Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

HEeei! Amilie!! :) så morsomt at du stikker innom! :)

Joda, dagene går. Har fremdeles ikke hatt en eneste positiv EL-test, og nå er jeg lei av å teste så nå får det bare går sin skjeve gang :) JEG BLIR SÅ FORBANNA!! jeg vil at det skal gå NÅ! :fnise:

Jeg er sliten, og det er leeenge siden jeg har kjent meg så sliten. mye styr med praksis og en hel hau med skolearbeid. og spesielt bachelor oppgaven som henger på nakken. bah. Jeg ser sambo er sliten også.

Gruer meg til mars måned. Mars måned er en måned for økonomisk undergang! haha! det er trangt fra før og mars er en forbanna dritt måned når det kommer til dette. Gleder meg til å bli ferdig med studiene så det går ann å gjøre noe vi har lyst til!

En positiv ting i dag! Jeg har fått tilbud om ett sommervikariat som sykepleier!! vel og merke med forbehold om fullført studie og autorisasjon! Jippi!! Er veldig spent! kommer jo til å si ja, men har en ekkel følelse hengende over meg at det ikke blir som planlagt! altså at det er noe som skjer slik at jeg ikke blir ferdig med studiet! tralala! katastrofetenker!

Har vært å vaksinert hunden i dag også. urokråke kan du si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Oubliette

Kjenner igjen følelsen om testing :daane: Forrige måned testet og testet jeg, ingen positiv test. Så jeg sluttet å teste. Plutselig kjente jeg at noe var på gang og på dag 39 i syklusen kom min aller første positive test!

Studiemessig er jo dette halvåret det mest slitsomme, alt kommer så tett. Hvis dere ikke skal jobbe i påsken kommer det jo noen fridager man kan hente seg inn på snart :)

Huff, ja mars er en grusom måned økonomisk sett.

Så spennende med sommervikariat! Det kommer helt sikkert til å gå fint med studiet, men skjønner hvordan du tenker. Jeg er helt lik :fnise:

Har du brukt pergo? Hadde du i såfall mye symptomer?

Skal til videre utredning hvor mannen skal teste seg og jeg forhåpentligvis begynne på pergo eller noe lignende. Gleder meg, men er litt nervøs for pergo siden jeg ikke tåler p-piller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde myyyye symptomer når jeg gikk på pergo :fnise:

Her kommer noen bilder. bildet er tatt innenfor fem minutter. den er tatt nå midt på dagen..

Bilde nr to er tatt for tre dager siden.. også midt på dagen innenfor tidsfristen..

Det tredje bildet er av samme test som det første bildet. vel og merke noen minutter etter fem minutter....

Jeg blir så forvirra! heldigvis har jeg ikke flere tester igjen nå så nå er det stopp uansett!! haha.

post-27412-0-46641900-1361971890_thumb.j

post-27412-0-18779400-1361971946_thumb.j

post-27412-0-17471300-1361972026_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! endelig skjer det ting! hadde egentlig gitt opp dette med EL-testinga, men tok en nå midt på dagen og den var POSITIV!!! TJOHO!! brukte CB-digital. det er noen dager siden jeg har testet nå, så er usikker på om den kanskje var positiv i går også.. bruker å ha positiv EL-test i to dager.. :P må bare få sambo til å FÅ DEN OPP!!! haha!

Gårdagen startet med at jeg kastet opp. og sambo i dag. omgangssyke! vi er hjeme alle tre da vi på en måte bare venter på at jentungen skal få det også, men enda så ser hun riktig så frisk ut!

jeg for min del sitter med egenevaluering til sluttvurdering på torsdag, som skal leveres i kveld! BAH! men det blir bare tull og tøys! da jeg rett og slett blir bilsyk av å se på pc-skjermen, tv og telefon! Får bare prøve å skrive noe så får jeg ta det muntlig på torsdag. vanskelig å sitte å svare på de samme spørsmålene to ganger synes jeg. føler det bare blir gjentakelse av det jeg skrev til midt-vurdering! i allefall! nå er det da ca. 14 dager til TR kommer og da starter vi på ny frisk! har lite tro på at det kommer til å klaffe denne runden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spying hørtes ikke særlig kjekt ut. God bedring til dere, og lykke til med egenevalueringen!

