fionel Skrevet 28. januar 2013 #361 Del Skrevet 28. januar 2013 Har snakket med legevakt, men får ikke komme inn.. Det er for tidlig med noen undersøkelse.. Har ikke kommet langt nokk.. De sa at det kunne gå begge veier.. Kunne være at noe holdt på å skje eller at kroppen bare hadde en reaksjon... Det de kunne fortelle var at jeg måtte unngå tunge løft... Roet seg utover dagen... Hatt ubehag i venstre side i hele dag.. Ikke vondt, men ubehag.. Men det sitter for høyt til å være i livmor.. Det sitter rett ved venstre hoftekam... Sovnet på sofaen litt nå når jeg kom hjem og ble liggende på høyresida, men da jeg la meg over på venstre kjente jeg det igjen... Var på toalettet og så to dråper med rødbrunt blod... Og det drøyp en dråpe i do... Æsj... Er bare skikkelig kvalm..! Spesielt når jeg kjenner det der ubehaget... Men det er jo helt idiotisk at du ikke får komme inn.... ene veninna mi hadde nettopp funet ut av hun var gravid, ergo var hun bare litt over fire uker.. Hun begynte også å blø, og kom rett inn !!! Det gjør meg skikkelig frustrert kjenner jeg! Om det fortsetter å blø dråper ringer du i morgen! for alt de/du/vi vet kan det jo faktisk være noe annet som ikke har noe med graviditeten å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #362 Del Skrevet 28. januar 2013 Men det er jo helt idiotisk at du ikke får komme inn.... ene veninna mi hadde nettopp funet ut av hun var gravid, ergo var hun bare litt over fire uker.. Hun begynte også å blø, og kom rett inn !!! Det gjør meg skikkelig frustrert kjenner jeg! Om det fortsetter å blø dråper ringer du i morgen! for alt de/du/vi vet kan det jo faktisk være noe annet som ikke har noe med graviditeten å gjøre.. hmm.. dårlig at det er så forskjellig... dusjet meg i sted og gjorde noe ulovlig.. tappetafset litt... og den kjentes veldig åpen ut.. og laaaangt nede! aldri kjent den sånn før... jeg tror nokk jeg takker for meg i gravidverden for denne gang, og får bare kontakte lege om henvisning til gyn, slik at gyn kan henvise oss til videre utredning ved st. olavs på nytt.. kjenner litt på at nå haster det ikke akkurat med å få det til å klaffe med en gang.. nå vil jeg vente slik at det ikke blir noe før på nyåret 2014.. jentungen får være enebarn litt til.. selv om jeg kjenner det er kjempesårt og har veldig lyst til å grine så er det en grunn til at det skjer! og tross alt så er det bedre at det skjer såpass tidlig enn at man finner det ut ved ordinær UL eller noe sånn. Æsj, så kvalm og uvell jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 #363 Del Skrevet 28. januar 2013 hmm.. dårlig at det er så forskjellig... dusjet meg i sted og gjorde noe ulovlig.. tappetafset litt... og den kjentes veldig åpen ut.. og laaaangt nede! aldri kjent den sånn før... jeg tror nokk jeg takker for meg i gravidverden for denne gang, og får bare kontakte lege om henvisning til gyn, slik at gyn kan henvise oss til videre utredning ved st. olavs på nytt.. kjenner litt på at nå haster det ikke akkurat med å få det til å klaffe med en gang.. nå vil jeg vente slik at det ikke blir noe før på nyåret 2014.. jentungen får være enebarn litt til.. selv om jeg kjenner det er kjempesårt og har veldig lyst til å grine så er det en grunn til at det skjer! og tross alt så er det bedre at det skjer såpass tidlig enn at man finner det ut ved ordinær UL eller noe sånn. Æsj, så kvalm og uvell jeg er... kjære deg! Nå må du ikke gi opp håpet helt enda da! Jeg ville ringt fastlegen i morgen tidlig, bedt om hastetime og nærmest krevd henvisning atm!! Det er ingn private legevakter hos deg?? koster jo litt, men er kanskje vært de kronene for å få ett svar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 28. januar 2013 #364 Del Skrevet 28. januar 2013 hmm.. dårlig at det er så forskjellig... dusjet meg i sted og gjorde noe ulovlig.. tappetafset litt... og den kjentes veldig åpen ut.. og laaaangt nede! aldri kjent den sånn før... jeg tror nokk jeg takker for meg i gravidverden for denne gang, og får bare kontakte lege om henvisning til gyn, slik at gyn kan henvise oss til videre utredning ved st. olavs på nytt.. kjenner litt på at nå haster det ikke akkurat med å få det til å klaffe med en gang.. nå vil jeg vente slik at det ikke blir noe før på nyåret 2014.. jentungen får være enebarn litt