Nuttapia Skrevet 14. august 2012 #61 Skrevet 14. august 2012 Virkelig en spennende tid du går i møte nå, FruLilla!! Gleder meg MASSE til å følge med på deg Grattis med siste dag
FruLilla Skrevet 15. august 2012 Forfatter #62 Skrevet 15. august 2012 Takk Nuttepia! Det er spennende tider framover nå, ja! I natt etter at jeg hadde vært på do, så fikk jeg et par runder med skikkelig magesmerter, som varte i 1-2 minutter, med noen minutters mellomrom. Men det roa seg igjen, og jeg har ikke kjent det etterpå, heldigvis Håper jo at nurket holder seg inne noen dager til, for mammaen har en del ho har lyst til å rekke før h*n kommer ut, og det er jo ikke så mye jeg orker å gjøre om gangen... :gjeiper: I dag våkna jeg først i 7-tida, men sov/slumra videre på trass til klokka var halv 9 Man må jo ikke stå opp for tidlig når det er første permisjonsdag! Hehe! Så nå har jeg tatt første runde med oppvask, men stativet er fullt, og jeg orka ikke mer. :gjeiper: Også har jeg støvsugd 1. etg, det trengtes, for å si det sånn! Og nå skal jeg til sykehuset og besøke bestemor som har fått opptil flere slag den siste tida... Også skal jeg besøke mamma en tur, og sitte og kose meg ute i det fine været! Oj, må huske å ringe rørleggeren *note to myself*. Og stikke innom clasern og kjøpe krok til leandervugga, og princess for å kjøpe mer laken og kluter til babyen... og et søtt håndkle, kanskje? Også vil jeg innom Kappahl og kjøpe den søte bamseklut-tingen jeg har sett på... Måtte overføre penger fra sparekontoen min i stad, IGJEN, desverre Regningskontoen/lønningskontoen vår er nesten tom nå pga kjøkkenoppussinga, så jeg kunne ikke overføre derfra... *sukk* Ha en fin dag i finværet!
Gjest Macaron Skrevet 15. august 2012 #63 Skrevet 15. august 2012 Så mye du har fått utrettet på første permisjonsdag *imponert*. Ikke noe gøy med bestemor som har fått flere slag, men så lenge hun er på sykehuset blir hun i hvert fall passet på Og hvis man får blodfortynnende medisin (eller om det er noe annet?) så kan vel det i hvert fall i noen grad forhindre nye slag? Krysser fingre og tær for at hun slipper flere med det første i hvert fall!
FruLilla Skrevet 15. august 2012 Forfatter #64 Skrevet 15. august 2012 Jeg fikk faktisk utretta en del første permisjonsdag, ja Nesten imponert over meg selv... Som jeg skreiv i dagboka di Macaron, så besøkte jeg Bestemor i dag. Ho var en grå versjon av seg selv, og viste nesten mer følelser når enn ho har gjort noen gang tidligere. Har sett henne gråte i begravelsen til Bestefar, og den dagen han døde, men ellers er ho som et steinansikt, og forteller ALDRI noe om hva ho føler eller åssen ho har det. Men i dag fortalte ho at ho grua seg til å reise til sjukehjemmet i morra... stakkars Ho er ekstremt lite treningsmotivert, da. Noe som jeg synes er litt frustrerende, i og med at jeg har jobba et halvt år på rehabiliteringsavdeling på sjukehjem med bl.a. slagpasienter... Pappa fortalte at når bestemor hadde vært på et opphold (veit ikke om det var sjukehus eller hva det var) pga hjerteflimmer for noen år siden, så hadde ho fått beskjed om å trene. Gå turer flere ganger om dagen, f.eks. opp til postkassa og ned igjen (ca 100 meter med bakke). Men nei, det kunne ho IKKE gjøre, for tenk hva nabodamene ville si?!? Så ho fikk bestefar til å brøyte en løype til seg på jordet, der naboene ikke kunne se, som ho gikk noen få turer på! Jeg huska å ringe rørleggeren, og han sa han skulle komme hit for å kikke på jobben, "sannsynligvis etter kl 6 i kveld". Klokka ble vel nesten halv 8 før han dukka opp, i shorts og bar overkropp Sånn går det når det er naboen, da blir det lite høytidelig! Også kommer han tilbake på fredag formiddag og skal gjøre jobben... Oj, nå kom jeg på at jeg skal til jordmor på fredag formiddag og, håper det ikke krasjer! Skal dit kl 10... men med "ca klokka 6", som ble til halv 8, så blir vel formiddag sånn ca 12-ish eller seinere Får vel sende han en melding eller noe, om at jeg gjemmer nøkkelen et sted i tilfelle jeg ikke er hjemme akkurat i det han kommer... Men pappa skal komme i morra og borre hullene for han, da Og nå er en kamerat av oss her og hjelper til med å bygge litt mer kjøkken. De setter opp høyskapet der stekeovnen skal være Og flytter litt på benkeskapet til oppvaskkummen. Så nå får jeg stekeovn på kjøkkenet i kveld! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Dette blir spennende! Det går sakte men sikkert framover, noe som er ganske deilig. Også er det godt at han kameraten er her, for da blir ikke Mannen så sint når ting ikke funker som det skal... Jeg fikk kjøpt det jeg skulle i dag og! Også fikk jeg en rís-sjokolade av mamma når vi var på shopping Det er islandsk sjokolade, som er en av mine favorittsjokolader! De hadde draumur på butikken og, men mannen liker ikke lakris, så da valgte jeg rís for at jeg kan dele med han, snill som jeg er! (hihi, det var en innvandrerbutikk som stort sett har halalvarer, så jeg var litt overraska over å finne det der!) Også kjøpte mamma en sinnsykt sjarmerende t-skjorte som forhåpentligvis passer til våren/sommeren neste år Det står "if found please call my mummy" med en litt mindre undertekst "don't forget to feed ice cream"
CathrineMic Skrevet 15. august 2012 #65 Skrevet 15. august 2012 Her vil jeg gjerne følge med Skal sei dere har hatt en del uflax ja, med både kommode og kjøkken Men, dere får bare håpe at da var alt over på en gang Var nok litt greit for deg å komme ut i permisjon nå tenker jeg, når du ikke sover så godt om nettene, å med alt kjøkken styret osv. Så er det jo greit å kunne bruke den siste tiden på å "slappe av" og gjøre alt istand til lillingen kommer
FruLilla Skrevet 15. august 2012 Forfatter #66 Skrevet 15. august 2012 Velkommen hit CathrineMic! Koselig med en følger til Hehe, uflaksen synes jeg vi har fått vår del av snart... spesielt mannen! I dag brukte han og kameraten nesten 4 timer på å feste et høyskap til veggen, og få satt inn stekeovnen! Men nå er det oppe og på plass, og det ser veldig bra ut Også har jeg endelig fått stekeovn inne! Så spørs om jeg må bake en runde med for å teste ovnen i morra. Så skal jeg prøve å få til å slappe av litt også, ikke bare styre rundt med alt som burde fikses
CathrineMic Skrevet 15. august 2012 #67 Skrevet 15. august 2012 Ja, er nok bra det å slappe av mest muligt også, og ikke bare styre på. Med tanke på bekken å være mest mulig uthvil til fødsel og når lille kommer Meeen, enklere sagt enn gjort da, spessielt når det er så mye som skal gjøres før den tid kommer Ikke er det lenge til termin heller
Gjest Macaron Skrevet 16. august 2012 #68 Skrevet 16. august 2012 Hehe, bestemoren din hørtes søt ut Og de kanelknutene så gode ut!! Jeg har ikke bakt på evigheter nå, forsøker å unngå det siden vi da fort stapper i oss alt for mye kalorier på en kveld...! Men kanskje til helgen hvis jeg får tid. Og da skal jeg definitivt teste de kanelknutene jeg også
FruLilla Skrevet 16. august 2012 Forfatter #69 Skrevet 16. august 2012 Ja, er nok bra det å slappe av mest muligt også, og ikke bare styre på. Med tanke på bekken å være mest mulig uthvil til fødsel og når lille kommer Meeen, enklere sagt enn gjort da, spessielt når det er så mye som skal gjøres før den tid kommer Ikke er det lenge til termin heller Jeg skal prøve å slappe av, ja Og bare pusle rundt... men jeg har en tendens til å stresse meg ting, desverre! Fordi jeg vil få ting ferdig fort... hehe. Er tidvis veldig utålmodig, selv om jeg har blitt flinkere til å ta det med ro i det siste (har ikke noe annet valg, fordi kroppen ikke orker for mye om gangen). Og nei, nå er det heldigvis ikke lenge til termin! 37+1 i dag, hurra!!! På én måte er jeg veldig klar for å møte nurket i magen, men på en annen side så er det deilig å bare være mannen og meg fremdeles... føler meg ikke heeelt klar til fødselen enda, er liksom ikke desperat etter å få den ungen ut NÅ Den kommer vel når den kommer, men forhåpentligvis før 1. september... Og seinest på termindatoen... hehe Hehe, bestemoren din hørtes søt ut Og de kanelknutene så gode ut!! Jeg har ikke bakt på evigheter nå, forsøker å unngå det siden vi da fort stapper i oss alt for mye kalorier på en kveld...! Men kanskje til helgen hvis jeg får tid. Og da skal jeg definitivt teste de kanelknutene jeg også Vi dytter i grunn i oss altfor mye kalorier for tida vi og... Mannen er jo mer fysen enn meg, og har vært det hele tida Men de kanelknutene er farlig gode når de er nystekte! Jeg brukte den oppskrifta når jeg lagde boller for en tid tilbake også, men det lønner seg å ha i mer sukker i deigen hvis man bare lager vanlige boller og ikke kanelknuter Så får vi se om jeg orker å stå inne og lage kanelknuter mens det er fint vær! Burde utnytte tida ute til det fulle, egentlig! Ha en fin dag alle lesere!
