Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Høh. 10 dager igjen. Masse å gjøre. J-man har masse utenomforpliktelser (som er skikkelg kule, men dog). Jeg har blitt forkjøla. Og har to arbeidsdager mer enn planlagt. Og jeg er fortsatt bakfull etter utdrikningslag i helga, tror jeg.

:bond:

Jaja. Gift blir man nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også har jeg helt glemt bort at jeg må ha jakke/kåpe. :klaske: Det er jo pisskaldt nå! Og jeg finner ingen ting som passer! Har sjekka Zalando, Boozt, Ellos, sikkert 15 vanlige butikker, og har ikke tid til å bestille fra utlandet. Blææææææ.

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke ordentlig frisk enda, nei :( feber og slikt har gått over, men jeg har fortsatt bomull i huet og hoster masse. Forsåvidt kjekt at det skjedde nå og ikke til fredag, men nå synes jeg det kan gå over! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja - kontroll har vi i grunnen! Det blir endel å gjøre denne uka, men både jeg og J-man har fri fra i morgen, så vi burde klare det uten å bli fullstendig stressa. Alt det viktigste er uansett på plass (borsett fra at noe av det må hentes og kjøres til lokalet). Jeg er fortsatt småsyk, men stadig bedre. Håper hosten gir seg, for jeg har jaggu ikke lyst til å gå og hoste i korsett!). Har vært slått ut i noen dager, så da har jeg justert noen planer, gidder ikke stresse mer enn jeg må. Bestiller bl.a. et par estilt, kaker fra bakeri fremfor å lage selv.

Ikke spor av kalde føtter ihvertfall. Jeg gleder meg, jeg. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ja - kontroll har vi i grunnen! Det blir endel å gjøre denne uka, men både jeg og J-man har fri fra i morgen, så vi burde klare det uten å bli fullstendig stressa. Alt det viktigste er uansett på plass (borsett fra at noe av det må hentes og kjøres til lokalet). Jeg er fortsatt småsyk, men stadig bedre. Håper hosten gir seg, for jeg har jaggu ikke lyst til å gå og hoste i korsett!). Har vært slått ut i noen dager, så da har jeg justert noen planer, gidder ikke stresse mer enn jeg må. Bestiller bl.a. et par estilt, kaker fra bakeri fremfor å lage selv.

Ikke spor av kalde føtter ihvertfall. Jeg gleder meg, jeg. :hjerte:

Det høres jo veldig bra ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere synse litt om kjøreplanen for kvelden? Kjekt å ha noen "utenfor" til å se på dette, vi er ikke akkurat kjempeerfarne med slikt.

15:30 vielse

16:30 felles transport til selskapslokalet (tar 10 min)

Velkomstdrink m.m.

18:00 middag

ferdig 21:30?

21:45 kaffe avec

23:00 kaker

23:30 vals

fest

02:00 lokalet stenger

Vi starter sent og får derfor et ganske tett program. Egentlig litt for tett synes jeg, hadde vært fint å kunne vente litt mer enn halvannen time mellom middag og kaker, men det går jo ikke...

Og når åpner baren? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke baren og kakene åpne samtidig? :vetikke:

Skal dere ikke til fotograf? Eller er det før vielsen kanskje? Vi hadde vielse kl 16, men opplevde ikke at tidsskjemaet ble så voldsomt trangt av den grunn, til tross for at vi skvisa inn fotograf også før middagen. Tror vi satte oss til bords 1830, og var ferdige ved bordet ca 22. Stemmer jo i så fall godt med deres tidsplan :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satt vel tilbords i rundt to timer, tror jeg, men hadde valgt å ta en del av talene etterpå (hadde kaffegjester også, fordi det ikke var nok plass i lokalet til å ha alle til middag).

Kaffe avec, baråpning og kaker er sammen i mitt hode, men det er kanskje meg? Har liksom aldri helt skjønt dette med kaffe avec :fnise: Og så gumle kaker i en times tid før man valser? (og så kan dokurvene... rydde vekk kakerestene etter at den timen har gått :nigo: )

Ååh, jeg håper at dagen blir fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av antrekk og sminke er anskaffet

Alle avtaler med vigsler, fotograf, lokaler og kokk er ordnet

Drikkevarer er bestilt

Dekorasjoner er ferdige og pakket

I dag skal vi lage handleliste og kjøpe alt som skal fra vanlig butikk

Vi øver såvidt på å valse. Det blir sjarmerende.

Kjøreplanen begynner å bli ferdig

Vi rekker å rydde og vaske litt i leiligheten før lørdag

Vi har (stort sett) ordnet med transport av både folk og ting hit og dit

OG DOKURVENE ER FERDIGE!

(eventuelle gjester kan bare gi faen i å lese videre, det skal være en overraskelse!)

To kurver. Forhåpentligvis kan de stå på en hylle utenfor toalettene, så blir de ikke så kjønnsspesifikke, og de blir en fine icebreaker. På begge står det en lapp:

"DOKURV?

HVA SØREN ER EN DOKURV?
Dokurver er en amerikansk greie som stadig blir mer populær i de hjemlige trakter.
Tanken er at det skal stå små kurver på toalettene med ting som bli nyttig i løpet av kvelden, som smertestillende, nål og tråd, tyggegummi og så videre.
Vi synes egentlig ikke at dokurver er så nødvendig. Men så kom vi på at våre gjester kanskje har litt spesielle behov. Så her er en kurv med ting som kanskje kan bli nyttig i løpet av kvelden. "

Kurv 1 inneholder:

  • Bok: The Worst Case Scenario survival handbook
  • Mana potion
  • garnnøste og nålebindingsnål
  • div. kabler
  • Astronaut-iskrem!
  • kompass
  • Super Mario-stjerne med godis inni
  • byggesett Lego castle
  • baconplaster
  • Stort, rosa viskelær med påskriften "For REALLY BIG mistakes)

Kurv nr. 2:

  • gaffateip
  • Super Mario-sopp
  • arkeologisk graveskje
  • sperrebånd merket "Kulturminne" (brukes på utgravninger)
  • Sonic screwdriver
  • et sett med rollespillterninger
  • Bok: So now you're a Zombie. A handbook for the newly undead.
  • løsbarter
  • hama-perler
  • overdrevent innholdsrikt syskrin

Endret av Pingting
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla: ja, vi skal fotograferes, men vi tar det før vielsen. :)

Kaffe avec er helt nødvendig i min verden. Mett etter lang middag og får endelig røre på seg, da er det fint med kaffe. Men ikke søren om noen kommer til å ha plass til kake! :lol:

Jeg tror det blir en superduperfin dag, jeg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...