Ønsker dere lykke til for det jeg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjoho! endelig skjer det ting! hadde egentlig gitt opp dette med EL-testinga, men tok en nå midt på dagen og den var POSITIV!!! TJOHO!! brukte CB-digital. det er noen dager siden jeg har testet nå, så er usikker på om den kanskje var positiv i går også.. bruker å ha positiv EL-test i to dager.. :P må bare få sambo til å FÅ DEN OPP!!! haha!

Gårdagen startet med at jeg kastet opp. og sambo i dag. omgangssyke! vi er hjeme alle tre da vi på en måte bare venter på at jentungen skal få det også, men enda så ser hun riktig så frisk ut!

jeg for min del sitter med egenevaluering til sluttvurdering på torsdag, som skal leveres i kveld! BAH! men det blir bare tull og tøys! da jeg rett og slett blir bilsyk av å se på pc-skjermen, tv og telefon! Får bare prøve å skrive noe så får jeg ta det muntlig på torsdag. vanskelig å sitte å svare på de samme spørsmålene to ganger synes jeg. føler det bare blir gjentakelse av det jeg skrev til midt-vurdering! i allefall! nå er det da ca. 14 dager til TR kommer og da starter vi på ny frisk! har lite tro på at det kommer til å klaffe denne runden ;)

Åh, så kjedelig med spysjuka. Også akkurat på EL da:/ Men du har vell ikke tatt noe ektra denne mnd? Du har altså fått EL på egenhånd?:) Det er jo positivt.

God bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk lurt det til ikke så lenge etter den positive testen :) måtte bare sette på litt tom og jerry på film til jentungen :) ikke så lett å få det til når alle tre ligger utstrakt i senga! haha:)

tok en test igjen i går før jeg la meg og den var negativ. samme var den i dag tidlig, og CBFM sa høy. så det kan jo tyde på at det har vært noe :) men kom til å tenke på det.. kan en el-test bli positiv hvis urinen er FOR konsentrert? testet jo midt på dagen.., men..?

Villa: hvis jeg har hatt EL nå, så har jeg hatt det helt av meg selv!! :) det ser kanskje ut til at de rundene med pergo har gitt resultater likevell :)

ikke noe tvil om at vi kom sent i gang med :humpe: ved denne EL, men kanskje så var det nok :) jeg tviler.., men man vet aldri :)

Jeg husker jeg nesten ble litt forbanna da jeg innså at testen kom til å bli positiv i går. når jeg tørket meg var papiret helt blankt!

Formen er bedre idag :) jeg klarer å se på noe uten å bli "bilsyk", men vi holder oss hjemme en dag til for å være heelt sikkre :) enda ser det ut til at jentungen (heldigvis) har lurt seg unna denne runden, men hun er hjemme med oss sånn for sikkerhets skyld :) vi hadde svært få symptomer føør det hele satte igang! bah! synes det er helt forferdelig med spysjuka! kjennes jo ut som at invollene skal vrenge seg og komme ut!

bedre form i dag og hjemmedag :) kanskje vi får ryddet og gjort litt nødvendig husarbeid! for å si det slik så bærer det preg av at vi slapp alt sammen rett ned når vi kom hjem fra skisenteret på søndag og at vi har vært dårlige! dere skjønner, den friske av oss, les: jentungen, er så veldig dyktig til å dra ting utover gulvene! :) hihi :)

håper dere jenter får en fin tirsdag! :) jeg skal kose meg! kanskje litt :sengekos: også, bare for å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pokker å altså! denne tida bare sneeeegler seg av gårde!! bare negative EL-tester siden mandag... har hatt EN positiv og det var den nå midt på dagen på mandag. bare la tida gå litt raskt så TR kan komme og vi kan starte på ny PP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Nei, pokker å altså! denne tida bare sneeeegler seg av gårde!! bare negative EL-tester siden mandag... har hatt EN positiv og det var den nå midt på dagen på mandag. bare la tida gå litt raskt så TR kan komme og vi kan starte på ny PP!!

Da har du vel hatt el da, så ikke rart testene forblir negative?? :)

Krysser fingrene for deg søta :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du vel hatt el da, så ikke rart testene forblir negative?? :)

Krysser fingrene for deg søta :kose:

Ja, det er i allefall det jeg håper på og tar utgangspunkt i! :)

og ja Roseduft: SÅ koselig å se deg! :) er alt bra med deg? :)

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herreguuuud! selv om jeg helt innerst inne vet at det ikke blir noe klaff denne runden så tor jeg at jeg kommer til å blir en SKIKKELIG HYSTERISK SYMPTOMJEGER!!!!! sitter her (og ja, nå kjenner jeg nesten at jeg blir flaaaau) og kjenner at det stikker og strekker i livmor og jeg tenker: LIVMOR SKRIKER OG JEG ER BARE 2DPO!!!! AT DET GÅR ANN!!!!! som sagt... hystersik symptomjeger.. hahaha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR SØKT PÅ JOBB I DAG!!! og jeg er så stolt av meg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med jobbsøking ;) hva har du søkt på? Og hvordan går det i dpo-land? :ler:

Har søkt på kirurgisk og ortopedisk avd. :) litt forskjellig stillingsstørrelse og om det er fast eller vikariat, men nå er det i allefall håp! :fnise:

dpo-land går faktisk ganske bra :) det er jo ikke sjans i havet for at det har klaffet så det er jo bare helt idiotisk av meg å tro og håpe at det har det! :P

OG

JEG

ER

HJEMME

ALENE

I

HELGA!!!

BAH! har jobbhelg da, men er sååååå kjedelig å skummelt å være hjemme alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 DPO. og fertillitetsmonitoren sier fremdeles høy.. vant til at den faller på lav et par dager etter EL.., men nå var monitoren så uheldig at den ikke fikk være med på EL! :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Hvorfor tror du ikke at det er håp?? Kanskje monitoren slår ut, for du allerede er gravid? ;)

Spennende med ny jobb da :) krysser fingrene for at det går din vei :)

Synes også det er skummelt å være alene hjemme..men det går somregel greit, selv om jeg ikke klarer å sove noe særlig. Er så redd for at det skal komme en innbruddstyv eller noe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du ikke at det er håp?? Kanskje monitoren slår ut, for du allerede er gravid? ;)

Spennende med ny jobb da :) krysser fingrene for at det går din vei :)

Synes også det er skummelt å være alene hjemme..men det går somregel greit, selv om jeg ikke klarer å sove noe særlig. Er så redd for at det skal komme en innbruddstyv eller noe :ler:

De kom hjem igjen.. jentungen ville ikke.. Jeg synes det er kjempeskummelt jeg også! heldigvis har jeg schäferen hjemme når jeg er det da! :)

blir spennende å se om jeg får tilbud om noen i allefall! :) er jo ikke ferdig med utdanninga før til sommeren nå, og nå når jeg har søkt på sykepleierstillinger så kjenner jeg at nå, nå MÅ jeg bare klare det som er igjen av studiet!!

grunnen til at jeg tror at det ikke er håp er fordi vi kun hadde sex akkurat på den dagen jeg fikk positiv digital EL-test og det var den eneste :P så jeg er ganske klar for ny pp, meeen det går så treeegt!

------------------------------------------------------------------------------

Bah, har fått til å ødelegge telefonen min i dag. falt i trappa med telefonen i baklomma når jeg var ute å hentet ved.. skjerm=tusenknas! men heldigvis har jeg idiotforsikring gjennom LO slik at det ikke vil koste meg noe å få den reparert! er veldig redd for at jeg ikke får bildene og videoene som er på den! hadde sånn skjermlås og når skjermen røk fikk jeg ikke til å åpne den slik at jeg fikk lagt de inn på datamaskina.. håper bare de klare å berge det som er på den! Har så alt for mye verdifulle bilder og videoer på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...