Gjest roseduft Skrevet 22. mars 2013 #501 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg vil veldig gjerne se bilde av testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 22. mars 2013 #502 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg åpnet min digitale test som jeg tok 2 dager før IKM sist hehe.. Den viste da negativ, men var gravid alikevel. På den var det en sterk strek, og en svakere strek. Den svake streken var en veldig tydelig strek Men det vil alltid komme 2 streker på en digital test, fordi den også måler LH nivå, og det er noe du har i kroppen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 22. mars 2013 #503 Del Skrevet 22. mars 2013 Fant bilde av min negative digitaltest 2 dager før IKM. Samme type test var da positiv dagen etter IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #504 Del Skrevet 22. mars 2013 Lunalille: Takk, takk! ja, googlet litt på dette med digital testene og innså at det ikke var på grunn av HCG ja min strek var litt sterkere enn den som synes på bildet ditt, men billigstripsen var definitivt negativ så det er nok ikke noe graviditet her i gården i allefall ikke enda Her kommer bildet av EL-testen roseduft! den var nok ikke så sterk som jeg syntes når jeg tok bildet! teststreken er jo tydelig, men klart svakere enn kontrollstreken men jeg skal si det at det er sjelden at streken er så sterk. enten så har kanskje EL akkurat vær igjen, eller så kanskje den er nært forestående.. synes bare det er så merkelig at jeg hadde positiv EL-test den 4. mars... blir ikke helt klok på denne skrotten altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 22. mars 2013 #505 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja den testen er desverre ikke positiv.. Mine digitale eø tester slo ut med smiley 6 dager på rad da jeg hadde en kjemisk..en cbd viste gravid 1-2 , mens billigtestene ble svakere og svakere..frem til tr kom. Dersom du ikke kan skimte en strek engang på billig sine graviditetstester, så tror jeg ikke du er gravid bare kroppen din som prøver å komme i balanse igjen..derfor litt sen mens også :/ håper selvsagt jeg tar feil, evnt du har hatt en senere el enn antatt, dermed tester du for tidlig. Jeg ville prøvd å tatt en liten pause dersom jeg var deg, legg fra deg tester og symptomjakting.. Og evnt når det gjelder både el tester og graviditets tester, så hold deg til digitale - hvor du får svar svart på hvitt, uten å måtte tyde strek. Heller ikke åpne tester or å gjøre deg selv hodegal. Ønsket og lengselen etter er spire er nokk sterkt som aldri før, men man blir ikke mer gravid av å analysere alle tester og kjenne etter på hver endring i kroppen. Dette var ett innlegg som kunne vært like direkte rettet mot meg selv jeg er ikke flinkere til å holde meg for alt når ikm er uten tr dukker opp Lettere å være realistisk og tenke klart føf man selv er i crazy-dpo land jeg er jo værre en værst når det kommer til å synse og teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 22. mars 2013 #506 Del Skrevet 22. mars 2013 (Beklager endel skrivefeil..er på tlf) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 23. mars 2013 Forfatter #507 Del Skrevet 23. mars 2013 Ja den testen er desverre ikke positiv.. Mine digitale eø tester slo ut med smiley 6 dager på rad da jeg hadde en kjemisk..en cbd viste gravid 1-2 , mens billigtestene ble svakere og svakere..frem til tr kom. Dersom du ikke kan skimte en strek engang på billig sine graviditetstester, så tror jeg ikke du er gravid bare kroppen din som prøver å komme i balanse igjen..derfor litt sen mens også :/ håper selvsagt jeg tar feil, evnt du har hatt en senere el enn antatt, dermed tester du for tidlig. Jeg ville prøvd å tatt en liten pause dersom jeg var deg, legg fra deg tester og symptomjakting.. Og evnt når det gjelder både el tester og graviditets tester, så hold deg til digitale - hvor du får svar svart på hvitt, uten å måtte tyde strek. Heller ikke åpne tester or å gjøre deg selv hodegal. Ønsket og lengselen etter er spire er nokk sterkt som aldri før, men man blir ikke mer gravid av å analysere alle tester og kjenne etter på hver endring i kroppen. Dette var ett innlegg som kunne vært like direkte rettet mot meg selv jeg er ikke flinkere til å holde meg for alt når ikm er uten tr dukker opp Lettere å være realistisk og tenke klart føf man selv er i crazy-dpo land jeg er jo værre en værst når det kommer til å synse og teste hehe har tenkt på akkurat det du sier roseduft! har tenkt til å bare legge fra meg alt frem til jeg skal til gyno den 17. april det er ikke sååå lenge til! har mye annet jeg kan fokusere på Bachelor foreksempel kjenner jeg er litt sliten og lei av all denne testinga også, så pause fra det gjør ikke meg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 23. mars 2013 #508 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) hehe har tenkt på akkurat det du sier roseduft! har tenkt til å bare legge fra meg alt frem til jeg skal til gyno den 17. april det er ikke sååå lenge til! har mye annet jeg kan fokusere på Bachelor foreksempel kjenner jeg er litt sliten og lei av all denne testinga også, så pause fra det gjør ikke meg noe Jeg kan tenke meg du er sliten av testing ja, man blir psykisk og fysisk sliten av å holde det gående slik som du har gjort i det sisste Prøv så godt du kan å få tatt en liten pause, så kommer nokk det godt med skal du se Håper du har en god helg og koser deg med dine nære og kjære Endret 23. mars 2013 av roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 7. april 2013 #509 Del Skrevet 7. april 2013 Hvordan går det med deg, Drømmeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 7. april 2013 #510 Del Skrevet 7. april 2013 ja hvordan går det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 7. april 2013 Forfatter #511 Del Skrevet 7. april 2013 Hei jenter! tja. d skurer og går.. sliter litt med motivasjon når det gjelder alt egentlig. bachelor OG prøving for den del. leste akkurat noe om at lavt progesteron er en risikofaktor for å abortere.. og det blir jeg litt forbannet over å lese, for jeg har lavt progesteron!! og det gjør ikke saken bedre at det i dag 10 uker siden vi mistet, (ja, jeg holder faktisk tellinga, og bare det i seg selv sier kanskje litt..) vi kunne vært 16 uker på vei idag og jeg synes bare dette blir kjipere og kjipere for hver dag. sexlysten er på bånn! har avvist sambo hele den siste uka, jeg bare klarer det ikke! også litt fordi det ALLTID er det samme som skjer i senga når det er noe som foregår. jeg kjenner det på meg at han blir mer og mer frustrert, men faen også! jeg må ty til selvhjelp jeg også når han ikker er interessert! I tillegg er det bare ti dager igjen til jeg skal til gyno igjen! må bare passe på å notere ned alle spørsmålene jeg har, så jeg kan få spurt! er veldig spent på hva han tenker.. jeg for min del kunne tenkt meg å prøve pergo igjen.. det gav jo forsåvidt resultater! selv om de ikke endte slik vi hadde tenkt. æsj, nå ble det plutselig veeeldig mange forskjellige tanker her, så nå blir det bare rot.. Håper alt er bra med dere og krysser fingre og tær for at alt går deres vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 9. april 2013 #512 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) Hei jenter! tja. d skurer og går.. sliter litt med motivasjon når det gjelder alt egentlig. bachelor OG prøving for den del. leste akkurat noe om at lavt progesteron er en risikofaktor for å abortere.. og det blir jeg litt forbannet over å lese, for jeg har lavt progesteron!! og det gjør ikke saken bedre at det i dag 10 uker siden vi mistet, (ja, jeg holder faktisk tellinga, og bare det i seg selv sier kanskje litt..) vi kunne vært 16 uker på vei idag og jeg synes bare dette blir kjipere og kjipere for hver dag. sexlysten er på bånn! har avvist sambo hele den siste uka, jeg bare klarer det ikke! også litt fordi det ALLTID er det samme som skjer i senga når det er noe som foregår. jeg kjenner det på meg at han blir mer og mer frustrert, men faen også! jeg må ty til selvhjelp jeg også når han ikker er interessert! I tillegg er det bare ti dager igjen til jeg skal til gyno igjen! må bare passe på å notere ned alle spørsmålene jeg har, så jeg kan