Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Lykke til på ny pergo..tok min sisste pille igår..må si meg lite fornøyd med pergo denne mnd. Føler meg bare syk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på ny pergo..tok min sisste pille igår..må si meg lite fornøyd med pergo denne mnd. Føler meg bare syk :(

ah.. så kjipt! krysser alt jeg kan denne mnd! har dobbelkur så er litt spent :) begynte i går så jeg kjenner ikke noe til bivirkninger enda i allefall :) men kanskje blir det litt mer enn tidligere.. har egentlig hatt ganske lite bivirkninger av pergo.. :P bortsett fra at jeg har trodd at jeg har vært gravid hver mnd jeg har gått på det! :P haha! sånn beregnet i forhold til tidligere sykluser med pergo så blir EL ca. 8-10. mai :) men blir spennende å se :)

-----------------------------------------------------

Er hjemme med jentungen i dag :) hun er så fryktelig snørrete og hoster så er greit å ha en rolig dag hjemme når man ikke er helt i toppform :) heldigvis ikke noe feber da :) men litt slapp likevel :) har hatt ei helt ok helg borte på hotell i helga så er faktisk ganske deilig å være hjemme med henne :) har savnet henne masse! :) lå kjempe lenge i senga i dag og så løvenes konge på tv :) KOS! :)

Håper alt står bra til med dere jenter :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hehe, jeg har også trodd jeg har vært gravid hver pergo-syklus, har jo vært kjemisk 2/4 da! :P

Vi får krysse fingre og tær for at det endelig skal klaffe nå da.....begynner å bli riiiimelig utålmodig nå kjenner jeg........ :)

Høres ut som du og jentungen har hatt en herlig dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå skjønner jeg mer som ingenting! begynte med pergo igjen denne syklusen og sartet på syklusdag 4(som avtalt) med dobbel dose. på enkel dose hadde jeg eggløsning på syklusdag 16-17 med tydelig fremgang på el-tester og fertilitetsmonitor. I dag er jeg på syklusdag 15 og alt rikker seg ikke av flekken!! EL-testen er nesten heeelt hvit! forutenom kontrollstreken da.. og fertilitetsmonitoren som ellers har sagt "høy" på dette tidspunktet sier nå "lav"!! jeg skjønner absolut ingenting! jaja. det er jo egentlig ikke noe særlig jeg får gjort med det heller da.., bare helt vanvittig irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Nå skjønner jeg mer som ingenting! begynte med pergo igjen denne syklusen og sartet på syklusdag 4(som avtalt) med dobbel dose. på enkel dose hadde jeg eggløsning på syklusdag 16-17 med tydelig fremgang på el-tester og fertilitetsmonitor. I dag er jeg på syklusdag 15 og alt rikker seg ikke av flekken!! EL-testen er nesten heeelt hvit! forutenom kontrollstreken da.. og fertilitetsmonitoren som ellers har sagt "høy" på dette tidspunktet sier nå "lav"!! jeg skjønner absolut ingenting! jaja. det er jo egentlig ikke noe særlig jeg får gjort med det heller da.., bare helt vanvittig irriterende!!

Skjønner godt din frustrasjon. Kanskje el vil være noen dager senere igjen denne pp?

Før du vet ordet av det så er el der? :)

Må monitoren allti gå fra lav-høy-max, eller kan den gå fra lav til max?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt din frustrasjon. Kanskje el vil være noen dager senere igjen denne pp?

