Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

jøss.. så spenndne! at du klarer å vente.. Jeg hadde løpt ned på nærmeste apotek før jeg hadde rukket å trykke *post* her på KG :P hahaha krysser alt som krysses kan for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jøss.. så spenndne! at du klarer å vente.. Jeg hadde løpt ned på nærmeste apotek før jeg hadde rukket å trykke *post* her på KG :P hahaha krysser alt som krysses kan for deg!!!

Tusen takk, fionel! :) Hva skulle jeg gjort uten KG-damene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi endelig fått levert prosjektskissa til bacheloren! Nå er det bare bacheloren igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig! Flink er du!

Hihi :) takk :) heldigvis er vi to som skriver sammen! :) er så deilig å ha noen å diskutere å se på andre perspektiver sammen med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må bare slappe heeeelt av :) dyttet oppi en tampong i dag tidlig..! er SÅ redd for at jeg skal blø igjennom! og var på toalettet for å ta den ut nå for noen minutter siden :) masse utflod selvsagt og kunne se noen minityrprikker av blod.. (ja, jeg studerte faktisk tampongen!) men det er ikke værre enn å satse på en ny runde! :) lurer på om jeg skal ta den der pergoen som jeg har liggende..? er jo også litt der at jeg er redd for at syklusen bare skal reise sin veg igjen! hmmm.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Så du antar tr er rundt hjørnet?

Hvordan gikk det på din forrige pergokur? Du har hatt pause mnd nå..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen tr enda? Husk på "prøver ordtaket" håper ikke ute før det er blod " :P keg heier enda jeg! Men som du sier, de er jo bare å prøve igjen eventuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du antar tr er rundt hjørnet?

Hvordan gikk det på din forrige pergokur? Du har hatt pause mnd nå..?

Har ikke tatt pergo siden syklusen i November. den syklusen vi ble gravide var pausemåned! :) og etter SA så vet jeg jo egentlig ikke helt.. :P fikk positiv CBdigital EL-test midt på dagen den 4. mars så TR burde jo være her nå! om det ikke er noe annet fiksfaks som gjorde at testen slo positivt ut.. jeg aner ikke!

Men ingen tr enda? Husk på "prøver ordtaket" håper ikke ute før det er blod " :P keg heier enda jeg! Men som du sier, de er jo bare å prøve igjen eventuelt :)

Ikke sett noe mer til a! har tappetafset litt.. i går var den så har som en stein, i dag tidlig var den litt mykere og nå midt på dagen var den veldig myk... helt greit å nå den, men synes det er vanskelig å definere åpninga på den.. føler jeg alltid kan få hele pekefingertuppen "inn" i den om dere skjønner.... :P den var sånn myk på morgenen i går også.. blir ikke heeeelt klok på den der dingsen der altså! haha!!

oooog foresten! tok en sånn EL-test.. en sånnen digital en til CB vet dere.. den var negativ, meeeen streken på den var betydelig sterkere enn den jeg fikk i dag tidlig og i går! men som jeg har lest litt rundt, så er det ganske vanlig med en LH stiging like før TR.. ? har bare en sånnen test igjen også nå.. så er det ikke noe forandring i morgen så må jeg vel bare vente å se litt.. :P for det er sånn at EL tester BLIR positive ved en graviditet? det er ikke slik at den ikke må bli positiv? :P

Nei, nå er jeg ute å ror! jeg kjenner jeg håper så forferdelig mye at jeg tror det er det som gjør at TR ikke kommer! BAH.

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kan du ikke bare stikke å kjøpe en test a? :P

Ja, kanskje jeg må stikke å kjøpe en slik at jeg får testet i morgen tidlig....... kanskje dukker tr opp om jeg kjøper en og! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, kanskje jeg må stikke å kjøpe en slik at jeg får testet i morgen tidlig....... kanskje dukker tr opp om jeg kjøper en og! :P

Hvor bor du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? :P

I O' Store trønderland! :P haha! har bestilt meg billigetester nå :) skal bort på besøk nå så spørs om jeg får stikke innom apoteket da :)

Sambo er satt på saken! :P

Endret av Drømmeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I O' Store trønderland! :P haha! har bestilt meg billigetester nå :) skal bort på besøk nå så spørs om jeg får stikke innom apoteket da :)

Oj, oppi der ja! Fader, hadde det vært nærmere skulle du fått en test av meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...