Gå til innhold

FruLilla og Vesleprinsen


FruLilla

Anbefalte innlegg

Innom og gir en liten oppdatering siden jeg ikke får sove... Kynnerne har holdt det gående i hele natt, kjennes ganske regelmessige ut... Men har ikke brukt noe contraction timer i natt, da jeg har prøvd å sove litt... ;) De kom ganske regelmessige i går kveld, mellom 3 og 7 minutter mellom hver etter at vi la oss og jeg begynte å ta tiden. Men det kjennes ut som om de har blitt gradvis sterkere i natt, spesielt for korsryggen sin del. Og innimellom mer press ned i bekkenet. Kjenner jeg håper det er starten på fødselen og ikke noe jeg må gå med døgnet rundt i flere uker... Er jo ikke direkte VONDT enda, men det er nærmere sterkt ubehagelig enn bare ubehagelig ;) Gleder meg til å høre hva jordmor sier i morra i hvertfall :)

Om en times tid skal Mannen stå opp, så jeg får vel si åssen natta har vært, men kommer nok til å sende han på jobb. Det er jo ikke sikkert det er noe ordentlig på gang enda!

Huff, jeg begynner å bli sulten... Men får prøve å sove litt igjen. Til frokost vil jeg ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, kom borti postknappen, og skriver på telefonen, så får ikke redigert... Det jeg skulle si var at jeg gleder meg til å spise melonene som ligger i kjøleskapet ;) Ikke noe mer spennende enn det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi.... Er det noe mer på gang???? Har det skjedd noe??? :popcorn:

Synn at du ikke får sove, å at det skal skje på natten da.. Jeg gleder meg til oppdatering :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har jo fallt helt ut av Mine Innlegg! Ser ut til at ting går fint! Håper ting går bra videre også og at babyen snart er ute og i fin form! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordmora gav meg streng beskjed om å prøve å sove sånn at jeg har krefter til fødselen setter igang :) Ho sjekka ikke åpning/modenhet, men hodet lå.veldig langt nede i bekkenet, og ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, dustetelefon...! Ho regna med at fødselen er like rundt hjørnet :) Jeg fik beskjed om å ta 1 gr paracet, en god varm dusj, og SOVE. Tok smertestillende og la meg, hoppa over dusjen siden jeg dusja like før jeg dro til ho, i tilfelle det ble sjekking :fnise: Har sovet ca 2 timer nå, og det var veldig godt, selv om det ikke er sammenhenge søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle monner drar! Åååh, hørtes deilig ut å sove :tellesauer: Det er vel det smarteste man kan gjøre rett før fødsel, ja!

Du virker ved godt humør og godt mot, FruLilla! Dette er såååå spennende!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var jo så sikker på at det var fødsel på gang nå :fnise:

Jeg håpa det jeg og :fnise: Men den er jo nærmere, da... Selv om det mest sannsynlig ikke skjer i kveld...

Alle monner drar! Åååh, hørtes deilig ut å sove :tellesauer: Det er vel det smarteste man kan gjøre rett før fødsel, ja!

Du virker ved godt humør og godt mot, FruLilla! Dette er såååå spennende!! :hoppendeglad:

Det var veldig godt å sove litt, ja :) Spesielt siden vi skal bort i kveld ;) Skulle egentlig fått to vennepar på besøk i kveld, men vi flytta det til det ene paret i stedet :)

Nå sitter jeg og ser på mer Gilmore Girls :fnise: Og venter på at Mannen skal komme hjem igjen fra jobb. Han måtte jobbe overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oioioi så utrolig gøy at det skjer så mye hos deg :) :) :)Da ser det jo virkelig ut til at det blir augustbaby på dere istedenfor septemberbaby da! Og så herlig hvis du føder litt før termin, min store angst er å gå langt på overtid!

Masse lykke til hvis noe plutselig skjer og jeg ikke får vært innom her før du ligger på fødestua :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt har det ikke skjedd noe annet enn at jeg har fått sove :) Tok pinex før jeg la meg i går, for kynnerne tok seg opp igjen utover kvelden. Har jo våknet noen ganger i natt, men fikk sove igjen veldig fort, så det var deilig! Våkna nå nettopp, så det betyr at jeg har fått sove nesten 10 timer i natt! :)

Tenk om det blir en augustbaby, ja! Mannen er overbevist om at det blir fødsel i morra, så den 29... Vi får se, det gjør ikke meg noe. Jeg også er nemlig livredd for å gå over tida og måtte bli satt igang! Men det kan jo heldigvis se ut som at jeg slipper det :fnise: Hodet drev og borra seg lenger ned igjen i går kveld. Det er bare å fortsette vesle baby, ut skal du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting enda :overrasket: Jeg er for spent jeg.. Klarer nesten ikke konsentrere meg på jobb når det ikke er noe som er skrevet :fnise: Tenker bare at du gjerne ikke hadde tid til å oppdatere for alt skjer så fort.. Hihi

MEN, supert at du har fått sove så mye inatt da :smilorange: Ingenting er jo bedre enn å være uthvilt å klar for en fødsel ( håper det skjer idag jeg :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært kjedelig rolige kynnere så langt i dag... Håper det tar seg opp utover ettermiddagen og kvelden ;)

I dag har jeg fått vært en tur på søppelfyllinga med masse papp og plast, så nå er det litt bedre plass i stua og gangen igjen :) Deilig! Også har jeg vært innom butikken. Huff, innimellom blir jeg flau over dårlige parkeringer... Sånn som når jeg parkerte på butikken i dag, og prøvde å rette opp bilen, og det bare ble verre enn første parkering... Da gav jeg opp, men samtidig blir jeg jo irritert... :P

I dag skal jeg lage biryani til middag har jeg tenkt :) Indisk mat, fra bunnen av! Det er kjempegodt :) Mannen har spørt etter det ganske lenge :) Også er det kanel i oppskrifta, og jeg har hørt at kanel kan hjelpe til med å sette i gang fødselen... :fnise:

Og jeg er igjen stuck til tven igjen og ser på flere episoder med Gilrmore Girls. Permisjonslivet er deilig ;)

Hurra, nå kom det en ordentlig kynner igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cathrine!

Skjønner jo at dersom du er borte en dag, så er det fødsel på gang ;) Eller hva?

Regner med at du oppdaterer her så lenge du sitter og venter selv :Nikke:

Heier på kynnerne dine!!! :danser:

Hvordan kjennes det ut? :klo: Er det som "hold", bare i livmora? Jeg har kjent noen rare ilinger fra livmora og ned i benet (nei, ikke ligamentsmerter, dét vet jeg hvordan er - AU!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Fortsatt ikke fødsel her ser jeg, men ikke lenge igjen nå!! Blir spennende å se om mannen din får rett m.h.t. den 29. da :)

Har lest at mange forsøker å sette i gang rier ved å stimulere brystvortene. Har du prøvd det? Siden det er så mange andre tegn til at kroppen din er veldig nær fødsel, så kan det jo kanskje ha noe for seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...