Gå til innhold

Drømmerens drømmeri!


Drømmeren

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Ååh, uflaks med tlf da! Men har du mini minnekort inni som du kan ta ut..?

Spennende med jobb, ikke minst pp du er i ;) sex på dagen el testen er positiv, skal i teorien holde. Da egget ikke slippes før rundt 24 timer + - etter testen ;) så svømmerene til mannen din har ligget klar og fullt beredt :fnise:

Jeg krysser hvertfall fingrene for deg og dere :)

Godt mann og barn kom hjem igjen da :) men heldig med hund..jeg har såååå lyst på hund selv. Mannen vil at barna skal bli litt eldre først, barna som ikke eksisterer enda, så ser ikke for meg en hund i hus for min del med det første :ler:

Goood helg!! :jepp:

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Taakk damer! :) håper dere har ei fin helg! :)

har ikke minnekort i den nei.. det har liksom aldri vært behov for det da internminnet i telefonene er så bra! :P meen nå har jeg lært!! :P må se om jeg får reparert den :) ellers så lurer jeg faktisk på at jeg har lyst til å prøve meg med en Iphone! :P har en samboer som er så anti Apple som man skal lete lenge etter, men har lyst til å prøve selv om jeg er strålende fornøyd med samsung! :)

Travelt på jobb i dag! litt deilig med tidligvakt istedet for seinvakt! har tidligvakt i morgen også :) så blir ei "kort" arbeidshelg :)

Bare en uke igjen i praksis også!! som jeg foresten har BESTÅTT!!! :) nå er det bare å få arbeidskravet bestått også, så er jeg ferdig med all praksis i studet! bare bachelor og et eksamensprosjekt om barn og familie igjen!! også muntlighøring på bachelor da :) men dette SKAL jeg greie!!! er kjempenervøs, men dette må da bare gå!!! IIIIIK!!! i juni er jeg ferdig sykepleier!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Taakk damer! :) håper dere har ei fin helg! :)

har ikke minnekort i den nei.. det har liksom aldri vært behov for det da internminnet i telefonene er så bra! :P meen nå har jeg lært!! :P må se om jeg får reparert den :) ellers så lurer jeg faktisk på at jeg har lyst til å prøve meg med en Iphone! :P har en samboer som er så anti Apple som man skal lete lenge etter, men har lyst til å prøve selv om jeg er strålende fornøyd med samsung! :)

Travelt på jobb i dag! litt deilig med tidligvakt istedet for seinvakt! har tidligvakt i morgen også :) så blir ei "kort" arbeidshelg :)

Bare en uke igjen i praksis også!! som jeg foresten har BESTÅTT!!! :) nå er det bare å få arbeidskravet bestått også, så er jeg ferdig med all praksis i studet! bare bachelor og et eksamensprosjekt om barn og familie igjen!! også muntlighøring på bachelor da :) men dette SKAL jeg greie!!! er kjempenervøs, men dette må da bare gå!!! IIIIIK!!! i juni er jeg ferdig sykepleier!!!!

Gratulerer med bestått!! :) det går så bra på muntlig ska du se!! Masse lykke til når den tid kommer :)

Holder med deg i å prøve iphone! :) skjønner ikke hvordan noen bare er anti-apple, på trass? Når apple i mine øyne er heeeelt fantastisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Iphone 4s, og er kjempefornøyd med den :) Aldri vært borti mer logisk mobil! Den er jo så lett å bruke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke bare på trass at han er det.. han har jobbet på expert og har irritert seg grønn over ting som han synes er veldig ulogisk iforhold til kjøp, salg og reklamasjon. også liker han ikke opplegget rundt Itunes! neida. :) vi er heldigvis forskjellige :) tenkte faktisk på at om jeg skulle prøve så synes jeg Iphone 4s har et mye penere utseende og det er jo ikke det at det er sånne kjempeforskjeller som jeg ville ha lagt merke til. helt til jeg fikk en Iphone 5 mellom fingrene i dag! :P mye lettere OG ikke bare glass overalt! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg sannelig ferdig med hjemmesykepleiepraksisen!! som tida flyr!! helt sykt å tenke på at det har gått syv uker siden første dag i praksis og at det er like lenge siden vi mistet! på mandag er det IKM, tror jeg i allefall :) det er sannelig bare fire dager til det også!

nå har jeg akkurat prøvd meg på litt hekling! for å si det slik: for noe pirk! BAH! som dere sikkert skjønner, heklekarrieren ble ikke så lang! haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Gratulerer ang ferdig praksisplass :) tida flyr ja..ingen tvil om det.. Dager, uker, mnd og år går for fort synes jeg..

:ler: kjenner igjen frustrasjonen over ikke å få til hekling ja..men som det sies, øvelse gjør mester? ;) ikke gi deg, jeg tror bare en må venne seg til det, så går det som en lek etterhvert.. :jepp:

Håper ellers alt er bra med deg og dine :kose: ønsker dere en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg sannelig ferdig med hjemmesykepleiepraksisen!! som tida flyr!! helt sykt å tenke på at det har gått syv uker siden første dag i praksis og at det er like lenge siden vi mistet! på mandag er det IKM, tror jeg i allefall :) det er sannelig bare fire dager til det også!

nå har jeg akkurat prøvd meg på litt hekling! for å si det slik: for noe pirk! BAH! som dere sikkert skjønner, heklekarrieren ble ikke så lang! haha!

Gratulerer med ferdig praktisk plass :D!! Fortsett å hekle! Roma ble ikke bygget på en dag vet du ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj..! nå nærmer det seg! jeg holder på å bli hysterisk!! haha! satt her og skrev på en oppgave.. kjenner det kniper skikkelig nedentil! akkurat på samme sted som før jeg mistet.. var så på do og da hadde det kommet en liten dråpe med noe blodlignende!! Ja, dere skjønner hvordan dette fortsetter!! haha! jeg blir gal av meg selv til tider!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bah. har akkurat lagt inn alle regningene for mars! å herregud og djevelen for et syn! det betyr: ingen bestilling av tester denne mnd!

(dere skjønner.., jeg skal egentlig skrive bachelorskisse i dag, men har vel gjort aaaaalt annet enn det!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en gravidtest liggendes a? :/ Er noe jævlig dritt den mars måneden. Årsavgifta tar alltid knekken på min økonomi! Dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en gravidtest liggendes a? :/ Er noe jævlig dritt den mars måneden. Årsavgifta tar alltid knekken på min økonomi! Dritt :P

Niks! har ikke det! Så må nok kjøpe en om TR ikke kommer ila neste uke :)

Her er det to årsavgifter OG kommunaleavgifter! tjoho! det plutselig 12000,- mer enn det som vanligvis går ut. Det komme jo ikke som noen overraskelse og det er jo spart opp en del slik at det ikke skal bli skikkelig krise, men likevell har jeg denne mnd helt opp i halsen!

Jeg sier det igjen jeg: FY som jeg gleder meg til å være ferdigutdannet! krysser bare fingrene for at jeg får meg jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal vi se... Tippeligaen har begynt!! å herreguud! for meg kunne den like godt ha vært ferdig etter første runde! jeg er så møkka lei av fotball på tv!!

Ikm i morgen. ingen tegn til noe som helst. Verken det ene eller det andre.

har vært hos mamma og pappa fra i går ettermiddag. sambo har vært å jobbet noen timer i dag og jeg har vel strengt tatt ikke lagt ifra meg heklinga siden jeg fant den frem i dag tidlig! er helt sår på pekefingeren! haha! det går fremmover da! selv om jeg kalle luftmasker for løsmasker! :fnise: bah. enn alt skolearbeidet jeg egentlig skulle ha gjort! jaja, har en dag i morgen også!

har utover kvelden fått noe helt vanvittig vondt i beina. fra bekkenet og ned til knærne! bah!

nå er kampen ferdig! nå er fjernkontrollen min resten av kvelden! haha! :)

Håper dere har hatt en fin helg! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag.. og det stemmer bra! TR har ikke dukket opp! men jeg har stor tro på at den dukker opp, om ikke i dag, kanskje i morgen :) har av og til i dag hatt skikkelige murringer.. synes det er litt vanskelig å si om det er menskramper eller noe annet.. bruker til vanlig ikke å ha murringer/kramper før akkurat i det TR dukker opp.. og da er det snakk om maks en time i forrveien..., men samtidig så er det ingenting som overrasker meg lengre..! det er en første gang for alt!

nå er det jo ikke så aaaalt for lenge siden jeg fikk kjenne på gravidsymptomer sist og mye av det jeg har opplevd i dag minner om akkurat de murringene jeg hadde da jeg var gravid! det sitter på akkurat samme sted på venstresida og det kniper liksom litt hele veien rundt! nei, pokker og.. dette er til å bli tussete av!

Satser på at TR dukker opp snart. har de siste dagene tenkt litt på om jeg faktisk hadde EL for en fjorten dager siden.. kanskje den bare var falsk? var en CB digital el-test jeg brukte og fikk ett vakkert smilefjes.. :) men likevell så blir jeg usikker.. kan man få positiv test utenom EL? hmm... KLØR MEG I HODET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Merkelig.. Tatt en test ? :D

Ikke tatt G-test nei.. har ingen, så må kjøpe.. :hoho: , hadde egentlig tenkt å bare avvente å se om den dukker opp! tok en sånn test med CBFM i dag tidlig og den sier Høy, slik som den har gjort helt siden EL.., mens den digitale EL-testen til CB sier negativ i dag. tenker litt sånn at hadde jeg vært gravid så ville vell de slått ut positivt.., eller hva?

forrige runde, da vi var gravide hadde jeg faktisk negativ g-test 14-dpo! da testet jeg ikke igjen før jeg var 22 dpo og da var den positiv! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...