til.. selv om jeg kjenner det er kjempesårt og har veldig lyst til å grine så er det en grunn til at det skjer! og tross alt så er det bedre at det skjer såpass tidlig enn at man finner det ut ved ordinær UL eller noe sånn. Æsj, så kvalm og uvell jeg er... Uff, nå er det lenge siden jeg har vært inne her og det er trist å lese hva som har skjedd her inne hos deg:( Jeg krysser fortsatt fingrene for at det bare er kroppen som er rar, og at spiren fortsatt sitter. Stooor klem fra meg Blir inspirert av deg som greier å tenke positivt:) Men husk at det er lov å være lei seg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #365 Del Skrevet 28. januar 2013 kjære deg! Nå må du ikke gi opp håpet helt enda da! Jeg ville ringt fastlegen i morgen tidlig, bedt om hastetime og nærmest krevd henvisning atm!! Det er ingn private legevakter hos deg?? koster jo litt, men er kanskje vært de kronene for å få ett svar?? Ingen private her nei... Hadde det vært d, hadde jeg ikke nølt med å dra dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 28. januar 2013 #366 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen private her nei... Hadde det vært d, hadde jeg ikke nølt med å dra dit.. Så dumt =/ Hvordan føler du deg nå da? Fortsatt kvalm og uggen? blør du enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #367 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Så dumt =/ Hvordan føler du deg nå da? Fortsatt kvalm og uggen? blør du enda? Er kvalm og uggen ja.. blir verre når jeg er i bevegelse.. blør litt nå også ja.. mest brunt med litt frist blod i.. ubehaget i magen er forsvunnet.. eller kan kjenne antydning til det, men ikke noe nevneverdig.. edit: ubehaget i magen kommer og går! Endret 28. januar 2013 av Drømmeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. januar 2013 #368 Del Skrevet 28. januar 2013 Nei huffda Drømmeren dette var trist å lese! Hvordan går det med deg? Hvor intense er smertene dine..? Du burde jo få komme inn til en sjekk dersom du har vondt mener jeg! Jeg sender deg en god klem og varme tanker i håp om at spira klamrer seg godt fast og at blødningen bare er kroppen som støter ut "sisste mens"..som skjer hos mange rundt ikm tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #369 Del Skrevet 29. januar 2013 Har ikke noe vondt i det heletatt aldri hatt vondt, men bare ubehag.. ikke kjent noe i dag. Føler meg ikke akkurat så gravid heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiara Skrevet 29. januar 2013 #370 Del Skrevet 29. januar 2013 Uff, dette var kjedelig lesning. Jeg henger meg med roseduft og håper det bare en kroppen som spiller deg et puss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. januar 2013 #371 Del Skrevet 29. januar 2013 Håper du kan få deg en akuttime hos fastlegen ihvertfall, og bli sendt videre derfra. Det trenger jo ikke å være noe som helst, men om det skulle være noe så er det jo bedre å ha kontaktet legen din en gang for mye tenker jeg. Stoooor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #372 Del Skrevet 29. januar 2013 Skal ringe fastlegen i morgen... Da har jeg kveldsvakt.. Er bare sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 29. januar 2013 #373 Del Skrevet 29. januar 2013 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #374 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå murrer det og jeg er i kjempe dårlig form... er skikkelig kvalm... murrer i mage og rygg.. har blødd litt smått i hele dag... kjenner jeg fisker litt ettrr ay dere skal si at :"dette jøres ikke ut som en SA!" Meeen jeg har innsett d, at dette har gått til heden... er så sinna, skuffa og lei meg! Har bare lyst til å grave meg et hull å gjemme meg i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #375 Del Skrevet 29. januar 2013 Beklager så mye for alle skrivefeila! Skriver fra mobilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa90 Skrevet 29. januar 2013 #376 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå murrer det og jeg er i kjempe dårlig form... er skikkelig kvalm... murrer i mage og rygg.. har blødd litt smått i hele dag... kjenner jeg fisker litt ettrr ay dere skal si at :"dette jøres ikke ut som en SA!" Meeen jeg har innsett d, at dette har gått til heden... er så sinna, skuffa og lei meg! Har bare lyst til å grave meg et hull å gjemme meg i det! Huff, føler veldig med deg drømmeren Jeg vet ikke noe om hvordan en SA utarter seg, så jeg tørr ikke å si noe om hva som foregår med deg nå. Men jeg tenker at ingenting er sikkert før du har vært med legen. Leste en dagbok for lenge siden hvor hun var bomsikker på at hun hadde mistet, men når hun dro til legen var alt bra. Så det er fortsatt håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 29. januar 2013 #377 Del Skrevet 29. januar 2013 Huff... føler virkelig med deg Som du skriver selv, så kan det jo hende at det ikke er en SA. Nå jeg hadde det hadde jeg uendelig med smerter og blødde ikke før etter det hadde skjedd. Men jeg vet ikke jeg.. er vanskelig å si. Og det kan jo variere sikkert.. fra person til person. Men.... det kan jo fortsatt være et lite håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 29. januar 2013 #378 Del Skrevet 29. januar 2013 tenker på deg herfra også. Lykke til imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #379 Del Skrevet 30. januar 2013 I dag er alt det vonde bort igjen... Og blødningen er fersk, men ikke i nærheten like mye som mens..,det er ingenting ved dette som ligner på mens... Jeg er kvalm.. Vet ikke om det er på grunn av at jeg kaaaanskje er gravid enda eller om de bare er sv all usikkerheten rundt situasjonen.. Tror nok mest på at det er sistnevnte.. Var så dum at jeg tok nye tester i dag. En digital, en billig gtestog en billig eltest.. Alle positive og INGEN svakere enn sist jeg testet.. Tvert om virker de sterkere..... Hadde de jo vært svakere hadde jeg nok virkelig innsett at slaget er tapt. Jeg er vel forstående med at det er tapt allerede, men heler innerst, laaaangt der inne kjenner man jo alltid på et håp, et bittelite håp om at dette faktisk bare er en reaksjon kroppen har og at det ikke har skjedd noe... Fortalte det til mamma i går... Hadde så vondt når vi var der og hun syntes det var leit at jeg skulle ha så vondt... Jeg måtte bare fortelle det... Tv ikke hvem som ble mest lei seg... Den fremtidige mormora eller jeg.. Vi gråt begge... Det var vondt... Skulle så gjerne ha fått vært til hun og ul og kunne sendt henne et bilde på at alt er ok.. Hun lurte på om jeg kunne sykmeldt meg... Nei, jeg kan ikke. Er i praksis ordna vil jeg få ikke bestått.. Klarer ikke helt å trives heller... Tankene er et helt annet sted enn der de burde være.. Nå er det bare en halvtime til legekontoret åpner. Da ringer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 30. januar 2013 #380 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) I dag er alt det vonde bort igjen... Og blødningen er fersk, men ikke i nærheten like mye som mens..,det er ingenting ved dette som ligner på mens... Jeg er kvalm.. Vet ikke om det er på grunn av at jeg kaaaanskje er gravid enda eller om de bare er sv all usikkerheten rundt situasjonen.. Tror nok mest på at det er sistnevnte.. Var så dum at jeg tok nye tester i dag. En digital, en billig gtestog en billig eltest.. Alle positive og INGEN svakere enn sist jeg testet.. Tvert om virker de sterkere..... Hadde de jo vært svakere hadde jeg nok virkelig innsett at slaget er tapt. Jeg er vel forstående med at det er tapt allerede, men heler innerst, laaaangt der inne kjenner man jo alltid på et håp, et bittelite håp om at dette faktisk bare er en reaksjon kroppen har og at det ikke har skjedd noe... Fortalte det til mamma i går... Hadde så vondt når vi var der og hun syntes det var leit at jeg skulle ha så vondt... Jeg måtte bare fortelle det... Tv ikke hvem som ble mest lei seg... Den fremtidige mormora eller jeg.. Vi gråt begge... Det var vondt... Skulle så gjerne ha fått vært til hun og ul og kunne sendt henne et bilde på at alt er ok.. Hun lurte på om jeg kunne sykmeldt meg... Nei, jeg kan ikke. Er i praksis ordna vil jeg få ikke bestått.. Klarer ikke helt å trives heller... Tankene er et helt annet sted enn der de burde være.. Nå er det bare en halvtime til legekontoret åpner. Da ringer jeg. krev å få haste time!!! Mine tester ble svakere ganske tidlig etter at helvete startet!! Kom inn til legen, gråt gjerne foran legen og si at du MÅ få ul!!! Nå får fader meg helsenorge ta seg sammen!!! Edit: slenger på en god klem <3 Endret 30. januar 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå