Gå til innhold

Desperate kvinner som mister ungdommen gjør jo nesten hva som helst for å beholde ungdommen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva feiler dagens kvinner som bikker mot 40 og oppover? :glare:

Det virker som om idet de innser at ungdommen er iferd med å gå tapt, at de ikke lenger er i tjue-årene, at de går bananas - ikke bare begynner de å stjele som ravner i datterens, niesens eller den tjue år gamle kusines klesskap og kopierer frisyrene deres, farger håret i trashy farger, adopterer språket, bruker treningssenteret som sjekkearena etter yngre gutter mens de trener vekk cellulitter og sliter ned teppet hos deres nærmeste plastiske kirurgi-kontor.

Resultatet er mange 40++ åringer som blir seende slik ut:

article-2054410-0E8FA0E400000578-778_306x679.jpg

Meget trashy. :haar:

Like sikkert som julen kommer hvert år, når jeg i sommer skal bevege meg rundt i parken iført lett sommerkjole beregnet på min aldersgruppe, og i hvertfall ikke morens, så vil jeg garantert støte på 40++åringer kledd som meg, i et krampaktig forsøk på å holde på ungdommen, bare at det synes veldig. Selv om de tror noe annet.... :roll:

Hvert eneste år. På tide å innføre motepoliti. :rope:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Var jo lekker hun.. Lekker kropp, hvorfor skal hun ikke vise frem det?

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nu blev jeg forvirret her for jeg mener å huske at disse tre bokstavene betød noget med å le? Hva er sms?

...unnskyld fjaset. For mye regn og for lite sol idag!

Da har folk tullet med deg. Sms finer du fort nok ut av hva er....forhåpentligvis.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ville ha silikon i puppene har ingenting med alder å gjøre.

Ikke noe stress for meg når jeg blir eldre, da bare tilpasser jeg meg klær og sminke etter alder - jeg kommer til å kle meg etter alder og ikke etter et ønske om å se yngre ut enn det jeg egentlig er.

Miniskjørt er uansett harry plagg som ingen fornuftige ville finne på å bruke.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Sier du det du? Jeg håper du husker dette når du er førti og farger de grå hårene dine.. Og blir misunnelig på hun ene 45 åringen som enda har naturlig hårfarge UTEN hårfargemidler..

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo lekker hun.. Lekker kropp, hvorfor skal hun ikke vise frem det?

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Det er klærne som er problemet.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har folk tullet med deg. Sms finer du fort nok ut av hva er....forhåpentligvis.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Min snille sønn vil nok hjelpe sin gamle mor med dette. Tusen takk for hjelpen og god natt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det du? Jeg håper du husker dette når du er førti og farger de grå hårene dine.. Og blir misunnelig på hun ene 45 åringen som enda har naturlig hårfarge UTEN hårfargemidler..

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Ta det med ro, jeg slipper å farge håret mitt når jeg er 40, også 45 og 50...er nemlig genetisk disponert for å ikke få grått hår tidlig :)

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min snille sønn vil nok hjelpe sin gamle mor med dette. Tusen takk for hjelpen og god natt!

Bare hyggelig! :)

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, jeg slipper å farge håret mitt når jeg er 40, også 45 og 50...er nemlig genetisk disponert for å ikke få grått hår tidlig :)

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Rødt hår? ;)

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Min snille sønn vil nok hjelpe sin gamle mor med dette. Tusen takk for hjelpen og god natt!

Kunne kanskje din snille sønn hjelpe meg med mobil og databruk, også? Jeg kan tasse rundt i filttøflene mine så jeg ikke forstyrrer ham. Han skal få portvin av meg. Det er det beste jeg har å by på. Mine sønner bor milevis unna, skjønner du. Jeg er helt alene jeg, buhuuu :( .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Jeg ser ikke mange 40-åringer som kler seg akkurat slik som hun du viste bilde av, men...

Jeg syns det er fint at 40+ tar vare på seg selv. Det går fint an å følge moten (for dem som vil det), kle seg i miniskjørt, bleke håret osv, og samtidig se sofistikert ut.

Tror ikke alle gjør dette i desperajon heller, men det finnes jo selvklart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sofistikert

Hva feiler dagens kvinner som bikker mot 40 og oppover? :glare:

Det virker som om idet de innser at ungdommen er iferd med å gå tapt, at de ikke lenger er i tjue-årene, at de går bananas - ikke bare begynner de å stjele som ravner i datterens, niesens eller den tjue år gamle kusines klesskap og kopierer frisyrene deres, farger håret i trashy farger, adopterer språket, bruker treningssenteret som sjekkearena etter yngre gutter mens de trener vekk cellulitter og sliter ned teppet hos deres nærmeste plastiske kirurgi-kontor.

Resultatet er mange 40++ åringer som blir seende slik ut:

article-2054410-0E8FA0E400000578-778_306x679.jpg

Meget trashy. :haar:

Like sikkert som julen kommer hvert år, når jeg i sommer skal bevege meg rundt i parken iført lett sommerkjole beregnet på min aldersgruppe, og i hvertfall ikke morens, så vil jeg garantert støte på 40++åringer kledd som meg, i et krampaktig forsøk på å holde på ungdommen, bare at det synes veldig. Selv om de tror noe annet.... :roll:

Hvert eneste år. På tide å innføre motepoliti. :rope:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Hei TS!

