Gå til innhold

Desperate kvinner som mister ungdommen gjør jo nesten hva som helst for å beholde ungdommen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo, menn er jo de verste på dette området. Hvem er det som farger håret, kjøper seg en ny (dyr) bil, en stor motorsykkel og får seg ei berte på tyve år? Menn, ja!

Anonym poster: bbbd9956390808909cfcbc9f2a45869a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Takk for opplysningen. Det skal jeg ta med med videre. Alltid fint at folk fra svunnen tid tar seg tid til å fortelle oss hva som var in før jeg i det hele tatt var påtenkt :)

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Ja, du har visst ganske mye å lære!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har visst ganske mye å lære!

Som sagt, jeg står i evig takknemlighetsgjeld til deg for at du opplyste meg ;)

Bare si fra om det er mer du mener jeg trenger å lære, du.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Som sagt, jeg står i evig takknemlighetsgjeld til deg for at du opplyste meg ;)

Bare si fra om det er mer du mener jeg trenger å lære, du.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Ja, kast ett kristisk blikk på dine mer eller mindre jevnaldrende, i stedet for.

Det kryr av dem i mine omgivelser, og jeg forstår ikke at det er mulig at så mange er blottet for selvkritikk ang deres eget vulgære utseende. :hakeslepp:

Jeg forstår ikke hvordan de kan tro at de er så lekre at de må flashe kroppsfasong, fett og hud ved enhver anledning. Bad taste. Selv ved 5C går mange i gjennomsiktige tights, rumpekorte short og høye støvler, og fryser for i et mislykket forsøk på å se tiltrekkende ut! Så tragikomiskt. Og helst vandrer de på 15 cm stillettheler der deres overdimensjonerte overvektige kropper får de se like sexy ut som vaklende kalkuner.

Det er derimot svært sjeldent jeg ser noe tilsvarende når det gjelder kvinner over 35.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses - er det flere gamle kjerringer her? Synes du det er ubehagelig å ligge om natten med de taggete hårrullene? Hva slags plissèrskjørt bruker du?

Jaaada! Flere mosegrodde her! Må visst kvitte meg med hele garderoben omtrent.

#Finne fram de brune misjonskåneskoa med snellehæl, ta permament og stryke det mørkeblå skjørtet som går til midt på leggen# :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

:skratte:

Lykke til, ikke kom og grin dersom du blir ledd rått ut når du som 60-åring skal ikle deg som 20-åring på ren trass, ser virkelig for meg det. :skratte:

Jeg kan se meg for deg------------>sashka_vaseva_uchastie.jpg

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Hvorfor skulle jeg bry meg om at noen ler av meg? Da gleder jeg meg heller over at jeg har gjort noens dag. Da får de noe å snakke om og i tillegg kan de mest konservative bruke meg som eksempel på hvor utrolig normale de er. Glede overalt, vinn-vinn-situasjon! :) De som evt irriterer seg, kan jeg glede meg over og le av. Ja til flere snålinger i verden! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaada! Flere mosegrodde her! Må visst kvitte meg med hele garderoben omtrent.

#Finne fram de brune misjonskåneskoa med snellehæl, ta permament og stryke det mørkeblå skjørtet som går til midt på leggen# :fnise:

Permanenten min ordnes av friserdamen som også legger håret mitt hver fredag, efter at jeg har vært hos fotpleiersken. De er så søte mot meg alle sammen.

Litt OT (eller hva det nå heter... det er et forholdsvis nytt ord jeg har lært nu)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kast ett kristisk blikk på dine mer eller mindre jevnaldrende, i stedet for.

Det kryr av dem i mine omgivelser, og jeg forstår ikke at det er mulig at så mange er blottet for selvkritikk ang deres eget vulgære utseende. :hakeslepp:

Jeg forstår ikke hvordan de kan tro at de er så lekre at de må flashe kroppsfasong, fett og hud ved enhver anledning. Bad taste. Selv ved 5C går mange i gjennomsiktige tights, rumpekorte short og høye støvler, og fryser for i et mislykket forsøk på å se tiltrekkende ut! Så tragikomiskt. Og helst vandrer de på 15 cm stillettheler der deres overdimensjonerte overvektige kropper får de se like sexy ut som vaklende kalkuner.

Det er derimot svært sjeldent jeg ser noe tilsvarende når det gjelder kvinner over 35.

Nå sporer du egentlig litt av, men jeg er enig i at mange på min alder (og yngre) ikke kler seg etter kroppsfasong (og i noen tilfeller ikke etter alder), men her handler tråden om damer som har bikket de 40 +++ som nekter å innse realitetene og fortsetter med å kle seg som om de er 20.

Og jo, jeg har sett de over 35 kle seg på tilsvarende måte som du beskriver i ditt forrige innlegg - i altfor trange klær når de ikke har kropp til det, miniskjørt og masse glory smykker, synlige cellulitter og altfor trange topper som får dem til å se ut som en fullstappet pølse.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hårsåre folk skulle være i den tråden her da :S

Jeg skjønner godt hva TS mener jeg. Og jeg kan med ganske stor sikkerhet si at ingen av dere som føler dere truffet i denne tråden er slike damer som TS tenker på. Så klart skal man ikke kle seg som en gammel dame, man kan likevel kle seg med stil; sexy, elegant, classy osv, uten å komme innenfor den gruppe mennesker TS snakker om.

Men når det vandrer 40-50 åringer rundt som virkelig ikke greier å gi slipp på sin ungdom, i klær som man ser helt klart er ment for unge jenter. (Jeg snakker ikke da om trashy antrekk, det ser jo ikke bra ut på noen). Ihjelbleket hår, masse sminke, rosa juicy dress er jo et eksempel. Det ser ikke ba ut på den yngre garde heller, men blir enda mer latterlig med en 40-åring i det antrekket..

Og så klart er det mange unge, mange menn, mange asiatere, mange hester og mange av alt mulig, som virkelig ikke har selvinnsikt. MEN denne tråden handler om 40-50 åringer som ikke har selvinnsikt og ser helt patetiske og latterlige ut på grunn av deres klesstil...

Er det virkelig mulig å være så hårsåre og å tolke alt på den vonde måten samme hvordan folk legger det fram! TS snakker ikke om DEG! Hun snakker om en spesifikk gruppe "eldre" kvinner som kler seg latterlig i forhold til alder!

Takk for meg... :takke:

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Så du mener det er OK om en går kun iført bikini eller speedo-truser på skoler, du?

2. Vel, jeg er ikke flink til å google frem ordentlige eksempler.

Vi som har vokst opp med mote-mas og om hvor viktig det er å kle seg riktig osv har nok en litt annen oppfatning enn deg (og andre) som har vokst opp i en annen tid der mote og klær og lignede ikke var viktig.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Når omtrent var dette da, mener du?

Det er veldig vanskelig å være respektfull overfor en tolvåring som breier seg på den uvitende måten du gjør her. Det får en stakkars forumsbruker til å se frem til skolestart :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å være så hårsåre og å tolke alt på den vonde måten samme hvordan folk legger det fram! TS snakker ikke om DEG! Hun snakker om en spesifikk gruppe "eldre" kvinner som kler seg latterlig i forhold til alder!

Takk for meg... :takke:

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

Er ikke så hårsår akkurat - jeg har forlengst innfunnet meg med at jeg ikke er ung lenger og antar at jeg kler meg deretter. Men jeg liker å tulle med det at jeg har blitt en forholdsvis gammel dame på 50 + :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hårsåre folk skulle være i den tråden her da :S

Jeg skjønner godt hva TS mener jeg. Og jeg kan med ganske stor sikkerhet si at ingen av dere som føler dere truffet i denne tråden er slike damer som TS tenker på. Så klart skal man ikke kle seg som en gammel dame, man kan likevel kle seg med stil; sexy, elegant, classy osv, uten å komme innenfor den gruppe mennesker TS snakker om.

Men når det vandrer 40-50 åringer rundt som virkelig ikke greier å gi slipp på sin ungdom, i klær som man ser helt klart er ment for unge jenter. (Jeg snakker ikke da om trashy antrekk, det ser jo ikke bra ut på noen). Ihjelbleket hår, masse sminke, rosa juicy dress er jo et eksempel. Det ser ikke ba ut på den yngre garde heller, men blir enda mer latterlig med en 40-åring i det antrekket..

Og så klart er det mange unge, mange menn, mange asiatere, mange hester og mange av alt mulig, som virkelig ikke har selvinnsikt. MEN denne tråden handler om 40-50 åringer som ikke har selvinnsikt og ser helt patetiske og latterlige ut på grunn av deres klesstil...

Er det virkelig mulig å være så hårsåre og å tolke alt på den vonde måten samme hvordan folk legger det fram! TS snakker ikke om DEG! Hun snakker om en spesifikk gruppe "eldre" kvinner som kler seg latterlig i forhold til alder!

Takk for meg... :takke:

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

Point taken! :takke:

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

:skratte:

Lykke til, ikke kom og grin dersom du blir ledd rått ut når du som 60-åring skal ikle deg som 20-åring på ren trass, ser virkelig for meg det. :skratte:

Jeg kan se meg for deg------------>sashka_vaseva_uchastie.jpg

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Hun her ser mere ut som 40 enn 60 da. Hun er bare litt feit.

Tipper hun heller er rett under 30! Hovedproblemet er at hun kler seg som en hore på horehus og at hun er overvektig og viser det gladlig frem, - helt på linje med mange norske jenter +/- 20! (Den store utbredelsen av dette må da være et særnorskt fenomen? Ser sjeldent like mange i utlandet.)

Og bildet bare illustrerer på den mest effektiv måte, hvilken skivebom TS påstander representerer! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permanenten min ordnes av friserdamen som også legger håret mitt hver fredag, efter at jeg har vært hos fotpleiersken. De er så søte mot meg alle sammen.

Litt OT (eller hva det nå heter... det er et forholdsvis nytt ord jeg har lært nu)

Så deilig, fru Nilsen.

Nei, jeg skjønner meg ikke alltid heller på denne internetten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når omtrent var dette da, mener du?

Det er veldig vanskelig å være respektfull overfor en tolvåring som breier seg på den uvitende måten du gjør her. Det får en stakkars forumsbruker til å se frem til skolestart :jepp:

Nå tøver du fælt.

Jeg har holdt frem gjennom tråden at poenget handler om 40++åringer som ikke kler seg etter alder, men kler seg for å virke yngre enn det en egentlig er (og ender opp med å se trashy og vulgær ut).

Men klart, det er vanskelig å være respektfull overfor en åttiåring som breier seg på den måten du nå gjør. Ser frem til aldersheimen blir gjenåpnet etter feriesesongen.

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så hårsår akkurat - jeg har forlengst innfunnet meg med at jeg ikke er ung lenger og antar at jeg kler meg deretter. Men jeg liker å tulle med det at jeg har blitt en forholdsvis gammel dame på 50 + :)

Nå tror jeg ikke du var en av de jeg reagerte mest på :) Husker ikke helt hvem som skrev hva i tråden, men var så mange som virkelig skulle argumentere for at de kledde seg riktig/bra og at TS bare sier tull. Ja så kler de seg vel riktig/bra da, men da er det jo ikke de TS sikter til heller.

Flertallet kler seg jo både stilig og elegant og passende til både kroppsform, alder osv. Men så har man jo noen som virkelig bommer, og det er de man raskest legger merke til. om det i løpet av en dag hender en negativ ting så, for mange, skygger jo dette over ALLE de gode tingene som ellers har hendt den dagen :)

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig, fru Nilsen.

Nei, jeg skjønner meg ikke alltid heller på denne internetten.

LOL - en internettsjargong...(betyr Lots of love, det kan dere bruke når dere skal avslutte mail eller sms)...

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå tror jeg ikke du var en av de jeg reagerte mest på :) Husker ikke helt hvem som skrev hva i tråden, men var så mange som virkelig skulle argumentere for at de kledde seg riktig/bra og at TS bare sier tull. Ja så kler de seg vel riktig/bra da, men da er det jo ikke de TS sikter til heller.

Flertallet kler seg jo både stilig og elegant og passende til både kroppsform, alder osv. Men så har man jo noen som virkelig bommer, og det er de man raskest legger merke til. om det i løpet av en dag hender en negativ ting så, for mange, skygger jo dette over ALLE de gode tingene som ellers har hendt den dagen :)

Anonym poster: 23498428282ee11be40f80c22e8db101

Poenget er vel at TS og hennes likesinnede i tråden her, representerer det som på godt norsk kalles "ageism"!

Det er vel omtrent like absurd, diskriminerende og fordomsfullt som om man skulle diskutere at mørkhudede nordmenn ikke bør kle seg i bunad og lusekofte, fordi det ikke kler deres mørke hudfarve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL - en internettsjargong...(betyr Lots of love, det kan dere bruke når dere skal avslutte mail eller sms)...

Anonym poster: a2000c773be17aab50a020f61ebdffd2

Nu blev jeg forvirret her for jeg mener å huske at disse tre bokstavene betød noget med å le? Hva er sms?

...unnskyld fjaset. For mye regn og for lite sol idag!

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kler vel ikke 40++ åringer seg for å tekkes yngre oppkomlinger - tvert imot så driter sannsynligvis de fleste en veldig lang en i hva som kommer fra den kanten.

Noen har stil, andre har det ikke. De som har vil til enhver tid kaste et kritisk blikk i speilet før de stikker nesen utenfor døren - og da er det nok ikke "passende for min alder" som er kriteriet, men: "ser det bra ut".

Treffer de rett vil de få sin kred fra de fleste innen sin aldersgruppe.

20-åringene derimot kan ingen garantere for. Der enhver antydning til love-handles, hengemage og slapp hud er en grøssende påminnelse om deres eget framtidige forfall - og GUUUD, hun går jo i samme kjole som meg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...