Gjest Macaron Skrevet 16. august 2012 #70 Skrevet 16. august 2012 Hehe, hos oss er det også mannen som er aller mest fysen på søtt (men han er det generelt også, ikke bare nå som jeg er gravid)! Så jeg vet om én som ville blitt lykkelig hvis jeg baker til helgen, i hvert fall
FruLilla Skrevet 16. august 2012 Forfatter #71 Skrevet 16. august 2012 Mannen her i huset var fysen på noe godt støtt, også før jeg ble gravid Så jeg synes det er urettferdig at jeg er den som er størst av oss! :gjeiper: Det ble ikke kanelknuter i dag, så Mannen var bittelitt skuffa når han kom hjem fra jobb... men jeg bakte gulrotkake, med så ferske gulrøtter som man kan få! Dro de opp fra hagen, vaska, skrelte og reiv de i løpet av noen minutter... Det er morsomt å lage mat av ting man har dyrka fram sjøl! Også smaker de gulrøttene veldig godt! Gleder meg til potetene og cherrytomatene kan spises og Kaka ble godkjent av pappa og mannen, men mannen var ikke så overbegeistra over valnøttene jeg putta oppi. Heldigvis tok jeg ikke oppi så mye valnøtter, mest gulrot og sjokoladebiter Og ovnen funker KJEMPEBRA!! Kaka var helt PERFEKT jevnt stekt! Så nå gleder jeg meg til å prøve den ut mer Oppskrift på gulrotkake (liten langpanne): 6 egg 400 gr sukker 270 gr hvetemel 1,5 ts salt 3 ts kanel 2 ts vaniljesukker 4 ts bakepulver 2,25 dl nøytral olje 4,5 dl revet gulrot 100 gr mørk sjokolade + evt litt hakkede mandler Visp eggedosis av egg og sukker. Bland i det tørre. Riv gulrøttene og klem ut overflødig væske. Bland i gulrøtter, olje og hakket sjokolade. Hell over i en liten langpanne. Stekes i ovnen (over og undervarme) på nederste rille, 175 gr i 40-50 minutter. Topping: 150 gr kremost naturell (jeg brukte ca 200 gr nå) 75 gr smør (brukte kanskje 25 gr) 190 gr melis (brukte 210 gr nå) 2 ts vaniljesukker Visp alle ingrediensene til en luftig krem. Bre over kaka når den er avkjølt. Jeg synes det godt kunne vært bittelitt mer krem på kaka, og liker kremen med minst mulig smør i... Men dette er jo en smakssak! Kaka blir egentlig best dagen etter, den er litt "tørr" når den er helt fersk, sånn som alle andre gulrotkaker... De blir jo bare saftigere dagen etter Men jeg synes denne er veldig god, jeg liker ikke natron, som man ofte får i gulrotkaker. Også er det jo ekstra digg med sjokoladebiter oppi! Denne gangen brukte jeg faktisk litt mer enn 1 plate kokesjokolade, ble vel ca 140 gr. Det ble ikke for mye synes jeg... (men så putter jeg hakka sjokolade oppi så sant jeg finner en unnskyldning for det og...
