pondusa Skrevet 9. februar 2005 #321 Del Skrevet 9. februar 2005 Bare innom med en oppmuntrings :klemme: Håper alt ser flott ut på ul i morgen, og at 14.feb virkelig blir alle hjerters dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 9. februar 2005 #322 Del Skrevet 9. februar 2005 Oi oi oi jeg er så spent på hvordan det går i morgen på ul*biter negler* XXXXXXX og alt det der åsså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. februar 2005 #323 Del Skrevet 10. februar 2005 Håper alt går bra på UL i dag blir spennende tror dette går bra jeg. Men blir du ikke sykemeldt 3 dager etter innsetting tenk jeg har glemt sånn allerede det er skremmende det. Gleder meg til og lese UL rapport Klemmer fra PIa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 10. februar 2005 Enkelte sykemelder pia, men Ullevål gjør det ikke. De sykemelder bare på uttaks og innsettingsdagen... :-? Nå gruer jeg meg til UL om en time..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 10. februar 2005 #325 Del Skrevet 10. februar 2005 Det går helt sikkert bra. Håper at det er mange kvalitets egg å velge i mellom. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. februar 2005 #326 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå er vi litt spente Wit. Håper det var mange gullegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 11. februar 2005 Hadde litt problemer med data'n i går, så jeg fikk ikke oppdatert her. Alt gikk kjempefint på UL. Fine store egg (ikke så mange som sist men da var jeg jo overstimulert). Blodprøven var kjempefin så dette var nok rett dose hormoner. Skal inn på sykehuset på mandag for uttak av egg. Håper på gullegget der ja :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 11. februar 2005 #328 Del Skrevet 11. februar 2005 Så flott å høre. Lykke til på mandag. Og som Furstina allerede har sagt: Mandag er det valentinedagen; 14 februar... En dag i hjertets tegn... Håper det blir det for dere og Idas lillesøster eller bror... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 11. februar 2005 #329 Del Skrevet 11. februar 2005 Så bra blir kjempespennende fremover er nok gullegg som blir tatt ut den 14 ja Ja fant ut jeg ble sykemldt 3 dager etter innsettingen ja sykehusene gjør det meste forskjellig tror jeg LYKKE TIL :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. februar 2005 #330 Del Skrevet 11. februar 2005 Så utrolig godt å høre Wit!! Da skal du ta ut gullegget, og jeg skal på ul. Blir virkelig en dag i tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bromle Skrevet 11. februar 2005 #331 Del Skrevet 11. februar 2005 Lykke til på mandag. Skal krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 12. februar 2005 #332 Del Skrevet 12. februar 2005 Lykke til med eggsankingen på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdamor Skrevet 12. februar 2005 #333 Del Skrevet 12. februar 2005 Så flott da Wit Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne :-) Du må hilse mann og barn også. Tusner av lykkeønskninger på mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 14. februar 2005 Da var eggsanking over, og jeg fikk ut 10 flotte egg :-) Mannen sin prøve var også fin, så da krysser vi fingre for at mange egg blir befruktet, og at de setter tilbake gull-egget på onsdag/torsdag.... Er litt øm i magen idag. Har ikke blitt det tidligere, men det går nok over. Skriver mer senere. Takk alle sammen for fine hilsener i boka mi :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. februar 2005 #335 Del Skrevet 14. februar 2005 Supert med 10 flotte egg så nå får vi bare krysser alt at de deler seg flott. Lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 14. februar 2005 #336 Del Skrevet 14. februar 2005 Så flott med 10 egg. Krysser fingrene for at dette skal gå bra. Masse lykke til. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 14. februar 2005 #337 Del Skrevet 14. februar 2005 Oj,så mange egge du fikk ut da(to mer en hva jeg fikk...) Håper du har "lagt gull egget" og at et skjønt lite under kommer om ni mnd! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra! Stooor Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 15. februar 2005 Forfatter #338 Del Skrevet 15. februar 2005 Da fikk jeg endelig telefon. 4 av eggene har delt seg helt fint. 2 med ICSI og 2 med IVF (de brukte halvparten av eggene på hver metode). Flere av eggene hadde vært umodne og derfor ikke blitt befruktet. Disse 4 derimot hadde delt seg kjempefint, og hadde fin-fin kvalitet. På torsdag skal jeg sette inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 16. februar 2005 #339 Del Skrevet 16. februar 2005 Lykke til imorgen. Tenk om det blir en novemberbaby til på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 16. februar 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er jo det jeg håper aftens Skal kuppe novemberklubben skjønner du :-) HVIS jeg skulle lykkes nå vil jeg ha termin 3 dager etter terminen til Ida...... Håper, håper, håper, håper, håper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå