikkelig runde etter førsteåret og vurdere om du vil fortsette, for ikke å kaste bort tid. I tillegg er det slik med molekylærbiologi at med en bachelor er man underkvalifisert til de fleste relevante jobber, og med master er man overkvalifisert. Mao. bør du ta en master og søke på jobber du er overkvalifisert for.

Anonym poster: 58bc19da6e27e419e295eb1f52b154d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst?! Ikke før om en UKE?! Da har jeg FLYTTET og trenger pengene?! Greeeaaaaaat.... idioti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte dem likegodt en mail, fikk til svar at ingenting kommer til å skje før neste uke. Flotte greier..

Jeez...

bra du sendte mail da, så vet vi det..men det var ganske skuffende.

Anonym poster: 0b95219ac56be76f899f62466e9dccdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg får logget meg inn på studentweb, men betalingsinformasjon til semesteravgift kommer ikke opp.. Noen som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får logget meg inn på studentweb, men betalingsinformasjon til semesteravgift kommer ikke opp.. Noen som opplever det samme?

NTNU? Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hvis det er flere som lurer så kopierer jeg mailen fra NTNU hit.

Nei, det er ikke snakk om forsinkelser. Alle nye studenter har ennå

ikke fått studierett på studweb. Dette gis i uke 32 (altså neste uke).

Da vil det være mulig å registrere utdanningsplanen og betale

semesteravgiften. Hvis du ennå ikke har mottatt informasjonen med

pinkode osv etter denne uke, vennligst ta kontakt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på HiB :) Men "godt" det ikke bare er her, blir jo litt bekymra!

Er det ingenting under betalinger? Er i hvert fall det hos meg på HiB. Har vært der siden begynnelsen av uken.

Anonym poster: f74d03fd5ab68d1b4d5f61d2ccf1b636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Er det ingenting under betalinger? Er i hvert fall det hos meg på HiB. Har vært der siden begynnelsen av uken.

Anonym poster: f74d03fd5ab68d1b4d5f61d2ccf1b636

Er helt tomt.. Kan godkjenne planen min og alt slikt, men det står ingenting under betalinger... Får kontakte HiB i løpet av neste uke om det ikke dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke har hørt noenting fra skolen min? Jeg har ikke fått noen mail med passord eller noenting. Eneste jeg har fått er brosjyren NTNU og du. Begynner å bli litt bekymret jeg. Men jeg ser lenger opp at det sto i en mail fra dem at det skulle sendes ut denne uken, men synes det er rart om dem sender det ut i SLUTTEN av uken... Begynner å stresse jeg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Er det bare meg som ikke har hørt noenting fra skolen min? Jeg har ikke fått noen mail med passord eller noenting. Eneste jeg har fått er brosjyren NTNU og du. Begynner å bli litt bekymret jeg. Men jeg ser lenger opp at det sto i en mail fra dem at det skulle sendes ut denne uken, men synes det er rart om dem sender det ut i SLUTTEN av uken... Begynner å stresse jeg :bond:

har du skjekka mailen din veldig nylig?

jeg fikk nemlig mail med passord og diverse for 1 time siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det bare meg som ikke har hørt noenting fra skolen min? Jeg har ikke fått noen mail med passord eller noenting. Eneste jeg har fått er brosjyren NTNU og du. Begynner å bli litt bekymret jeg. Men jeg ser lenger opp at det sto i en mail fra dem at det skulle sendes ut denne uken, men synes det er rart om dem sender det ut i SLUTTEN av uken... Begynner å stresse jeg :bond:

Skjer ikke en døyt her heller. Logget inn nå nettopp og har fortsatt ikke fått studierett eller muligheten til å betale semesteravgift. Dette er drittdårlig av NTNU synes jeg, jeg har ikke tid til å sitte her hele uken å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt bekymret. Har fått giro med semesteravgift, og også kvittering fra SO om at jeg takket ja til studiet, men ingen bekreftelse etter det. Skulle kanskje tro at giroen er nok i seg selv, men det samme fikk jeg fra et av studiene jeg takket nei til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke en døyt her heller. Logget inn nå nettopp og har fortsatt ikke fått studierett eller muligheten til å betale semesteravgift. Dette er drittdårlig av NTNU synes jeg, jeg har ikke tid til å sitte her hele uken å vente.

Enig! og jeg flytter fra Oslo og opp på lørdag morgen! Jeg trenger studielånet mitt NÅ...!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...