Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:daane:

*leter iherdig etter dokurvantrekk*

Det blir planleggingsmøte for dokurver og blomsteroppsatser på fredag! :opplyser::ninja:

Og når dere er ferdig gifta, så er det bsre takkekort og album som må planlegges! Det var noe av det første som slo meg da vi våknet på søndagen. "Aah, ikke mer detaljplanlegging" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Det blir planleggingsmøte for dokurver og blomsteroppsatser på fredag! :opplyser::ninja::

Jeg tar med egen vestlandsl... jeg mener lembas og hvitv... jeg mener manapotion. Og er klar for planleggingsmøte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dammit! Dokurvene har fått seg et skudd for baugen. Outland er under flytting/ombygging og har redusert utvalg for en periode, og f.eks. Mana Potion ser ikke lenger ut til å være tilgjengelig i Norge i det hele tatt. Vi må tenke nytt. Definitivt PC-skruer. Hundeposer? Hmmm. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dammit! Dokurvene har fått seg et skudd for baugen. Outland er under flytting/ombygging og har redusert utvalg for en periode, og f.eks. Mana Potion ser ikke lenger ut til å være tilgjengelig i Norge i det hele tatt. Vi må tenke nytt. Definitivt PC-skruer. Hundeposer? Hmmm. :vetikke:

Men jeg sendte deg jo link til astronautmat. Jeg vil ha astronautmaaaaaaat!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...