få spurt! er veldig spent på hva han tenker.. jeg for min del kunne tenkt meg å prøve pergo igjen.. det gav jo forsåvidt resultater! selv om de ikke endte slik vi hadde tenkt. æsj, nå ble det plutselig veeeldig mange forskjellige tanker her, så nå blir det bare rot.. Håper alt er bra med dere og krysser fingre og tær for at alt går deres vei!! Kjenner veldig igjen den med at at i senga blir det samme når man prøver.. Tror dette er noe som er vitkig å klare å bryte ut av før det går for langt Det må jo ikke bli en reprise av kvelden før hver eneste kveld Det er jo forovidt bra at pergoen gjorde noe da!! Jeg tror du skal snakke SKIKKELIG Med gynekologen du skal til, fortell hvor kjipt alt er rundt dette! Kanskje får du enda mer hjelp en du tror? Og det med å kjenne på følelsen av hva som kunne vært, den kjenner jeg alt for godt igjen... Noen folk mener jeg burde "glemt" det at vi mistet nå, siden det er sååå lenge siden... Men det de ikke tenker på, er at vi som har mistet, tenker kun på hvor vi kunne vært.. Jeg kunne blitt mamma om en mnd Men desverre var livet kjipt og urettferdig mot oss!!! Men jeg tror nok at om vi ser en del år frem i tid, så vil dette gjøre oss sterkere! Om det er iforhold til egene barn, deg selv eller noe annet så vil du tjene på dette!! Tenk deg hvilken god erfaring dette vil være om ditt barn en dag kom til deg og var utrøstelig fordi hun har hatt en SA/MA, da tror jeg faktisk det kan være "greit" å ha opplevd det, og fortelle om det og også kunne si at jeg VET det gjør vondt!!! Ikke bare jeg tror det gjør vondt... Nei kjære deg, livet er kjipt og jævla urettferdig noen gang... Men nå må vi ikke glemme å se alle de fine tingene det har gitt oss også! Du har jo tross alt en liten prinsesse som forguder deg over alt i verden! Du er jo mammaen hennes Endret 9. april 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 17. april 2013 Forfatter #513 Del Skrevet 17. april 2013 Nye runder med pergotime her gitt! var hos gyno i dag! ikke han jeg egentlig skulle til, men ei kjempe dyktig og ikke mist trivelig dame! hun forklarte så godt hva hun så osv hun sier at livmorsslimhinna mi er forenelig med at det er akkurat rundt EL tider.. hadde fore et par dager siden skikkelige tak rundt høyre eggstokk så kanskje har det skjedd noe har vært skikkelig slapp på sengefronten så det resulterer nok ikke i noen graviditet.. fått PrimolutN som jeg starter med i morgen! så blir det dobbel dose pero! skal ikke ivei å ta blodprøver når jeg tar dobbel dose nå ettersom at jeg har hatt el på enkeldosen tidligere :)ville at jeg skulle ta dobbeldose slik at vi var sikre på at det ble EL skal prøve dette nå i en tre måneders tid og er vi like resultatløs etter de månedene kan vi bare ta kontakt med dem eller ta kontakt direkte med St. Olavs ettersom at vi allerede er henvist og de har papirene våre hun lurte på om jeg hadde prøvd metformin og jeg øynet et håp om at jeg kanskje skulle få prøve det også, men det slo hun ifra seg etter å ha sett på blodprøvesvarene fått primolut ja, og for EN syklus med pergotime.. skulle egentlig få for tre, men så ser det ut til at det bare har blitt skrevet for en.. så blir det ikke noe denne runden så får jeg vel ringe til gynpol å si at jeg tenger resept på mer! haha! Nå er vi snart i gang igjen! jeg er i allefall spent kikket nysgjerrig bort på skjermen når hun kikket på blodprøvesvarene mine og så t AMH var på 27, 1 eller noe.. ikke t det sier meg sånn kjempe mye.., lurer på om det er mmol/ml eller noe sånn? haha.. aner ikke.. fikk også se eggstokkene mine og livmor den høyre eggstokken hadde mange sånne mørke blærer! hun sa at det er sånn halvmodne egg og at det er vanlig ved PCOS. tror hun telte opp mot 20 stk, på den ene! den venstre eggstokken gjemmer seg og vil ikke bli tatt bilde av! men det er på samme viset der! nå tar jeg kveld! håper alle dere fantastiske damer har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 22. april 2013 Forfatter #514 Del Skrevet 22. april 2013 Begynte å ta Primolut på torsdag. tok siste pille i går og venter nå på TR dum som jeg er tok jeg en EL-test i dag.. og gjett! den var positiv! tok en nå i ikveld også og den var enda mer positiv(eller faktisk to, en billigtest og en digital en)! veldig, veldig tankefull kjenner jeg..! kanskje forhastet jeg meg (vel og merke forsent nå) med å ta primolut? Gyno sa jo at slimhinna i livmor var slik den ville være ved EL (men det ville jo ikke si at man av den grunn hadde EL). Eller er det kanskje bare fordi TR kommer ganske, ganske snart? Gyno mente at TR skulle dukke opp to til tre dager etter siste pille så det er jo kanskje litt tidlig enda.. Har skriveperiode på bachelor nå! er veeeldig, veeeeldig i tvil på hvordan dette går! har tre uker igjen med skriveuker, så har vi to uker til før vi skal levere! de to siste ukene har vi begynt på et annet prosjekt så det blir ikke så alt for mye tid til bacheloren.. å herregud! jeg skulle ønske vi fikk begynne med skriveukene like etter jul så oppgaven får modnes litt underveis. huff... det er jo ikke akkurat så lurt å være så negativ heller! Nei, dette går bra! må bare få ut fingern å få skrevet noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 22. april 2013 #515 Del Skrevet 22. april 2013 Begynte å ta Primolut på torsdag. tok siste pille i går og venter nå på TR dum som jeg er tok jeg en EL-test i dag.. og gjett! den var positiv! tok en nå i ikveld også og den var enda mer positiv(eller faktisk to, en billigtest og en digital en)! veldig, veldig tankefull kjenner jeg..! kanskje forhastet jeg meg (vel og merke forsent nå) med å ta primolut? Gyno sa jo at slimhinna i livmor var slik den ville være ved EL (men det ville jo ikke si at man av den grunn hadde EL). Eller er det kanskje bare fordi TR kommer ganske, ganske snart? Gyno mente at TR skulle dukke opp to til tre dager etter siste pille så det er jo kanskje litt tidlig enda.. Har skriveperiode på bachelor nå! er veeeldig, veeeeldig i tvil på hvordan dette går! har tre uker igjen med skriveuker, så har vi to uker til før vi skal levere! de to siste ukene har vi begynt på et annet prosjekt så det blir ikke så alt for mye tid til bacheloren.. å herregud! jeg skulle ønske vi fikk begynne med skriveukene like etter jul så oppgaven får modnes litt underveis. huff... det er jo ikke akkurat så lurt å være så negativ heller! Nei, dette går bra! må bare få ut fingern å få skrevet noe! Hmm..rart med positive el tester da dersom du venter mensen ganske snart? Du er ikke gravid igjen da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 23. april 2013 Forfatter #516 Del Skrevet 23. april 2013 Hmm..rart med positive el tester da dersom du venter mensen ganske snart? Du er ikke gravid igjen da..? Nei testet med graviditetstest i går også den var negativ og i dag er ELtesten også negativ nei, får bare vente å se da har ingen tegn til at TR skal dukke opp, men får satse på at hun er her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 23. april 2013 #517 Del Skrevet 23. april 2013 Nei testet med graviditetstest i går også den var negativ og i dag er ELtesten også negativ nei, får bare vente å se da har ingen tegn til at TR skal dukke opp, men får satse på at hun er her snart! Snodige greier da.. Får håpe på tr snart da ja lykke til på pergo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 23. april 2013 #518 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg fikk også positiv el test med primoluten, aner ikke hvorfor.. Om det blir med deg, som det ble med meg så kommer tr sånn plutselig uten forvarsel ingen smerter ingen ting (noe jeg vanligvis har før tr)Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 23. april 2013 Forfatter #519 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg fikk også positiv el test med primoluten, aner ikke hvorfor.. Om det blir med deg, som det ble med meg så kommer tr sånn plutselig uten forvarsel ingen smerter ingen ting (noe jeg vanligvis har før tr)Lykke til ! haha! ja, da er det bare å vente å se! tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 25. april 2013 Forfatter #520 Del Skrevet 25. april 2013 Der kom sannelig TR da blir det pergostart på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå