Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest RamaLama

Det var KJEMPEKULT! Jeg er så fan av folk som går egne veier og gjør noe originalt :)

Selv vil jeg ha stormtrooperhjelm istedet for slør, men jeg ser jo at det bringer med seg noen utfordringer.

Så fiiiin du var :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott antrekk, Ping, ser at alt kommer til å bli veldig stilig! Håret med damp"krøller" var bare inspirert!!

(Genialt at bildene havnet nederst på siden så J-man (og andre) ikke trenger å se dem når man oppdaterer siden :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt meg en sånn:

il_570xN.381354732_j3fy.jpg

Og den skal henge på brudebuketten sånn:

il_570xN.301870766.jpg

Og inni skal det være bilde av pappa. Så får han på en måte fulgt meg opp midtgangen likevel.

Endret av Pingting
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for komplimenter forresten. Så snille dere er. :sjenert:

Wow, så nydelig! *vilogsåhaspesieltgeekbryllup*

Hvordan går det med hintinga? :lol:

Så godt å ha han med deg :hjerte: skal du gå alene, eller er det noen andre som følger deg?

Ja, det blir fint.

Jeg vet ikke helt enda. Jeg liker egentlig tanken på at J-man skal stå og vente på meg (kanskje fordi han er så flink til å komme sent, så jeg er vant til å måtte vente på ham? :ler:). Men vi har jo sett hverandre før på dagen og tatt bilder og sånt, så det blir jo ikke helt det samme. Så kanskje vi går opp sammen? Eller så er det jo en mulighet å gå opp med mamma... Det er ikke kjempeviktig kjenner jeg, vi finner nok ut av det :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøøh? Dette kan jeg visst ingen ting om...? Er det vanlig i Norge at forlovere og slikt går opp først, eller er det noe man bare ser på amerikansk film? Jeg husker liksom ikke hvordan det har vært i de bryllupene jeg har vært i. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forloveren min gikk opp før meg (uten musikk) og så gikk jeg opp med pappa. Mannen min og hans forlover stod der oppe allerede. Har også vært i bryllup hvor alle har stått og venter på bruden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt bryllup stod alle forloverne oppe og ventet på oss. :jepp:

Du er så fin, forresten. Skulle jo ha startet med det! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...