Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Dere hærlige damer! :) Nå har jeg TO tester liggende klar til i morgen tidlig! en sånn A1 test og en CB digital :) ikke sett noe til TR enda :) men kjenner på masse murringer som minner VELDIG om tr da.. kniper godt både foran og bak i korsryggen..:fnise: det er jo helt ok å få bekreftet at det er noe eller om det ikke er noe :) har masse gulig utflod.. har hatt masse utflod siden EL egentlig.. (i allefall så håper jeg at det er det) :)

Vil si at det er helt fantastisk hvis det har klaffet denne gangen. :humpe: bare den dagen jeg fikk den ene positive EL-testen! det blir spennende å se! :) selv har jeg ikke helt troa, men man vet aldri! det skjer når man minst venter det, er det ikke slik?

jeg skal på filmdate med ei venninne nå ikveld :) kos dere så masse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Sååå spennende!!!! :danse:

Jeg venter i spenning frem til du har testet :) krysser fingre og tær for en liten spire!!

Kooos deg på kino! Hvilken film så dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende!!!! :danse:

Jeg venter i spenning frem til du har testet :) krysser fingre og tær for en liten spire!!

Kooos deg på kino! Hvilken film så dere? :)

Ooh nå GLEDER jeg meg til i morgen!! Juhu!

Jeg venter i spenning jeg også :) ikke noe TR enda heller.. er stiv og støl i bekkenregionen og nedover låra, så kjenner lite til murringene nå da..

Det ble ikke noe kino. barnevakta hadde falt å brukket noen ribbein, men jeg var hos henne å skulle se film i stedet. Hadde med meg hunden og da ble det plutselig lite filmtitting.. har ei frøken som ikke er så aaaalt for godt sosialisert og blir fryktelig stressa når hun ikke er hjemme i vante omgivelser.. (helt og holdet min egen skyld, og jeg kjenner jeg har skikkelig dårlig samvittighet overfor henne for at jeg ikke får jobbe så mye med henne som jeg ønsker)! er bare så møkka sliten! har de to siste kveldene slitt med å få sove.. sovner ikke før sånn i 01-02 tida på natta og da er jentungen opp å virker igjen klokka 06! i dag ble den faktisk 07 og det var helt fantastisk! nei, nå skal jeg ha meg et glass vann, så skal jeg pusse tenner å stupe i seng. det kjennes ut som at det skal gå rette veien med tanke på søvn i kveld :)

å ja! film ja! :) vi så center stage! :) sånn dansefilm! *elskerdansefilmer* men hadde vi dratt på kino hadde vi vel sett Oz: the great and powerful :) ellers så har jeg VELDIG lyst til å se filmen Victoria :) den norske.. tror den er norsk i allefall.. :)

her blåser det skikkelig ute, så jeg lurer meg på om dyna mi er veeeeldig kald ikveld! BRR!

Snakkes i morgen Jenter(burde kanskje skrive damer, men synes damer høres så "gammelt" ut! ) :fnise:

Natta! :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Jeg venter i spenning jeg også :) ikke noe TR enda heller.. er stiv og støl i bekkenregionen og nedover låra, så kjenner lite til murringene nå da..

Det ble ikke noe kino. barnevakta hadde falt å brukket noen ribbein, men jeg var hos henne å skulle se film i stedet. Hadde med meg hunden og da ble det plutselig lite filmtitting.. har ei frøken som ikke er så aaaalt for godt sosialisert og blir fryktelig stressa når hun ikke er hjemme i vante omgivelser.. (helt og holdet min egen skyld, og jeg kjenner jeg har skikkelig dårlig samvittighet overfor henne for at jeg ikke får jobbe så mye med henne som jeg ønsker)! er bare så møkka sliten! har de to siste kveldene slitt med å få sove.. sovner ikke før sånn i 01-02 tida på natta og da er jentungen opp å virker igjen klokka 06! i dag ble den faktisk 07 og det var helt fantastisk! nei, nå skal jeg ha meg et glass vann, så skal jeg pusse tenner å stupe i seng. det kjennes ut som at det skal gå rette veien med tanke på søvn i kveld :)

å ja! film ja! :) vi så center stage! :) sånn dansefilm! *elskerdansefilmer* men hadde vi dratt på kino hadde vi vel sett Oz: the great and powerful :) ellers så har jeg VELDIG lyst til å se filmen Victoria :) den norske.. tror den er norsk i allefall.. :)

her blåser det skikkelig ute, så jeg lurer meg på om dyna mi er veeeeldig kald ikveld! BRR!

Snakkes i morgen Jenter(burde kanskje skrive damer, men synes damer høres så "gammelt" ut! ) :fnise:

Natta! :):hug:

Høres ut som en koselig kveld til tross for utålmodig frøken og stakkars barnevakten som brakk ribbein da :/ hørtes ikke mye godt ut..huff..

Oz og Victoria har jeg også sååå lyst til å se! Spørs om det ikke blir ett kinomaraton til helgen :jepp:

Håper du får sove i natt og at testen imorgen gir deg det svaret vi alle håper på :kose:

God natt :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go' Morgen! Nå er vi oppe! sovnet relativt fort i går :) var stuptrøtt! og er det enda også :) jeg vet ikke helt jeg dere..., men jeg tror nok at jeg har vært veeell optimistisk denne runden. Testen var negativ og det overrasket meg sånn heeelt egentlig ikke så kjempemye, men nederlaget er jo like stort om du tror det går veien eller ikke.. lurer bare på hva disse murringene er da?! bestilte meg billigteststrimler i går.. og nå kjenner jeg at den der pergopakka er fryktelig fristende! kjenner jeg er litt redd for å bli hysterisk for at det ikke klaffer snart igjen! Er så forbanna irriterende at man kan miste når man først har klart det!! AH!

Men.. den der pergoen.. MÅ jeg virkelig ta provera for å få en bortfallsblødning eller kan man bare begynne å ta den? kjenner at sistnevnte er fryktelig, fryktelig fristende! men hvor gunstig er det egentlig? jeg har jo fått neg.test i dag liksom.. :P haha! (snakk om å være ivrig for å komme seg videre og i gang igjen!)

Nei, her har jeg ikke tid til å sitte akkurat nå! må lufte hunden, bytte og stelle jentungen, passe på at alt som skal være med er med OG passe på at jeg selv er påkledd før vi drar hjemmefra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så kjipt kjære deg :/ kjenner igjen redselen for å bli hysterisk fordi det tar for lang tid å "få til en gang til" dit kom jeg... Ikke kult.. MEN jeg tror jeg ihvertfall ville ventet med pergo til tr kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. i dag har jeg hatt en forbanna drittdag! relativt kort tid på skolen, meen det var skikkelig tyyyyn! jeg er så møkkasliten!! Hodepine, og puppevondt, men INGEN TR!! skjønner ikke hvor den blir av! kjenner jeg blir litt skikkelig sinna! bah.. nei, nå har jeg bare lyst til å sove til det er noe positivt som skjer!!

*dagens syt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah.. i dag har jeg hatt en forbanna drittdag! relativt kort tid på skolen, meen det var skikkelig tyyyyn! jeg er så møkkasliten!! Hodepine, og puppevondt, men INGEN TR!! skjønner ikke hvor den blir av! kjenner jeg blir litt skikkelig sinna! bah.. nei, nå har jeg bare lyst til å sove til det er noe positivt som skjer!!

*dagens syt*

Merkelige greier altså :/

Om den ikke dukker opp innen et par dager burde du kanskje ta en ny test?

Man har sånne dager innimellom hvor alt føles vondt og lei, og man orker egentlig ikke en dritt! Pyton dager!

Men.. De løser seg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier altså :/

Om den ikke dukker opp innen et par dager burde du kanskje ta en ny test?

Man har sånne dager innimellom hvor alt føles vondt og lei, og man orker egentlig ikke en dritt! Pyton dager!

Men.. De løser seg :hug:

har en test til liggende, så kommer ikke TR innen fredag tester jeg nok igjen.. synes det er så merkelig! har skikkelige murringer altså! å da mener jeg skikkelig murringer som nesten blir vonde! og puppevondten minner så fryktelig om puppevondten jeg hadde før vi mistet..! Nei, akkurat nå kunne jeg ha solgt enkelte deler av kroppen på billigsalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en test til liggende, så kommer ikke TR innen fredag tester jeg nok igjen.. synes det er så merkelig! har skikkelige murringer altså! å da mener jeg skikkelig murringer som nesten blir vonde! og puppevondten minner så fryktelig om puppevondten jeg hadde før vi mistet..! Nei, akkurat nå kunne jeg ha solgt enkelte deler av kroppen på billigsalg!

Haha, da er vi fler! Kunne tenkt meg å få bytta ut den morderiske livmora mi :P

Jeg heier jeg :biggrin: Håper på ei spire :) At det er årsaken til at TR ikke dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel som lunalillle sier, det kan jo tenkes at det er en lite spire der inne, og at det er derfor du ahr så vondt i kroppen? Ta en ny test på fredag om ikke tr har dukket opp til da! Og du? Etter en skikkelig drittdag har man lov til å lukke verden ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

:kose:

Håper du får en bedre dag idag og går en god helg imøte :)

Vil nokk avvente med pergo til tr er på plass ja..

Sender deg en god klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlige damer! hva skulle jeg gjort uten dere! :) beklager for alt sytet i går!

Kjennes ut som at dagen i dag kommer til å blir bedre :) etter ei natt med masse GOD søvn kjennes det bedre :) har lesedag hjemme og jeg og jentungen koste oss skikkelig før hun skulle i barnehagen. skulle helst ha hatt henne hjemme, men da hadde jeg med stor sansynlighet ikke fått lest noe som helst... å oversette vitenskapelige artikler til norsk trenger et stille hus og topp konsentrasjon!

jeg er helt enig med dere i at jeg burde vente til TR kommer :) selv om det er fristende å ikke vente, hadde jeg nok ikke turt å ta de før :kosteskaft: kommer...

ikke sett noe til :kosteskaft: enda heller. har i de siste dagene tappetafset litt og i dag er tappen litt vanskeligere å nå og den er ganske myk.. den er såpass langt opp at jeg ikke får kjent "åpninga" på den.., men den har kjentes litt sånn halv åpen ut de siste dagene.. fascinerende greie det der atlså! tror absolutt at det er noe jeg kommer til å fortsette med når TR kommer og den er over. Litt moro å se hvordan kroppen oppfører seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah... nå har jeg lest 10 artikler og husker ikke en dritt! jeg prøver på nytt! printer dem ut atm, så får vi se da! har møte med veileder kl.09.30 i morgen! det er noen som ikke blir relevante i forhold til perspektiv, men er verdt å lese og evt. vurdere til diskusjon! kjenner på hvis vi skriver med et sykepleierperspektiv i resultatet vil kanskje et pasient/pårørende perspektiv være fint å diskutere med :) kanskje :) har en del rundskriv/veiledere vi kan bruke også. sammenligne opp mot det som gjøres i psykiatri, Eriksons utviklingsteori og lovverk ikke minst! tjoho! dere skjønner HELT sikkert hva jeg snakker om! (bachelormodusen holder på komme å ta meg!) :) gleder meg til vi får begynt skrivinga OG til vi er ferdige! :)

murringene i både bryst og nedre mageregion er veldig sporadiske.. noen ganger kjenner jeg det skikkelig og andre ganger bare litt eller ingenting..... kjenner kanskje mest nedentil. mindre og kanskje lite i brystene.. av og til kjennes det ut som at tr kommer og andre ganger.. nei, jeg vet sannelig ikke! MEN det jeg vet er at disse murringene ikke startet slik de er nå før på selve IKM dagen, eller kanskje det var dage før. på dag 11dpo hadde jeg en skikkelig kniping på akkurat samme sted der murringene og smertene satt da jeg var gravid og ved SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering på tappen: Myk, fremdeles høyt oppe, men det er mulig å nå den. og definitivt LUKKET!!! har aldri kjent den så lukket før som ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ digital test! åpnet teste (litt usikker på om man kan/burde gjøre det, men jeg gjorde det) og der ER det TO strek! sambo så dem også! men tar alt med en klype salt! jeg regner vel egentlig med at man IKKE skal åpne de testene.. nei, nå får jeg bare vente på billigstrimlene da.. og eller at TR kommer!

foresten.. noen som har erfaringer med det å åpne digitaltesten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått billigstrimlene mine i posten i dag! :) testet nå og graviditetstesten var negativ :) så nå vet jeg sannelig ikke.. :) tok en el-test i samme slengen og den var også negativ, men sterk! samme var den digitale El-testen..:P nei, dette blir jeg ikke heeelt klok på du gitt! tror kanskje at jeg bare må la det ligge akkurat nå og fokusere på skole og bachelor. skal jo til gyno 17. april, så kanskje det blir oppstart med noe da :) har jo både provera og pergotime liggende, men når jeg har fått en positiv EL-test etter SA og nå har en som er ganske sterk, nesten sånn at den er positiv, så virker det kanskje som at kroppen prøver i allefall! :) Vil dere se bilde av EL-testen?

håper dere har en fin,fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...