FruLilla Skrevet 17. august 2012 Forfatter #72 Skrevet 17. august 2012 I dag stod jeg opp tidlig (har ikke sovet noe særlig siden kl 4 i natt, fikk ikke sove igjen etter at jeg var på do... arg!), og nå venter jeg på rørleggeren. Hadde håpa på fint vær i dag, så jeg skulle spise frokost ute på verandaen, men jeg rakk å åpne døra og si "så deilig vær" fordi det ikke var så kaldt, også begynte det å regne :gjeiper: Typisk! Fikk vite i går kveld at bestemor har fått påvist kreft i magen... Bestefar døde av magekreft i romjula 2009, bare 1 mnd før bryllupet vårt. Håper for bestemor sin del at ho ikke blir liggende lenge med smerter!! Og over til en litt morsommere sykdomsting Søstra mi fortalte meg nettopp at når ho bytta fastlege, så fant ho ut at ho er allergisk mot PANEL!!! Av alle ting!! Jeg har aldri hørt om at det var mulig før! Jeg lo godt når jeg hørte det Godt de ikke liker bar panel, og jobber hardt med å få malt hele huset sitt! De forrige eierne var VELDIG glade i panel, for å si det sånn... Så nå har ho i det minste fått en forklaring på hvorfor ho har vært kronisk tett i nesa de siste 2 årene Jeg gikk også vite at vi får overnattingsbesøk i helga! Det blir veldig koselig! Jeg veit ikke når de kommer, men det er et vennepar av oss, og ho ene skal i babyshoweren min i morra Jeg gleder meg til å se dem igjen! Men nå må jeg rydde og vaske her... og grave fram igjen gjesterommet vårt. Det står nemlig alle hvitevarene til kjøkkenet, + stort sett alt av barneutstyr! Blir noen turer opp og ned trappa i dag med stasj, tenker jeg. Får trimma godt i dag, ja! *pust pes*
Gjest Macaron Skrevet 17. august 2012 #73 Skrevet 17. august 2012 Huff, så trist med bestemoren din.. Håper også at hun slipper å ligge lenge med smerter ja, kreft er en fæl sykdom Men morsomt med søsteren din som er allergisk mot panel, det trodde jeg virkelig ikke at var mulig! Men det kan jo nesten bli litt av et handikap da, det er jo veldig mange steder det kan forekomme panel, på arbeidsplasser, og hoteller og overalt egentlig! Men greit at hun vet om det i det minste, så kan hun jo evt gjøre noe med det! Kjedelig at dere ikke har fint vær, her i Oslo er det strålende sol nå! Men det skal bli øsregn i morgen da, så vi får nyte sola her så lenge den varer..
FruLilla Skrevet 17. august 2012 Forfatter #74 Skrevet 17. august 2012 Finværet kom hit utpå ettermiddagen og Men det har ikke rørleggeren gjort enda Men han sa "Jeg tar d i efta jeg" når jeg sendte melding og sa at jeg la ut nøkkel i tilfelle han kom mens jeg var hos jordmor Og når han dukka opp nærmere halv 8 når han sa i 6-tida her om dagen, så regner jeg med at klokka blir omtrent like mye i dag før han dukker opp. Han er sikkert hjemme og nyter sola, og det må han nesten få gjøre siden det ikke er meldt så fint vær framover! I dag føler jeg at jeg har fått gjort mye, selv om jeg på en annen side ikke har gjort så mye som jeg hadde tenkt... har fått pussa og sparkla vinduene på kjøkkenet, og grunna karmene første strøk. Og pussa og sparkla ett lag til Også har jeg så smått begynt å vaske babyting! 1. lass med håndklær ligger nå i tørketrommelen, mens hvite håndklær, gulpekluter og vaskekluter nå ligger i vaskemaskin på runde nr 1. Alt nytt skal jo vaskes 2 ganger, har jeg hørt... Jeg var hos jordmor i dag, og nå er magen min nesten oppe igjen i den kurven den har fulgt hele veien, sånn bortsett fra sist gang. Og for første gang på leeeeenge fikk jeg ikke noe utslag på urinprøva Hjerterytma var fin, og hodet har festa seg Og blodtrykket mitt var litt lavere igjen, noe som er helt greit for meg Fremdeles høyt i fht hva jeg pleide å ha (111 over 70 nå, mot for 105 over 55 til vanlig), men det er jo innafor normalen nå Er spent på når babyen har tenkt seg ut, jeg! Også er jeg veldig spent på om det er gutt eller jente! Magefølelsen sier mest ... så vi får se! På søndag/mandag kan jeg begynne å vaske babyklær, tenkte at det ikke er noe poeng før jeg har hatt babyshower, i tilfelle jeg får noe fint der og Har forresten begynt å hovne opp en del i beina nå Sånn at det er ubehagelig å stå på beina til tider! Men det er vel en del av det å være høygravid, og når jeg ikke har verre plager enn det, så skal jeg vel ikke klage
FruLilla Skrevet 17. august 2012 Forfatter #75 Skrevet 17. august 2012 Hahaha, rørleggeren kom IKKE innom i dag... surprise! Han har nå bevist at han er en ekte rørlegger... polskien til pappa kaller rørleggere bare for "the ghost" De kommer aldri når de sier de skal komme, og når de endelig dukker opp rekker han ikke løpe ut døra for å møte dem før de er borte igjen Fysjom, jeg har skikkelig halsbrann i kveld! Ostesmørbrød med kremost med hvitløk, pesto og kyllingpålegg er visst ingen god kombinasjon for magen min... er snart 6 timer siden jeg spiste det, men det brenner!! <-- føles i grunn litt sånn ut... Nå har jeg satt på pulje nr 3 med babystæsj til vask Denne gangen er det laken og sengetøy som står for tur! Og i morra får jeg nesten vaske leandervugga, dundyna og sprinkelsengbeskytteren Så kan jeg re opp og gjøre klart til babyen kommer Også må jeg vaske soverommet vårt... den lista over ting som må eller bør gjøres tar jo aldri slutt! Det er vel en av gledene med å være huseier, eller hur? Ah, jeg og mannen har sett på 2 episoder med Missing i kveld, så nå er vi ajour igjen... fy så spennende! Irriterende at det er noen dager til onsdag igjen... Jeg vil se på flere episoder NÅÅÅÅ
FruLilla Skrevet 18. august 2012 Forfatter #76 Skrevet 18. august 2012 I dag er det 3 uker igjen til termin! Mannen lurte på når jeg skulle flytte hjem til foreldrene mine, sånn at jeg ikke får så lang vei til sykehuset... Men jeg trur nok at jeg vil være hjemme så lenge som mulig, og går jeg over termin, så kan det hende at jeg vurderer å flytte litt på meg, men jeg trur nok at jeg slapper av mer hjemme enn der. Rett og slett fordi jeg blir dønn sliten av yngste søstra mi. Rørleggeren, aka supermario (pappa lo godt når vi fortalte at vi kaller han det, for han ligner seriøst på supermario!! :fnise) stakk innom i dag i 11-tida Han kom med 3 plastrør som jeg fikk beskjed om å få mannen til å tre igjennom hullene som pappa borra opp på torsdag. Også stakk han igjen, uten å si noe om når han kommer for å gjøre resten av jobben... Rørleggere er noen merkelige skruer Jeg tredde gjennom rørene før Mannen rakk å komme ut fra badet, da. *Handy fru Lilla* Nå er pappa her med kjeksemaskin og får på plass den siste benkeplata, og tilpasser til naboplata (kjekse sammen). Deilig at ting skjer! Har nesten ikke sovet noe i natt heller, gitt... Godt jeg er i permisjon, sånn at det ikke er så farlig om jeg ikke er superopplagt en dag Også har jeg hatt mensmurringer i ryggen nesten hele natta, og det har fortsatt nå utover dagen. Kjenner jeg ser ekstra godt på papiret når jeg tørker meg for å forsikre meg om at slimproppen ikke har gått enda Hang in there baby! Jeg skal på babyshower i kveld, og vaske hentesett og sånn i morra/mandag, så du får ikke komme ut enda!!!
FruLilla Skrevet 19. august 2012 Forfatter #77 Skrevet 19. august 2012 Det var så utroooolig koselig i babyshoweren i går!! Det kom bare ei utenom de som arrangerte, fordi noen hadde blitt syke, og ei anna ei hadde misforstått dagen (de skreiv lørdag kl 19, og ho tenkte den 19., som er i dag, og hadde skaffa seg barnevakt til i kveld i stedet...). Men det var veldig koselig med bare oss 4 også Vi skravla og skravla, og plutselig var klokka nesten halv 2 før vi kom oss ut av døra! Og venninna mi og mannen skulle jo overnatte hos oss, så ho ble med meg hjem. Og da måtte vi tømme ferdig gjesterommet og re opp... trur jeg var i seng i kvart på 3 - 3-tida. Og våkna og måtte på do første gang kl 5 Hehe. Stod opp kl 11 i dag. Kjenner at jeg er gaaanske trøtt nå, men det har vært en veldig, veldig koselig helg! Venneparet vårt begynner å bli veldig klare for å få barn de og . Ho sier ho vil bli ferdig med pedagogikken ho tar nå først, for ho må ta den innen en viss tid for å beholde/få fast jobb som lærer Så om 4 mnd kan de begynne å prøve Mannen holder litt mer igjen ovenfor venninna mi, men han hadde visst virka veldig klar når min mann snakka med han ute i stad Mens venninna mi tar jo helt av, og kunne godt tenkt seg å få baby NÅ, samtidig som ho må ta ferdig deltidsstudiet først... Artig, artig! Så i natt og i dag har vi kikka på babytingene mine, og fått satt sammne leandervugga og fått hengt opp den. Og redd opp! Så utroooolig koselig! Så nå henger den helt klar inne på soverommet vårt Jeg har nå fått alle babyklærne jeg regner med å få før babyen kommer, så da får jeg vel begynne å sette på maskin med klær, sånn at hentesettet blir klart Og da blir det bare å pusle med å ordne i stand huset til ungen kommer i stedet Jeg gleder meg!! I dag er det forresten knallfint vær, og så varmt at jeg ikke orker å være ute... Må le, for vi har hatt flest dager sammenhengende med fint vær i sommer nå etter at jeg har gått ut i permisjon! Livet er herlig!
Gjest Macaron Skrevet 20. august 2012 #78 Skrevet 20. august 2012 Ja du har jo virkelig timet permisjonen bra, den siste uken har været vært helt supert Første uka i sommer som jeg har kunnet bruke skjørt eller kjole HVER dag på jobb!! Skjønner at du er spent på alle symptomer, sjekker trusa osv, nå kan jo faktisk bebis komme når som helst! Veldig spennende å følge med her fremover altså Hvor lang vei har du til sykehuset hvis du ikke "flytter" til foreldrene dine?
FruLilla Skrevet 20. august 2012 Forfatter #79 Skrevet 20. august 2012 Jeg har ca 45 minutter til sykehuset hvis jeg ikke drar hjem til foreldrene mine. Fra dem er det ca 5 minutter I dag har jeg vært ekstremt sliten... har ikke hatt noe energi til å gjøre det jeg hadde tenkt i dag Vanligvis spretter jeg opp av senga når vekkerklokka ringer, men i dag måtte jeg slumre i nesten 1 time før jeg klarte å karre meg opp av senge. Kan jo ha en sammenheng med at jeg er på do 2-4 ganger hver natt nå, og sliter med å sovne etterpå? Men har fått ordna litt med babytøyet i dag, da Og vært på både matbutikken, europris og comfort x2 Og montér. Har nå fått tak i blandebatteri til kjøkkenet, og olje til benkeplata Begge delene viste seg å være billigere når jeg kom til kassa enn det som stod på lappen, og sånt synes jeg er helt alright! Haha, tok oppvaska i dag, og var helt gjennomsvett og utslitt når jeg var ferdig! Og nå er det en ny runde oppvask som venter, etter middagen... jeg gleder meg til kjøkkenet blir brukbart og jeg kan ta oppvaska der (og bruke oppvaskmaskin) i stedet for på badet! I kveld skal Mannen spille squash med noen kamerater. Kaaanskje jeg får karra meg til å vaske badet og stellekommoden mens han er borte i kveld? Eventuelt så burde jeg ta en kjempetidlig kveld... Gjør jo ikke noe å ta en tidlig kveld med det møkkaværet som er i dag...
Gjest Macaron Skrevet 21. august 2012 #80 Skrevet 21. august 2012 Har begynt å bli skikkelig varm om dagen jeg også, svetter av ingenting, plutselig! De sier jo at man gjerne blir veldig varm når man er gravid, og jeg er generelt en skikkelig frossenpinn, så jeg har gått og ventet på det i månedsvis. Men nå som det plutselig slo inn (og været i tillegg har vært fint med mye sol) ble det jammen ganske ubehagelig..!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå