Gå til innhold

Opptaket er i gang, hvor og hva blir dere på dere? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja :D Gjør du ? nei, trodde bare det var for de som skulle begynne til høsten jeg :) Så derfor er jeg i Spania da :) Bor du i Oslo og hvor gammel er du ? :)

Det stemmer, det er bare til de som begynner i august. Bærum, 26 her.

Anonym poster: 6b168cee426568eea6867fd57c9978a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, grethe91 og venus, det var det jeg tenkte også. Jeg ville ikke signere kontrakt med mindre jeg er absolutt sikker på at jeg får studieplass i denne byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer, det er bare til de som begynner i august. Bærum, 26 her.

Anonym poster: 6b168cee426568eea6867fd57c9978a3

Skjønner :) jeg kommer fra Oslo og er 19

Endret av Thea93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngvildSF

Det spørs jo helt hvor man eventuelt skal bo. Hadde overhode ikke tatt sjansen på å vente med bolig til hovedopptaket hvis jeg skulle bo i en stor/populær by, i motsetning til en liten by med nok av hybler. Heller betale litt ekstra (oppsigelsestiden), enn å stå uten. Får håpe det ordner seg uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegh ar ikke hørt at jeg må innom SiT med bekreftelse på studieopptak. Tror de kan sjekke dette i ett system når jeg viser frem legitimasjon for å hente nøkler. Men kan godt være jeg tar feil - i såfall håper jeg noen kan si fra til meg nå...

Du sier ifra hvis du ikke får studietilbud, du trenger ikke selv bekrefte at du har fått det. Dette blir sjekket av studentsamskipnadene også.

Anonym poster: 10058cdd6fbaa815db2711da5f859659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier ifra hvis du ikke får studietilbud, du trenger ikke selv bekrefte at du har fått det. Dette blir sjekket av studentsamskipnadene også.

Anonym poster: 10058cdd6fbaa815db2711da5f859659

Oki, da puster jeg rolig ut for da var det slik jeg trodde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegh ar ikke hørt at jeg må innom SiT med bekreftelse på studieopptak. Tror de kan sjekke dette i ett system når jeg viser frem legitimasjon for å hente nøkler. Men kan godt være jeg tar feil - i såfall håper jeg noen kan si fra til meg nå...

Godt mulig det er sånn. Du hadde nok fått beskjed om det hvis ikke. Da jeg bodde på studentbolig for noen år siden måtte jeg ha bekreftlese fra studiestedet, men den studentboligen var utenom studentsamskipnaden så det var nok bare fordi de ikke hadde tilgang på å sjekke det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn på informasjonssystemer på HiVe :biggrin: Noen flere på samme studie eller som skal begynne på HiVe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på lektorutdanning på NTNU i Trondheim. Blir veldig spennende med ny by!

Velkommen! Jeg går lektorutdanningen i språkfag og trives kjempegodt :) Hva skal du ha som hovedfag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angrer litt på at jeg ikke søkte meg inn på noe i år. Er det fortsatt mulig å ta et studie?

Anonym poster: fc3ae5a3e95496b87ce53da687339250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer litt på at jeg ikke søkte meg inn på noe i år. Er det fortsatt mulig å ta et studie?

Anonym poster: fc3ae5a3e95496b87ce53da687339250

Restetorget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer litt på at jeg ikke søkte meg inn på noe i år. Er det fortsatt mulig å ta et studie?

Anonym poster: fc3ae5a3e95496b87ce53da687339250

Her ser du ein oversikt over ledige studium :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Angrer litt på at jeg ikke søkte meg inn på noe i år. Er det fortsatt mulig å ta et studie?

Anonym poster: fc3ae5a3e95496b87ce53da687339250

Restetorget? :)

heheee, ja, det florer av teologi-studier på restetorget ihvertfall :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee, ja, det florer av teologi-studier på restetorget ihvertfall :fnise:

Haha ja, jeg så det! Halleluja! :hoppendeglad:

Mye yrkesfaglærere også, om jeg husker riktig. Og ganske mye ingeniør har jeg observert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nettopp ferdig med videregående, og jeg tenkte jeg skulle utsette å dra på universitet ett år istedet for å begynne med en gang, og heller dra på folkehøgskole!

Jeg har hørt så mye bra om folkehøgskole, og overraskende mange jeg har pratet med har vært på folkehøgskole en gang i livet og alle har rost det og sagt det er et år du vokser så mye på og lærer mye om deg selv! Så jeg ser fram til ett "friår" hjemmefra, uten eksamener, prøver, karakterer osv. Bare opplevelser, og sjansen til å få nye venner passer meg bra! Det skal bli herlig etter 13 års skolegang..

Høsten 2013 blir det vell sosionomiutdanning på HiST har jeg tenkt, men spørs hva som skjer før det ;) Kanskje friåret får meg på andre tanker?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Jeg går lektorutdanningen i språkfag og trives kjempegodt :) Hva skal du ha som hovedfag?

Så gøy å høre! :) Jeg skal gå nordisk. Gleder meg til å begynne, men flytter til Trondheim for første gang så det blir jo spennende også. Godt å høre at du trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...