Før du vet ordet av det så er el der? :)

Må monitoren allti gå fra lav-høy-max, eller kan den gå fra lav til max?:)

Hmm.. Det er jeg faktisk litt usikker på.. Har ikke opplevd noe annet enn at den har gått fra lav-høy-Max da.. :P men den går rett fra Max-lav når el er over da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hmm.. Det er jeg faktisk litt usikker på.. Har ikke opplevd noe annet enn at den har gått fra lav-høy-Max da.. :P men den går rett fra Max-lav når el er over da :P

Forhåpentligvis går den fra lav til max innen ett par dager nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhåpentligvis går den fra lav til max innen ett par dager nå da ;)

Er på høy i dag!! :) ser det tydelig på testen også at teststreken er blitt sterkere!! :) har bare noen få tester igjen, så må vell kjøpe noen på apoteket idag så jeg får testet i helga også! må bare passe på å være litt eeeekstra snill med samboern i dag! haha! har passet på å kost oss en del mer enn vanlig denne pp! jeg krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Er på høy i dag!! :) ser det tydelig på testen også at teststreken er blitt sterkere!! :) har bare noen få tester igjen, så må vell kjøpe noen på apoteket idag så jeg får testet i helga også! må bare passe på å være litt eeeekstra snill med samboern i dag! haha! har passet på å kost oss en del mer enn vanlig denne pp! jeg krysser fingrene!

Spennende!! ;) jeg krysser fingrene sammen med deg ! :) GOD HELG !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom for billigtester nå, meeen endelig dukket smilefjeset opp på digitaltesten i ettermiddag! :) var negativ i dag tidlig så er spent på hva monitoren sier i morgen! :) får bare hoppe i høyet ikveld! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er i allefall EL over.. litt usikker på når den var og hvor mange dpo jeg er, men ctp(countdowntopregnancy.com) mener at jeg er 4dpo i dag.. tar utgangspunkt i det, så får vi se! pergobivirkningene har meldt seg og det murrer og turer godt i livmor! stort sett bare det enda, men det vil vel komme til flere etterhvert som vanlig vil jeg tro. :P

har vært på dugnad i barnehagen i kveld. raket plenen fri for løv og sand! :) har fått vannblemmer på begge hendene, lokalisert til mellom tommel og pekefinger(jeg regner med dere kjenner til hvor de dukker opp når man raker plen.. :P haha :)).

hatt siste veiledninge på bachelor i dag! har en del finpuss igjen, ellers ett delkapittel i diskusjon, konklusjon og abstrakt(kort,kort sammendrag av oppgaven). holder på å ha tro på at dette faktisk skal gå veien! mye av det veileder kommenterer er sånne pirketing og tenker at det egentlig er et godt tegn! nå har denne veilederen litt rykte på seg med å si at ting er bra, å så er det ikke så bra likevel når man kommer til stykket.. men det er ikke noe vi får gjort noe med. skal levere nå neste torsdag. altså 23.mai :) to/tre dager før IKM.. regner med jeg kommer til å teste den fredagen, den 24. og hvis den er negativ så blir det en heidundranes kveld på byen tror jeg for å feire levert bachelor! da er det bare muntlig forsvaring av den som gjenstår!

holder på med et prosjekt om barn og familie på skolen nå.. var praksis før, men nå er det blitt ett prosjekt. dette blir kanskje litt mer for dere spesielt interesserte, men jeg forteller litt om det likevel jeg... :P så får dere lese det den som vil ;) har nå to uker med teoriblokk! hadde en fantastisk forelesning i går med en sykepleier som også er mor til et barn med downs syndrom(korriger meg om jeg skriver det feil!). noe så gripende forelesning skal man lete lenge etter! to fantasktiske timer som jeg kommer til å ha med meg mange år fremmover! :) etter teoriblokka, blir det prosjektarbeid. først prosjektplan og så prosjektrapport. har fått inntrykk av at gruppa er interessert i å bruke bachelortemaet vårt da vi allerede har MYE stoff om det :) vet ikke om dere kjenner til Barnas time? veldig, veldig kort fortalt, så er det en metode eller en samtale der barn blir invitert for å snakke e.l om sin forelders psykiske sykdom. ønsket med prosjektet vårt er å på en eller annen måte bruke/låne denne metoden å implementere i somatikk :) slik at det blir et verktøy for de som er barneansvarlige i en sykehusavdeling eller lignende. ja, nok om deeet..! :P videre, når vi har fått godkjent prosjektrapporten skal vi lage en poster, som sier noe om hva vi vil og hva løsningen på det er! :) det minner litt om samme opplegget som bachelor, meen her skal vi altså komme frem til en løsning på et problem.. haha! nei, nå får dere ikke høre mer! haha! :) dette ble langt nok, og mer er det ikke å fortelle om denne saken heller.. :P

nå skal jeg kose meg bittelitt før jeg skal sette tenna i bacheloren igjen! :) kos dere ikveld jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ææææææææ! pergobivirkninger!! pokker altså! holder på å bli sprø! blir nesten deprimert! murringer i bryst og livmor! 5dpo! ER DET MULIG!!!! hadde ett skikkelig stikk på venstresida i ettermiddag. det var vondt! OG følelsene blir jo helt tullerusk!

Ha en super 17. mai i morgen jenter! her blir det en rimelig rolig dag, med stor mulighet for bachelorjobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ SOLBRENT AT DET FINNES IKKE ORD FOR DET!!!!!

Jentungen synge dette nå om dagen: Sola er god, sola er toppen osv, osv :) søte, søte jentungen! :)

måtte bare teste i dag... ble så inspirert å håpefull av andre her på forumet ;) ;) aaaalt for tidlig å teste for min del og resultatet var ikke overraskende negativt :) venter noen dager til før jeg tester på nytt.. 8dpo i dag! ikkeno symptomer eller noe. har ikke så veldig troa på at det skal ha klaffet, selv om vi skal ha truffet el denne gangen. hadde flere dager med postivit digital el test og fertilitetsmonitor, så bittelitt vanskelig å si når den var, meen passet på å være litt ekstra aktive dagene i forveien og de dagene :) så vi får se om det blir noe resultat. DOBBEL PERGOKUR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG ER SÅ SOLBRENT AT DET FINNES IKKE ORD FOR DET!!!!!

Jentungen synge dette nå om dagen: Sola er god, sola er toppen osv, osv :) søte, søte jentungen! :)

måtte bare teste i dag... ble så inspirert å håpefull av andre her på forumet ;) ;) aaaalt for tidlig å teste for min del og resultatet var ikke overraskende negativt :) venter noen dager til før jeg tester på nytt.. 8dpo i dag! ikkeno symptomer eller noe. har ikke så veldig troa på at det skal ha klaffet, selv om vi skal ha truffet el denne gangen. hadde flere dager med postivit digital el test og fertilitetsmonitor, så bittelitt vanskelig å si når den var, meen passet på å være litt ekstra aktive dagene i forveien og de dagene :) så vi får se om det blir noe resultat. DOBBEL PERGOKUR!!

Hihi, søte jentungen :)

8 DPO er jo fortsatt veldig tidlig, så ikke gi opp håpet :D Krysser fingra jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med disse små :rodmer:

Det er fortsatt tidlig så ikke gi opp håpet. Jeg prøvde også å teste tidlig, men måtte vente til dag 13 etter innsett før jeg fikk positiv.

Heier på deg :duskedame: Håper denne mnd er din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. nå har det vært rolig med pergobivirkningene noen dager, men nå i kveld! BALLONGMAGE!! er så oppblåst at det er helt vilt! 9dpo! bruker å være oppblåst før TR kommer, men har aldri pleid å tenke over det før tr er her. da først tenker jeg..: aha! det er derfor jeg har vært så oppblåst!

2 dager til bacheloren skal leveres nå og vi jobber på spreng for å få den ferdig! reiser til kompanjongen min i morgen slik at vi kan jobbe den ferdig sammen i morgenkveld etter at ungene har lagt seg :) måtte det bare være godt nok! jeg er SÅÅÅ ferdig med denne greia! værste av alt er jo at vi skal forsvare den muntlig om ikke mer enn 4 uker! så blir jo ikke helt ferdig med den enda da....... håper jeg kan kalle meg sykepleier snaaart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...