Når du blir eldre vil du se at stil ikke handler om alder. Noen har stil uansett alder, noen får aldri stil.......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som har vokst opp med mote-mas og om hvor viktig det er å kle seg riktig osv har nok en litt annen oppfatning enn deg (og andre) som har vokst opp i en annen tid der mote og klær og lignede ikke var viktig.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Det er nok sånn at dere blir påvirket ja, ihvertfall de fleste av dere. I tillegg er ikke hjernen din(frontallappen) ferdig utviklet før du er rundt 25.

Så om noen år kan du titte tilbake på denne tråden så skjønner du kanskje at du fremstår veldig "blond" hehe.

Angående platinablonde generelt som er halvveis kokt ihjel i solarium så er ikke det fint, uansett alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvem? Synes hun så ut som det perfekte eksemplet på hva jeg mener ser ut som en 40-åring i midtlivskrise.

Jaha, da har jeg vel brukt feil eksempel, men samtidig så illustrerer det jo poenget mitt, selv om hun skulle ikke være 40.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Jada, det finnes noen slike damer, men de er absolutt ikke i flertall. Du ser kun noen få som er slik, og ja, de skiller seg ut (ikke på den positive måten), men la de nå være i fred. Folk skal få lov til å kle og sminke seg som de vil. Jeg ser desperate menn også som kler seg og ordner seg på samme måte som tenåringsgutter, det er ikke bare damer som kommer i slike livskriser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest energibånd

Hvorfor så stort behov for å rakke ned på mennesker som kler seg på en viss måte? La nå folk få kle seg som de vil. Jeg personlig ville aldri gått med slike klær og ihjelbleket håret mitt, men det finnes mange som gjør det og liker det, og hvorfor skal de ikke få lov til det? Det er faktisk ikke mitt og ditt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

MEN denne tråden handler om 40-50 åringer som ikke har selvinnsikt og ser helt patetiske og latterlige ut på grunn av deres klesstil...

Er det virkelig mulig å være så hårsåre og å tolke alt på den vonde måten samme hvordan folk legger det fram! TS snakker ikke om DEG! Hun snakker om en spesifikk gruppe "eldre" kvinner som kler seg latterlig i forhold til alder!

Takk for meg... :takke:

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

Nei, denne tråden handler om en påstått gruppe damer over 40 som enkelte ungjenter, som TS, mener kler seg feil. At de ser latterlige og patetiske ut er en subjektiv oppfatning dere har.

De fleste her har svart ærlig og litt humoristisk, så jeg ser ikke helt hvor folk er hårsåre. Den som virker mest hårsår er TS selv med sine småbiske og sarkastiske svar når hun blir motsagt. Det er tydeligvis litt hardt å svelge at ikke alle er enige, og (gud forby) kler seg akkurat som de selv ønsker :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hvem ts er

er det mulig å være så dum som du? :klaske:

Anonym poster: 896090b94ad281782d5d380988adbfee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har folk tullet med deg. Sms finer du fort nok ut av hva er....forhåpentligvis.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Og ironien hos de som skrev om lol og sms gikk deg hus forbi?

Eller tror du helt alvorlig at mennesker som er eldre enn dere i tyveårene ikke kan disse tingene?

Anonym poster: 855007b448697cdc732d49d712b90c6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet er mange 40++ åringer som blir seende slik ut:

article-2054410-0E8FA0E400000578-778_306x679.jpg

Meget trashy. :haar:

Like sikkert som julen kommer hvert år, når jeg i sommer skal bevege meg rundt i parken iført lett sommerkjole beregnet på min aldersgruppe, og i hvertfall ikke morens, så vil jeg garantert støte på 40++åringer kledd som meg, i et krampaktig forsøk på å holde på ungdommen, bare at det synes veldig. Selv om de tror noe annet.... :roll:

Hvert eneste år. På tide å innføre motepoliti. :rope:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Denne dama, Gillian O'Toole, fylte 30 år i desember i fjor. Hun er faktisk enda ganske ung, selv om hun er trollgammel i dine ungpikeøyne. Sjekk nå "kildene" dine før du begynner å sparke vilt i alle retninger.

Anonym poster: e99eb183333c3012eaea071c67ee9912

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om niqabpoliti, matpoliti, sminkepoliti, røykepoliti og sist men ikke minst kroppshårpoliti? :bond:

Jeg skulle virkelig ønske at vi kunne feie mer for vår egen dør, være litt mer rause overfor hverandre og la folk være i fred med sine smaker og lyster! :lillesky:

Du har et bra poeng og en god innstilling, personlig synes jeg også folk bør få kle seg trashy om det er det de vil, men jeg begynner egentlig å lure på om personen i bildet til TS kanskje kler seg slik nettopp fordi folk bryr seg. Hun har et antrekk og en frisyre som skriker "se på meg".

Man må nesten regne med å ende opp som "snakkisen" om man kjører denne stilen, og da blir hun liksom den hvite elefanten i rommet om alle bare skal være tyste og ikke en gang diskutere hvorvidt det er dårlig eller bra stil.

Anonym poster: 29f4cfb7872d2c4a0c1a1e04ce3729f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha en mening om klær og stil, men å gå helt i fistel og rope opp om motepoliti er så tøysete at jeg klarer ikke å ta trådstarter seriøst.

Anonym poster: e99eb183333c3012eaea071c67ee9912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...