Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)

Pingting

Anbefalte innlegg

...og så kom brudgommen hjem fra skoshopping. Han fant et par han bare måtte ha. De kostet 5000,- spenn! Jeg tror han begynner å nærme seg å bruke dobbelt så mye på antrekk som meg! :ler:

(de var jæskla fine og da, det skal han ha)

Velkommen inn hit Anubiel! Bildespamming skal vi nok få ordna :lur:

Og god helg til Rumle og alle dere andre! :sol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke la deg lure av sidenavnet, det er faktisk noen flotte Steampunk-kaker på denne siden (kanskje du må trykke deg til side 4, men de er der...).

(Og en artig side for dere som vil se på kaker i alle former!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nyheten dere alle har venta på!

I dag ble det besluttet...

...vi skal ha dokurver!

Jeg kødder ikke.

Nei, ikke kødd!

vi skal virkelig ha dokurver.

Det startet med at vi var på visning av selskapslonalene. Damene som driver det, mente at kurver med småting som gjestene kan trenge er en fin-fin ting.

Så da ble vi overbevist. Og skal lage et par kurver. Med ting som folk kan trenge. Det er jo hyggelig, ikke sagt? Omtanke for gjestene?

På kurvene skal det henge et skilt:

"Hva er dokurver?

Dokurve er vanlige i amerikanske bryllup, men blir stadig med populære i Norge. Det settes små kurver på toalettet med småting som gjestene kan trenge i løpet av kvelden, alt fra tyggegummi og deodorant, til tamponger, strømpebukser og hårspray. Vi syntes dette var en god idé, og har derfor satt sammen noen kurver tilpasset det vi tipper er våre gjesters behov i løpet av en lang fest."

Så langt har vi bestemt oss for å ha i følgende:

- Legoklosser

- bryne (kjekt når sverdet begynner å bli sløvt)

- USB-kabel

- arkeologisk graveskje

- rollespillterninger

- datakomponenter

- mana potion

- gaffateip

- kryptonitt

- Super Mario-sopp (kjekt når man trenger en power-up)

Og akkurat nå kom jeg på et par til (men det er ikke diskutert med bedre halvdel)

- hvitløk og stake

- mikrobrygg

- gullring

Endret av Pingting
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Fantastiske dokurver!! :hoppe: Jeg likte spesielt godt SuperMario-sopp og hvitløk/stake-kombinasjonen (selv om jeg egentlig er litt usikker på om jeg ville tatt livet av vampyren som dukket opp, ihvertfall hvis det var Spike.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spike teller ikke.

Men tenk om det komemr sånne Twilight-greier? Da vil du gjerne ha noe skikkelig skyts i nærheten. Hm.... *vurderer om Blade får plass i en dokurv*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tanken på at vi kan gå på Outland og handle ting til bryllupet gjør meg helt hinsides glad. De har en time turner, men til 700 spenn så blir det vel litt drøyt. (vil haaaaa)

Åh, og håndkle + peanøtter må med!

Innspill mottas forøvrig med takk! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trodde jeg først at det hadde klikka for dere :daane: I stedet ble dokurver plutselig gøy, kjempegøy! Herlig idé :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nålebindingsnål?

Det er også planlagt, ja. Med garn. Hei og takk for sist, forresten! :hallo:

Denne og denne bør vel kanskje også få plass i kurvene eller...? :sjenert:

Har vært inne på tanken. Vi er bare litt usikre på om noen av gjestene er troende til å miste matlysta. Tror ikke det blir noe problem, men man vet jo aldri, så de posene der har havna et stykke ned på kanskje-lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Har vært inne på tanken. Vi er bare litt usikre på om noen av gjestene er troende til å miste matlysta. Tror ikke det blir noe problem, men man vet jo aldri, så de posene der har havna et stykke ned på kanskje-lista.

:fnise: Jeg kan vel forsåvidt se den, særlig med tanke på at det sikkert er flere generasjoner blant gjestene... Men det er lett å la seg rive med når dere har så festlige ting på planen!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...